bozoro Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 ce te face sa crezi ca daca intorci lantul mai tine??? rolele sunt rotunde se uzeaza pe toate partile, salveaza-ti viata, nu face prostii din astea. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Nu se refera la role ...ci la bolt( asta e fix sigur ) + bucsa( asta nu stiu poate se misca si ea da mult mai putin, probabil tine de modelul lantului mai mult,tind sa cred ca e fixa la majoritatea )...adica se uzeaza doar o zona din ele pe partea opus raman cu o uzura mai mica daca le intorci pui la lucru zona mai putin uzata a lantului. Nu se merita efortul numa daca esti chiar disperat si atunci cand alegi momentul "sa il intorci" cum o faci...la ce te uiti de unde sti cat e de uzat pe partea "normala" boltul in bucsa si sa il intorci ca sa mai profiti de el putin...uzurile le vezi numai daca tai lantul ...nu ii clatita pana mea "hopa tup si l-ai intors" sa mai stea si pe partea asta putin. Pana ajungi sa il intorci am vazut lanturi care deja nu mai avea "rola/role" sau multe din ele erau deja foita de tigara de subtiri la asa nivel de uzura te incurci aiurea cu intorsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 ..io sunt mai... zgarcit ... de ce sa arunc??? refolosesc .. timp liber e... ..si nu ma ,,sparg'' in figuri cu : ..pun nou, domne', ca am banu'!!!" nu "te spargi" pentru ca esti un sarantoc. stim. mori. lumea ar fi mai buna fara de-al de tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Eu am auzit ca si uleiul poate fi refolosit daca este "intors"... adica daca il scoti pe la busonul pe unde il pui si il bagi inapoi pe unde il scoti!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Nu se refera la role ...ci la bolt( asta e fix sigur ) + bucsa( asta nu stiu poate se misca si ea da mult mai putin, probabil tine de modelul lantului mai mult,tind sa cred ca e fixa la majoritatea )...adica se uzeaza doar o zona din ele pe partea opus raman cu o uzura mai mica daca le intorci pui la lucru zona mai putin uzata a lantului. Nu se merita efortul numa daca esti chiar disperat si atunci cand alegi momentul "sa il intorci" cum o faci...la ce te uiti de unde sti cat e de uzat pe partea "normala" boltul in bucsa si sa il intorci ca sa mai profiti de el putin...uzurile le vezi numai daca tai lantul ...nu ii clatita pana mea "hopa tup si l-ai intors" sa mai stea si pe partea asta putin. Pana ajungi sa il intorci am vazut lanturi care deja nu mai avea "rola/role" sau multe din ele erau deja foita de tigara de subtiri la asa nivel de uzura te incurci aiurea cu intorsul. o iei si tu pe urmele lui??? uzura la boltul ala inseamna in mod cert subtierea lui pe toata circumferinta, daca il intorci nu e mai gros defel!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Nu o iau pe urme niciunuia... boltul nu se subtiaza pe toata cicumferinta uniform( are defapt o pata de uzura pe o zona)...taie un lant de curiozitate si o sa vezi . Editat Septembrie 28, 2011 de Chrisss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 asta spuneam si eu, nu conteaza pe ce parte se subtiaza, daca il pui invers tot subtire e.....altfel probabil ca se gandeau altii inaintea noastra sa il intorca.....ca nu am inventat noi lantul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 nu "te spargi" pentru ca esti un sarantoc. stim. mori. lumea ar fi mai buna fara de-al de tine... ..poate.. sarantoc poti zice unuia care are un singur moto, si NIMIC altceva, nu unuia care are SI alte cinci masini cu care merge, ale lui ... pentru mine mobra e o placere, nu o necesitate... ..nu risc ca nebunu'... ..chiar ar fi bun un poll, cati bikeri ar fi de partea mea si cati ar fi de partea unui jmecher cu figuri, ca tine .. la treaba cu muritul de care zici... poate ai ca tine sunt in plus... ..oricum, subiectul e tehnic, elucubratiile sunt futile. Eu am auzit ca si uleiul poate fi refolosit daca este "intors"... adica daca il scoti pe la busonul pe unde il pui si il bagi inapoi pe unde il scoti!... ..da-da, filtrat... ..si gumele merg pana la panza- sunt ,,slick''.. ..pacat ca nu se poate refolosi si benzina arsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 asta spuneam si eu, nu conteaza pe ce parte se subtiaza, daca il pui invers tot subtire e.....altfel probabil ca se gandeau altii inaintea noastra sa il intorca.....ca nu am inventat noi lantul.... ..mai, e posibil si asta.... e doar o simpla discutie, doar... nu??? vorbim, nu dam cu pietre... cate A seis sunt in alea 5 barosane? sa am 5 masini de cusut si tot mi-ar fi rusine sa n-am bani sa schimb lantu.... mai... e doar o chestie ipotetica, o discutie libera, despre lantzu' ala.. nu am io nevoie sa schimb lantzu', ca e nou... .. mai o idee..mai o opinie... .. mai ,,vomita'' vr'unu' vre-o mizerie... ..ca baietzii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Asta-i ca ala care se duce la un magazin,si dupa ce-l freaca pe vanzator cu cerinte si intrebari,nu cumpara nimic. Cand sa iasa pe usa vanzatorul il intreaba cu ce se ocupa. Ii raspunde ca-i vanzator,e ziua lui libera,si-a vrut sa frece si el pe altu.... Acum,asa in gluma,intre noi baietii.S-a gandit cineva sa intoarca pinionul si foaia? Ungeti-va lanturile periodic si corect,si ve-ti scapa de atatea angoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 uite, la pinioane intoarse nu ma gandii!!! ..bravo!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 am facut vreo 7 mii de km si deja de 2 X a trebuit sa intind lantul ,e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) in functie de cata grija ai de el si de cum mergi il poti intinde si de 10x in 7000 de km, asa ca e 2 ori se poate considera in parametri Editat Octombrie 9, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 De 10 X pe fata si de 10 X pe dos pana iese basca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 De 10 X pe fata si de 10 X pe dos pana iese basca dar pt asta trebuie neaparat intoarste si pinioanele nu ,dar acelea din cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 dar pt asta trebuie neaparat intoarste si pinioanele nu ,dar acelea din cutie? Cand am scris ma gandeam sa nu te superi, dar vad ca si tu ai ceva ,,pinioane'' pe dos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) in functie de cata grija ai de el si de cum mergi il poti intinde si de 10x in 7000 de km, asa ca e 2 ori se poate considera in parametri deci eu raspunsul acesta l-am luat de bun!! asa ca........la cat mai multe pinioane si lanturi "intoarse" sa facem economie . Editat Octombrie 9, 2011 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 ..noi sa fim sanatosi! ..si la cat mai multe pinioane si lanturi intoarse!! .. pe toate partile!~!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) din acelasi ciclu: auzisem si eu de carpeala aia cu segmentii intorsi pe partea cealalta, dar e ca si cum ai duce prezervativu la vulcanizare Lantul "calca" pe ambele parti ale dintelui ... ma gandesc la frana de motor, deci uzura este peste tot Editat Octombrie 11, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Asta-i din ciclul "Dupa ce ma uit la un film pe DVD, il intorc pe partea cealalta, sa mai vad unul"....chiar daca nu este dual-layer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Am o intrebare un picut mai ciudata: de ce au crescut brusc preturile la sprayurile de uns lantul, in speta la sprayurile Motul? Ultima oara cand am luat (prin mai a.c.) era vreo 35 RON, acum vad ca toti il dau cu cel putin 50 RON. Stie careva unde as gasi un spray Motul la un pret decent, de maxim 40-45 RON? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Salutare, Zilele acestea am terminat de făcut Âşi montat al doilea ungător de lanț. In urma a multor teste Âşi încercări am ajuns la varianta finală pe care am testat-o în cele mai variate condiții: soare, noroi, râuri, praf, ploaie, forestiere, bolovani, trâtnte… orice în mai mult de 20 000 km. Piese: - un releu de timp cu două temporizări (nu fac eu temporizatorul, nu Âştiu schema) - o electrovalvă - o pompă de Âşpriț de dacie model nou (am testat multe… Âşi de dacii Âşi de BMW sau Mercedes) - releu banal - un modul de comandă - furtun gros (pentru rezervorul de ulei) - furtun subțire Funcționarea: - are un buton de pornit / oprit - un buton de schimbat temporizarea (vreme buna, vreme rea) - un buton de ungere manuala - cap dublu de ungere a lanțului (diferența e mare între un cap dublu Âşi un cap simplu) Avantaje ungător lanț în general: - nu mai ai grija ungerii lanțului - întinzi mult mai rar lanțul (l-am întins o dată în 15 000 km) - nu mai ai uzură în pinioane. - Lanțul se curăță singur. Practic nu mai ai treabă cu el. Avantaj ungător lanț făcut cu pompă față de Scottoilere sau alte sisteme asemănătoare - amorsarea se face mult mai rapid (la Scottoiler, dacă ai terminat tot uleiul din system durează foarte mult până ajunge uleiul din nou la lanț Âşi de cele mai multe ori nu Âştii dacă nu e înfundat) - cât timp motorul e pe neutru sistemul nu unge. (Scottoilerul curge!) - sistemul nu se înfundă - ai controlul total al ungerii. (La scottoiler trebuie să dai mereu Âşaua jos Âşi să umblii acolo dacă vrei mai mult ulei sau mai puțin) - autonomia e foarte mare. Cu un rezervor se pot face aprox. 4000-5000 km poate Âşi mai mult. Intră cam 500ml de ulei. La Scottoiler îl umplii cam la fiecare 1000 km. - Nu contează vâscozitatea uleiului. La alte sisteme ce funcționează prin cădere vâscozitatea uleiului creează probleme în a asigura o ungere corectă. Cea mai mare problemă e când uleiul e prea fluid Âşi murdăreÂşti tot. Dezavantaje – încă nu am găsit. Nu am poze cu acest sistem dar o să postez când o să am. Am postat acest anunț în speranța că mai sunt Âşi alți motocicliÂşti care vor să construiească un asemenea ungător. Dacă doriți mai multe detalii sau aveți întrebări … Âştiți unde să apelați. Momentan mai am câțiva prieteni care vor un asemenea sistem Âşi o să mă apuc să construiesc mai multe. Dacă sunt doritori dați-mi de Âştire să Âştiu de câte module de temporizare am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Am o intrebare un picut mai ciudata: de ce au crescut brusc preturile la sprayurile de uns lantul, in speta la sprayurile Motul? Ultima oara cand am luat (prin mai a.c.) era vreo 35 RON, acum vad ca toti il dau cu cel putin 50 RON. Stie careva unde as gasi un spray Motul la un pret decent, de maxim 40-45 RON? Merci. S-au scumpit toate... naiba stie de ce. Am folosit multa vreme Motorex racing si este un spray excelent. Iti atasez o fotografie cu foaia mea spate din aluminiu, folosita in regim de curse. Te rog sa observi uzura exact acolo unde trebuie, flancul dintelui nu este deloc afectat. Asta s-a intamplat pe de o parte multumita lubrifiantului dar in mare masura si datorita reglajului bun al lantului. Am folosit si Bel Ray si este si acela un lubrifiant excelent pentru lant, n-am auzit pe nimeni sa se planga. Motul nu-mi place fiind extrem de lipicios, aduna mult praf si pietricele si devine o adevarata piatra de polizor pentru pinioane. Bel Ray-ul e chiar si mai scump de 50 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 S-au scumpit toate... naiba stie de ce. Am folosit multa vreme Motorex racing si este un spray excelent. Iti atasez o fotografie cu foaia mea spate din aluminiu, folosita in regim de curse. Te rog sa observi uzura exact acolo unde trebuie, flancul dintelui nu este deloc afectat. Asta s-a intamplat pe de o parte multumita lubrifiantului dar in mare masura si datorita reglajului bun al lantului. Am folosit si Bel Ray si este si acela un lubrifiant excelent pentru lant, n-am auzit pe nimeni sa se planga. Motul nu-mi place fiind extrem de lipicios, aduna mult praf si pietricele si devine o adevarata piatra de polizor pentru pinioane. Bel Ray-ul e chiar si mai scump de 50 de lei Merci Si pe mine m-a dezamagit Motul din aceleasi motive. E ok prima suta de km, dupa care devine pacura. Caut sa-l schimb cu alt brand, dar inca nu m-am hotarat la unul anume. Sunt mai multi care lauda Motorex. Cred ca o sa incerc cu asta dupa ce termin tubul asta de Motul. Care e plaja de preturi uzuale la Motorex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Dela 43 la 53 de lei pret de magazin. La 53 de lei e cel pe care il folosesc eu si mai am si flacoane noi noute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.