Sari la conținut

18 PETRONAS Grand Prix of Malaysia


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Bibendum stabilește campionul până la urmă...

n-auzi ca cica amandoi au avertisment?

si la urmatoarea le da +3 sec? (corectati-ma daca gresesc)

 

echipele au avut mult timp inainte de aprobarea regulilor sa isi dea seama ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 291
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 16 minute, Cavaleru a spus:

 

incredibil cat de naiv poti sa fii, crezand ca sa ajungi la performante cu cadru de CF dupa cateva teste si curse. 

 

PS 'onda e cea mai slaba motoreta a momentului

vezi clasamentul la constructori, dar poate nu vezi de ochelarii de cal cine e pe locul 2 ..

image.thumb.png.a92cf1c144d1e058dfbbed150c5ae09b.png

Si eu cum ar trebui sa te calific, cand vii si spui ca Yamaha merge prost pentru ca inca nu are cadru de CF sau  pentru ca nici macar nu s-a gandit sa faca unul? 

 

Inainte de etapa de astazi, Yamaha era pe ultimul loc. Este bataie acerba intre japonezi pentru lingura de lemn.. ;) Etapa viitoare este posibil sa faca din nou rocada. 

 

Eu cu ochelarii de cal am vazut cine este pe locul doi la constructori, dar tu, poate din cauza dioptriilor nepotrivite, nu ai vazut ce diferenta de puncte ii desparte. Ei bine, diferenta aia spune totul. De asemenea, ar fi trebuit sa remarci ca Aprilia le cam sufla in ceafa.. Pentru actualul loc doi, sa-i ridice statule lui Binder. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, xt600 a spus:

Si eu cum ar trebui sa te calific, cand vii si spui ca Yamaha merge prost pentru ca inca nu are cadru de CF sau  pentru ca nici macar nu s-a gandit sa faca unul? 

 

Inainte de etapa de astazi, Yamaha era pe ultimul loc. Este bataie acerba intre japonezi pentru lingura de lemn.. ;) Etapa viitoare este posibil sa faca din nou rocada. 

 

Eu cu ochelarii de cal am vazut cine este pe locul doi la constructori, dar tu, poate din cauza dioptriilor nepotrivite, nu ai vazut ce diferenta de puncte ii desparte. Ei bine, diferenta aia spune totul. De asemenea, ar fi trebuit sa remarci ca Aprilia le cam sufla in ceafa.. Pentru actualul loc doi, sa-i ridice statule lui Binder. 

 

mai bine dadeai cateva pagini in urma sa vezi ce am zis..

 

dar hai sa revedem ce am spus:

" Nu inteleg de ce mai tin in Japonia productia cadrului cand in Europa se gaseste crema inginerilor, altii deja lucreaza/concureaza cu cadre de carbon si cred ca yamaha nici nu se gandeste inca sa-l ia in calcul "

 

raspunsul tau: Problema la Yamaha nu este cadrul. Yamaha stie sa faca cadre si nu cred ca au ei de invatat prea multe in zona asta de la "crema enjinierilor" din Europa. Si cel putin deocamdata- deocamdata zic! - materialul din care il fac este mai degraba o chestiune de optiune si nu una de progres. Cand o motoreta cu cadru de CF va da 1- 1,5 sec. pe tur uneia cu cadru de Al, va fi clar ca AL este istorie si ca CF este calea. Deocamdata! nu este cazul. Nu de acolo isi trag relativa superioritate motocicletele europene, ci din alte zone ale R&D-ului. La Yamaha problemele nu sunt de sasiu, sunt de la motor, de la elementele aero, downforce, ride hight device, etc. Toate chestiile astea trebuie puse la punct si apoi puse sa lucreze impreuna intr-un pachet coerent. Ceea ce M1 nu este acum. Sa spui ca Yamaha nu are performate pentru ca nu are/nu se gandeste la un sasiu de CF si  pentru ca nu il face in Europa, unde este crema enjinierilor, mi se pare cel putin naiv... 

 

si ti-am raspuns:

Cum crezi ca ajungi sa castigi 1-1.5s doar din evolutia cadrului din AL in CF, fara sa investesti in dezvoltare si cercetare, ai vazut vreun anunt ca yamaha testeaza cadru de carbon sau bascula din carbon.. p*la gioco di mano.

ei se bazeaza pe ce stiu ca merge si nu vor sa investeasca in inovatii.

Cand a aparut CF toata lumea ca e scump ca e greu sa lucrezi cu cea si acum vad youtuberi care fac rachete de hobby din CF in garaj. - evolutie, s-a investit, s-a dezvoltat si au scazut costurile a crescut plaja de inovatii unde e folosita.

Dar daca tu te tragi pe poponeata ca producator si nu faci dezvoltare pe ce e mai nou in materie cum o sa ajungi sa te dezvolti.

Uite cum ii bat europenii de-i asculta cu urechea.. uita-te la clasamentul general si zi-mi tu cine investeste si inoveaza si cine nu

 

 

 

Si sa nu uitam ca Aprilia lucreaza la cadrul de carbon, adica locul 2 si 3 din campionatul constructorilor lucreaza deja la cadre din carbon.

 

iar codasele, sub umbrela geniilor din japonia, specialisti ai aluminiului inca nu arata oficial nici o intentie in aceasta directie.

 

Pai cand Aprilia si KTM o sa aibe avantaj din cadrum cum ai zis tu de 1-1.5 secunde, crezi ca vor mai putea japonezii sa recupereze diferenta?

Nu vezi ca deja sunt in gropa cu ambele picioare ambele echipe japoneze din cauza modului de abordare al dezvoltarii

ce e neclar ca oamenii nu au un program de dezvoltare capabil de umbunatatiri substantiale, sezizabile si palbabile pt piloti..

 

MM are 27 de trante in sezonul asta. cum incearca sa forteze un pic mersu cu cotetu e rasplatit imediat cu cazatura, pai crezi ca a uitat MM sa mearga sau Honda e pilaf. Yamaha n-are echipa de client, alti destepti care se chinuie sa dezvolte o motoreta competitiva cu doar 2 piloti din care doar unu reuseste sa fie rapid ..

 

ce poate fi mai clar ca asta ca japo sunt la pamant cu stilul si programele lor de dezvoltare..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

MM are 27 de trante in sezonul asta

mm campeon! 🤘

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

cum incearca sa forteze un pic mersu cu cotetu e rasplatit imediat cu cazatura, pai crezi ca a uitat MM sa mearga sau Honda e pilaf

Decât ambiția îi depășește posibilitățile, și nici de prea multă minte nu-l suspectez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, danypop said:

Cred ca și cu o mobra de Wsbk termina tot la aceeași distanța de lider

 

El și Lecuona au mers cam în ritm de WSBK. Cred că scopul principal a fost să nu cadă, să termina cursa.

 

2 hours ago, Cavaleru said:

Pianu nu a venit cu nimic nou nu? doar Q20 caruia ii place circuitul asta.

 

Performanța celor de la Yamaha a fost probabil specifică circuitului și condițiilor, dar oricum au mers bine - sau chiar foarte bine, având în vedere ce s-a întâmplat în ultimii 2 ani. Yamaha a fost peste Aprilia aici, s-a bătut cu KTM și cu Ducati-urile de client.

 

18 minutes ago, ENEOS said:

mm campeon! 🤘

 

Este singurul (în afară de performanța meteorică a lui Rins de la CotA) care aduce puncte celor de la Honda. Și reușește asta pentru că merge tot timpul la limită - sau peste. Trist sau alarmant pentru HRC este că, spre deosebire de Yamaha, chiar încearcă soluții noi, dezvoltă, schimbă. Și tot ultimii sunt.

 

2 hours ago, xt600 said:

De asemenea, ar fi trebuit sa remarci ca Aprilia le cam sufla in ceafa.. Pentru actualul loc doi, sa-i ridice statule lui Binder. 

 

În mod obiectiv, KTM au o motocicletă mai performantă decât cei de la Aprilia în momentul de față. Clasamentul reflectă asta. Pe lângă Binder, începătorul Augusto Fernández a terminat 13 din 18 curse în puncte până acum. Miller nu este indicativ, a fost și este un pilot foarte inconstant. Pol nu intră în calcul.

 

Cam plictisitoare cursă per total, dar foarte frumos ce a făcut Bastianini. Sper să-i fi dat încredere pentru ultimele etape. Cum am menționat mai sus, performanță bună pentru Yamaha, deși probabil circumstanțială. Nu am putut însă să nu observ cum Ducati-urile nu au mai trecut ca trenurile pe lângă ei pe lungile linii drepte de la Sepang. Cu ceva au progresat, cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, therocketscientist1 a spus:

Ovidiu Toma pare un tip interesant si conectat. Mi-ar fi placut sa aiba timp pentru a fi mai prezent in media. Si la randul meu sa am si eu timp sa urmaresc. 

 

Foarte offtopic, dar

 

Nu m-as entuziasma prea tare, pare o operatiune clasica romaneasca, fraierit + spalare de banii socrului. De fiecare data cand incearca sa explice ce face firma iese un fel de supa de cuvinte absurda. Dar daca pui crypto in nume si cunosti cativa baieti care sa bage bani fara sa inteleaga ai sanse mari de succes (a trecut de la sefi de proxeneti la baroni locali totusi). Pana sa-i iasa asta cu "comunicatiile p2p prin blockchain" a mai incercat omul si lansare de cryptomonede, un crypto exchange, si acum cativa ani dadea tepe cu telefoane nefunctionale de 1200 de euro. Sau, poate s-o fi desteptat si a creat ceva ce nimeni nu intelege, iar acum face toto wolff cosplay.

Mi-e dor de marlboro si camel.

 

Oricum, nu folositi wispr, e la fel de sigur ca telegram.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am văzut nici sprint nici cursa ca au fost la ore cand nu eram acasă, ce plm a mancat Bastianini de a castigat? Gata, i-a trecut suferința sau ce avea el? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, B.B. a spus:

N-am văzut nici sprint nici cursa ca au fost la ore cand nu eram acasă, ce plm a mancat Bastianini de a castigat? Gata, i-a trecut suferința sau ce avea el? 

 

omu a fost accidentat, si i-a luat ceva sa isi revina.. plus pare se ca l-a ajutat mutarea actionarea franei spate pe semighidonul stang.

 

La fel ca Mimisoru tau..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, prafrau a spus:

 

Foarte offtopic, dar

 

Nu m-as entuziasma prea tare, pare o operatiune clasica romaneasca, fraierit + spalare de banii socrului. De fiecare data cand incearca sa explice ce face firma iese un fel de supa de cuvinte absurda. Dar daca pui crypto in nume si cunosti cativa baieti care sa bage bani fara sa inteleaga ai sanse mari de succes (a trecut de la sefi de proxeneti la baroni locali totusi). Pana sa-i iasa asta cu "comunicatiile p2p prin blockchain" a mai incercat omul si lansare de cryptomonede, un crypto exchange, si acum cativa ani dadea tepe cu telefoane nefunctionale de 1200 de euro. Sau, poate s-o fi desteptat si a creat ceva ce nimeni nu intelege, iar acum face toto wolff cosplay.

Mi-e dor de marlboro si camel.

 

Oricum, nu folositi wispr, e la fel de sigur ca telegram.

Bingo, in sfârșit cineva care nu aplaudă imediat când vede un șmecher cu mulți bani. 👍🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, prafrau a spus:

 

Foarte offtopic, dar

 

Nu m-as entuziasma prea tare, pare o operatiune clasica romaneasca, fraierit + spalare de banii socrului. De fiecare data cand incearca sa explice ce face firma iese un fel de supa de cuvinte absurda. Dar daca pui crypto in nume si cunosti cativa baieti care sa bage bani fara sa inteleaga ai sanse mari de succes (a trecut de la sefi de proxeneti la baroni locali totusi). Pana sa-i iasa asta cu "comunicatiile p2p prin blockchain" a mai incercat omul si lansare de cryptomonede, un crypto exchange, si acum cativa ani dadea tepe cu telefoane nefunctionale de 1200 de euro. Sau, poate s-o fi desteptat si a creat ceva ce nimeni nu intelege, iar acum face toto wolff cosplay.

Mi-e dor de marlboro si camel.

 

Oricum, nu folositi wispr, e la fel de sigur ca telegram.

Este offtopic, dar in acelasi timp foarte la obiect. Multumesc pentru clarificare.

Cumva pare ca tot cancer aduce, la fel ca Marlboro si Camel, doar ca cele din urma au produs niste legendare scheme de culori pentru carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Cavaleru said:

omu a fost accidentat, si i-a luat ceva sa isi revina.. plus pare se ca l-a ajutat mutarea actionarea franei spate pe semighidonul stang.

 

Vedem săptămâna viitoare dacă performanța lui Bastianini de la Sepang a fost doar foc de paie. Anul trecut (adică acum aproape 2 ani) a câștigat în Qatar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

Vedem săptămâna viitoare dacă performanța lui Bastianini de la Sepang a fost doar foc de paie. Anul trecut (adică acum aproape 2 ani) a câștigat în Qatar.

 

vedem vedem, avand in vedere ca prima oara cand da randament sezonul asta dupa atatea luni, e posibil ca sa fii regasit forma si in sfarsit se impaca cu gp23

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

 

Performanța celor de la Yamaha a fost probabil specifică circuitului și condițiilor, dar oricum au mers bine - sau chiar foarte bine, având în vedere ce s-a întâmplat în ultimii 2 ani.

 

 

Trist sau alarmant pentru HRC este că, spre deosebire de Yamaha, chiar încearcă soluții noi, dezvoltă, schimbă. Și tot ultimii sunt.

 

 

În mod obiectiv, KTM au o motocicletă mai performantă decât cei de la Aprilia în momentul de față. Clasamentul reflectă asta.

 

 Cum am menționat mai sus, performanță bună pentru Yamaha, deși probabil circumstanțială. Nu am putut însă să nu observ cum Ducati-urile nu au mai trecut ca trenurile pe lângă ei pe lungile linii drepte de la Sepang. Cu ceva au progresat, cumva.

Yamaha a mers bine si in Thailanda. As zice, chiar mai bine decat aici. Deci ceva, ceva au miscat ei. Astazi remarcam ca Q a franat bine, a stat bine pe viraje si da.. parca nu mai treceau toti pe langa el ca trenul prin gara, pe liniile drepte. Pe de alta parte insa, comparativ cu ritmul celor de la varf, a fost slooww, slow... 

 

Inainte de etapa de astazi, ultima era Yamaha. Mai au timp sa faca schimb. 

 

Din cate stiu (ma corectezi daca gresesc) in clasamentul constructorilor puncteaza cea mai bine clasata motocicleta a fiecarui producator, indiferent ca este motocicleta de uzina sau de client. Asa este? In aceste conditii, majoritatea covarsitoare a punctelor pentru KTM au fost aduse de Binder. Ori Binder este un pilot clar mai bun si mai in forma, in acest moment, decat AEsp, Vinales si oricare alt pilot Aprilia. Intuitia imi spune ca Aprilia sufera mult la capitolul piloti, de unde si pozitia pe care se afla in clasament. Parerea mea.  

Acum 56 minute, B.B. a spus:

N-am văzut nici sprint nici cursa ca au fost la ore cand nu eram acasă, ce plm a mancat Bastianini de a castigat? Gata, i-a trecut suferința sau ce avea el? 

Si-a adus frana spate la deshtul de la mana stanga... Daca imi amintesc bine, Petrux si Dovi aveau deja actionare manuala a franei spate inca inainte de pandemie.... el a descoperit-o abia acum. Un pilot talentat, dar dobitoc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, prafrau a spus:

 

Foarte offtopic, dar

 

Nu m-as entuziasma prea tare, pare o operatiune clasica romaneasca, fraierit + spalare de banii socrului. De fiecare data cand incearca sa explice ce face firma iese un fel de supa de cuvinte absurda. Dar daca pui crypto in nume si cunosti cativa baieti care sa bage bani fara sa inteleaga ai sanse mari de succes (a trecut de la sefi de proxeneti la baroni locali totusi). Pana sa-i iasa asta cu "comunicatiile p2p prin blockchain" a mai incercat omul si lansare de cryptomonede, un crypto exchange, si acum cativa ani dadea tepe cu telefoane nefunctionale de 1200 de euro. Sau, poate s-o fi desteptat si a creat ceva ce nimeni nu intelege, iar acum face toto wolff cosplay.

Mi-e dor de marlboro si camel.

 

Oricum, nu folositi wispr, e la fel de sigur ca telegram.

E treaba lui ce faci si a cui bani ii baga☺️, eu am mai auzit si altele. Ideea e ca a pus Romania pe harta motogp, si asta e un lucru bun. Discutia despre el era ca il sponsorizeaza  pe JM si se pare ca si pe AE..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

vedem vedem, avand in vedere ca prima oara cand da randament sezonul asta dupa atatea luni, e posibil ca sa fii regasit forma si in sfarsit se impaca cu gp23

 

Cand in sfârșit se împacă si el cu GP23 hopa o sa treacă la GP24.. :lol:

 

Acum 51 minute, xt600 a spus:

 

Si-a adus frana spate la deshtul de la mana stanga... Daca imi amintesc bine, Petrux si Dovi aveau deja actionare manuala a franei spate inca inainte de pandemie.... el a descoperit-o abia acum. Un pilot talentat, dar dobitoc. 

Da. Știu de Dovi ca asa avea.

Insa Bestianini parca a avut accidentare la un omoplat nu la piciorul drept... 

 

Cica Ducati au planuri ascunse long term pt MM.. asa am citit azi pe crash punct net..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Trist sau alarmant pentru HRC este că, spre deosebire de Yamaha, chiar încearcă soluții noi, dezvoltă, schimbă. Și tot ultimii sunt.

Asta chiar nu înțeleg.

Ce naiba are moto aia in "ADN" de nu se poate merge cu ea?

Parca aia veche era prea "pe față" asta nu mai e, tot e zero.

Piloții nu sunt deloc anonimi: mir și Rins. De mm nu mai zic.

 

Dar tot nu merge.

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

vedem vedem, avand in vedere ca prima oara cand da randament sezonul asta dupa atatea luni, e posibil ca sa fii regasit forma si in sfarsit se impaca cu gp23

 

Sa nu uitam ca circuitul asta are "de toate", de aia se și testează aici.

Acum 32 minute, B.B. a spus:

Cica Ducati au planuri ascunse long term pt MM.. asa am citit azi pe crash punct net..

Zvonuri de șanț, n auzi ca nu pupa uzina ducati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, frigider a spus:

Asta chiar nu înțeleg.

Ce naiba are moto aia in "ADN" de nu se poate merge cu ea?

Parca aia veche era prea "pe față" asta nu mai e, tot e zero.

Piloții nu sunt deloc anonimi: mir și Rins. De mm nu mai zic.

 

Dar tot nu merge.

Sa nu uitam ca circuitul asta are "de toate", de aia se și testează aici.

 

honda e ceva deosebit daca nimeni nu-i in stare sa mearga cu ea, nici macar conservatorul Taka...

 

trebuie regandita toata..

 

EB23 a mers bine aici si anu trecut deci nu e de mirare ca a castigat, plus ca ziceau ca inca nu e apt 100%, probabil a pierdut ceva masa musculara si rezistenta dupa asemenea perioade de accidentari. cine stie cat timp a putut sa se antreneze in perioadele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, B.B. a spus:

 

Insa Bestianini parca a avut accidentare la un omoplat nu la piciorul drept... 

 

Cica Ducati au planuri ascunse long term pt MM.. asa am citit azi pe crash punct net..

Actionarea franei spate cu ajutorul unei clapete/buton pe semighidonul stang nu se datoreaza vreunei accidentari a pilotului la piciorul drept, ci pentru ca este mai comod/eficient cand motocicleta este inclinata extrem pe viraj. In pilotajul contemporan, frana spate este esentiala, ponderea ei a crescut foarte mult in economia turului de circuit. Toti pilotii au actionarea franei spate la ghidon.. ma rog, mai putin Bestia, care a descoperit si el apa calda, la ani de zile dupa restul paddok-ului. 

 

Sa vedem cum se va adapta la noua motocicleta. Daca o va face... va fi deranj mare la boxa Lenovo-Ducati. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Cavaleru a spus:

trebuie regandita toata..

Au încercat deja asta :)

Acum 30 minute, xt600 a spus:

Toti pilotii au actionarea franei spate la ghidon.. ma rog, mai putin Bestia, care a descoperit si el apa calda, la ani de zile dupa restul paddok-ului. 

Anu trecut a mers f ok fără.

A se citi "4 victorii".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, frigider a spus:

 

Anu trecut a mers f ok fără.

A se citi "4 victorii".

Anul trecut. Cu GP21. Intre timp s-au schimbat multe... printre altele, se pare ca frana spate pe ghidon a devenit un must have. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, prafrau a spus:

 

Foarte offtopic, dar

Oricum, nu folositi wispr, e la fel de sigur ca telegram.

Tot offtopic, dar daca-mi citeste cineva conversatiile ce? Imi fura (cuvant jignitor) de la bicicleta? Eu il folosesc de ceva vreme si nu ma intereseaza cat de sigur este, pentru ca nu detin secrete de stat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zvonurile legate de Marini la HRC devin ceva mai insistente. Personal înțeleg de ce HRC l-ar vrea, însă nu înțeleg de ce el ar fi interesat. Schimbă cea mai bună motocicletă cu cea mai slabă. Și asta, cel mai probabil, pentru un contract de 1 an. Poate doar să vrea să scape de stigma "fratele patronului", altfel nu-mi explic.

 

Și căzătura li Darryn Binder din practice, pentru cine a ratat-o (cedare frâne).

 

image.thumb.png.27326b28518d5cc8f17c068da2c9d1aa.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Zvonurile legate de Marini la HRC devin ceva mai insistente. Personal înțeleg de ce HRC l-ar vrea, însă nu înțeleg de ce el ar fi interesat. Schimbă cea mai bună motocicletă cu cea mai slabă. Și asta, cel mai probabil, pentru un contract de 1 an. Poate doar să vrea să scape de stigma "fratele patronului", altfel nu-mi explic.

Probabil constientizeaza si el ca sansele de a face mai mult decat face acum fara a schimba ceva sunt aproape zero. Poate schimbarea o sa-i fie benefica. Financiar sigur ar trebui sa fie foarte benefica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...