yzulyka Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege. Frate, nici eu nu pot sa inteleg Inseamna ca suntem cel putin 3 care nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ........Pe scurt, dupa ce lacatusul respectiv a pilit cateii unui butuc si-a dat seama ca poate schimba cateii intre ei astfel incat acestia sa vina dupa indentatiile cheii mele, adica, a schimbat cateii intre ei, masurand cu sublerul cheia mea si cheia cu care au venit butucii si asa s-au potrivit cateii, la fix, incatnu a fost nevoie de nici o pilire. Nu sunt sigur dar cred ca asa e facut butucul incat sa poata fi aranjati cateii sa corespunda unui numar de combinatii care asigure cheile pe care BMW le-a facut... sau poate ca nu, dar merita incercat. Confirm ceea ce povestea senzed prin 2009: am cumparat 2 genti laterale, care au venit cu cheia lor. Schimband intre ele pozitiile cateilor, am facut sa mearga perfect cheia mea. Interesant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 pai de ce ai scos ulei de acolo? ai pus 2,3 cu filtru asa ramane.nu e bine. si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel? simplu, nu se scurge tot uleiul vechi din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Si eu zic la fel. O idee ar fi ca la urmatorul schimb sa se puna 2,250 sau chiar 2,2 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Si eu zic la fel. O idee ar fi ca la urmatorul schimb sa se puna 2,250 sau chiar 2,2 L. prima mea banuiala a fost asta, dar tinand cont ca am desfacut si capacul ambreiajului ca sa schimb pompa de apa...?? oricum...ca pun 2,25 sau scot cu o seringa ceva tot acolo e... apropo...azi, maine imi vine Scoutu'(guma spate)...abia astept sa vad cum e pe off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Salutare, Semnalele noastre de fabrica sunt 4x10w. Din motive de rupere a celor vechi si cu gandul de a fi mai greu de rupt (mai ales cele fata) am luat semnale mai mici dar care sunt 4x21w. Daca a mai facut cineva schimbarea asta ziceti-mi si mie unde anume si de care releu a pus pt. a functiona toate 4, adica 4x21w in loc de 4x10w. Multumesc. tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie. am vazut unele acceptabile ca aspect si dimensiuni la un drz, dar nu am gasit sa cumpar:(...pe f650.com am mai gasit o varianta cu semnalizatoare buell...dar iarasi, nu se vand decat in USA... http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketGSLightsFAQ.htm#Super Flexible Buell Turn Signals on a GS cam lunga povestea pt niste semnalizatoare, nu? DACA gasiti/aveti/puneti semnalizatoare flexibile sau stiti de UNDE, plz let me know:) da veri best! Mesaj completat CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm. Acum, concluziile le trage fiecare Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm. salut, niste poze sau link specificatii - detalii? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 http://www.sebring.de/index.php?page=prodmc/samples SEBRING>> BMW Modele: http://www.sebring.de/index.php?page=prodmc/overview Eu de aici mi-am comandat si mi-a venti in 4 zile. Plata cu cardul. ~ 420 euro Asa suna acum: Asa arata: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?ap...ttach_id=143401 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?ap...ttach_id=143402 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie. eu am ramas foarte placut impresionat de semnalele de la fazer cred ca daca te chinui poti sa le si innozi insa nu stiu daca se potrivesc pe soclu de F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Noroc, Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 merge, tine pana iti iei un cablu nou. E bun cand ai deja kitul, nu sa stai sa iti vina de la kronau. Cumpara-ti unul nou direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Noroc,Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? Ca solutie de urgenta e bun kit-ul ala. Eu am unul la mine cand plec in ture mai lungi si odata chiar m-a scos din necaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Cat costa un cablu de acceleratie la reprezentanta? Eu am luat de la userul @motodiscount cu 135ron, cablu original BMW (bine, am asteptat cam doua saptamani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 cel de ambreiaj era ultima oara cam 170 de ron. Deci, banuiesc, undeva tot in zona asta. Cel mai bine treci pe la ei (bavaria pipera) sau ii suni. S-ar putea sa aiba pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Mi-am comandat astazi, 130 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Yzulica , poti aduce cablu de acceleratie? ... cat dureaza si pretul te rog . Pntru BMW F 650 GS Dakar din 2000. Danke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) cel de ambreiaj era ultima oara cam 170 de ron. Deci, banuiesc, undeva tot in zona asta. Cel mai bine treci pe la ei (bavaria pipera) sau ii suni. S-ar putea sa aiba pe stoc. Cel de ambreiaj a costat 146 ron si a durat nici mai mult nici mai putin decat fix 3 zile la bavaria cumparat in data de 11.04.2011 Editat Aprilie 16, 2011 de kemsis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Yzulica , poti aduce cablu de acceleratie? ... cat dureaza si pretul te rog . Pntru BMW F 650 GS Dakar din 2000. Danke. Adi..sper ca ai inteles corect: eu nu aduc piese de BMW, eu m-am oferit sa-ti cumpar de la BMW Cluj, ca e la 500 m de casa mea si sa ti-l trimit la Reghin. Daca vrei, da-mi un semn ori aici, ori PM ori 0744 973 166 Pretul ar trebui sa fie undeva la max. 120-150 lei. Pretul pe real.oem e 39 $ la cablu acceleratie si 44 $ la cablu ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Salut baieti am si eu o intrebare la voi care este cauza la aceste simtome: din cand in cand acul turometrului se duce la capat in gol fara sa tureze motorul si sta acolo cam un minut, in acest timp motorul are niste intreruperi foarte scurte( nu se opreste nu se micsoreaza viteza) . Daca ii dau acceleratie trece peste aceste intreruperi si merge normal. Se intampla de 2-3 ori la 100 km.Daca vi s-a intamplat si voua spunetim si mie care ar fi cauza.MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Verifica conectarea bateriei, sa fie bine stranse suruburile. De la vibratii, poate iti deconecteaza pentru un moment cablul de pe baterie, daca nu e strans bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Verifica conectarea bateriei, sa fie bine stranse suruburile. De la vibratii, poate iti deconecteaza pentru un moment cablul de pe baterie, daca nu e strans bine. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Am de vanzare pentru F650 GS model 2004+: - toba aftermarket Hattech - handguards (se potriveste pe modelele cu manere incalzite) - softbag (geanta spate, se fixeaza pe portbagaj). Daca e cineva interesat, va rog PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 pai pune si niste preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Am de vanzare pentru F650 GS model 2004+:- toba aftermarket Hattech - handguards (se potriveste pe modelele cu manere incalzite) - softbag (geanta spate, se fixeaza pe portbagaj). Daca e cineva interesat, va rog PM. poza cu toba, evenual filmulet sa vedem cum suna si pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Salut, Am de dat un parbriz in stare buna pentru GS din 2005. E din ala transparent cu 4 gauri. Pretul 50 EUR. Daca e cineva curios sa dea un semn pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.