Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Ia-le pe rand: verifica bateria si incarcarea bateriei prin releul regulator. Dupa mers in relantiu cam 2 minute, masoara tensiunea la bornele bateriei. Ar trebui sa fie cam 14,2- 14,3 V. Daca tensiunea masurata e mai mica sau mai mare de 14,2-14,3 V probabil releul regulator de tensiune este busit.

 

Succes.

 

S-a rezolvat misterul. In ciuda zgomotelor ciudate care se auzeau si care ma duceau cu gandul la diverse defecte, problema era chiar bateria(cu voltaje OK cu tot). Am schimbat-o si acum merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@TAZ:

 

Inaltarea am facut-o schimband "tension link-urile" originale cu unele comandate de la userul Dan Cata (are si topic cu asa ceva). Cu ocazia respectiva am curatat si gresat toti rulmentii basculei si am schimbat si un ax de la articulatii care se indoise de la solicitari.

 

Arcurile le-am luat de pe e-bay, Wirth (aceleasi vandute de Touratech), ceva mai ieftine decat ce se gaseste pe la noi, dar nu cu mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma cum ati ajuns la becurile din bord ? care este procedura ?

dai jos semnalizarile

dai jos parbrizul

scoti farul cu tot cu suport

becurile sunt infipte pe spatele bordului

 

ma bate gindul sa-mi iau un f650gs sau dakar, modelul monocilindru cu injectie. Citeva intrebari:

- afecteaza stabilitatea pe sosea roata de 21 a Dakarului?

- cum e protectia la vint ca am vazut ca parbrizul stndard e destul de scurt si curbat?

- cit de confortabila e pt pasager la drum de 5-6 ore?

 

thx

- nici o problema cu 21. nici la viteze foarte mari. tocmai ce am facut 800km mergand constant peste 140 - 150

- depinde de inaltime dar parbrizu stadard nu da prea multa protectie

- nu s-a plans nimeni de sea, dar s-a plans de caldura de la esapament la mers agresiv - galeria e prea aproape de picior - ma gandesc sa pun banda termoizolanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TAZ:

 

Inaltarea am facut-o schimband "tension link-urile" originale cu unele comandate de la userul Dan Cata (are si topic cu asa ceva). Cu ocazia respectiva am curatat si gresat toti rulmentii basculei si am schimbat si un ax de la articulatii care se indoise de la solicitari.

 

Arcurile le-am luat de pe e-bay, Wirth (aceleasi vandute de Touratech), ceva mai ieftine decat ce se gaseste pe la noi, dar nu cu mult...

 

A trebuit sa pui ceva distantiere cind ai schimbat arcurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am vrut sa pornesc motorul si a iesit fum din butonul de pornire.Am crezut ca e ceva simplu si am desfacut butonul, am reparat arculetul care se lipise si am crezut ca am scapat.Cand am apasat butonul am patit aceeasi treaba. se pare ca am un scurt pe instalatia electrica.Am verificat si electromotorul si e ok.Daca stie careva un punct sensibil la instalatie intre butonul de pornire si electromotor astept sugestii. Ca sa fiu pe deplin multumit de ziua de astazi, am observat si o fisura in capacul de plastic (care se afla sub sa) de la rezervorul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfaturile mele :

1 verifica daca este ok bateria . Daca este ok . vezi ca sub baterie sunt niste relee si mufe ..( desfale si da cu spray de contact )

2 daca te referi la sorb :

varianta A sa fisurat din cauze naturale ( este din cauza plasticului )

Varianta B curge benzina pe langa mufa de alimentare de la pompa ( problema pe care am avut-o eu ) Pt inceput cureti mufa o sesfaci si stragi piciorusele cu patentu ( atat cat sa faca contact mai bine .)

 

Ca sa remediezi partea cu zemuitu foloseste degresant ( cu care degresezi lantu este ok ) putin smirghel sa faca aderenta si : Loctite 401 . Este scump dar crede-ma merita toti banii .Eu asa am scapat .De cand am remediat am facut aproz 2000Km majoritatea pe macadam si nu este nici o problema .

 

succes .

 

PS : Ai spalat cunva moto mai insitenc cu apa ? ( zona din spate la radiator cam pe sub baterie daca a ajuns apa )

 

Am uitat de releu de pornire . Cel care este sus langa baterie .. vezi daca sunt ok mufele si eventual ciocaneste-l putin ..

Editat de adi_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am vrut sa pornesc motorul si a iesit fum din butonul de pornire.Am crezut ca e ceva simplu si am desfacut butonul, am reparat arculetul care se lipise si am crezut ca am scapat.Cand am apasat butonul am patit aceeasi treaba. se pare ca am un scurt pe instalatia electrica.Am verificat si electromotorul si e ok.Daca stie careva un punct sensibil la instalatie intre butonul de pornire si electromotor astept sugestii. Ca sa fiu pe deplin multumit de ziua de astazi, am observat si o fisura in capacul de plastic (care se afla sub sa) de la rezervorul de benzina.

Verifica toate punctele in care cablurile trec pe langa cadru si mai ales cele in care flexeaza. (la gatul ghidonului, pe dreapta langa reglajul de amortizor, etc)

Cum ai verificat electromotorul ? e posibil sa faca necazuri doar in sarcina.

Sfatul meu: desfa-i alimentareae da-i curent cu un cablu decent direct la borna cat timp e prins pe motor - vezi ce zice.

 

Daca ai un sunt calibrat poti masura curentul absorbit - sa vezi daca nu ia peste ce trebuie. Daca nu - nu te complica cu multimetrul - nu merge direct, sunt in jurul a 100A pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cateva zile o sa am de vanzare engine guard original negru de pe motocicleta mea , se potriveste pe orice model F650GS/G650GS monicilindru.(300 lei). Daca intereseaza pe cineva astept PM.

 

 

https://picasaweb.google.com/116813671133864608471/Scut?authkey=Gv1sRgCKr0-L3f88G5GA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurtul s-a rezolvat.Se pare ca nu am fost atent cand am verificat butonul de pornire.Contactul se facea prin arc si atunci se suda cand era comprimat. Arcul din buton era problema.Ramane fisura si o sa urmez sfatul lui "adi radu". Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help... Ce placute de frana ati pus pe moto si de unde? Daca comad de la motodiscunt.ro e ok? lucas trw, ferodo, brembo, EBC, SBS, CL?!?

 

Am pus SBS 674 HS cu 675 LS luate de la mymoto. SBS recomanda HF cu HF insa mymoto nu aveau pe stoc. La carte zice sa pui sintetice pe fata si organice pe spate. De ce asa? Habar n-am. ne_nau.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help... Ce placute de frana ati pus pe moto si de unde? Daca comad de la motodiscunt.ro e ok? lucas trw, ferodo, brembo, EBC, SBS, CL?!?

 

Motodiscount.ro este ok. Tot de la ei mi am cumparat si eu placute ptr fata...SBS 674HF...au si transportul gratuit la comenzi de minim 100 lei.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...