Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

ce nu renteaza la el ?

CE soi de ghidon se potriveste pe dakar ? (sa pastreze comenzile, manerele incalzite si cablurile )?

Salutare.

E vorba ca datorita anului nu pot sa-i fac polita CASCO iar la inchirieri lumea cere asa ceva. Culmea e ca nici macar modelul Dakar nu se cere. Toti vor sa ajunga cu picioarele pe pamant :pow: Daca ar fi dupa mine, nici nu m-as gandi o clipa sa-l dau.

Am luat un ghidon de KTM LC4 si adaptoare de la 22" la 28". Toate comenzile si cablurile se pastreaza originale.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

 

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un manual in engleza? pe topic am gasit doar link-uri expirate de transfer.

multumesc anticipat

Salutare si felicitari pentru achizitie!!

 

Uite aici manualul: http://www.gfile.ro/?do=fD&fI=e9c4e2f440cd8240ccb16cf828f5cddc&eH=20764d9a1dbb712855ba5556a56c845b

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un ghidon de KTM LC4 si adaptoare de la 22" la 28". Toate comenzile si cablurile se pastreaza originale.

Pot sa il vad pe la voi dupa ce il montezi - sa ma lamuresc ca pozitie ? imi cam trebuie un ghison ceva mai rezistent decat cel original....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un mic "rezumat" cu ce mi-a ramas mie in cap dupa am citit topicul de cateva ori in decursul anilor.

Nu este decat o insiruire de shortcut-uri la diverse posturi, mai mult ca sigur am mai sarit unele, sau am pus unele irelevante.

Sper sa ajute, daca nu, ignorati.

Foarte bun "rezumatul". Nu stiu de unde ai avut atata rabdare dar noi iti Multumim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sa se poata servisa (BMW nu da piese de schimb pentru el ) dar posibil baietii de la RAMS21 sa ii poata face ceva ( daca o iei dupa producatorul amortizorului poate ai ceva sanse )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dtie cineva vreo solutie alternativa pentru tampoanele de cauciuc din roata spate?

27712345789

http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=TRA45789

Pegaso parca are altfel...



LE: mda, la Pegaso e cu 4 bucati, nu cu 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sa se poata servisa (BMW nu da piese de schimb pentru el ) dar posibil baietii de la RAMS21 sa ii poata face ceva ( daca o iei dupa producatorul amortizorului poate ai ceva sanse )

 

 

Depinde ce intelegi prin servisare; de obicei amortizorul ala ramane fara azot in butelie. Stiu de la cineva care are Dakar, ca avb cu cei de la RAMS21 si i-au zis ca se poate pune o supapa si umple din nou butelia cu azot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt simptoamele unui amortizor "gol"? Al meu face 8 ani, si nu cred ca s-a uitat cineva la el vreodata :)

 

 

In functie de nr de km si de felul acelor km exista o probabilitate mai mica sau mai mare sa mai ai sau nu azot in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt simptoamele unui amortizor "gol"? Al meu face 8 ani, si nu cred ca s-a uitat cineva la el vreodata :)

 

 

In functie de nr de km si de felul acelor km exista o probabilitate mai mica sau mai mare sa mai ai sau nu azot in el.

 

Hm, nu mai amortizeaza. Tzopai ca pe arc.

De obicei nu azotul iese, ci uleiul. Cedeaza simeringul de pe tija principala.

 

Simptomele descrise de tine sunt valabile pt amortizorul care a pierdut ulei, atunci intr-adevar topai pe el. Problema cu pierdutul gazului este ca se intampla in timp foarte lung si nu o sa simti o diferenta brusca. Doar ca pistonul care este impins de ulei nu va fi contrabalansat pe partea cealalta de presiunea azotului. In fine nu imi mai aduc aminte cat costa operatiunea de umplere cu azot dar parca nu era un cap de tara. Oricum mobrele astea nu au niste amortizoare prea rasarite .

 

Oricum pt cine are bani si vrea sa iasa se dea si in afara drumului cel mai bine ar fi sa se gandeasca la unul aftermarket.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are pe unde baga azotul atunci da, e ieftin. Dar daca trebuie pusa supapa, atunci trebuie schimbat si ulei, eventual aerisit, distractia se scumpeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are pe unde baga azotul atunci da, e ieftin. Dar daca trebuie pusa supapa, atunci trebuie schimbat si ulei, eventual aerisit, distractia se scumpeste.

 

 

Trebuie pusa supapa, dar din ce am inteles, supapa se pune pe butelie fara sa fie necesara schimbarea uleiului.

 

al meu face acusica 100 mii si inca merge decent ca amortizare. Mai ales ca nu il contrabalasezz prea bine din rebound

 

Tot respectul pt 100 de mii insa chiar nu cred ca mai functioneaza ca la inceput. Suspensiile se serviseaza si ele ca si motorul. Adica le trebuie ulei nou si in loc de filtre, simeringuri. Ideea e ca pt majoritatea uilizatorilor acestea pot fi ignorate, asta ducand doar la o depreciere a performatei in amortizare [performanta care oricum nu e prea mare din start] si care are loc in timp, astfel incat nu te loveste brusc schimbarea de comportament. Din acest motiv majoritatea producatorilor [care atentie nu sunt si producatorii suspensiilor] nu precizeaza nimic despre necesitatea servisarii acestora.

Baietii care se dau la curse le serviseaza dupa maxim 2 curse. In mod evident le exploateaza mult mai agresiv, au nevoie de fiecare strop de performanta si oricum au si alt fel de suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu, am observat ca este prea tare si nu amortizeaza socurile, parca ar fi blocat si cel mai bine se simte pe off-road. Umbland la rotita aia de reglaj, nu se schimba nimic. O sa-l desfac in curand si sa vad care-i situatia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotita aia e doar preloadul (cat de tare e amprtizorul, implicit cat de sus sta mobra).

revenirea (rebound ) se regleaza din surubelul de pe prinderea de jos a amortizorului. In principiu trebuie sa obtii un echilibru intre ele. Altfel va parea ca topaie



@ ERU - am zis decent, nu ca nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...