THC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ca sa nu mai atinga lantul de cricul central trebuie sa montezi o rola pe partea de jos a lantului. Vad ca ai deja locasul pentru fixarea acestei role.Mesaj completat Acum, pe motor, ai numai rola superioara. Ca sa nu mai loveasca lantul in cricul central si sa nu fii nevoit sa il dai jos, ar trebui sa iti montezi inca o rola dar pe partea de jos a lantului. Ti-am atasat niste poze. Lucrarea a iesit bine, dupa cite am vazut din pozele tale. Felicitari. PS. Astept impresii dupa testul drumului. Merci de info, ma gandeam ca trebuia sa fie ceva si in locasul ala Sa vad cat costa pe la prietenii de la AB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ce placute tin mai mult la noroi? Sinter sau organice? Sintered de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) Am vazut pe AdvRider ca sunt mai multi care folosesc baterii d-astea: http://shop.testsycl.com/46-AH-MOTORCYCLE-...ORS-4S2P003.htm Si un filmulet cu instalarea: http://www.youtube.com/watch?v=agnfK9iWG0s N-am vazut pe site nimic despre expediatul in alte tari, dar se poate afla printr-un mail. Editat Martie 14, 2011 de AlexXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa Pe la romana de la 18.30 la 22.30 de luni pana sambata (sambata more or less la orice ora) Nu-i Dakar dar e la fel pozitionata si dimensionata centrala de ABS si la GS Editat Martie 14, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Sintered de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Eu anul trecut cind mi-am cautat baterie, am gasit cu gel de 12Ah dar cu dimensiunile ceva mai mari decit varianta stock care ar intra in locasul de la GS. Si nu prea ai loc de manevre in acel loc. Varianta cu acid de 12 Ah: YB12AL-A are 136x82x161 si costa 195 lei (LxlxH) variantele cu gel de 12 Ah: YTX14-BS are 152x88x147 si costa 298 lei YT12B-4; BS are 151x70x131 si costa 538 lei YT14B-BS are are 152x70x150 si costa 584 lei Diferentele sunt vizibile si la dimensiuni si la pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 2 intrebari: 1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor? 2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa salut.eu am un dakar din 2005,dar locuiesc aproape de pitesti.daca ai drum pe acolo te pot ajuta. Mesaj completat 2 intrebari:1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor? 2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact? salut. uitate pe forum la pagina 276.adik tot aici dar mai inapoi cu vreo 200 si ceva de pagini.spre sa te ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 - Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele? - Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 - Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele? Pulverizeaza wd40 in zona aia. Daca relanti-ul da sa scada, trage aer fals - Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze. Parca amandoua amerg in acelasi cilindru Nu stiu exact ce si cum e la al tau da e topic pinned la service despre sincronizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Stie careva daca etrierul frana fata la Funduro si GS/Dakar este la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 2 intrebari:1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor? 2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact? 1. da! trebuie sa il schimbi - nu pota sa imi dau seama cum ai putea sa scoti semeringul fara sa desfaci surubul de jos al jambei - si daca desfaci surubul ala curge ulei pe acolo...in plus daca tot umbli pe acolo de ce sa nu schimbi si uleiul! 2. vezi cum a zis si @brake la pagina 276 am facut un mic tutorial despre schimbarea semeringurilor si uleiului la furca - e si o poza si cu ordinea pieselor in jamba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Omu vrea sa vanda Dominatoru si cumpara CDI nou nout pt el. Bravo lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Merci de info, ma gandeam ca trebuia sa fie ceva si in locasul ala Sa vad cat costa pe la prietenii de la AB Tovarase, uita-te aici LINK. Eu mi le-am luat, au ajuns repede, si le-am pus la fel de repede. La bavaria costa vreo 250 de lei. Maaare diferenta. Si sta lantul unde trebuie, nu mai atinge cricul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Pulverizeaza wd40 in zona aia. Daca relanti-ul da sa scada, trage aer fals Nu parea sa scada dar am dat cu spray pt carburatoare ca n-am avut wd-40. Faza e ca-mi oscileaza turometrul la relanti si cineva mi-a zis ca ori trage aer fals ori trebuie reglate carburatoarele pe ceas. Oscilatiile nu sunt mari... cam 100-200rpm. Fiind prima motocicleta... poate e normal sa faca asa da am zis mai bine sa intreb decat sa trag singur concluzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! Eu unul ti-as recomanda ca F-ul sa aiba musai motor rotax car pana in nush ce an echipa F-ul, apoi au pus ceva chinezesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! Salut anul trecut din iunie pana la sfarsitul anului au fost 2,una 2004 care am luato eu 4200 euro si una 2007 5000 euro,mai dau un raspuns toate au motoare rotax,s-au fabricat intre 2004 si 2007 Mesaj completat Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa Salut stau in Rahova,cand vrei ne intalnim si studiezi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Nu parea sa scada dar am dat cu spray pt carburatoare ca n-am avut wd-40. Faza e ca-mi oscileaza turometrul la relanti si cineva mi-a zis ca ori trage aer fals ori trebuie reglate carburatoarele pe ceas. Oscilatiile nu sunt mari... cam 100-200rpm. Fiind prima motocicleta... poate e normal sa faca asa da am zis mai bine sa intreb decat sa trag singur concluzia. Nu cred ca e concludent ce ai facut tu cu spray de carburi... WD40 inseamna water displacement si 40 e din a catea incercare i-a iesit chimistului formula. WD40 nu arde, de aia era relevant, practic tu ai fi introdus putin lichid care nu arde in camera de ardere impreuna cu amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 1. da! trebuie sa il schimbi - nu pota sa imi dau seama cum ai putea sa scoti semeringul fara sa desfaci surubul de jos al jambei - si daca desfaci surubul ala curge ulei pe acolo...in plus daca tot umbli pe acolo de ce sa nu schimbi si uleiul!2. vezi cum a zis si @brake la pagina 276 am facut un mic tutorial despre schimbarea semeringurilor si uleiului la furca - e si o poza si cu ordinea pieselor in jamba multumesc mult pentru sfaturi si ajutor le-am schimbat azi cu tot cu ulei a iesit super c-am tari un pic ca i-am pus 15w40 dar sant ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! ia vezi iti place .2005 Mesaj completat ia vezi iti place .2005 impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 ia vezi iti place .2005 Mie DAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) ia vezi iti place .2005 Mesaj completat multumesc "raoulserban" si "Oformula", f buna observatia. atunci raman pe anii 2004 - 2007 (am observat prin ce am citit ca au dat-o pe chinezarii incepand cu 2008, anul inceputului crizei, de ce oare? speram sa se puna accent pe calitate cu criza asta...) pt "brake": da, imi place ce vad. de aratat, in poze arata impecabil. mai trebuie "auzita", astept un pret pe pm. cat a fost folosita pe off? vad ca are crash b-uri multumesc anticipat, toate cele bune! (acum sunt sigur, nu mai vreau V-Strom, kawa vulcan si nici sv650, raman fidel mono dual-sport) Editat Martie 15, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 WD40 nu arde, de aia era relevant, practic tu ai fi introdus putin lichid care nu arde in camera de ardere impreuna cu amestecul Sa nu crezi asta niciodata. Do not try this at home http://www.youtube.com/watch?v=2RL1BjHCUoM...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.