Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Mai merge ceva km - dar cu se zicea mai sus sa nu te mire ca nu mai porneste la un moment Ar fi idel un un test de compresie ca sa vezi in ce parametri se afla motorul
  3. Salut, Intretinerea conteaza, ori aia spui ca s-a facut. Anunturi cu mobre ce au nr de km dati inapoi sunt pe toate gardurile. Prefer oricand un "utilaj" care a fost intretinut mecanic asa cum trebuie. Despre pret nu comentez, atat piata cat si buzunarul tau dicteaza aici. Spor! Si a mea este revopsita, pur si simplu nu mi-a placut culoarei ei originala. O revopsire nu inseamna in 100% din cazuri o dauna.
  4. 86) Lant: Curatat/Gresat Tura editata pe dealurile Buzaului (350 km) Aveam de gand sa bag o tura mai lunga, dar s-a tinut scai de mine o prietena incepatoare si nah, a trebuit sa fac un compromis. Am completat tura trecuta de pe dealurile Buzaului si am adaugat sectiunea Mizil - Vadu Sapat - Valea Scheilor - Podgoria - Coserele - Varbila - Plopu - Bucov, o sectiune pe care o recomand din plin. Crama Budureasca Tura Transbucegi - Paraul Rece - Bran - Rucar - Campulung - Voinesti - Targoviste - Bucuresti (450 km) I-am propus incepatoarei sa vina si la tura asta, dar a dat-o cotita, ca o dor bucile de ieri, ca e grea casca, ca ea sta dreapta iar drumul face ba stanga, ba dreapta.. numai strambe din astea. Cojasca - Targoviste, au "plantat" baietii limitatoare de viteza din alea marilii ca sa te impiedice sa depasesti 50 km/h, sau cel putin asa credeau ei, oricum, obositoare si enervante. De tataicii care opreau de tot in fata lor ca sa bage cutia de viteze in treapta unu si astfel sa treaca peste nu mai zic. De aglomeratia vietii iar, nu mai zic. Opresc pentru un mic dejun puternic dezvoltat si inapoi in sa, hai sa-i dau bice. Aninoasa - Moroeni, zici ca le-a venit ordin sa iasa toti cu masinile. Hai ca azi am lasat acasa "erele" si mi-am luat doar genunchii si n-am cum sa ii frezez. Chiar nu mai face nimeni gratar Duminica? Intru pe Transbucegi si am norocul sa prind loc in spatele unui incepator. Asta e atat de pilaf incat ca sa ia o curba, orice curba, intra cu toata masina pe contrasens inainte. Sa imi faca putin loc ca sa trec, nici vorba, e prea mult pentru puterea lui de procesare. Il depasesc cu prima ocazie si continui. De jos si pana sus, tot drumul e plin de fecale, unele mai proaspete, altele mai uscate, dar este efectiv plin. Ajung, trag cateva cadre si ma tirez, mai am de mers. O ambulanta pleaca in acelasi timp cu mine si astfel coborarea e mult mai libera pentru ca i se face loc. Sinaia - Azuga, nu imi dau seama daca e doar aglomeratie, sau un miting ceva. Aia e, bag avariile si pe contrasens cu mine. Unii nu vor deloc sa faca putin loc, iar eu de fel nu turez motorul ca sa ii determin sa faca asta. Vine insa din urma un baiat cu un Bmw cu toba Akrapovic care suna intr-un fel anume, astfel incat unii reactioneaza imediat. El tureaza motorul, pasagera lui multumeste si uite asa inainteaza. Taman bine a picat, dupa ei! Paraul Rece - Rasnov, asfalt bun, abia aici am putut merge in ritmul meu. La momentul ala nu stiam, dar avea sa fie singura portiune misto din tot traseul. Intrarea in Bran cum altfel daca nu plina de lucrari si de aglomeratie. Fac repede o fotografie si plec din nou la drum, urmeaza serpentinele alea faine. Bran - Rucar - Campulung, dezastru! Un sfert din drum cu asfalt ca in palma, restul insa plin de lucrari cu semafoare din 300 in 300 de metri. Depaseam de fiecare data coloana de masini formata la semafor, dar timpul de asteptare era mare si avea sa devina foarte obositor. Nu mai calc prin zona pana nu e facut integral drumul. Stoenesti - Targoviste, s-a putut merge, dar plictisitor drum. Mi-au placut insa tarabele cu mere a celor din Voinesti, foarte colorate. Targoviste - Bucuresti, ultima parte din DN71 si aia plina de lucrari, implicit aglomeratie. Nu mai pot, tot ce voiam era sa ma dau si eu oleaca pe curbe. De ce Doamne nu m-am dus pe Lepsa, de ce? Bucuresti, zona 1 Mai, lucrari.. .. Domnu' Mos Craciun, as vrea un elicopter cadou ca sa transport mobra fix la intrarea pe serpentine, asta si un Snickers daca se poate, multumesc! PS. Bine ca nu m-am intors prin Piata Alba Iulia, mai dadeam si de echipajul RAR sa ma intrebe de omologarea tobei finale.
  5. Azi
  6. Asta cu mulți km e discutabil, totul depinde de cum a fost întreținută . Uite omul are o Yamaha r1 cu 462.000km
  7. Nr de km este normal la o motocicleta de 22 de ani. Macar stii ca aia sunt si nu a fost rejuvenata de 2 ori la 30k. Acum, depinde foarte mult cum a fost intretinuta. Una este uleiul schimbat la fiecare 4k km alta este la 2 ani, daca si-a adus aminte. La cum arata si la km aia, 2500 mi se pare mult. La un 1800 asa ar merge, daca totusi crapa motorul sa nu iti para foarte rau.
  8. Inseamna ca oamenii se pricep, fac doar lucrarile necesare, rezolva problemele si cer pretul corect.
  9. Bine ai venit pe forum. In primul rand te rog sa-ti completezi datele de la avatar sa stim cu cine stam de vorba. Cam multi km si totusi e o sportiva care functioneaza in regim ridicat de turatii,deci,eu as sta deoparte.Nu cred ca in cei 90k km a fost doar plimbata duminica de o batranica la biserica si la coltul blocului dupa un pachet de tigari... Pe langa faptul ca e toata revopsita.
  10. poate dar amandoi au gresit foarte mult. acelasi nivel si la dat dar acelasi nivel si la gresit. celebrul comentariu "nu vrea sa castige nimeni titlul asta?" A zis și mm asta în documentarul sau, o zice și pedro Apropo de caracter infect Asta a îmbătrânit la fel de bine ca aia cu "sateliții sa aibă +3 zecimi, pentru siguranță"
  11. Buna ziua! As dori sa achizitionez o Honda CBR600-RR din 2003, care are 90000 km. Motocicleta este de la o cunostinta care o are de aproximativ 7 ani. Aceasta este foarte bine intretinutabsi arata foarte bine, insa ma sperie numarul mare de KM pentru o sportiva... De investit in ea ar fi o baterie noua, un cauciuc fata si un schimb de ulei. Proprietarul a schimbat acum 2 ani ambreajul, discurile frana fata-spate, plăcuțele, distributia, lantul si furca nu curge. Mentionez faptul ca ar fi prima mea motocicleta. Ce ma sfatuiti sa fac? Atasez mai jos o fotografie cu motocicleta. Pretul este de 2500 Euro.
  12. s-a gresit foarte mult pentru ca a fost presiune, cel putin 2 mergeau la acelasi nivel.
  13. bun pontul cu max 50% in rezervor, as zice ca e valabil la toate moto adv am incercat si eu cu 390-ul de cateva ori circuit de cross, prima oara cu anvelopele de fabrica (Conti TKC 70 - mai degraba potrivit pt strada) apoi Mitas E07, apoi cu E09... experienta a devenit tot mai placuta cu trecerea la anvelope cu profil mai agresiv
  14. GoRacing. Acolo lucrează George (TNG) la japoneze, și Zdrobi la KTM. Mai este un băiat, dar nu i-am reținut numele, ceva cu C. Când este mai mult de lucru se ocupă și Ștefan de cross/enduro. Baftă!
  15. Neatzaaaaa_________ Luni, diiii si spor!!
  16. Ieri
  17. Salut, imi puteti recomanda un service corect in zona de nord?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...