ZIDU' Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 trebuie sa cauti chain oiler diy - sunt multe idei pe tema asta uite aici poze cu un cap de ungere http://www.horizonsunlimited.com/hubb/other-bikes-tech/home-made-chain-oiler-5-a-31269 acum ceva ani se vindeau pe aici pe forum ungatoare - o varianta mai pretentioasa a astuia care aveau o piesa de plastic in care se bagau tot 2 soricei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Noah, şi unii râd de mine că folosesc motorină pentru spălat şi ulei pentru uns... De săptămâna viitoare dăm drumul la producţia de ungatoare manuale, eu sunt unul din categoria hateri când e vorba de spray pentru lanţ. motorina e excelenta pt curatat lantul, la fel si uleiul pt uns, foloseam ulei de drujba pentru uns lantul, si a fost schimbat dupa 40.000km ia sa pui poze cu ungatorul manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Presa aia ieftina e o porcarie! Poate la lanturi mai mici merge dar la 530 nu am reusit sa nituiesc decat un bolt, la al doilea filetul a cedat pur si simplu si in plus, si capul piesei de nituit s-a deformat. Material si executie de doi lei... Ah, da, si am stricat IAR cheia de impreunare!!@#$^&*$//#^& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic. si ce-ti face? te cearta? nutz ia banii? bidoanele alea de rezerva nu-s tot de plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic. In mod normal nu e voie. Dai si tu doi lei unui nene de acolo si iti umple un bidon de 2l sau 5l pah shustache, de la o pompa unde nu bate camera prea bine. Nu e ca si cum cumperi motorina la pet in fiecare zi. 2l de motorina te tin mult si bine pt curatat de lant si jante, ani de zile, ca dai si tu o gaurica in dop s-o dramuiesti cum trebe. Ca asa-i in tenis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Ieri am luat ultima data, 2 L, am întrebat dacă e în regula sa iau în bidon și nu a fost nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 mergi la pompa, pui in sticla, pana vine careva sa te traga de urechi esti gata. Nu ti-o ia nimeni, mergi si platesti. Alternativ, daca vrei sa fii 100% corect si legal - iei o canistra de 5l din aia de plastic, care are toate certificarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Eu sunt genul care nu calca iarba daca este semn pus Mersi de sfaturi. O sa merg la o benzinarie de cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 eu cumpar cam la 2 sapt in bidon de 20 de litri, omul de la benzinarie zice ca nu-i problema, doar ca nu poate alimenta el (cum face la masini) ca l-ar vedea pe camera, eu pot sa-mi bag linistit. Du-te cu tupeu, in afara de a-ti lua banii pe benzina nu are ce sa-ti faca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima! Am cautat dar poate n-am nimerit cuvintele cheie. Nu prea pricep cum 2 soricei infipti in acelasi furtun ar putea "peria" laturile foii care e destul de groasa. Curbati? Nu mi se pare ceva viabil. Confirm, cu Kettenmax si motorina a iesit lacrima! poti pune o conducta auto de frana din cupru care sa ajunga la 1-2 mm de foaie dar avand orientarea in jos si pe interiorul conductei un colier de plastic care tensionat atinge foaia astfel incat sa se prelinga ulei pe foaie. este suficient pe o parte a foii. la mine functioneaza de 4-5 ani. am o electrovalva legata prin contactul cu cheie (de la luminile de pozitie ) un robinet de acvarii sub ea si deasupra ei ca rezervor un furtun de 1/2 transparent ca si rezervor ce are in capat un dop gaurit cu acul ca sa nu faca vid. curge gravitational, pe robinet am un semn si folosesc doua pozitii, pentru strada si pt enduro Editat Iunie 23, 2017 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 primele modele de ungatoare artizanale erau pe o singura parte dar au constatat ca pe doua parti e mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Voi luati motorina direct de la peco? In bidon sau cum? Ca stiam ca nu te lasa in recipient de plastic. daca e canistra de plastic nu zice nimeni nimic.. aia e ideal, daca nu o sticla de plastic cu gura mare sa fie usor de bagat teava de la pompa. odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 odata ce ai apucat sa pui in sticla nu iti mai fac nimic deci... daca esti ninja n-ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) Epic topicul asta. Ce postari pe la început... benzina, fairy, apa, kerosen, perii de sarma, periuțe de dinți. Și vorbim de 2008, nu de 1958. După prima pagina am dat skip, dar cred ca as putea jura ca a existat cel puțin unul care s-a lăudat ca el folosește diluant )). După care te miri de ce sunt populare BMW-urile... Și unii mai sunt și niște mega super membri... )) Editat Iunie 26, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salutari, mi-am cumparat un spray motul chain lube road+, insa mie mi se pare ca se usuca foarte rapid, am dat pe lant si mi-a scapat si pe mana unpic si aproape instant s-a intarit, plus ca e putin lipicios. Asa sunt toate? Mai foloseste cineva produsul? Voi ce utilizati cand ungeti lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 E lipicios sau nu e? Ca ar trebui sa fie... altfel zboara de pe lant. Si intaritul e normal. Eu folosesc Valvoline alb, tot asa se intareste si ala, tot asa se lipeste. Ceea ce e ok, Repsolul zbura rapid de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 atunci e ok, da e lipicios. Chestia ce m-a pus pe ganduri ca daca se intareste asa, sa nu rigidizeze lantul, sa apara alte probleme deci sa inteleg ca e ok. Si atunci cum lubrifiaza, la caldura se inmoaie, sau ramane in starea asta? Inca o intrebare, ar trebui sa dau si pinioanele cu ulei, cat se poate? Lantul meu era destul de curat, nu cred ca necesita si spalare dupa cum l-am vazut eu, lantul trebuie curatat inainte de fiecare lubrifiere sau doar cand e murdar? Si ce inseamna murdar la un lant ) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Nu pot sa explic ce inseamna murdar... se vede. Nu e nevoie sa dai pe foaie si pinion, doar pe lant, sa intre intre zale. Eu curat lantul cam la 5-600 km si il ung cam la 2-300 km. Depinde de mai multi factori... mergi prin praf, oras, drum lung, ploua, nu ploua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 ok am priceput, merg pe instinct cu lantul ) deci cam de doua ori merge uns doar, la a3a ar cam trebui si curatat, in functie de cum arata. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 In vreo 6 ani si ~35000 km de utilizat PDL cred ca l-am spalat de vreo 2 sau 3 ori. Arata mereu curat si intreba lumea daca n-am de gand sa-l ung P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Cu orice ungator va fi mereu curat si uns. Dar doar daca mergi cu mobra in afara... in oras nu prea ai cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBENG Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 (editat) O intrebare oarecum urgenta... ajung maine prin Bucuresti cu niste treburi de servici iar timpul nu imi permite sa umblu prea mult. Stiti vreun magazin prin sectorul 5 care sa aibe spray Bel ray Super clean chain lube? LE: dupa ceva sapaturi pe google, am gasit Editat Iunie 28, 2017 de ZBENG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Am folosit Chain lube-ul de la motul, insa dupa aprox. 100 de km mi se pare ca este iarasi uscat, adica dau cu degetul pe lant se ia unpic, nu mult, dar nu mi se pare ca e uns, se simte putin vaselina aia lipicioasa dar nu se vede ca si cum ar fi uns. Trebuie sa-l ung iar? Asa iute se "termina" vaselina asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) M-a mancat in fund sa-l "poponetez". Cu Kettenmax, treaba faina, a iesit bec cu ~300ml de amestec motorina/benzina, nitel spray si carpa. Mai nasol ca acum, curat fiind, daca trag de el la 1/2 foii spate, se dezveleste dintele >50%, deci se cam cere schimbat. Cu el murdar zau ca nu se dezvelea mai mult de 1/4 din dinte, si sageata era sensibil mai mica, acum a trebuit si intins... Editat Iulie 7, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.