Patrick_M Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Stie careva daca etrierul frana fata la Funduro si GS/Dakar este la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 2 intrebari:1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor? 2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact? 1. da! trebuie sa il schimbi - nu pota sa imi dau seama cum ai putea sa scoti semeringul fara sa desfaci surubul de jos al jambei - si daca desfaci surubul ala curge ulei pe acolo...in plus daca tot umbli pe acolo de ce sa nu schimbi si uleiul! 2. vezi cum a zis si @brake la pagina 276 am facut un mic tutorial despre schimbarea semeringurilor si uleiului la furca - e si o poza si cu ordinea pieselor in jamba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Omu vrea sa vanda Dominatoru si cumpara CDI nou nout pt el. Bravo lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Merci de info, ma gandeam ca trebuia sa fie ceva si in locasul ala Sa vad cat costa pe la prietenii de la AB Tovarase, uita-te aici LINK. Eu mi le-am luat, au ajuns repede, si le-am pus la fel de repede. La bavaria costa vreo 250 de lei. Maaare diferenta. Si sta lantul unde trebuie, nu mai atinge cricul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Pulverizeaza wd40 in zona aia. Daca relanti-ul da sa scada, trage aer fals Nu parea sa scada dar am dat cu spray pt carburatoare ca n-am avut wd-40. Faza e ca-mi oscileaza turometrul la relanti si cineva mi-a zis ca ori trage aer fals ori trebuie reglate carburatoarele pe ceas. Oscilatiile nu sunt mari... cam 100-200rpm. Fiind prima motocicleta... poate e normal sa faca asa da am zis mai bine sa intreb decat sa trag singur concluzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! Eu unul ti-as recomanda ca F-ul sa aiba musai motor rotax car pana in nush ce an echipa F-ul, apoi au pus ceva chinezesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! Salut anul trecut din iunie pana la sfarsitul anului au fost 2,una 2004 care am luato eu 4200 euro si una 2007 5000 euro,mai dau un raspuns toate au motoare rotax,s-au fabricat intre 2004 si 2007 Mesaj completat Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa Salut stau in Rahova,cand vrei ne intalnim si studiezi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Nu parea sa scada dar am dat cu spray pt carburatoare ca n-am avut wd-40. Faza e ca-mi oscileaza turometrul la relanti si cineva mi-a zis ca ori trage aer fals ori trebuie reglate carburatoarele pe ceas. Oscilatiile nu sunt mari... cam 100-200rpm. Fiind prima motocicleta... poate e normal sa faca asa da am zis mai bine sa intreb decat sa trag singur concluzia. Nu cred ca e concludent ce ai facut tu cu spray de carburi... WD40 inseamna water displacement si 40 e din a catea incercare i-a iesit chimistului formula. WD40 nu arde, de aia era relevant, practic tu ai fi introdus putin lichid care nu arde in camera de ardere impreuna cu amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 1. da! trebuie sa il schimbi - nu pota sa imi dau seama cum ai putea sa scoti semeringul fara sa desfaci surubul de jos al jambei - si daca desfaci surubul ala curge ulei pe acolo...in plus daca tot umbli pe acolo de ce sa nu schimbi si uleiul!2. vezi cum a zis si @brake la pagina 276 am facut un mic tutorial despre schimbarea semeringurilor si uleiului la furca - e si o poza si cu ordinea pieselor in jamba multumesc mult pentru sfaturi si ajutor le-am schimbat azi cu tot cu ulei a iesit super c-am tari un pic ca i-am pus 15w40 dar sant ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salutari! M-am hotarat sa-mi cumpar un BMW F650GS Dakar, an fabr 2005+ (mi s-a pus pata ca vreau 2 bujii, neaparat!) La ce pret se vinde unul in stare buna? (sa nu fiu nevoit sa bag bani in ea, doar ulei si benzina si diversele "consumabile" cand le vine vremea) La ce anume trebuie sa ma uit cand il achizitionez? Credeti ca este mai bine sa caut in afara? La noi urmaresc piata (doar acest forum si bikeshop) inca din Noiembrie 2010 si nu prea am vazut oferte de Dakar... Daca stiti vreo oferta buna, astept cu interes. accept si schimb cu Dominatorul meu, si diferenta de bani din partea mea: /index.php?...p;#entry2775639 Mesaj completat Orice sfat bun este bine venit. Va multumesc anticipat, numai bine! ia vezi iti place .2005 Mesaj completat ia vezi iti place .2005 impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 ia vezi iti place .2005 Mie DAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) ia vezi iti place .2005 Mesaj completat multumesc "raoulserban" si "Oformula", f buna observatia. atunci raman pe anii 2004 - 2007 (am observat prin ce am citit ca au dat-o pe chinezarii incepand cu 2008, anul inceputului crizei, de ce oare? speram sa se puna accent pe calitate cu criza asta...) pt "brake": da, imi place ce vad. de aratat, in poze arata impecabil. mai trebuie "auzita", astept un pret pe pm. cat a fost folosita pe off? vad ca are crash b-uri multumesc anticipat, toate cele bune! (acum sunt sigur, nu mai vreau V-Strom, kawa vulcan si nici sv650, raman fidel mono dual-sport) Editat Martie 15, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 WD40 nu arde, de aia era relevant, practic tu ai fi introdus putin lichid care nu arde in camera de ardere impreuna cu amestecul Sa nu crezi asta niciodata. Do not try this at home http://www.youtube.com/watch?v=2RL1BjHCUoM...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nu cred Eu am incercat si nu mi-o ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Eu unul ti-as recomanda ca F-ul sa aiba musai motor rotax car pana in nush ce an echipa F-ul, apoi au pus ceva chinezesc! De mentionat ca motorul Rotax este specific F650ului. Pana la F650 pe injectie, era motorul rotax racit cu apa, folosit si de Aprilia. Astea pe injectie nu au o varianta revizuita a respectivului motor? Iar cele 2007+ (F650GS cu 2 cilindrii) au tot motor Rotax; doar ca fabricarea nu se mai face in Austria, ci in China. Motorul tot Rotax se numeste. La fel cum si iPhone-ul e fabricat in china dupa tehnologie americana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Imi poate spune cineva care e curentul de pornire necesar? Am gasit Bosch 12V/12Ah pe dimensiunile necesare la un curent de pornire de 120 A la 205 lei.(cu acid) ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Imi poate spune cineva care e curentul de pornire necesar?Am gasit Bosch 12V/12Ah pe dimensiunile necesare la un curent de pornire de 120 A la 205 lei.(cu acid) ms 12v,12Ah e bun.... doar sa fii atent la polaritate (-/+) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 De mentionat ca motorul Rotax este specific F650ului. Pana la F650 pe injectie, era motorul rotax racit cu apa, folosit si de Aprilia. Astea pe injectie nu au o varianta revizuita a respectivului motor? Iar cele 2007+ (F650GS cu 2 cilindrii) au tot motor Rotax; doar ca fabricarea nu se mai face in Austria, ci in China. Motorul tot Rotax se numeste. La fel cum si iPhone-ul e fabricat in china dupa tehnologie americana. Multumesc, dar avand in vedere ca o sa cheltui o gramada, paraca stau mai linistit stiind ca motorul e facut/asamblat in Austria nu in China... exista si dakar cu 2 cilindre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 exista si dakar cu 2 cilindre? Exista in istoria Dakarului motorete participante si chiar castigatoare cu 2 'cilindre' Acum ceva mai serios: F800GS il poti considera un Dakar bicilindru. In trecut a fost celebrul R80 Dakar si, parca si R100 Dakar. Dar un bicilindru F650 Dakar firma BMW nu a fabricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 am inteles, multumesc, atunci astept cu interes un BMW F650 GS Dakar multicilindru. pana va aparea, cumpar mono, inca astept oferte... ( nu m-am lamurit inca daca "brake" o vinde sau doar vroia sa se dea mare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 am inteles, multumesc, atunci astept cu interes un BMW F650 GS Dakar multicilindru. pana va aparea, cumpar mono, inca astept oferte... ( nu m-am lamurit inca daca "brake" o vinde sau doar vroia sa se dea mare ) domnule long,as avea cu ce sa ma dau mare nu?dar nu asta vreau.motorul are doar 300 km pe romania.abia l-am cumparat si i-am pus si top case cu suport monokey nou noutz ,inca nu este de vinzare.si te rog nu te supara .vrei sa vb mai multe la 0722318215.pa pa Mesaj completat As vrea sa schimb sambata lichidul de racire (Valvoline LifeMax G12). Ar fi o idee buna sa schimb si garnitura de la pompa de apa sau sa-i dau pace daca nu curge? salut. tu iei medicamente cind esti sanatos?lasa fratele meu asa nu umbla unde nu tb.skimba likidul si asfalt uscat.sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 domnule long,as avea cu ce sa ma dau mare nu?dar nu asta vreau.motorul are doar 300 km pe romania.abia l-am cumparat si i-am pus si top case cu suport monokey nou noutz ,inca nu este de vinzare.si te rog nu te supara .vrei sa vb mai multe la 0722318215.pa pa Mesaj completat ai cam avea nu am de ce sa ma supar. ramane sa discutam la telefon. toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 ...motorul are doar 300 km pe romania... Pai si cam ce relevanta ar avea asta? Ce, afara nu poti da de unu' care i-a dat in bot pana l-a omorat si vii tu sa-l iei de bun doar ca l-ai luat din ghermania? Eu toate motoarele mi le-am luat din Ro si toate au fost in perfecta stare. Este adevarat ca le-am luat destul de noi si cu putini km. Si parca mai intreba cineva cati km. sunt facuti off road? Ma mir din nou. Intre unu' care sa zicem ca l-a tinut pe rosu non-stop pe autostrazi si unu' care a mers linistit pe drumuri de tara si forestiere, ce alegi? Sa schimbi motorul sau sa schimbi niste bucse si rulmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Multumesc, dar avand in vedere ca o sa cheltui o gramada, paraca stau mai linistit stiind ca motorul e facut/asamblat in Austria nu in China... exista si dakar cu 2 cilindre? Mare gresala. Cele mai misto motoare la ora actuala sunt astea de 800 made in china by austrian technology F650GS 2007+ este altceva decat F650GS/Dakar 2000-2006 (corectati-ma la ani daca gresesc, va rog). Alta mancare de peste, nu le confunda. F650GS se continua dupa 2007 cu G650GS. F650GS (2000-2006) Dakar non-mono este practic F800GS 2007+ F650GS (2000-2006) Dakar modern ... nu exista. F650GS (2000-2006) non-Dakar non-mono este practic F650GS 2007+ F650GS (2000-2006) non-Dakar modern este practic G650GS 2007+ Mesaj completat Pai si cam ce relevanta ar avea asta? Ce, afara nu poti da de unu' care i-a dat in bot pana l-a omorat si vii tu sa-l iei de bun doar ca l-ai luat din ghermania? Eu toate motoarele mi le-am luat din Ro si toate au fost in perfecta stare. Este adevarat ca le-am luat destul de noi si cu putini km.Si parca mai intreba cineva cati km. sunt facuti off road? Ma mir din nou. Intre unu' care sa zicem ca l-a tinut pe rosu non-stop pe autostrazi si unu' care a mers linistit pe drumuri de tara si forestiere, ce alegi? Sa schimbi motorul sau sa schimbi niste bucse si rulmenti? Si ce relevanta are ce zici tu acolo? Omu oricum zice ca l-a luat pentru el si nu il vinde Editat Martie 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.