Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

La 18.11.2020 la 7:37, bloower a spus:

Salutare. Detin o motocicleta BMW F650 1998.

Motocicleta are o mica problema:

La relanti da rateuri, uneori se si opreste. 

La turatii mai mari nu ar probleme.

Sa fie de vina careva bobina?

Imi poate spune cineva la ce foloseste acest surub?

Este gaurit.

20201119_081534.jpg

Salut,

probabil cineva a montat odată un scottoile si a montat priza aceea de vacum,

cred că ar fi bine pui un dop pe acel ștuț.

Apropo, eu vreau să-mi montez un scottoiler dar nu gasesc stuțul acesta pt a monta o priză de vacum în admisie,

știe cineva unde gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 8/1/2020 at 8:01 PM, V a L y O said:

Dupa mai multe incercari, mi-am printat 3D ornamentele laterale. Varianta finala e fara cei trei pini, ornamentele le voi lipi cu dublu adeziv (Bison Car Tape). Straturile au grosimea de 0,12mm, materialul folosit e PETG.

Brutul a iesit acceptabil (unele culori ascund bine liniile straturilor, altele, nu prea), dar am vrut sa vad si cum ies vopsite. Le-am luat cateva minute cu smirghel de 400 pana nu s-au mai simtit rizurile la atingere, plastic primer si acum astept sa se usuce sa vad daca mai trebuie un strat de primer sau dau direct vopsea.

Daca mai vrea cineva, pot printa setul de 4 cu 70lei (gri, rosu, galben, negru, alb, verde sau albastru).

Mai am in plan capacele carenelor spate si cheia pentru busonul de ulei.

 

20200801_060215.thumb.jpg.dd03fb07b5c2d2335eb6499fe431454b.jpg 20200801_060322.thumb.jpg.9f011d8a993a975fe1455e9d123ee447.jpg 220.2 kB · 0 downloads

20200801_063303.thumb.jpg.b0b83c68e91c7586f88263ce9c30834e.jpg   175.33 kB · 0 downloads 20200801_063323.thumb.jpg.a02854bd1ef6e44d288f9b828509abba.jpg

20200801_063345.thumb.jpg.b7baac81827b3782c0e79a8d1a470a3a.jpg 272.4 kB · 0 downloads 20200801_193123.thumb.jpg.711d57b125cf7414e70bc867495cecec.jpg20200801_193212.thumb.jpg.3fb44e76f527ea6ae294c69e9b696afd.jpg

 

salut, cum pot sa printezi si eu am nevoi de 1 mic roșii, sa printeaza deja colorat sau la vopsesc după, poți să-mi dai schita de print sau cum putem facem ? 0720080141 sau pe facebook : https://www.facebook.com/ofirtzvirzn/ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut.

 

Si-a montat cineva, sau are idee de cum se monteaza suportul asta de cutie : https://partsss.com/en/bmw/spareparts/models-f-f650/f650gs-dakar/2001-2004-r13/retrofit-kit-top-case-bracket/pid339646.html

Ar trebui sa fie cam ca in poza de reclama, numai ca nu inteleg unde se prind cei 2 craci.

 

Merci,

image.thumb.png.f1e3ac1345454b27d301dca52d08a691.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are cum sa fie prea complicat! pui reperul nou in pozitia aproximativa si iti dai seama imediat. Daca se vor vinde ale mele am sa iti povestesc pentru ca va trebui sa demontez ceea ce vrei tu sa montezi sau ma pot uita pentru tine cu prima ocazie cand voi ajunge la garaj. De mentionat este faptul ca mobra trebuie sa fie fabricatie pana in 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu e sa ii scoti pe cei vechi si sa citesti codul si sa cumperi altii. Nici eu nu am gasit coduri si dimensiuni OEM la Honda NX 250 a sotiei si am citit de pe cele vechi. Eu am luat SKF de la rulmentisuedia. Magazinul e la noi in "sat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rulmentii aia de negasit.... Intra si tu pe realoem.com, cauta codul pieselor, apoi dai pe google dupa codul respectiv si aproape sigur gasesti ceva topicuri unde povestesc unii si altii ce cote au rulmentii si cum si-au luat ei rulmenti ne-originali pe aceleasi cote.

 

Trebuie doar putina rabdare.

 

In cazul impobabil in care nu gasesti nicaieri cotele lor, te inarmezi cu un subler si le iei tu cotele (diametru exterior, diametru interior, grosime/latime) si apoi ori cauti pe skf.com ce identificator au rulmentii de marimea aia, sau te duci la un magazin de rulmenti inarmat cu cotele (sau chiar cu rulmentii vechi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, smar2 said:

Legat de rulmentii aia de negasit.... Intra si tu pe realoem.com, cauta codul pieselor, apoi dai pe google dupa codul respectiv si aproape sigur gasesti ceva topicuri unde povestesc unii si altii ce cote au rulmentii si cum si-au luat ei rulmenti ne-originali pe aceleasi cote.

 

Trebuie doar putina rabdare.

 

In cazul impobabil in care nu gasesti nicaieri cotele lor, te inarmezi cu un subler si le iei tu cotele (diametru exterior, diametru interior, grosime/latime) si apoi ori cauti pe skf.com ce identificator au rulmentii de marimea aia, sau te duci la un magazin de rulmenti inarmat cu cotele (sau chiar cu rulmentii vechi).

acum m-am uitat pe realoem si nu exista linkage in schema explodata. Poate stie el daca F700 e identic cu alt model si sa caute la acela. Gen F800 sau altceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, smar2 a spus:

Legat de rulmentii aia de negasit.... Intra si tu pe realoem.com, cauta codul pieselor, apoi dai pe google dupa codul respectiv si aproape sigur gasesti ceva topicuri unde povestesc unii si altii ce cote au rulmentii si cum si-au luat ei rulmenti ne-originali pe aceleasi cote.

 

 

Nu au cod acei rulmenti, tocmai spusesem ca nu ii gasesc ca piese independente, in diagrama ce tine de suspensie, nu apar ca piese separate.

Singura diagrama cu coduri pe care am gasit-o este aceasta: 

https://www.bmwautoparts.net/en/catalog/parts/33_1701/ZZ88383/0/0/0/0/0

 

 

Citat

La F700-F800 nu e prins direct amortizorul pe bascula? Ca stiu ca la nu-mai-stiu-ce model de-asta adventure-touring de la BMW nu mai exista linkage-uri....

Ba da, cu un surub direct de bascula. Rulmentul e in corpul amortizorului, ca si la partea de sus, unde e prins de cadru. Ambii rulmenti sunt blocati la mine.

 

Citat

Acum m-am uitat. Asa e. E direct in in bascula. Deci ce rulmenti cautam, @misionaru?

 

Amortizorul o fi direct din bascula, dar nu e fix, nu? are un rulment acolo. Daca te uiti pe diagrama pusa de mine mai sus, o sa te edifici.

WhatsApp Image 2021-02-13 at 16.39.16.jpeg

1 oră în urmă, cozmino a spus:

Ii dai jos si mergi cu ei la un magazin care vinde rulmenti.

Acum ani buni, m-am dus cu rulmentii in mana la Badi, i-au masurat si mi-au dat echivalent din stoc. 

 

Cine este Badi?

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de link sunt sigur, dar tu esti sigur ca l-ai scris corect? Ca in reply mi-ai scris ca ai intrat pe sfk.com .... eu nu acolo te trimisesem.

 

Pe mine skf.com ma duce aici:

image.thumb.png.c953cf921bffcb6d654650583a392b69.png

 

Doua click-uri mai tarziu ajung aici:

https://www.skf.com/ro/products/rolling-bearings

image.thumb.png.e0837d88e771d3d2cc96fbd1f3cd641d.png

 

Dupa inca un clic (pe Rulmenti radiali cu bile pe un singur rand) ajung aici, si deja am cote si coduri:

https://www.skf.com/group/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings

image.thumb.png.5385baa43eded451374e65dc2702b749.png

 

Bine... tu dai clic pe ce fel de rulmenti iti trebuie, aia cu Rulmentii radiali cu bile a fost pentru exemplificare. Tu presupun ca ai nevoie de rulmenti radiali cu ace... sau ma rog, ce fel de rulmenti or fi acolo...

 

-------------------------------------------

 

Tu esti sigur ca ai rulmenti acolo? In diagrama aia minute pe care ai postat-o (cred ca e aceeasi de pe realoem), scrie clar la reperul 4 ca e "bush", adica bucsa. Cu o absolut minima cautare pe google, am dat peste site-ul asta de la Touratech: https://touratech-usa.com/Store/Touratech-Explore-Rear-Shock-BMW-F700GS unde sunt poze clare si frumoase cu amortizorul lor "upgraded", si unde se vede destul de clar ca nu are nici un rulment... Ba se mai si lauda ca ei au bucse de otel la capete, nu de aluminiu ca altii...

 

--------------------------------------------

 

Cine este Badi? E prieten cu Chewbacca din Razboiul Stelelor, si era furnizorul de rulmenti a lu' ăla negru de respira greu, Vader.

O fi asa greu sa dai o cautare pe google? Uite, na, mura in gura de la google:

image.thumb.png.3a55e3e26e9c1195be148168fcd65d57.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, smar2 a spus:

Cine este Badi? E prieten cu Chewbacca din Razboiul Stelelor, si era furnizorul de rulmenti a lu' ăla negru de respira greu, Vader.

O fi asa greu sa dai o cautare pe google? Uite, na, mura in gura de la google:

image.thumb.png.3a55e3e26e9c1195be148168fcd65d57.png

 

😄 Bravo, eu trebuia sa stiu ca e un nume de magazin...la naiba!

 

Citat

Tu esti sigur ca ai rulmenti acolo? In diagrama aia minute pe care ai postat-o (cred ca e aceeasi de pe realoem), scrie clar la reperul 4 ca e "bush", adica bucsa. Cu o absolut minima cautare pe google, am dat peste site-ul asta de la Touratech: https://touratech-usa.com/Store/Touratech-Explore-Rear-Shock-BMW-F700GS unde sunt poze clare si frumoase cu amortizorul lor "upgraded", si unde se vede destul de clar ca nu are nici un rulment... Ba se mai si lauda ca ei au bucse de otel la capete, nu de aluminiu ca altii...

 

Faci o confuzie, reperul 4, acea bucsa e separata de amortizor, exista si in realitate dar nu am problema cu ea, este in afara amortizorului, pe post de distantier.

 

Multzam de raspunsuri oricum, nu vreau sa te deranjez mai mult decat ai facut-o deja. 

 

Salutare!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Patrick_M a spus:

Ce reper cautam? Incercuieste-l si facem cumva

Screenshot 2021-02-14 at 21.41.42.png

@misionaru

 

Salutare Patrick, am pus o poza mai jos cu reperele de care vorbeam, dar datele problemei s-au schimbat intre timp. 

 

Astazi am avut ceva mai mult timp liber sa ma uit la cele doua articulatii de la amortizor si am observat ca sunt de fapt doua bucse cu grad limitat de rotatie (camasa exterioara si camasa interioara de otel), rotatia fiind undeva pe la 15 grade minim si maxim si care nu se rotesc la mana, ci doar daca prinzi un capat de bucsa fix si rotesti de amortizor. Prin urmare, nu vorbim de un rulment blocat, ci de ceva care este ok, deocamdata. 

 

Piesa de care vorbea smar2, e un simplu cilindru de otel, pe post de distantier, care fixeaza bucsa din amortizor de cadru, prin strangerea surubului cu nr. 5. In realitate, acel cilindru are si o garnitura de cauciuc peste, insa nu este o bucsa in sensul in care are amortizorul la capete. O sa pun o poza. Mai exista piesa cu reperul 2, pozitionata in partea opusa, cu care se strange amortizorul de cadru, astfel incat surubul nr. 5 se infileteaza intr-un alt cilindru metalic cu filet. Garnitura de cauciuc ce vine peste metal, insa, e mai lunga, mult mai lunga.

 

In fine, ca o concluzie, problema suspensiei pe care o am, nu tine de articulatii, asa cum am crezut initial, prin urmare, nu mai are relevanta discutia legata de rulmenti si trebuie sa gasesc solutii mai radicale. 

 

Multumesc inca o data celor interesati si care au raspuns intrebarilor mele! 

 

 

Screenshot 2021-02-15 201938.jpeg

WhatsApp Image 2021-02-15 at 20.33.27 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-02-15 at 20.33.27.jpeg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am joc. Bucsa e foarte rigida, isi face rolul pe care il are perfect. 

 

Problema mea e, se pare, de alta natura si nu tine de articulatii. 

 

Edit: ca sa se inteleaga mai exact, pentru cine intereseaza evident, problema mea este ca dupa coprimarea suspensiei de pe spate, apasand pe sa cat se poate de tare cat timp motocicleta este oprita in pozitia verticala fara rider, revenirea inapoi e dupa 3-4 secunde. 

 

Initial am acuzat articulatiile blocate/gripate, inclusiv de la bascula. Am exclus toate cauzele, una cate una...din pacate, rezultatul ma va costa niste bani mai multi decat niste rulmenti... 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...