Cavaleru Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic. daca e canistra de plastic nu zice nimeni nimic.. aia e ideal, daca nu o sticla de plastic cu gura mare sa fie usor de bagat teava de la pompa. odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic deci... daca esti ninja n-ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) Epic topicul asta. Ce postari pe la început... benzina, fairy, apa, kerosen, perii de sarma, periuțe de dinți. Și vorbim de 2008, nu de 1958. După prima pagina am dat skip, dar cred ca as putea jura ca a existat cel puțin unul care s-a lăudat ca el folosește diluant )). După care te miri de ce sunt populare BMW-urile... Și unii mai sunt și niște mega super membri... )) Editat Iunie 26, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salutari, mi-am cumparat un spray motul chain lube road+, insa mie mi se pare ca se usuca foarte rapid, am dat pe lant si mi-a scapat si pe mana unpic si aproape instant s-a intarit, plus ca e putin lipicios. Asa sunt toate? Mai foloseste cineva produsul? Voi ce utilizati cand ungeti lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 E lipicios sau nu e? Ca ar trebui sa fie... altfel zboara de pe lant. Si intaritul e normal. Eu folosesc Valvoline alb, tot asa se intareste si ala, tot asa se lipeste. Ceea ce e ok, Repsolul zbura rapid de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 atunci e ok, da e lipicios. Chestia ce m-a pus pe ganduri ca daca se intareste asa, sa nu rigidizeze lantul, sa apara alte probleme deci sa inteleg ca e ok. Si atunci cum lubrifiaza, la caldura se inmoaie, sau ramane in starea asta? Inca o intrebare, ar trebui sa dau si pinioanele cu ulei, cat se poate? Lantul meu era destul de curat, nu cred ca necesita si spalare dupa cum l-am vazut eu, lantul trebuie curatat inainte de fiecare lubrifiere sau doar cand e murdar? Si ce inseamna murdar la un lant ) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Nu pot sa explic ce inseamna murdar... se vede. Nu e nevoie sa dai pe foaie si pinion, doar pe lant, sa intre intre zale. Eu curat lantul cam la 5-600 km si il ung cam la 2-300 km. Depinde de mai multi factori... mergi prin praf, oras, drum lung, ploua, nu ploua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 ok am priceput, merg pe instinct cu lantul ) deci cam de doua ori merge uns doar, la a3a ar cam trebui si curatat, in functie de cum arata. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 In vreo 6 ani si ~35000 km de utilizat PDL cred ca l-am spalat de vreo 2 sau 3 ori. Arata mereu curat si intreba lumea daca n-am de gand sa-l ung P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Cu orice ungator va fi mereu curat si uns. Dar doar daca mergi cu mobra in afara... in oras nu prea ai cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBENG Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 (editat) O intrebare oarecum urgenta... ajung maine prin Bucuresti cu niste treburi de servici iar timpul nu imi permite sa umblu prea mult. Stiti vreun magazin prin sectorul 5 care sa aibe spray Bel ray Super clean chain lube? LE: dupa ceva sapaturi pe google, am gasit Editat Iunie 28, 2017 de ZBENG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Am folosit Chain lube-ul de la motul, insa dupa aprox. 100 de km mi se pare ca este iarasi uscat, adica dau cu degetul pe lant se ia unpic, nu mult, dar nu mi se pare ca e uns, se simte putin vaselina aia lipicioasa dar nu se vede ca si cum ar fi uns. Trebuie sa-l ung iar? Asa iute se "termina" vaselina asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) M-a mancat in fund sa-l "poponetez". Cu Kettenmax, treaba faina, a iesit bec cu ~300ml de amestec motorina/benzina, nitel spray si carpa. Mai nasol ca acum, curat fiind, daca trag de el la 1/2 foii spate, se dezveleste dintele >50%, deci se cam cere schimbat. Cu el murdar zau ca nu se dezvelea mai mult de 1/4 din dinte, si sageata era sensibil mai mica, acum a trebuit si intins... Editat Iulie 7, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Poate benzina ti-a spalat vaselina de unde nu trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Aleluia! Sparge pusculita si ia alt lantz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 /index.php?/topic/721221-ce-ai-mesterit-azi-la-motocicleta-ta/?p=4360004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon? mai exact despre cel din imagine. il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Nu-l cunosc pe cel in cauza, insa am folosit Profi Dry Lube la mobra precedenta si am fost f multumit, acum nu se mai comercializeaza in Louis si nu am stiut de unde sa iau asa ca folosesc deocamdata spray conventional. Da, pare uscat lantul, toata lumea ma intreba cand am de gand sa-l ung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 ce parere aveti despre lubrifianti uscati cu teflon? mai exact despre cel din imagine. P_20170718_235423.jpgP_20170718_235434.jpg il folosesc de vreo 1000 km si singura chestie care am observat........... e ca lantul e tot timpul uscat Teflonul are nevoie de un "transportor", un lichid aerosol in cazul spray-urilor care, dupa ce si-a facut treaba de obicei se evapora. Intrebarea e cat de compatibil este acesta cu cauciucul o/x/rw (etc) - ring-urilor. Daca le ataca in timp... mai bine cu mizerabilul spray clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale? avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados. Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 si cealalta intrebare... cat tine stratul de teflon pe pinioane / zale? avand in vedere ca tot timpul este frecare intre ele Asta e o alta intrebare buna... cum lantul e aparent uscat tot timpul, cum stii cand sa dai din nou cu spray? » Post actualizat in 20 Jul 2017 09:12 Ma gandesc ca, pt PDL cel putin, fiind spray gandit pt uns lantul de mobra, cu specificatie clara ca se preteaza la O,X,Z si ce ringuri or mai fi, fluidul e unul friendly cu guma. Oricum fluid exista si in spreyul clasic care e lichid la pulverizare, trebe lasat 10-15 min si apoi devine marmelados. Sta sau nu sta (pe tigai cine tine "muflonu""?), eu am facut +30k ungand lantul doar cu spray muflon si am vandut mobra cu kitul de lant inca in stare buna! Eu ma refeream la spray-ul din poza, pe a carui eticheta nu este mentionat nimic referitor la o-ringuri. Nu zic ca nu e bun, chiar m-ar interesa o varianta de ungere a lantului mai putin mizerabila, trebuie insa studiata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 Da' voua nu va place Bel Ray Blue Tac? E cel mai ok spray din cate am incercat pana acum si am incercat cam tot ce e pe la noi... De cand am VTR-ul si pe autostrazi sau drumuri libere/mari prin viteze mai mari, aveam nevoie de ceva mai lipicios...dar nu cu teflon pt ca in trecut teflonul mi s-a parut atat de uscat incat nu prea lubrifeaza + ca se da al dracu de greu jos la curatat. Eh, Blue Tac asta nu e cu teflon, dat pe un lant curatit si degresat bine, sta pe lant si la 180 + km/h...dar, cand pui mana pe lant nu e uscat ca la teflon, e un fel de combinatie intre unsuros si gumos/lipicios. Si se ia repede/usor cu motorina. Eu il recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Revenit dupa o tura mai lunga, de cca 5000 km prin Europa. Lantul a fost spalat abia in Budapeste (la o spalatorie cu jet, m-am miscat de parca furasem ceva, mare lucru nu a iesit, dar se vedea parca luciul lantului), asta dupa ce tranzitasem Romania, Servia, Croatia, Slovenia, o parte din Italia, Austria (Viena), apoi Ungaria. Am mers mult pe ploaie, am bagat si drumuri neasfaltate (deh, enduro-touring). Lantul uns doar cu ungatorul facut de manutele proprii. Nu stiu cum m-as fi descurcat cu spray, in conditiile in care nu am nici cric central, dar nici chef sa repet operatiunea la maxim doua zile. Din Budapesta am mai facut cca 1200-1400 km pana sa trag la depou (ca a fost si Mako "pe traseu"- e mult spus, ne-am dus glont acolo, apoi ne-am trezit ca n-ar fi rau sa facem o Transalpina). Cine ma-sa sa curete/unga lantul cu spray? Bunica poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Dupa cum spune titlul vreau sa stiu ce sprey folositi dar si ce recomandati. Eu am folosit bel ray bluetac si nu sunt multumit de el, adica nu mai sunt. Mai mutl de 500km nu pot merge cu moto ca se duce si trebuie sa curat si sa dau iar cu sprey . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.