Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Ca sa nu mai atinga lantul de cricul central trebuie sa montezi o rola pe partea de jos a lantului. Vad ca ai deja locasul pentru fixarea acestei role.

Mesaj completat

Acum, pe motor, ai numai rola superioara. Ca sa nu mai loveasca lantul in cricul central si sa nu fii nevoit sa il dai jos, ar trebui sa iti montezi inca o rola dar pe partea de jos a lantului. Ti-am atasat niste poze.

Lucrarea a iesit bine, dupa cite am vazut din pozele tale.

Felicitari.

 

PS. Astept impresii dupa testul drumului. :laugh:

 

 

Merci de info, ma gandeam ca trebuia sa fie ceva si in locasul ala :D

Sa vad cat costa pe la prietenii de la AB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut pe AdvRider ca sunt mai multi care folosesc baterii d-astea: http://shop.testsycl.com/46-AH-MOTORCYCLE-...ORS-4S2P003.htm

Si un filmulet cu instalarea:

http://www.youtube.com/watch?v=agnfK9iWG0s

N-am vazut pe site nimic despre expediatul in alte tari, dar se poate afla printr-un mail.

Editat de AlexXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? :laugh: Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? :laugh: Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa :P

 

Pe la romana de la 18.30 la 22.30 de luni pana sambata (sambata more or less la orice ora) :D

Nu-i Dakar dar e la fel pozitionata si dimensionata centrala de ABS si la GS

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu anul trecut cind mi-am cautat baterie, am gasit cu gel de 12Ah dar cu dimensiunile ceva mai mari decit varianta stock care ar intra in locasul de la GS. Si nu prea ai loc de manevre in acel loc. :laugh:

 

Varianta cu acid de 12 Ah:

YB12AL-A are 136x82x161 si costa 195 lei (LxlxH)

 

variantele cu gel de 12 Ah:

YTX14-BS are 152x88x147 si costa 298 lei

YT12B-4; BS are 151x70x131 si costa 538 lei

YT14B-BS are are 152x70x150 si costa 584 lei

 

Diferentele sunt vizibile si la dimensiuni si la pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 intrebari:

1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor?

2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? :laugh: Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa :D

salut.eu am un dakar din 2005,dar locuiesc aproape de pitesti.daca ai drum pe acolo te pot ajuta. :laugh:

Mesaj completat

2 intrebari:

1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor?

2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact?

salut. uitate pe forum la pagina 276.adik tot aici dar mai inapoi cu vreo 200 si ceva de pagini.spre sa te ajute :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele?

 

- Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele?

 

Pulverizeaza wd40 in zona aia. Daca relanti-ul da sa scada, trage aer fals :laugh:

 

- Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze.

 

Parca amandoua amerg in acelasi cilindru :laugh: Nu stiu exact ce si cum e la al tau da e topic pinned la service despre sincronizat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 intrebari:

1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor?

2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact?

 

1. da! trebuie sa il schimbi - nu pota sa imi dau seama cum ai putea sa scoti semeringul fara sa desfaci surubul de jos al jambei - si daca desfaci surubul ala curge ulei pe acolo...in plus daca tot umbli pe acolo de ce sa nu schimbi si uleiul!

2. vezi cum a zis si @brake la pagina 276 am facut un mic tutorial despre schimbarea semeringurilor si uleiului la furca - e si o poza si cu ordinea pieselor in jamba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!)

 

La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar...

 

Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes.

 

accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea:

/index.php?...p;#entry2775639

Mesaj completat

Orice sfat bun este bine venit.

 

Va multumesc anticipat, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info, ma gandeam ca trebuia sa fie ceva si in locasul ala :laugh:

Sa vad cat costa pe la prietenii de la AB

 

 

Tovarase, uita-te aici LINK.

 

Eu mi le-am luat, au ajuns repede, si le-am pus la fel de repede. La bavaria costa vreo 250 de lei. Maaare diferenta. Si sta lantul unde trebuie, nu mai atinge cricul.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pulverizeaza wd40 in zona aia. Daca relanti-ul da sa scada, trage aer fals

 

Nu parea sa scada dar am dat cu spray pt carburatoare ca n-am avut wd-40.

 

Faza e ca-mi oscileaza turometrul la relanti si cineva mi-a zis ca ori trage aer fals ori trebuie reglate carburatoarele pe ceas. Oscilatiile nu sunt mari... cam 100-200rpm.

 

Fiind prima motocicleta... poate e normal sa faca asa da am zis mai bine sa intreb decat sa trag singur concluzia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!)

 

La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar...

 

Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes.

 

accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea:

/index.php?...p;#entry2775639

Mesaj completat

Orice sfat bun este bine venit.

 

Va multumesc anticipat, numai bine!

Eu unul ti-as recomanda ca F-ul sa aiba musai motor rotax car pana in nush ce an echipa F-ul, apoi au pus ceva chinezesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!)

 

La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar...

 

Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes.

 

accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea:

/index.php?...p;#entry2775639

Mesaj completat

Orice sfat bun este bine venit.

 

Va multumesc anticipat, numai bine!

 

Salut anul trecut din iunie pana la sfarsitul anului au fost 2,una 2004 care am luato eu 4200 euro si una 2007 5000 euro,mai dau un raspuns toate au motoare rotax,s-au fabricat intre 2004 si 2007

 

Mesaj completat

Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? :laugh: Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa :laugh:

 

Salut stau in Rahova,cand vrei ne intalnim si studiezi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu parea sa scada dar am dat cu spray pt carburatoare ca n-am avut wd-40.

 

Faza e ca-mi oscileaza turometrul la relanti si cineva mi-a zis ca ori trage aer fals ori trebuie reglate carburatoarele pe ceas. Oscilatiile nu sunt mari... cam 100-200rpm.

 

Fiind prima motocicleta... poate e normal sa faca asa da am zis mai bine sa intreb decat sa trag singur concluzia.

Nu cred ca e concludent ce ai facut tu cu spray de carburi... WD40 inseamna water displacement si 40 e din a catea incercare i-a iesit chimistului formula.

WD40 nu arde, de aia era relevant, practic tu ai fi introdus putin lichid care nu arde in camera de ardere impreuna cu amestecul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. da! trebuie sa il schimbi - nu pota sa imi dau seama cum ai putea sa scoti semeringul fara sa desfaci surubul de jos al jambei - si daca desfaci surubul ala curge ulei pe acolo...in plus daca tot umbli pe acolo de ce sa nu schimbi si uleiul!

2. vezi cum a zis si @brake la pagina 276 am facut un mic tutorial despre schimbarea semeringurilor si uleiului la furca - e si o poza si cu ordinea pieselor in jamba

multumesc mult pentru sfaturi si ajutor le-am schimbat azi cu tot cu ulei a iesit super c-am tari un pic ca i-am pus 15w40 dar sant ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!)

 

La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar...

 

Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes.

 

accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea:

/index.php?...p;#entry2775639

Mesaj completat

Orice sfat bun este bine venit.

 

Va multumesc anticipat, numai bine!

ia vezi iti place .2005

 

Mesaj completat

ia vezi iti place .2005 impecabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia vezi iti place .2005

 

Mesaj completat

 

 

multumesc "raoulserban" si "Oformula", f buna observatia. atunci raman pe anii 2004 - 2007 (am observat prin ce am citit ca au dat-o pe chinezarii incepand cu 2008, anul inceputului crizei, de ce oare? speram sa se puna accent pe calitate cu criza asta...)

 

pt "brake": da, imi place ce vad. de aratat, in poze arata impecabil. mai trebuie "auzita", astept un pret pe pm. cat a fost folosita pe off? vad ca are crash b-uri

 

multumesc anticipat, toate cele bune!

 

(acum sunt sigur, nu mai vreau V-Strom, kawa vulcan si nici sv650, raman fidel mono dual-sport)

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...