NaeL Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Eu am inaltat saua cam 10 cm...ia legatura cu userul Darian daca te intereseaza ti-a imbracat/inmuiat/inaltat-o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 ti-a imbracat/inmuiat/inaltat-o ? da da!! spune la oameni cum ai facut! eu am vandut f gs-ul unui prieten care e cam 'naltutz si ne gandeam ca poate putem inaltza un pic saua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Singura metoda de a inalta mobra de spate este schimbarea ''oaselor'' ce sustin amortizorul cu unele mai scurte. Schimbarea amortizorului in sine nu aduce in plus niciun milimetru! Indiferent daca-i Ohlins, Wilbers sau mai stiu eu ce... Daca-s facute pentru acest model, au toate aceeasi inaltime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) ti-a imbracat/inmuiat/inaltat-o ? da da!!spune la oameni cum ai facut! eu am vandut f gs-ul unui prieten care e cam 'naltutz si ne gandeam ca poate putem inaltza un pic saua... before: after: inaltare cam 10 cm, materialul de pe locul pilotului este un pic mai elastic si mai comod. se poate observa ca din saua veche nu a mai ramas decat plasticul de la baza, restul totul e nou/modificat Editat Decembrie 28, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 e mai moale toata? cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 e mai moale toata?cat a costat? da, este mai moale toata; oricum cat de moale vrei sa fie discuti cu el..tipul chiar pune pasiune in cea ce face si poate sa iti dea ceva recomandari vezi ca are un topic la servicii: /index.php?...0&start=390 poti sa il intrebi chiar pe el cat de moale poate sa o faca (banuiesc ca exista niste limitari) ca pret, pe mine m-a costat 150 lei de refacut saua "from scratch" (anul trecut prin decembrie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Singura metoda de a inalta mobra de spate este schimbarea ''oaselor'' ce sustin amortizorul cu unele mai scurte. Schimbarea amortizorului in sine nu aduce in plus niciun milimetru! Indiferent daca-i Ohlins, Wilbers sau mai stiu eu ce... Daca-s facute pentru acest model, au toate aceeasi inaltime! multam fain ! incerc si varianta cu schimbarea "oaselor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 eu merg cu k60 - sunt ok pe zapada Va plictisesc iar cu cauciucurile dar ce sa fac .... Sincer nu ma gandeam la K60 pt zapada dar ma bucur sa aud ca ma pot da si iarna cu ele. Acum sa revin la problema mea .Gasesc site-ul distribuitorului : http://heidenau.ro/ La sectiunea Enduro gasesc 130/80 - 17 M/C69 TReinf.K 60 : http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 dupa care incep sa ma uit pt fata si surpriza la dimensiunile pe care le stiu gasesc numai 100/90 - 19 M/C TL57 HK 60 : http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...rt&Itemid=5 Ca sa fiu sincer ma asteptam sa fie tot ceva cu cod K60 si pentru fata ? Intrebarile mele : 1 Asta aveti si voi ?[cei care ati optat pt Heidenau] 2 Am auzit ca exista pozibiliatea sa variezi un pic dimensiunile fata de cele date de fabricant , e real si care sunt problemele care apar ? Va tot sacai, cu intrebarile pentru ca nu vreau sa ma trezesc ca imi vine un colet cu niste cauciucuri care nu-mi sunt bune . Asfalt uscat [ca la mine in cartier nu mai e zapada de mult si deja pare ca incepe sezonul] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 daca umbli la dimensiunile gumelor incepi sa ai necazuri cu ciclistica. Motorul se simte greu, sau te trezesti ca iti scapa aderenta de pe una din roti, depinde ce combinatii faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Salutare. Am si eu o intrebare legata tot de anvelope. Cele pe care le am acum (Michelin Sirac, cu care a venit mobra incaltata de la proprietarul anterior) sunt aproape slickuri, si ma gandeam sa trec si eu tot la K60. Pe situl celor de la Heidenau au iesit combinatiile astea posibile: ,K 60-uri care pe situl importatorilor ar fi astea: 90/90 - 21 M/C TL54 TK 60 M+S pt fata, si 130/80 - 17 M/C TL65 TK 60 pe spate. Din cate stiam eu abrevierile alea inseamna TL = TubeLess si TT = TubeType Sunt bune cele pe care le-am gast eu... sau trebuie sa gasesc ceva cu "TT" in nume? Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 (editat) daca sunt tubeless sunt cu cateva procente maiscumpe (nesemnificativ) tu oricum mergi cu camera - jentile dicteaza asta oricum au cam crescut preturile pe la heidenau din ce am vazut eu Editat Decembrie 29, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 daca umbli la dimensiunile gumelor incepi sa ai necazuri cu ciclistica. Motorul se simte greu, sau te trezesti ca iti scapa aderenta de pe una din roti, depinde ce combinatii faci Pai nu vreau sa am necazuri ...de asta am intrebat si de asta am pus si linkurile .Ce imi recomandati pt fata ?[am 19 pe fata ] . Ma asteptam sa gasesc ceva tot cu indicativ K60 dar tot ce am reusit sa gasesc este 100/90 - 19 M/C TL57 HK 60 http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...=1&Itemid=5 Or fi din acelasi trib cu K60 sau sunt altceva ? Merg puse impreuna sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 e acelasi profil de la k60. atentie, la imperecherea cauciucurilor poti folosi tipuri de profil diferite. dimensiunile sa fie alea din cartea motoretei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 (editat) Pai nu vreau sa am necazuri ...de asta am intrebat si de asta am pus si linkurile .Ce imi recomandati pt fata ?[am 19 pe fata ] .Ma asteptam sa gasesc ceva tot cu indicativ K60 dar tot ce am reusit sa gasesc este 100/90 - 19 M/C TL57 HK 60 http://heidenau.ro/index.php?page=shop.pro...=1&Itemid=5 Or fi din acelasi trib cu K60 sau sunt altceva ? Merg puse impreuna sau nu ? au gresit si ei un spatiu... e vorba de H (indice viteza) si K ...60 ... sper ca m-ai inteles nu e HK un alt model.... Pt fata diferenta intre Tubeless si Tubetype e de fix 10 ron ... pt k60 90/90/21 Editat Decembrie 30, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 LA MULTI ANI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 sa traiesti! Apropos de Heidenau K60 MS (de iarna): Tocmai m-am intors de la Sinaia, minunate, mazga si sosea uda, parca zici ca se lipesc de strada. Nici cea mai mica intentie de alunecare. Sa vedem acum cat vor tine. Prima impresie insa...multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 Multumesc tuturor pt informatii si un An Nou Fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 sa traiesti! Apropos de Heidenau K60 MS (de iarna): Tocmai m-am intors de la Sinaia, minunate, mazga si sosea uda, parca zici ca se lipesc de strada. Nici cea mai mica intentie de alunecare. Sa vedem acum cat vor tine. Prima impresie insa...multumit! te referi probabil la alte drumuri decat DN 1?! ca de mazga de pe DN si eu m-am lipit si pe 30 si pe 31 dec cu slik-urile mele. eu mai am cam juma de cm de pe tourance si au tinut foarte bine. pacat ca nu mi-a trecut prin cap ca mai sunt si alti nebuni ca mine care au chef de plimbare la sfarsit de an ca deteam sfoara in tara. multumesc si lui ERU care pasager fiind a reusi sa-mi protejeze spatele de noroiul aruncat de cauciucuri. LA MULTI ANI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 multam fain ! incerc si varianta cu schimbarea "oaselor" Asta-ti trebuie pentru inaltarea mobrei: ...iar linkul il ai AICI Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Asta-ti trebuie pentru inaltarea mobrei: ...iar linkul il ai AICI Bafta! multumesc ,dar deocamdata se pare ca renunt.am observat ca-mi curge antigelu pe la pompa si am dat comanda sa o schimb . deci cu inaltarea mai asteptam putin.am memorat linkul si cand se poate schimb si piesele alea un an bun va doresc la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 /index.php?showtopic=462587 pt cei care nu stiu ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Stie cineva cum este prinsa fata de aluminiu de la coburii laterali originali BMW? Ma refer la cei pentru F650 GS... Coburii sunt din plastic ABS (cred...) si capacul (care este tot din plastic) are o "coaja" de aluminiu lipita (cred, ca nu am vazut alte modalitati de fixare) de el. A desfacut cineva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 salutare la tot poporu ! no am inceput bine anu. am schimbat pompa de apa (nu eu) si am zis sa verificam si filtru de aer daca suntem la capitolul revizie. surpriza , in compartimentul filtrului de aer era ulei cat de bine. acu sa vedem cauza .in rest ce sa zic... abea apuc sa se faca putina vreme faina sa o scot la munte. sanatate la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) .... surpriza , in compartimentul filtrului de aer era ulei cat de bine. acu sa vedem cauza ... "..There are generally two causes of oil in your airbox on a GS. Firstly - You have dropped your bike on its side. Secondly - You have overfilled the oil. It is very easy to overfill the oil on these bikes, particularly on models with the sight glass for the oil level. See the GS Oil Change FAQ. Also check / clean the main throttle body as oil may have attracted dirt..." Da mai bine citeste si tu singur AICI Bafta ! Editat Ianuarie 11, 2010 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 rau iulica asta, ca un caine, de cand a trecut la categoria grea, nu mai tine cu poporul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.