yo4hgx Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon? mai exact despre cel din imagine. P_20170718_235423.jpgP_20170718_235434.jpg il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat Teflonul are nevoie de un "transportor", un lichid aerosol in cazul spray-urilor care, dupa ce si-a facut treaba de obicei se evapora. Intrebarea e cat de compatibil este acesta cu cauciucul o/x/rw (etc) - ring-urilor. Daca le ataca in timp... mai bine cu mizerabilul spray clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale? avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados. Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale? avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele Asta e o alta intrebare buna... cum lantul e aparent uscat tot timpul, cum stii cand sa dai din nou cu spray? » Post actualizat in 20 Jul 2017 09:12 Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados. Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna! Eu ma refeream la spray-ul din poza, pe a carui eticheta nu este mentionat nimic referitor la o-ringuri. Nu zic ca nu e bun, chiar m-ar interesa o varianta de ungere a lantului mai putin mizerabila, trebuie insa studiata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 Da' voua nu va place Bel Ray Blue Tac? E cel mai ok spray din cate am incercat pana acum si am incercat cam tot ce e pe la noi... De cand am VTR-ul si pe autostrazi sau drumuri libere/mari prin viteze mai mari, aveam nevoie de ceva mai lipicios...dar nu cu teflon pt ca in trecut teflonul mi s-a parut atat de uscat incat nu prea lubrifeaza + ca se da al dracu de greu jos la curatat. Eh, Blue Tac asta nu e cu teflon, dat pe un lant curatit si degresat bine, sta pe lant si la 180 + km/h...dar, cand pui mana pe lant nu e uscat ca la teflon, e un fel de combinatie intre unsuros si gumos/lipicios. Si se ia repede/usor cu motorina. Eu il recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Revenit dupa o tura mai lunga, de cca 5000 km prin Europa. Lantul a fost spalat abia in Budapeste (la o spalatorie cu jet, m-am miscat de parca furasem ceva, mare lucru nu a iesit, dar se vedea parca luciul lantului), asta dupa ce tranzitasem Romania, Servia, Croatia, Slovenia, o parte din Italia, Austria (Viena), apoi Ungaria. Am mers mult pe ploaie, am bagat si drumuri neasfaltate (deh, enduro-touring). Lantul uns doar cu ungatorul facut de manutele proprii. Nu stiu cum m-as fi descurcat cu spray, in conditiile in care nu am nici cric central, dar nici chef sa repet operatiunea la maxim doua zile. Din Budapesta am mai facut cca 1200-1400 km pana sa trag la depou (ca a fost si Mako "pe traseu"- e mult spus, ne-am dus glont acolo, apoi ne-am trezit ca n-ar fi rau sa facem o Transalpina). Cine ma-sa sa curete/unga lantul cu spray? Bunica poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Dupa cum spune titlul vreau sa stiu ce sprey folositi dar si ce recomandati. Eu am folosit bel ray bluetac si nu sunt multumit de el, adica nu mai sunt. Mai mutl de 500km nu pot merge cu moto ca se duce si trebuie sa curat si sa dau iar cu sprey . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Pai si cat vrei sa tina? Lantul se unge pe la 300 km. La 5-600 km se curata si se unge iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Poate la tine. La fostele moto il ungeam la 800 900. Eu stiu ca se recomanda la 1000. La moto actual am facut la 600maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 "La mine" e la fel ca "la tine"... nu conteaza motocicleta, e vorba de un lant. 500 km parcursi in oras deja sunt multi pt curatarea lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 (editat) Eu folosesc Bel-Ray Super Clean si sunt multumit. Dupa 500 de km il curat si il ung. Cred ca poti merge lejer si peste 600-700. Adica, cand il spal si ung dupa 500, lantul inca este cu "pasta" pe el si cred ca ar mai merge 200-300 km lejer. Editat August 17, 2017 de birau1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Tot citesc pe ici si pe colo ca foarte bine poti spala lanturile de generatie noua cu kerosen. De unde il luam pe asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 ia motorina ca e la fel de buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Eu il spal cu motorina pana cand se duce toata mizeria dupa care il dau cu spray de curatat lantul si il sterg bine de tot. Il las putin timp sa se usuce bine si aplic spray-ul de uns lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Kerosen poti cumpara de la cineva care lucreaza la vreun aerodrom. Dar mai simplu de procurat este motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Am desfăcut una din mobrele mele azi un er 6n pentru gresat rulmenți bascula etc ....acum ceva vreme mi-a curs o baterie chinezeasca direct pe bascula ,daunele rezultate dus vopseaua de pe ea ....lăsând astea la o parte ,ca sa dau bascula jos S-o duc la vopsit ,clar trebe sa dau lanțu jos ...presa am problema ii CE MODEL DE LANȚ AM ?pentru ca l-am luat o data cu mobra ...știu ca este 520 dar modelu marca etc CUM AFLU ? Chestia asta îmi trebe pentru a cumpara za de legătura după ce îl pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 nu e nevoie sa dai lantul jos ca sa scoti bascula de pe mobra. Invers e valabil (cel putin la toate mobrele pe care le stiu eu) » Post actualizat in 21 Aug 2017 20:54modelul si marca ar trebui sa fie scrise pe zale. Cel putin la DID sunt scrise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 ER6 are bascula mai "fancy": https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjdo863nenVAhVFEpoKHSFwBrsQjBwIBA&url=http%3A%2F%2Fimg.expertbazar.com%2F199%2Fkawasaki-er6n-2006-bucuresti-87148.jpg&psig=AFQjCNEJRKJ4FpGIuGt-mg8zNyUmBTmWLA&ust=1503435905536315 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 jmecheie, nu scapa fara za noua..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 da stiu scrie DID pe el dar ....exista un dar ...ce fel de model de DID pt ca sunt vre-o 6-7 modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 mai sunt niste litere acolo pe langa DID. Daca nu ai informatiile astea - in momentul in care desfaci zaua de legatura te poti uita la tipul oringurilor iar cu un subler (eventual micrometru) poti sa faci masuratori pentru a incerca sa identifici tipul zalei (diametrul pinilor, lungimea lor si grosimea placilor din za). Compari datele cu ceea ce vezi in catalogul DID - au date complete pe net . http://www.didchain.com/chainSpecs.html Ai grija sa nu masori in zona in care s-au uzat. O alta metoda - indirecta - ar fi a evaluezi de cat timp e lantul pe mobra si sa te uiti ce vindea DID la vremea aia pentru modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 nu mai conteaza ce o-ringuri a avut lantul tanar, ia orice za de legatura la culoare si indicativ , restul sunt basme de alexeni in devenire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 parca merge si spray-ul de frane pentru curatat, nu ? Danke anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Meeerge, merge, dar nu prea mult. Incearca, apoi sa ne spui cat te costa un lant nou. Chiar nu ai citit nimic despre intretinerea lantului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 (editat) Pai, tocmai c-am citit si voiam sa ma asigur. Spray de transmisii si lanturi de la WD40, ati folosit vreunul ? Editat August 29, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.