Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Am folosit Chain lube-ul de la motul, insa dupa aprox. 100 de km mi se pare ca este iarasi uscat, adica dau cu degetul pe lant se ia unpic, nu mult, dar nu mi se pare ca e uns, se simte putin vaselina aia lipicioasa dar nu se vede ca si cum ar fi uns. Trebuie sa-l ung iar? Asa iute se "termina" vaselina asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-a mancat in fund sa-l "poponetez". Cu Kettenmax, treaba faina, a iesit bec cu ~300ml de amestec motorina/benzina, nitel spray si carpa. Mai nasol ca acum, curat fiind, daca trag de el la 1/2 foii spate, se dezveleste dintele >50%, deci se cam cere schimbat. Cu el murdar zau ca nu se dezvelea mai mult de 1/4 din dinte, si sageata era sensibil mai mica, acum a trebuit si intins... :-L

post-5325-0-33871300-1499450436_thumb.jpg post-5325-0-25280500-1499450458_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon?

mai exact despre cel din imagine.

 

post-6144-0-40740600-1500444013_thumb.jpgpost-6144-0-57556300-1500444020_thumb.jpg

 

il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l cunosc pe cel in cauza, insa am folosit Profi Dry Lube la mobra precedenta si am fost f multumit, acum nu se mai comercializeaza in Louis si nu am stiut de unde sa iau asa ca folosesc deocamdata spray conventional. Da, pare uscat lantul, toata lumea ma intreba cand am de gand sa-l ung :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon?

mai exact despre cel din imagine.

 

attachicon.gifP_20170718_235423.jpgattachicon.gifP_20170718_235434.jpg

 

il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat :)

 

Teflonul are nevoie de un "transportor", un lichid aerosol in cazul spray-urilor care, dupa ce si-a facut treaba de obicei se evapora. Intrebarea e cat de compatibil este acesta cu cauciucul o/x/rw (etc) - ring-urilor. Daca le ataca in timp... mai bine cu mizerabilul spray clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados.

Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale?

avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele

 

Asta e o alta intrebare buna... cum lantul e aparent uscat tot timpul, cum stii cand sa dai din nou cu spray?

» Post actualizat in 20 Jul 2017 09:12

Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados.

Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna!

 

Eu ma refeream la spray-ul din poza, pe a carui eticheta nu este mentionat nimic referitor la o-ringuri. Nu zic ca nu e bun, chiar m-ar interesa o varianta de ungere a lantului mai putin mizerabila, trebuie insa studiata problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' voua nu va place Bel Ray Blue Tac?

 

E cel mai ok spray din cate am incercat pana acum si am incercat cam tot ce e pe la noi...

De cand am VTR-ul si pe autostrazi sau drumuri libere/mari prin viteze mai mari, aveam nevoie de ceva mai lipicios...dar nu cu teflon pt ca in trecut teflonul mi s-a parut atat de uscat incat nu prea lubrifeaza + ca se da al dracu de greu jos la curatat.

Eh, Blue Tac asta nu e cu teflon, dat pe un lant curatit si degresat bine, sta pe lant si la 180 + km/h...dar, cand pui mana pe lant nu e uscat ca la teflon, e un fel de combinatie intre unsuros si gumos/lipicios. Si se ia repede/usor cu motorina.

 

Eu il recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Revenit dupa o tura mai lunga, de cca 5000 km prin Europa. Lantul a fost spalat abia in Budapeste (la o spalatorie cu jet, m-am miscat de parca furasem ceva, mare lucru nu a iesit, dar se vedea parca luciul lantului), asta dupa ce tranzitasem Romania, Servia, Croatia, Slovenia, o parte din Italia, Austria (Viena), apoi Ungaria. Am mers mult pe ploaie, am bagat si drumuri neasfaltate (deh, enduro-touring). Lantul uns doar cu ungatorul facut de manutele proprii. Nu stiu cum m-as fi descurcat cu spray, in conditiile in care nu am nici cric central, dar nici chef sa repet operatiunea la maxim doua zile.

Din Budapesta am mai facut cca 1200-1400 km pana sa trag la depou (ca a fost si Mako "pe traseu"- e mult spus, ne-am dus glont acolo, apoi ne-am trezit ca n-ar fi rau sa facem o Transalpina). Cine ma-sa sa curete/unga lantul cu spray? Bunica poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune titlul vreau sa stiu ce sprey folositi dar si ce recomandati. Eu am folosit bel ray bluetac si nu sunt multumit de el, adica nu mai sunt. Mai mutl de 500km nu pot merge cu moto ca se duce si trebuie sa curat si sa dau iar cu sprey .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Bel-Ray Super Clean si sunt multumit. Dupa 500 de km il curat si il ung. Cred ca poti merge lejer si peste 600-700. Adica, cand il spal si ung dupa 500, lantul inca este cu "pasta" pe el si cred ca ar mai merge 200-300 km lejer.

Editat de birau1982
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfăcut una din mobrele mele azi un er 6n pentru gresat rulmenți bascula etc ....acum ceva vreme mi-a curs o baterie chinezeasca direct pe bascula ,daunele rezultate dus vopseaua de pe ea ....lăsând astea la o parte ,ca sa dau bascula jos S-o duc la vopsit ,clar trebe sa dau lanțu jos ...presa am problema ii CE MODEL DE LANȚ AM ?pentru ca l-am luat o data cu mobra ...știu ca este 520 dar modelu marca etc CUM AFLU ? Chestia asta îmi trebe pentru a cumpara za de legătura după ce îl pun la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nevoie sa dai lantul jos ca sa scoti bascula de pe mobra. Invers e valabil (cel putin la toate mobrele pe care le stiu eu)


» Post actualizat in 21 Aug 2017 20:54

modelul si marca ar trebui sa fie scrise pe zale. Cel putin la DID sunt scrise

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...