Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Multumesc frumos. Da asa e. Ai dreptate, am vazut dimineata chestia cu aprinderea la 125 de grade. In Noiembrie merg la EICMA si sunt tare curios sa vad acest BMW GS450. Eu consider ca BMW-uri adevarate sunt boxerele, atat, dar aici poate ca sunt eu conservator/de moda veche.
  3. Azi
  4. Aici e clipul oficial de la Kawasaki: Clipul e real, nu e facut cu AI. Ideea e ca sunt 2 modele: Standard si SE - asa sunt si la celelalte moto de la Kawa, mai ales in gama de 500. Cel standard are afisaj LCD si scut mic, in schimb SE are scut mare, TFT, parbriz mare, protectii maini, poate si altele in plus. La minutul 7:05 arata un motor pregatit cu accesorii - crash-bar, proiectoare si toba Akrapovic, care sta mai sus decat cea standard.
  5. Salut, nu prea, ca cf moto are 270 aprinderea, vs 125 cica la bmw. SI GS u mic cica va fi facut de TVS, adica India. Deci nu prea pare a fi ceafamoto Ramane de vazut daca l prezinta la eicma. Gata offtopicul. MIsto SMU , have fun!
  6. Vezi ca vorbiti de mobre diferite. Tu de KLE, baietii de mai sus de altceva. In legatura cu KLEul, in primul rand nici n-a fost lansata pe Europa, deci ce ride test la noi!? Apoi filmarile de promovare nu mi se par reale. Ori e ceva AI, ori sunt montate in doru Lelii. Mobrele ba apar cu bare, ba fara, ba cu scut complet, ba partial, ba cu evacuarea jos, ba sus, o gramada de inadverdente. Si sigur filmarea asta nu e pt Europa, apare intr-o imagine un butor ABS off. Ala n-are ce sa caute acolo, normele europene nu mai permit asta, la orice mobra adv fabricata pt UE in ultimii ani ai de sapat prin meniuri ca sa opresti ABS sau TCS. Deci stai sa vina EICMA, sa fedem oficial cum arata mobra pt piata noastra si apoi sa o asteptam la primavara la United pt test. Daca or sa fie in stare sa o aduca, pntru ca in ultima vreme sunt cam praf.
  7. zicea ca ii plac ultimele 3 circuite. Plm. Sper sa nu i placă la fel de mult și ultimele 2 ca asta de acum, încăt să vrea sa vadă asfaltul de aproape.
  8. 80%-85% din modelele fabricate in lume,imi sunt inalte la sa,ca atare,ce pot face cei ca si mine?Se orienteaza spre panarame de motociclete ca acestea.Si nu sunt la numar putini cei scunzi. Dar daca nivelul de inteligenta e invers proportional cu inaltimea la unii,atunci,n-ai ce-i face...
  9. Bună dimineața! Ziua de marți amplifică greața!
  10. Ieri
  11. Este obligat sa castige ultimile 2 curse ca sa nu faca calcule. vom vedea daca poate.
  12. N am văzut cursa de moto2...dar am văzut rezultatul. Mda ce sa mai...și când spuneam ca Moreiro n-a mai comis-o demult - na ca a comis-o Manu și neforțat. Păcat dacă pierde campionatul,pt ca Moreiro nu e încă acolo. E un pilot bun și super rapid și bătăios dar nu e constant și nu e acolo încă. Manu e constat e tot timpul în primii 6 dar chiar a avut niște ghinioane...cine naiba a mai abandonat în ultimii 10-15 ani : 1.de la o piatra în radiator 2.descalificat pt ca folosea un soft vechi Și ambele în același an. Ghină cât casa. Mai sunt totuși 2 boabe dacă merge în ritmul obișnuit și ține presiune pe Moreiro,eu cred ca va lua campionatul.Daca greșește câtuși de puțin,s-a dus însă. Iarăși se reduce totul la concentrare și la psihic...
  13. De unde ai ajuns la aceasta concluzie ? Spune cateva argumente concrete Aveti informatii de un drive test la noi ?
  14. Da, inaltimea e o problema, asa e. Si eu am fost limitat, de cel putin o data, de inaltime la alte motoare dintre cele "performante" Ne repliem, gasim substitut, mergem inainte
  15. Limbajul medical de lemn. Totul e minunat pana cand nu mai e. Sansele ca pustiul sa scape sunt mici spre zero. Atata timp cat se insista pe faptul ca situația e critica e clar, sunt procese expansive in joc care dau sperante minime. Despre Rueda si insistenta cu care platforma MotoGp refuza sa recunoasca gafa lui, e clar. Ca tot a mentionat cineva incidentul de pe Adancata, ca si comparatie...Pe Adâncata imbecilul ala a iesit de la boxe direct pe jumatatea liniei drepte. Aici un pilot lent a fost spulberat de un pilot care era atent probabil la bord sau se gandea la sezonul viitor . Cand mergi pe pista nu te gândești la cai verzi pe pereți, mai ales cand incerci sa dobori recordul circuitului intr-un (cuvant urat) de tur de formare.
  16. Din păcate asa e. Daca nici medicii nu sunt prea optimiști...
  17. ... vorba lui xt, in cel mai fericit caz o sa i se incheie doar cariera. tare imi e ca dam cu RIP in urmatoarele 1-2 zile. Sper sa nu fie cazul.
  18. Ofer spre inchiriere apartament cu 2 camere situat in apropierea Plaza Romania. Apartamentul este situat la 150 m (2 min de mers) de statia de tramvai, 700 m (10 min de mers) de statia de metrou Romancierilor, 450 m (7 min de mers) de Plaza Romania, 900 m (13 min de mers) de piata Drumul Taberei si 300 m (5 min de mers) de Lidl Bd. Timisoara. Apartamentul dispune de: interfon, usa metalica, baie cu masina de spalat, cadita de dus, ventilator aerisire, bucatarie mobilata, frigider, aragaz cu gaz, senzor de gaze, dormitor cu pat 160x200 cm, sifonier, aer conditionat, sufragerie cu canapea cu 3 locuri extensibila, aer conditionat, sifonier, masuta cafea. Apartamentul este orientat spre vest si racordat la reteaua municipala de termoficare dar blocul are la subsol o mini centrala termica montata de Termoenergetica pentru a asigura caldura in parametrii contractati. Apartamentul este situat in zona linistita, in apropierea parcului Antim si a liceului Antim Ivireanu. Dorim sa inchiriem unei familii pentru contract de lunga durata i declarat la ANAF Oferim si cerem seriozitate. Pretul este negociabil la fata locului in limita bunului simt. Suprafata 36 mp, fara balcon, etaj 5/10, bloc din 1968. Telefon: 0724977646 Pret: 450 Euro/luna cu un depozit de 450 Euro.
  19. Multumesc frumos! Ma bucur! Referitor la pretul motocicletelor, na fiecare face cum stie. Eu nu imi permit luxul sa stau dupa mecanici (desi am in anturaj asa ceva), sa pierd timpul dupa piese, sa caut pe X forum problema Y. Cumpar moto chinezeasca noua=cumpar liniste pt ca e noua la pret normal, la pret corect. Daca se strica am 5ani garantie la CF Moto, pun cheia pe masa ca un domn si aia e, ma suna cand e gata. Cat despre SWM iese din garantie odata cu delimitarea, dar nu ma intereseaza asta pt ca am luat-o pt distractie si circuit, nu am luat-o sa fac turul globului, iar costurile de intretinere sunt relativ mici, motocicleta o stiu in mare parte dpdv mecanic fiind o Husqvarna 2010 ca si conceptie. Uite de 11000e mi-am luat o motocicleta pt mers cu pasagera si o motocicleta efectiv pt sufletul meu. Nu ma ajuta cu nimic sa dau 12500e pe un Tenere greoi lent cu 2 ani garantie. No thank you gen. Bonus imi mai raman 1500e pt intretinere piese si accesorii, daca e sa iau in calcul pretul unui T7 sau Tuareg. Lucrez in domeniu industrial de 13ani vad cum se misca tot in doneniu inclusiv prin prisma globalizarii si de aceea nu pot sa musc marca/blazonul, prin prisma a ceea vad si fac inclusiv astazi, cam totul e in China, iar Chinezii iti ofera solutii de toate felurile, bani sa ai. Astazi cumperi un produs cu diverse caracteristici, nu cumperi o chinezarie sau o japonezarie nu nu. In timp se va obisnui lumea, inclusiv cei de moda veche. Imi permit sa spun asta si dupa ce am avut BMW Yamaha CF Moto noi din magazin, marca e pt ..... cine da doi bani pe marca si nu analizeaza pachetul overall. Exemplu BMW va scoate GS 450 care eu zic ca are motorul de CF Moto la cum arata carterele. Unii o sa zica ca au Beamveu altii o sa zica ca au "chinezarie". Mmm nu prea se pune pt ca are 150kg si este ca si platforma 690 de ktm un streetbike dual sport cu roti de SM. SM adevarat are 450cc-500cc jante spitate pt a absorbi socurile la sarituri si motor in cadru. O motocicleta de motocross cu roti spitate de 17. Multumesc frumos. Sunt distractive SM-urile!
  20. Misto jucareaua! S-o alergi cu placere! Si eu m-am invartit in jurul cozii pana mi-a picat Xmoto pe mana, de atunci restul de fiare zac in garaj.
  21. Pune exact ce-ți recomandă cartea motocicletei și nu-ți mai bate capul cu sezoanele. Măi ales dacă ai o motocicletă grea, care cere presiune precisă. E foarte bine ca ai un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, și eu tot Fobo Bike II folosesc. Până la urmă e important să mergi atent, să păstrezi alte distanțe și să mergi altfel decât în sezonul cald. Baftă!
  22. Este un mecanic de circuit Dave Moss pe YT ce recomanda scaderea presiunii la temperaturi scazute. De exemplu cuiva recomanda pe circuit undeva pe la 30 psi (e englez) adica 2 bari dimineata si 36 psi adica 2,5 baro dupa-amiaza pe caldura. Binenteles pe strada nu se face asa, dar daca e iarna deci sub 10 grade cred ca merita investigat acest aspect. Zicea ca daca schimbi pana si modelul de anvelopa este afectata presiunea optima. Ideea dansului e ca fiecare detaliu conteaza si fiecare caz e particular, dar in mod normal, la un mers normal exista o plaja larga de reglaj deoarece nu se solicita toata aderenta ce o poate furniza anvelopa. Mai zice ca nici manometrele nu indica toate la fel... daca se doresc anumite schimbari/testari/tanonari modificarile trebuie facute cu acelasi ceas manometru. Parerea mea e sa nu va lasati pacaliti de cele digitale ca nu toate indica la fel, au si ele au tolerante fix ca cele analogice, si in sezonul rece cred ca e mai safe daca scadem presiunea o idee fiindca ajuta, dar trebuie redusa si viteza pe curbe ca nu va fii aderenta ca vara cu nici o modificare.
  23. La 20 cp face ce face o motocicleta de 20 cp.Mai mult,nu toata lumea are o inaltime sa ajunga la cele performante ce nu-s panarame,cum le spui tu. Altceva,mai ai de adaugat?
  24. Voiam să subliniez că mobra e cam panaramă, nu cine știe ce...
  25. mai mult de 1 sec AM nu evadase. poate pastra si el ceva pt final. nu vom sti niciodata, pacat. de Manu vad ca nu spune nimeni nimic sau am nevoie de ochelari. a ai-ogurit-o.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...