Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

 

 

mi-a facut mie asa ceva cand am scos-o de la iernat....dupa 5 km de mers mai turat si-a revenit.. sper sa fie asta si la tine. Daca nu, da-i un reset (deconecteaza o borna 15 min ), verifica bujiile, vezi bateria sa fie in stare buna, etc...

 

nu cred ca e din filtrul de benzina --logic ar fi sa faca invers...sa mearga la relanti si sa se opreasca cand accelerezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

Eu am curatat motorasul de relanti (piesa nr 6 din desen) si si-a revenit. Am gasit ceva mizerie la fata locului.

Incearca asa pentru inceput.

Spor.

Mesaj completat

Motorasul respectiv se numeste "IDLE CONTROL DEVICE"

post-40812-1301933967_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Adi.

Daca inlocuiesti filtrul de benzina, nu are treaba cu softul. Eu l-am inlocuit pe al meu..daca vrei sa ti-l comand de aici din Cluj, ca mai apoi sa ti-l trimit la Reghin, da-mi de stire.

Costa cca 400 lei cu transport inclus.

Problema nu e neaparat de la filtru...mai degraba de aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/SurgingStallingBasics.htm

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva mansoane din alea Ariete, ca anul trecut? Acu' chiar ca trebuie sa imi iau ca sunt tocite rau...

 

 

Mi-am luat eu de curand de la Cotroceni, in jur de 85 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

Salut este la Brasov tester. Am cumparat in septembrie dakarul din orasul Tirgu Mures de la Adi si avea chitantele de la tester bmw Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea

 

De ieri a venit la mine BMW-ul asta si sunt tare incantat.

 

Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS;

 

 

-ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad

-comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare

- vibratii nu sunt

- lantul il schimbi in fata casei fara probleme

-consumul nu a depasit 4.5 %

-viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager

-este extraordinara pt oras!

 

 

Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring,

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea

 

De ieri a venit la mine BMW-ul asta si sunt tare incantat.

 

Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS;

 

 

-ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad

-comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare

- vibratii nu sunt

- lantul il schimbi in fata casei fara probleme

-consumul nu a depasit 4.5 %

-viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager

-este extraordinara pt oras!

 

 

Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring,

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

verifica gatul de admisie..cel de cauciuc ,eu am patit la fel si am rezolvat cu unul nou ,verifica cu atentie daca tot cureti celelate piese ca eu le-am curatat le-am montat si tot la fel ...asa.. ca sa nu mai desfaci incaodata :)

Editat de gory
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Semnalele noastre de fabrica sunt 4x10w. Din motive de rupere a celor vechi si cu gandul de a fi mai greu de rupt (mai ales cele fata) am luat semnale mai mici dar care sunt 4x21w.

Daca a mai facut cineva schimbarea asta ziceti-mi si mie unde anume si de care releu a pus pt. a functiona toate 4, adica 4x21w in loc de 4x10w.

 

Multumesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca iti raspund eu, desi nu am modificat inca semnalizarea

Cred ca merge orice releu de semnalizare cu 3 pini pe care sa scrie 4x21W. Trebuie doar sa ii gasesti o masa(-) .

Daca ai rezolvat pina acum , da si tu detalii.

Spor sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi ca soclurile is la fel, si la alea de 10W si al alea de 21W. Ia 4 becuri de 10 W si ai rezolvat problema, mult mai simplu :bounce:

grija numa sa nu cumperi bec de frana+pozitie, ca si ala are acelasi soclu dar are 2 terminale centrale, spre deosebire de alea de semnalizare care ii numa 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

@Dan.Cata - iti dai seama ca am cautat peste tot de 10w si nu am gasit decat de 6w care desi zici ca sunt la fel la prima vedere, defapt au pozitionati diferit bumbii aia care prind becul in soclu.

 

Asta e ala de 21w http://www.louis.de/_20649f0e3714472bee7d2...tnr_gr=10031069

Asta e ala de 6w http://www.louis.de/_20649f0e3714472bee7d2...tnr_gr=10031081

 

Bine, la detalii scrie ca unul e "Cap (base) type BAY9s" si celalalt e "Cap (base) type BAX9s" dar si eu am vazut tarziu dupa ce le-am luat :laugh:

 

@Serban.S - mersi de informatia cu releul. O sa pun detalii cand o rezolv. Nu am avut timp.

 

Ieri in schimb, in parcare la salon era un brother cu un GS negru care avea pe fata 2 semnale de 21w si pe spate isi pusese 2 semnale mici pe leduri de 2w fiecare. Deci si asta ar fi o solutie buna, se pare... cred ca a avut aceeasi problema :bounce:

poate vede si pune si el niste detalii :laugh:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fane, in orice OMV o sa gasesti becuri de 21 si de 10W. Nu trebuie sa pui pe mobra tot de pe louis... :bounce:

 

Mie sincer mi se pare complicat ca sa iti pui alt releu... Investitie nu neaparat necesara. Sau simti nevoia sa se vada mai bine semnalul? In cazu asta, nu monta bec de 21W in soclu de 10 W ca o sa iti topeasca sticla... Intreaba-ma cum stiu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fane, in orice OMV o sa gasesti becuri de 21 si de 10W. Nu trebuie sa pui pe mobra tot de pe louis... :laugh:

 

Mie sincer mi se pare complicat ca sa iti pui alt releu... Investitie nu neaparat necesara. Sau simti nevoia sa se vada mai bine semnalul? In cazu asta, nu monta bec de 21W in soclu de 10 W ca o sa iti topeasca sticla... Intreaba-ma cum stiu :)

 

Multumesc. Recunosc ca la OMV si in benzinarii nu m-am uitat dupa becuri pt. ca in general am ramas cu ideea ca la benzinarii nu gasesti niciodata mai nimic... :laugh: Mersi de idee. Chiar o sa opresc azi.

Eu nu vreau nici alt releu, nici alt bec, nici sa lumineze Star Wars cu laser, vreau doar sa am niste semnale la mobra si daca tot am dat banii pe astea mai mici am zis sa le si folosesc. Daca nu, ma supar si mai iau 2 galusti cat China din alea standard si le pun pe cele vechi la loc... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fane, in orice OMV o sa gasesti becuri de 21 si de 10W. Nu trebuie sa pui pe mobra tot de pe louis... :)

 

Mie sincer mi se pare complicat ca sa iti pui alt releu... Investitie nu neaparat necesara. Sau simti nevoia sa se vada mai bine semnalul? In cazu asta, nu monta bec de 21W in soclu de 10 W ca o sa iti topeasca sticla... Intreaba-ma cum stiu :P

 

that was funny... :bounce:

 

on topic...am o dilema intrebatoare...

- tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia

Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww :laugh: , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe :laugh:)

 

-schimb uleiul, bag 2,3l cum zice si cand e cald motorul imi arata ca e aproape plin acolo la geamul de vizitare. asa a fost si data trecuta cand am schimbat dar am scos din el cu o siringa ca sa il aduc la nivel. Pareri...? Am facut bine sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia

Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww ;) , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe :D)

 

Sincer, si eu am aceeasi parere de flexibilitate mult mai mare a urcatului in ture, si cu feeling-ul ca trage mult mai bine si cuplu mai de jos, de aceea nici nu am revenit la cele standard. Si aici ma refer strict la vitezometru si nu la zgomot.

Acum fiecare cum o simte. Unii spun ca din contra, pierzi 2-3 cai (si catalizatorul binenteles) pt. ca alea standard sunt gandite special pt. motorul asta dar recunosc ca cele standard au 15kg si ce am eu pe ea acum are 3-4kg.

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm.

Acum, concluziile le trage fiecare ;)

Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm.

Acum, concluziile le trage fiecare ;)

Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm.

 

 

ahahahahahhahahaaaaa! din putul gandirii! ce treaba are raportul de transmisie cu toba? in fine...

 

 

care dezmembreaza vreun f650? am nevoie de stator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, concluziile le trage fiecare :D
ahahahahahhahahaaaaa! din putul gandirii! ce treaba are raportul de transmisie cu toba? in fine...

;)

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

 

Frate, nici eu nu pot sa inteleg :D , dar poate ne explici tu legatura intre evacuare si raportul de transmisie. Mult succes!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...