Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

@bob66: da poate crapa partea electronica, cel putin teoretic. nu inseamna ca se va intampla neaparat. Daca esti in siberia, voi presupune ca ai ulei de rezerva sa umpli rezervorul ungatorului asa ca, daca acesta se strica, vei opri la 200 de km sau mai repede pentru a unge manual lantul :D.

 

@chonty: mie mi se pare cam murdara janta aia. cred ca tu lasi prea mult ulei pe lant. mai redu debitul si uita-te la lant sa vezi daca e uns. cand mizeria e minima si ai pelicula de ulei pe acolo inseamna ca e ok. daca nu ai mizerie iar lantul e uscat mai maresti debitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Murdaria de pe janta e datorata sprayurilor folosite inainte de montarea ungatorului.Tot ce era in exces se regaseste pe janta.Am folosit mai multe sprayuri cu aceeasi rezultat...si nici nu tinea mult . Debitul la ungator e reglat la o picatura pe minut(cronometrat) si nu stropeste, lantul avand o pelicula subtire de ulei. Am lasat janta murdara pana am reusit sa reglez debitul uleiului, ca sa nu o spal de mai multe ori in aceeasi zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles. Zici ca ai luat de pe louis capul de ungere. L-ai gasit separat sau a mai venit cu ceva? eu am gasit doar sistemele complete de la scotoiler pe louis. cred ca nu m-am uitat prea bine totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vice Multumesc pt link.Este o imbunatatire tehnica fata cel vechi dar cu imperfectiuni.Cred ca un Oring subtire ar rezolva problema.Sper sa-ti aduca satisfactie deplina dealungul f multor km.

 

Intrebare:

 

1. scottoilerul merge cu orice fel de ulei (altul decat cel recomandat de ei), cum ar fi cel de drujba recomandat aici pe forum?

 

2. dispozitivul facut de Bogdan Harea: l-am vazut la cineva, e f misto, ma gandeam si eu sa-l instalez. dar exista posibilitatea sa crape partea electronica? sa presupunem ca sunt undeva la mama dracu, mii de km departare de casa, in Siberia si crapa ala. ce se poate face in cazul asta?

 

Folosesc de peste un an dispozitivul lui Bogdan.Nici o problema pana acum.Dar daca partea electronica ar ceda,pot folosi valva pe manual,ea avand un robinet cu rasucire la 90*.Cumva ca un Loobman.Am incercat si in mers,o pot face fara mare efort.

/index.php?/topic/202679-intretinere-lant/page__st__1190__p__2393601#entry2393601

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu acum sunt in teste cu un ungator de lant facut dintr-ul furtun (rezervorul) si dintr-o perfuzie pe care am adaugat inca un robinet "de strangulare".

Stiu ca este simplist, masor deocamdata debitul, sper sa-mi vina in minte si solutia ca, odta reglat debitul, la 2-3 picaturi/ minut, sau 5-6 picaturi minut in off road, sa gasesc o solutie de fixare a dispozitivului la debitul necesar.

Ca solutie de a ajunge uleiul pe lant, voi fixa in interiorul tubului de la perfuzie o bucata de plastic dintr-un soricel de prindere, care va sta direct pe lant, in partea de sus a pinionului

Sper sa isi faca treaba.

Poze o sa fac dupa ce montez ansamblul pe motocicleta.

Sa nu uit, fac testele cu ulei 20W40, mi-a ramas ceva de la masina.

Probabil cand voi schimba uleiul, cu cel de drujba, o sa se schimbe si setarile ungatorului.

Noroc ca nu pun mare pret pe aspect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am montat si eu un ungator de lant, varianta simpla dintr-un rezervor micut de ulei cu robinet si Dual Injector de la Scottoiler(cumparat din Louis).Debitul e reglat prin sugrumarea furtunului de cauciuc cu un colier de plastic(cel putin deocamdata).O sa-i mai aduc imbunatatiri pe parcurs, dar fara prea multa electronica.

Rezultat : lantul e uns continu si curat. Pozele sunt facute din perioada de testare.

 

Chonty,

de unde ai luat mini rezervorul din poza?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde pot gasi o electrovalva adaptabila pentru un sistem de uns lantul ?

 

Eu am folosit una de la instalatiile gpl. deocamdata merge perfect. Din cate stiu si bogdan_harea a folosit tot acest tip de electrovalva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul din poza e din aluminiu. Un prieten lucreaza in domeniu si tot el a dotat-o cu capac cu ventil folosit la radiatoarele de racire. Din cate am inteles poate confectiona mai multe forme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mie imi zornaie lantul este intins bine cred eu si il ung regulat .Are cineva vre-o ineie de ce ? motor de strada.:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura mare? E intins la maxim? De obicei este pe bascula trecut jocul lantului recomandat. Sau are un mic defect. Ia-l la control cu fiecare za si joaca-te cu o surubelnita subtire intre zale si vezi de unde vine. Pinioanele nu s-au mancat? Trebuie sa te murdaresti ca sa poti pune un diagnostic. Urechea nu ajunge. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde pot gasi o electrovalva adaptabila pentru un sistem de uns lantul ?

la dezmembrari auto ... pe semiaripa in compartimentul motor, pe langa canistra de carbon, electrovalva cu stutzuri pt furtun... cauta la vw-audi si ia si mufa electrica cu fire cu tot... probeaza la o baterie sa auzi clicul bobinei si nu plati mai mult de 50 lei... sunt mai mari la dimensiuni decat cele GPL

 

Mie imi zornaie lantul este intins bine cred eu si il ung regulat .Are cineva vre-o ineie de ce ? motor de strada.:scratch:

are patine pe bascula si role de ghidaj ca si la endurache? sti cum arata un pinion atunci cand e uzat?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentarea ar fii frumos să fie legatgă cumva la becul de neutru printr-un releu ca să meargă doar cât timp e becul de neutru stins Âşi contactul pus.

 

Am strabatut si eu cu privirea tot threadul, si de cand au inceput discutiile legate de temporizatoare electrice & co exact la treaba asta m-am gandit si eu. Ai gasit o rezolvare simpla ? ( inca nu am stat sa caut una ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de dispozitivele de curatat lantul?

Din poze eu deduc ca fac treaba buna si fac mizerie mai mica decat cu traditionala periuta (sau pensula) si spray (sau motorina)

 

Vad ca acum este la reducere...

http://www.louis.de/_2005bbe4b90c48049fb7810b144e5964f6/index.php?topic=search&searchterm=10003114+

 

merita? ati incercat?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de dispozitivele de curatat lantul?

Din poze eu deduc ca fac treaba buna si fac mizerie mai mica decat cu traditionala periuta (sau pensula) si spray (sau motorina)

 

Vad ca acum este la reducere...

http://www.louis.de/_2005bbe4b90c48049fb7810b144e5964f6/index.php?topic=search&searchterm=10003114+

 

merita? ati incercat?

 

merita, am incercat dar mizerie mai putina nu face. pt pastrarea rotii curate eu folosesc un carton pe care il pun in spatele foii si asa nu mai arunca mizerie si unsoare pe anvelopa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am strabatut si eu cu privirea tot threadul, si de cand au inceput discutiile legate de temporizatoare electrice & co exact la treaba asta m-am gandit si eu. Ai gasit o rezolvare simpla ? ( inca nu am stat sa caut una ).

 

 

Am rezolvat cu un meÂşter să-mi facă un releu de timp la specificațiile mele, care include Âşi această obțiune.

 

Varianta de mai sus era mai "țărănească" dar foarte simplu de implementat cu 2 relee banale. Treaba mai puțin elegantă e că deja începe să fie mai mare toată jucăria.

Ai firul care alimentează releul de timp. Cu un releu întrerupi acel fir de la contact Âşi cu celălalt releu întrerupi acelaÂşi fir de la circuitul becului de neutru (sau dacă vrei de la circuitul de la cric)

 

 

Momentan am făcut, verificat Âşi testat ungătorul făcut de mine Âşi merge super. Nu am nimic să-i comentez. Acum îl construiesc pe al doilea Âşi o să vă prezint ce-am facut pas cu pas când îl montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot afla ce tip de zale sunt in lantul OEM al transmisiei?

PN de catalog este 27600-06G00-118, iar denumirea este CHAIN ASSY (RK525SMOZ7Y,118LE).

 

Nu am gasit pe nicaieri specificatiile tehnice pentru acest lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan am făcut, verificat Âşi testat ungătorul făcut de mine Âşi merge super. Nu am nimic să-i comentez. Acum îl construiesc pe al doilea Âşi o să vă prezint ce-am facut pas cu pas când îl montez.

 

Bun, multumesc de raspuns. O sa te contactez sa ne intalnim cand ai timp sa benoclez putin la sistemul tau, s-ar putea ca tot printr-un circuit electronic sa-mi comand electrovalva, cel mai probabil cu un IC 555.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vedem, ne vedem! Da, iese treaba mai treaba cu uC dar n-am programator si nici dor de programare, de aceea cred ca o sa ma infig intai intr-un IC sa vad ce-o iesi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...