nvmoldovan Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut, Am o problema cu F650GS 2002 - imediat dupa pornire nu sta la relanti, normal trebuie sa stea in 2000 ture si pe urma sa scada la 1500 la mine sta putin la 1400-1500 si pe urma moare. (dupa ce plec nu se mai opreste o face numai la prima plecare) Am fost si am facut o diagnostica sa vad daca da erori de computer si nu are.(numai una de speed senzor din 2010 si nu a mai aparut dupa resetare) Am banuit ca e bateria poate dar am incarcat pe redresor si tot asa face, releul incarca 14.0 -14.1 la relanti dar in turatie scade la 13.9-13.8 ceea ce e ciudat. Cand am luat moto asta iarna a pornit ok si la temperaturi mai scazute acum nu mai vrea singura operatie facuta pe moto a fost schimb ulei, filtru aer si ulei, bujie si placute de frana intre timp nu s-a mers cu moto decat 100km. Stie cineva de la ce ar putea fii? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Ce bujie ai pus? Cam asa facea si la mine pe un GS din 2000 dupa ce am pus iridium. In plus era foarte murdara clapeta de accelerare si valva de relanti. După curatare si schimbat cu bujia recomandata, totul a revenit la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Bujie ngk normala. Unde e clapeta si valva de relanti? Macar un indiciu cum sa le curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Sub airbox si baterie, trebuie desfacut pe acolo. Din lipsa de timp, nu am facut eu operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Stii cu ce se curata? Spray special sau mecanic? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Nicolae, aici pe topic au fost descrise operatiunile de curatare clapeta si resetare TPS foarte amanuntit. Am dat o cautare si am gasit cateva : /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=2126678 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=1342725 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=2972305 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=1510981 http://faq.f650.com/GSFAQs/custom_fixes_for_s_and_s.htm#The ECU & Surging & Stalling Si eu am facut operatiunea asta la vremea cand mi-am luat motorul, si s-a rezolvat problema cu relantiul. Si acum mai sunt situatii in care se mai opreste, dar nu asa deranjant ca inainte. Editat Martie 24, 2014 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Multumesc mult, maine fac asta. Sper sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 La mine facea tot cam asa, am rezolvat prin schimbarea senzorului TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Fratilor asta cu opritul la prima pornire este boala lor, toti trecem prin asa ceva, si rezolvarea este schimbul de senzor relantiu, se opreste din cauza acelui senzor relantiu care se mai strica si el, degeaba incercati sa il curatati ca pana la urma tot asa face, eu aceasi problema am avut cu opritul la prima pornire, si am sunat prietenu care aduce piese BMW , am cumparat acel senzor cu 350 ron, l-am montat cu manuta mea ,si acum nu mai am problema cu opritul la relantiu , deci se rezolva simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Hint: senzorul ala exista si pe unele masini BMW, cu acelasi part number. Posibil sa gasiti mai ieftin asa, tot original. Nu stiu care e schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Update: Am.schimbat bateria ca era subreda si am curatat senzorul de relanti. Am observat o inbunatatire a pornit la a doua cheie si a intrat socul automat. Daca mai face o sa il schimb dar nu vroiam sa incep sa schimb fara a stii ce e ca asa sunt multe piese pe moto... Multumesc pt ajutor. Ps. Poti sa pm tel celui care aduce piese de bmw? A mers curatarea azi dimineata a pornit ok. O sa am in vedere schimbarea daca mai face. Inca o data merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 mai baieti, senzoru minune are 2 lamele care se plimba pe o suprafata oarecare. La pornire sunt la capat de cursa si, mai mult de atat, este o zona in care au functionat mult timp, supuse la vibratii destul de mari. Cand eram mai mic foloseam aceleasi leacuri babesti - curatat clapete si alte chestii- chiar la service la Bavaria, pana am schimbat senzoru ala pacatos - initial nici ei nu stiau ca ar fi de vina, cred ca a fost unu sinter primele schimbate. De 50mii km nu a mai facut figure la pornire si va garantez ca nu a curatat nimeni clapeta in timpul asta. Trageti voi concluzia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salut, am cateva intrebari pentru colegii de forum: -vreau sa imi pun inaltatoare de ghidon la Dakarul meu - de 30 sau 50mm; trebuie sa schimb doar furtunul de frâna sau trebuie umblat si la lungimea cablurilor de acceleratie si ambreaj, la cablajele electrice de la incalzire si comenzi? -pentru parbrizul standard (model2005) trebuie montate extendere de oglinzi sau nu este cazul? -care este cel mai bun parbriz din piața testat de cineva cu înălțime asemănătoare (1.85 m) - bun înseamnă sa am curentul deasupra vizierei, acum este fix in piept si de la 90-100 zgomotul in casca si presiunea sunt destul de puternice; - deși nu am găsit pe net exemplificare, si-a montat cineva un deflector pe parbrizul standard care sa fie cat de cat eficient? Multumesc pentru suport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Ravan, in problema cu parbrizul pot sa iti dau o sugestie, care nu stiu cat te va ajuta, dar care merita incercata fiindca nu costa foarte mult. >> /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=3183764 Eu am 1.77 inaltime, cu parbrizul in pozitie standard vantul im batea undeva in casca pe la nivelul gurii, si aveam parte de zgomot/muste si tot disconfortul. Acum vantul e undeva deasupra vizierei, si imi place mai mult cum arata acum motocicleta. Inainte era doar un parbriz bleg lasat pe spate care nu isi facea treaba deloc. (nu stiu de ce l-au mai montat) Tu esti mai inalt, probabil reusita ta , depinde de cat de vertical reusesti sa pui parbrizul. Editat Martie 26, 2014 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Multumesc, o sa fac o incercare cu distantierele. M-am dat pe un alt GS cu parbrizul Wunderlich Ergo Screen de 390 mm si nu este eficient, iau curentul fix in gura si imi tremura casca rau de tot. Poate doar varianta de 467 mm... Cu distantierele mai mari de 30 mm are cineva experiente, se modifica conductele/cablurile? Editat Martie 27, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 daca iti pui distantiere,nu schimbi absolut nimic,doar un vecin care sa tina ghidonul in mana in timp ce tu fixezi distantierele...! vezi ca sunt unele de vreo 250 lei care nu doar ca iti inalta ghidonul ,ci ti-l trage si mai spre tine cu 2cm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salutare. Stie cineva de ce face uleiul o spuma alba deasupra ce se depune pe busonul de ulei? Initial am avut impresia ca ar putea sa intre apa in ulei pe undeva, dar nivelul este corect si in vasul de expansiune si in radiatoare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Merci Danut, am gasit si din cele care modifica pe doua axe ghidonul insa la cel putin dublu fata de cat spui tu... In plus, uite ce spun cateva site-uri care vand bar risers despre inaltimea lor printre care si Twisted Throttle "Please note: If the handlebars are raised more than 20mm, the bike will need longer front brake lines in ABS models." iar eu am ABS... Un alt coleg de pe forum mi-a confirmat ca si cu cele de 30 mm nu ar trebui modificari insa eu ma gandesc la minim 50 mm ca sa aiba vre-un efect la inaltimea mea. Salutare. Stie cineva de ce face uleiul o spuma alba deasupra ce se depune pe busonul de ulei? Raspunsul primit la aceeasi intrebare de la 2 mecanici moto - condens in baia de ulei care se evapora dupa un timp si/sau spuma de la amestec de uleiuri diferite (daca nu se scurge perfect tot uleiul si se adauga alt tip). N-ar fi o problema insa... Editat Martie 27, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Merci Danut, am gasit si din cele care modifica pe doua axe ghidonul insa la cel putin dublu fata de cat spui tu... In plus, uite ce spun cateva site-uri care vand bar risers despre inaltimea lor printre care si Twisted Throttle "Please note: If the handlebars are raised more than 20mm, the bike will need longer front brake lines in ABS models." iar eu am ABS... Un alt coleg de pe forum mi-a confirmat ca si cu cele de 30 mm nu ar trebui modificari insa eu ma gandesc la minim 50 mm ca sa aiba vre-un efect la inaltimea mea. Raspunsul primit la aceeasi intrebare de la 2 mecanici moto - condens in baia de ulei care se evapora dupa un timp si/sau spuma de la amestec de uleiuri diferite (daca nu se scurge perfect tot uleiul si se adauga alt tip). N-ar fi o problema insa... Amestec de ulei cam putin probabil. Revizia a fost facuta la Bavaria acum 2 saptamani. Nu cred totusi sa fi pus uleiuri diferite. Dar cine stie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 incearca sa cumperi tu ce crezi ca te avantajeaza...si daca trebuiesc conductele schimbate si tii neaparat sa faci modificarea,cumperi si conducte.dar deja implica cheltuiala mai mare si mai multa munca! comanda-ti unele de 5 cm,si monteaza-le fara sa mai dai jos vre-un furtun.... la freewind-ul meu,am avut unele de 30mm,si cred ca mergeau si de 50mm fara sa fiu nevoit sa schimb vre-un furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Am si eu nevoie de Owner manual ptr un GS din 2004. Rog pe cineva care il are sa il puna pe https://www.wetransfer.com/. Adresa mea de e-mail draghici.geo@gmail.com. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Ti-am trkmis ce am eu. Nu stiu pentru ce an e, insa... Pentru Dakarul meu am hard copy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Am reusit sa-mi fac semnalizarea de avarie (sa clipeasca toate semnalizatoarele in acelasi timp) pe motocicleta. Motocicleta nu avea asa ceva din fabrica, insa am gasit schema originala si victorie... Functioneaza. Cu cheia in contact se pune semnalul de avarie si apoi se scoate cheia din contact semnalizarea functionand in continuare. Daca se opreste si se incearca a se apasa din nou butonul de avarie (dar fara cheie in contact pe ON) nu mai functioneaza. Montajul foloseste acelasi releu de semnalizare + 2 relee, 3 diode si foloseste un + prin contact si un + direct din baterie. Pentru doritori aici este schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Amestec de ulei cam putin probabil. Revizia a fost facuta la Bavaria acum 2 saptamani. Nu cred totusi sa fi pus uleiuri diferite. Dar cine stie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Tocmai am montat risere de ghidon de 60 mm la doua dakar-uri. E drept ca riderii au peste 1.90. S-au declarat foarte mulțumiți de pozitia la mers ridicați în scărite. Singura modificare necesară a fost montarea unui furtuna de frână mai lung la modelul fara ABS. Riserele le-am fabricat eu, cu tot cu suruburile speciale mai lungi. Am sa revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.