Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Pai si cat vrei sa tina? Lantul se unge pe la 300 km. La 5-600 km se curata si se unge iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Poate la tine. La fostele moto il ungeam la 800 900. Eu stiu ca se recomanda la 1000. La moto actual am facut la 600maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 "La mine" e la fel ca "la tine"... nu conteaza motocicleta, e vorba de un lant. 500 km parcursi in oras deja sunt multi pt curatarea lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 (editat) Eu folosesc Bel-Ray Super Clean si sunt multumit. Dupa 500 de km il curat si il ung. Cred ca poti merge lejer si peste 600-700. Adica, cand il spal si ung dupa 500, lantul inca este cu "pasta" pe el si cred ca ar mai merge 200-300 km lejer. Editat August 17, 2017 de birau1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Tot citesc pe ici si pe colo ca foarte bine poti spala lanturile de generatie noua cu kerosen. De unde il luam pe asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 ia motorina ca e la fel de buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Eu il spal cu motorina pana cand se duce toata mizeria dupa care il dau cu spray de curatat lantul si il sterg bine de tot. Il las putin timp sa se usuce bine si aplic spray-ul de uns lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Kerosen poti cumpara de la cineva care lucreaza la vreun aerodrom. Dar mai simplu de procurat este motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Am desfăcut una din mobrele mele azi un er 6n pentru gresat rulmenți bascula etc ....acum ceva vreme mi-a curs o baterie chinezeasca direct pe bascula ,daunele rezultate dus vopseaua de pe ea ....lăsând astea la o parte ,ca sa dau bascula jos S-o duc la vopsit ,clar trebe sa dau lanțu jos ...presa am problema ii CE MODEL DE LANȚ AM ?pentru ca l-am luat o data cu mobra ...știu ca este 520 dar modelu marca etc CUM AFLU ? Chestia asta îmi trebe pentru a cumpara za de legătura după ce îl pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 nu e nevoie sa dai lantul jos ca sa scoti bascula de pe mobra. Invers e valabil (cel putin la toate mobrele pe care le stiu eu) » Post actualizat in 21 Aug 2017 20:54modelul si marca ar trebui sa fie scrise pe zale. Cel putin la DID sunt scrise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 ER6 are bascula mai "fancy": https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjdo863nenVAhVFEpoKHSFwBrsQjBwIBA&url=http%3A%2F%2Fimg.expertbazar.com%2F199%2Fkawasaki-er6n-2006-bucuresti-87148.jpg&psig=AFQjCNEJRKJ4FpGIuGt-mg8zNyUmBTmWLA&ust=1503435905536315 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 jmecheie, nu scapa fara za noua..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 da stiu scrie DID pe el dar ....exista un dar ...ce fel de model de DID pt ca sunt vre-o 6-7 modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 mai sunt niste litere acolo pe langa DID. Daca nu ai informatiile astea - in momentul in care desfaci zaua de legatura te poti uita la tipul oringurilor iar cu un subler (eventual micrometru) poti sa faci masuratori pentru a incerca sa identifici tipul zalei (diametrul pinilor, lungimea lor si grosimea placilor din za). Compari datele cu ceea ce vezi in catalogul DID - au date complete pe net . http://www.didchain.com/chainSpecs.html Ai grija sa nu masori in zona in care s-au uzat. O alta metoda - indirecta - ar fi a evaluezi de cat timp e lantul pe mobra si sa te uiti ce vindea DID la vremea aia pentru modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 nu mai conteaza ce o-ringuri a avut lantul tanar, ia orice za de legatura la culoare si indicativ , restul sunt basme de alexeni in devenire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 parca merge si spray-ul de frane pentru curatat, nu ? Danke anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Meeerge, merge, dar nu prea mult. Incearca, apoi sa ne spui cat te costa un lant nou. Chiar nu ai citit nimic despre intretinerea lantului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 (editat) Pai, tocmai c-am citit si voiam sa ma asigur. Spray de transmisii si lanturi de la WD40, ati folosit vreunul ? Editat August 29, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 No, ca tu reinventezi roata. Pune, frate, ulei de gatit. Sau toarna apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 cu ce ti-am gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Nimic, doar ca nu ai avut bunavointa sa citesti putin din urma, e detaliat cam tot ce vrei sa stii despre intretinerea lantului. De curatat, se curata cu motorina sau kerosen (nu cu benzina, spray frane sau diluant), eventual cu spray special de curatare lant. De uns, producatorul recomand aulei de transmisie, eventual spray special pentru uns lantul. Dupa asta, fiecare foloseste ce sprayuri doreste. Personal folosesc dispozitiv Kettenmax si motorina pentru curatare, iar de uns- doar cu ulei de transmisie (si ungatorul construit de mine). In viata mea nu am dat cu niciun spray de lant, nici de ungere, nici de curatare. Am facut 25k km cu doar 40 lei investitie pentru ulei si cred c-am consumat cativa litri de motorina (intre 200 si maaaaxim 500 ml la o operatiune de curatare, functie de cat de mazac era lantul). Mai departe, fiecare foloseste ce ii place. Acum zi ca ai citit macar 10 pagini din urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 ueiul romanesc de transmisie - t90 ep2 e sub 20 lei litrul si merge perfect. Tine un bidon pana te plictisesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Dreq sa-l ia, am ramas in pana zilele trecute (veneam de la Petru, eram pe la Spataresti, SV), am tras la Lukoil si am luat un bodon de 85w90, vreo 20 lei, altceva nu am gasit. Pare si ala gros, pana acum am folosit Hexol T90. Ieftin si bun. In tura de 5000 km prin UE doar ulei am bagat, spalat lantul abia in Budapesta, la o spalatorie cu fise, dupa 3400 km, cateva zile am prins si ploaie. Am mai facut aproape 2000 de atunci si parca nu imi vine cheful sa-l spal. Daca aveam spray, in 25k km bagam o galagie de bani si imi faceam o tona de nervi cu unsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Nimic, doar ca nu ai avut bunavointa sa citesti putin din urma, e detaliat cam tot ce vrei sa stii despre intretinerea lantului. De curatat, se curata cu motorina sau kerosen (nu cu benzina, spray frane sau diluant), eventual cu spray special de curatare lant. De uns, producatorul recomand aulei de transmisie, eventual spray special pentru uns lantul. Dupa asta, fiecare foloseste ce sprayuri doreste. Personal folosesc dispozitiv Kettenmax si motorina pentru curatare, iar de uns- doar cu ulei de transmisie (si ungatorul construit de mine). In viata mea nu am dat cu niciun spray de lant, nici de ungere, nici de curatare. Am facut 25k km cu doar 40 lei investitie pentru ulei si cred c-am consumat cativa litri de motorina (intre 200 si maaaaxim 500 ml la o operatiune de curatare, functie de cat de mazac era lantul). Mai departe, fiecare foloseste ce ii place. Acum zi ca ai citit macar 10 pagini din urma... Cu motorina l-am curatat domnu' si cu putin spray pentru degresare. Cum cativa colegi in spate sustin ca-i tot aia cel de frane cu cel de curatare lant, tin sa le dau dreptate. Cum si la etrieri ai garnituri de cauciuc, deci nu contine etanol ca altfel ti le-ar face praf, nu vad de ce n-ar merge si la lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Meeerge, merge, dar nu prea mult. Incearca, apoi sa ne spui cat te costa un lant nou. Chiar nu ai citit nimic despre intretinerea lantului? termina cu aberatiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.