crazvy Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Am ~ 1.85m, ceva experienta pe stradale si vreau ceva mai jucausa, dar care nu trebuie dusa pe remorca pana la forestiere. Dakar e mai greu de gasit si mai scumpa, asa ca o sa ma limitez la un GS clasic.Intrebari: - un GS clasic e ok la inaltimea mea sau ar trebui sa mai am rabdare pentru un Dakar? la 1,70 pe GS a trebuit sa cobor scaritele ca mi se anchilozau genunchii la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 la 1,70 pe GS a trebuit sa cobor scaritele ca mi se anchilozau genunchii la drum lung intre dakar si GS simplu nu e nici o diferenta in privinta raportului ghidon - sea - scarite. Exista 3 optiuni de sea care altereaza asta - joasa, normala si innalta, toate schimba unghiul genunchiului. Dakaru a fost comandat in general cu sea innalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj. Cred ca ai observat gresit sau nu mai ai ghidonul original ! Iti pot spune asa : F650 gs modelu pana in 2004 , F650 GS dupa 2004 + dakar = acelaso ghidon ! poate al tau e putin rasuci spre fata si da impresia ca e mai inalt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Crezi ce vrei, observatia mea e bazata pe măsurători ale celor doua ghidoane, originale ambele... O sa verific daca celalalt nu a fost cumva curbat ulterior asa.Ma gandesca ca e si asta o metoda sa mai lucrezi la pozitia bratelor. Editat Februarie 6, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 ghidonul il pozitionezi cum vrei tu prin rotirea lui in prinderi. Dupa ce gasesti pozitia ideala - o poti marca in momentul in care ai treaba sa il scoti complet - facand un semn pe o prindere si pe ghidon. Unele aftermarket au gradatii pt asta Se schimba pozitia bratelor - inaltimea mainilor si cat vine spre tine; se schimba unghiu in care ajungi la comenzi. Secretu e sa gasesti o pozitie confortabila atat la mersul in sea cat si in picioare Piesa e fix aceeasi la toate f650GS mono » Post actualizat in 06 Feb 2015 05:31Atentie - ghidonul original se indoaie extrem de usor. chiar si scapand mobra de pe loc. In special la Dakar - datorita utilizarii in agricultura - asta genereaza un tuning enervant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Daca piesa e aceeasi, înseamnă ca s-a umblat la sweep/rise-ul ghidonului, e prea simetric ca sa fie de la arat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj.Simplu: daca e mai ridicat in plan vertical, inseamna ca e rotit spre fata in prinderi. Ca sa-ti dai seama daca 2 ghidoane au aceeasi forma sau nu, trebuie ca macar unul din ele sa fie demontat de pe mobra si sa-l lipesti de celalat. Asta ca sa nu te apuci de masuratori complicate de montarea lor pe mobra. PS Eu m-am simtit excelent cu un ghidon EXC pe Tenere. La Africana nu a fost cazul pt ca originalul are o forma foarte buna. Reductii 22'' -28'' si invers se pot face oricand. Editat Februarie 6, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Clestele de plus (rosu) se pune pe surubul aflat langa cutia cu sigurante, de sub sa. Are pe el un dop de plastic. Clestele de minus (negru) se pune la sasiu. La mine este un surub de la filtrul de ulei mai proeminent. Bafta. Multumesc mult. Nu am stiut ce se afla sub acel capacel de langa sigurante, (care era prins si cu un colier de plastic) desi langa el era afisat ca e + . Am rezolvat! Carenele stiu si eu sa le demontez dar evit acest lucru ca imi dau foarte mari batai de cap suruburile, sunt torisonate, strambe, asa le-am gasit de la fostul proprietar, si se desfac/strang foaaarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 M-ati convins, ma orientez spre Dakar, si din specificatii pare mai adecvat inaltimii mele. Asta daca nu apare vreo Africana in stare buna sau un 990 Adventure la pret decent. Am mai mers pe motoare mici la drum lung (un GPZ de exemplu) si e foarte incomod. Multam fain de sfaturi. Nu te supăra dar ești într-o trilemă, destul de dubioasă. 1. 650GS/Dakar este mono cu o greutate mică(178kg) și un consum foarte bun, dar nu așa pretabilă la mers cu pasageră. 2. Africana e un bicilindru cu o greutate si un consum semnificativ mai mare, fără să fie mult mai puternică este mai pretabilă pt mers cu pasageră fată de GS/Dakar. 3. 990 este mai ușoară decât Africana mai grea ca Dakarul, consumă mai mult ca Africana deși are injecție ca Dakarul, are putere dublă față de ambele, poate avea ABS ca și Dakarul, însă are o suspensie net superioară, față de ambele. Cred că în primul rând ar trebui să știi ce vrei să faci cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Multumesc mult. Nu am stiut ce se afla sub acel capacel de langa sigurante, (care era prins si cu un colier de plastic) desi langa el era afisat ca e + . Am rezolvat! Carenele stiu si eu sa le demontez dar evit acest lucru ca imi dau foarte mari batai de cap suruburile, sunt torisonate, strambe, asa le-am gasit de la fostul proprietar, si se desfac/strang foaaarte greu. Cand vei vrea sa incarci bateria, daca este cu intretinere, nu ar fi rau sa desfaci macar carena din mijloc si sa verifici nivelul electrolitului in baterie. Daca e scazut, mai completezi cu apa distilata si apoi il pui la incarcat. Incarci bateria pana cand densitatea electrolitului ajunge la 1,27-1,28. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Dakaru e ok pt asa ceva. Si merge si cu pasagera daca e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Dakaru e ok pt asa ceva. Si merge si cu pasagera daca e cazul Chiar și cu ceva bagaje aș adăuga! Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Vand: -Cric central SW-Motech pentru Dakar - info: http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=14237403583051&ls=en&nc=1423740392-3927&rubnum=brands.bmw.f650gs_dak&artnum=HPS.07.280.100&id=74&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.bmw.f650gs_dak&typid=167487738 Pret fix = 100 euro. - Cablu ambreiaj. Cablul este nou, original BMW, cumparat de la Bavaria. Compatibil pentru GS-ul "simplu" si Dakar. Pret fix = 110 lei. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Hop si eu, VAND -Cric central SW-Motech pentru GS - info: http://shop.sw-motec...typid=167487738 Pret fix = 100 euro. este evident mai scurt decat cel pentru Dakar si se vinde la kit - doua arcuri, doua bucsi si fieratania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salutari!Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic).In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa).Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat).Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare?As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare.Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) Discutia este mai lunga iar cauzele multe. Roti dezunflate, rulmenti rotilor, gidon, bascula stricati si abia la urma amortizoarele spate sau /si fata. Editat Martie 2, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 .... amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat)... Dacă ai eliminat cauzele enumerate de Bogdan mai sus, da e foarte posibil să fie amortizorul dus, sau greșit setat (!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bancaru Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Vand Bmw f 650 gs dakar, 2003 Stare impecabila. AN 2003Proprietar. km reali 145002 chei. ITP 2016Cauciucuri noi Heidenau. Camere noi Heidenau. Baterie noua yuasa. Ulei, filtru, lichid frana schimbat in martie 2014. Top case giwiPret 3100 euroSezonul trecut motocicleta a facut 500 km(lipsa timp) 0766233213 Editat Martie 3, 2015 de bancaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Discutia este mai lunga iar cauzele multe. Roti dezunflate, rulmenti rotilor, gidon, bascula stricati si abia la urma amortizoarele spate sau /si fata. Salut, in primul rand multumesc de raspuns! Rotile sunt verificate, nu sunt dezumflate, rulmentul rotilor au fost schimbate recent(acum 2 ani) desi prietenul meu mecanic spunea ca nu era necesar, dar eu am insistat sa fie unul nou pus. La ce te referai cand ai scris ghidon? Nu prea inteleg legatura.. Iar bascula? de unde stiu daca s-a stricat? Cum verific? » Post actualizat in 04 Mar 2015 11:34 Dacă ai eliminat cauzele enumerate de Bogdan mai sus, da e foarte posibil să fie amortizorul dus, sau greșit setat (!). Salut, mersi si pt tine de parere. Amortizorul l-am setat la cel mai inalt nivel pt ca de obicei aleg soselele asfaltate. Se poate reconditiona sau repara amortizorul dus? Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 La ce te referai cand ai scris ghidon? Nu prea inteleg legatura.. Iar bascula? de unde stiu daca s-a stricat? Cum verific? Se referea la rulmentii de jug. Sunt 2 in jurul carora se invarte ghidonul. La bascula se referea la rulmentii de la prinderea basculei pe cardu + rulmentii de la articulatia de sub amortizor. Aia sunt rulmenti cu ace si daca nu sunt servisati regulat se topesc de la rugina si uzura. Cum verifici ? Cu mtorul pe cricul central (daca ai ) se trage de roata si nu ar trebui sa ai joc in respectivele articulatii; sau in mers la coborat de pe borduri sau mers pe piatra cubica sa nu faca clonca -clonca. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salut, in primul rand multumesc de raspuns! Rotile sunt verificate, nu sunt dezumflate, rulmentul rotilor au fost schimbate recent(acum 2 ani) desi prietenul meu mecanic spunea ca nu era necesar, dar eu am insistat sa fie unul nou pus. La ce te referai cand ai scris ghidon? Nu prea inteleg legatura.. Iar bascula? de unde stiu daca s-a stricat? Cum verific? » Post actualizat in 04 Mar 2015 11:34 Salut, mersi si pt tine de parere. Amortizorul l-am setat la cel mai inalt nivel pt ca de obicei aleg soselele asfaltate. Se poate reconditiona sau repara amortizorul dus? Merita? in cei 2 ani cati km ai facut ? Eu schimb rulmentii cam o data pe an ( nu ca pun o marca ieftina ci din cauza stilului meu mai aparte de condus ) Guma chiar daca este ok ca si stare vezi ca au o durata de viata ! Daca doar in momentul in care treci peste o denivelare auzi +simpti sub fund ceva ca bate , ar fi timpu sa schimbi rulmentii la bascula + piesa care leaga amortizorul de bascula ! am trecut si eu prin asa ceva (asta dupa ce am comandat un alt telescop spate ) Verdictul : 8 sau 12 rulmenti schimbati + simeringuri si vaselina cat intra . de atunci , 30 000 km si totul este ok (vedem la revizia programata cand am timp ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Verifica sa nu fie destrans un surub de la tot ansamblul. Eu am pierdut o piulita si am mai auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Vand sistem prindere bagaje laterale, marca Givi - Potrivit pentru ambele modele, GS si Dakar. Pret fix 100 euro. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Salut! Stie cineva unde pot gasi suruburi pentru carene, cu tot cu acele piulite- cleme. Am cautat la cei care dezmembreaza dar o parte din ei nu le mai au, iar in cj. este un "domn" care a avut vreo 3-4 la dezmembrat, doar ca de vreo 3 saptamani ma tot abureste. Stie cineva unde pot gasi? Sau daca are vreunul dintre colegi, le platesc, platesc curier, orice numai sa gasesc odata sa imi pot pune carenele. Am nevoie de 6 suruburi cu tot cu piulite Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.