FLR-BV Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Daca tot s-a ajuns la capitolul 'spite', puteti sa-mi spuneti de unde pot procura una bucata spita pentru roata spate(GS650)? Crazvy, mersi mult de ajutor, in privinta achizitionarii filtrului de benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 De principiu orice cerc de roata de 21 cu conditia sa aibă același nr de spite, parca 36. Nu te grăbi să il schimbi, poți încerca să-l indrepți. Am intrebat in mai multe locuri in tara daca pot indrepta roata, dar cand auzeau ca e cu spite, raspunsul era acelasi: nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Stiam ca se poate la cei cu indreptat jante de al, dar trebuie sa dai jos spitele inainte. Cel putin asa stiu la cj. Nu e 100%, dar daca crezi ca merita, sapam in subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Daca tot s-a ajuns la capitolul 'spite', puteti sa-mi spuneti de unde pot procura una bucata spita pentru roata spate(GS650)? Crazvy, mersi mult de ajutor, in privinta achizitionarii filtrului de benzina! pentru putin la pagina 264 sint si poze filtrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Stiam ca se poate la cei cu indreptat jante de al, dar trebuie sa dai jos spitele inainte. Cel putin asa stiu la cj. Nu e 100%, dar daca crezi ca merita, sapam in subiect. Mie mi-au spus ca prinderea se face la butuc si fiind spitata, nu rezista la fortele aplicate. Daca nu ti-e peste mana, intreaba, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Caut contactul si intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 caute pe net pe sirius am inteles ca e din B si ca indreapta orie geanta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Am vorbit cu Sirius si a spus ca o poate indrepta. Mai ramane sa vad cum ajunge roata la el, eu nefiind din Bucuresti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Are idee cineva care e diferenta dintre kit-ul de pompa apa+simeringuri la F 650 GS 00-03 si cel de la F 650 GS 04-08, Sertao. Ca m-am uitat pe catalogul OEM si par identice, doar ca la modelele +04 nu am auzit sa cada pompa de apa foarte des. Au oare alt fel de simeringuri sau rulmenti sau... Sau la alte motoare momocilindrice cum se face izolatia tijei pompei sa nu mai fie problemele astea, ca din afara motorului se vede ca e cam acelasi principiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 A mea e din 2004. Nu stiu decat ca are 2 simeringuri puse spate in spate si paleta cu axul care ax este prins DOAR INTR-UN CAPAT. Capatul axului unde e fixata paleta nu are prindere. Probabil de aici pleaca sensibiltatea pompei de apa. Daca avea lagar si in capatul cu paleta era altceva... Cred ca tinea mai mult . Asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 A mea are 40 de mii din 2001, inca neschimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Domnilor, stiti cumva unde pot gasi mufa pentru bec H4 care sa aiba si burduful de cauciuc ? Pe la magazine vad doar mufe simple si unele foarte ieftine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 burdufu are codu 63127650105 http://www.romimoto.ro/Catalog-ULEIURI---SOLUTII---SCULE-Scule-Electrice-1902/Soclu-H4-LOUIS-10032003-37000007 soclu H4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Adi_Radu , multumesc. Pe acela l-am cumparat deja . Eu am nevoie de mufa si burduful mai mic care vine peste ea. » Post actualizat in 30 Jan 2015 09:15L.E. Nu stiu de ce mi-au scos poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Vand manere Ariete noi. Info aici: https://www.louis.de/en/artikel/ariete-replacement-grips-for-bmw-heating-grips/10020021?list=37589139 Pret fix 80 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 nu vreau sa te dezamagesc dar nu cred ca vei gasii burduful acela . incearca la cineva care dezmembreaza sa iti taie toata mufa cu tot cu soclu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 @Guzu, cred ca mufa e ceva mai "univeral" in sensul ca e izbitor de asemanatoare cu cea de la banala Dacie, si nu numai! Acum depinde si de tine ce vrei sa pui acolo, dar in principiu ea se fixeaza pe piciorusele becului, nu in locasul farului; deci teoretic se poate rezolva asa; cat despre partea burdufului, daca nu gasesti deloc, incercam cumva sa il reparam pe ala! Bafturi! Iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Vand: - Kit pompa apa + garnitura mica. Piesele 5 si 6 din poza - - Pret fix pentru toate piesele = 140 lei. - Cablu ambreiaj. Pret fix = 110 lei. Piesele sunt noi, originale BMW, cumparate de la Bavaria. Compatibile pentru GS-ul "simplu" si Dakar. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Eu am 1.80 si am avut GS single spark, si Dakar dual spark. Le-am avut in acelasi timp, si am pastrat Dakarul. Cu gs-ul dădeam cu scaritele pe jos la orice curba mai strânsă, plus ca in trafic ghidonul e exact la nivelul oglinzilor. Parerea mea e sa mai astepti pentru un dakar, si sa-l iei cu ABS, e cam singurul accesoriu pe care nu il poți pune fara interventie majoră. Decât gs dual spark as merge pe un dakar single, dar neapărat in mintile lui. Citeste faq de pe chaingang despre surging and stalling, cauta modelul de dupa 2001 (cel cu albastru) si in mare e o motocicletă fara moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Ia-ti Dakar. Stiu eu pe cineva care pe la aceeasi inaltime si-a luat GS-ul normal si nu i-a placut cum arata/statea pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Salutare ! Mi-a imprumutat frate-miu un incarcator de baterii moto, dinala care a fost la Lidl de vanzare. Vreau sa il pun pe bateria de la DaKar ca de prin Septembrie motocicleta nu a mai fost folosita, doar pornita o data pe luna. Stiti unde exact ar trebui sa conectez clestii ca sa nu mai fiu nevoit sa dau carenele jos si sa ii pun direct pe borne? Parca se poate pe cadru si pe Priza aia de accesorii dedicata BMW. Minusul pe cadru si plusul la bricheta? Nu vreau sa fac vreo prostie! Nu sunt nici in fata motocicletei ca sa vad cum e priza aia, pe care n-am folosit-o niciodata, si de aceea nu stiu pe care parte sa pun clestele. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 La filtru de ulei ai un surub mai gros/diferit, ala e borna minus, plusul e sub sa, cam pe unde ti-ar veni oole in partea dreapta, sub un capacel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Clestele de plus (rosu) se pune pe surubul aflat langa cutia cu sigurante, de sub sa. Are pe el un dop de plastic. Clestele de minus (negru) se pune la sasiu. La mine este un surub de la filtrul de ulei mai proeminent. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Poti desface doar carena mica centrala...scoti saua, desfaci 4 suruburi si se scoate simplu carena de acolo...trebuie doar sa o scoti din ghidajele alea...si pui direct de borne. Totul dureaza maxim 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Am ~ 1.85m, ceva experienta pe stradale si vreau ceva mai jucausa, dar care nu trebuie dusa pe remorca pana la forestiere. Dakar e mai greu de gasit si mai scumpa, asa ca o sa ma limitez la un GS clasic. Tot la aceeasi inaltime, am optat pentru Dakar. Cu reglajul amortizorului spate pe High ajung cu jumatate de talpa jos. La jumatate, ajung cu toata talpa. Ghidonul e mai sus, pozitia mai inalta e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.