textoru Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 textorule, nu stiu daca iti amintesti, dar noi acolo ne'am si cunoscut. Erai cu sotia ta calare pe ceva Yamaha Triker, nu ? Imi amintesc ca erai cu o casca de alpinist, nu de moto D'apoi cum Yzu-le sa nu tin minte. Poate ne-om vedea iar prin zona ca eu am un locsor pe la Scrind si tot dau ture in zona. De ce nu, poate chiar la Camp pe Valea Stanciului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Are cineva topcase original BMW? Ideea e ca nu am acces la motocicleta in acest moment. Am un topcase bmw pe ea dar fara incuietoare. Am comandat setul de aici 51257660863 si a venit cu 2 butuci , a mai facut cineva treaba asta? De ce sunt 2 ? Mai am nevoie de ceva ca sa ii montez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Nu e acelasi kit cu alea pentru gentile laterale (de unde si 2)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Daca dai cautare dupa cod iti apare doar la Topcase 31l.Nu si la alea laterale. Din ce mi-am dat seama al doilea butuc se foloseste la prinderea dintre topcase si support . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Una la topcase si una la prindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 uite asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Da, pai asta ziceam n-am vazut ca ai editat intre timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salutare! Stiu ca s-a mai vorbit despre parbrize, dar revin cu problema mea concreta. Vreau sa imi cumpar de la wunderlich parbrizul de 467mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110077-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-467mm.htm sau cel de 390mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110076-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-390mm.htm Eu am 176cm si merg pe Dakar.... Din cate imi imaginez eu, fara sa fi testat vreun prabriz din cele doua, cred ca ambele imi arunca aerul peste casca. Ma insel? Dupa parerea voastra, stiu ca sunt useri care aveti aceste modele, ce ar trebui sa aleg? Daca tot dau atatia bani, normal ca vreau sa am protectia de vant cea mai buna, dar nici sa exagerez cu un parbriz foarte inalt. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Salutare! Stiu ca s-a mai vorbit despre parbrize, dar revin cu problema mea concreta. Vreau sa imi cumpar de la wunderlich parbrizul de 467mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110077-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-467mm.htm sau cel de 390mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110076-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-390mm.htm Eu am 176cm si merg pe Dakar.... Din cate imi imaginez eu, fara sa fi testat vreun prabriz din cele doua, cred ca ambele imi arunca aerul peste casca. Ma insel? Dupa parerea voastra, stiu ca sunt useri care aveti aceste modele, ce ar trebui sa aleg? Daca tot dau atatia bani, normal ca vreau sa am protectia de vant cea mai buna, dar nici sa exagerez cu un parbriz foarte inalt. Multam! Eu l-am avut pe cel de 390 si mi s-a parut excelent. Suntem de aceeasi inaltime... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Inaltimea parbrizului pt turing trebuie sa fie egala cu inaltimea la care se afla varful nasului in pozitia de mers. O mica gaselnita care a functionat pt toti prietenii carora le-am facut parbrize, sau care si le-au cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Stie cineva cum este mai bine,sa pun un lantz cu siguranta sau nituit,pt un bmw dakar.la crosuri am avut numai cu sig.si nu am avut nicio problema niciodata.asta pt viitor.multumesc. Editat Februarie 25, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 am scos bateria, am pus motorul pe cricul central, dar nu pot pune contactul in pozitia in care sa-mi blocheze ghidonul... unde am gresit,ce e de facut? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Misca stg/dr de ghidon... Pana acum se putea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Misca stg/dr de ghidon... Pana acum se putea ? pana acum puteam...ma gandeam ca o fi vreo legatura cu bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Pai daca ar fi ca la Saab sau mai stiu eu ce ghidusenie cu electromagnet, as crede...dar tind sa cred ca e doar o coincidenta blocatul ghidonului cu lipsa de curent. Contactul il poti pune, doar ca invers, de pe pozitia OFF inspre LOCK nu poti invarti ? Hmmm.. S'o fi bulit butucul...eu patisem asta la Yamaha XT...dar macar aia avea o scuza...cateva zeci de mii de km si ceva ani la bord Asa de control, da'i un jet cu WD 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Stie cineva cum este mai bine,sa pun un lantz cu siguranta sau nituit,pt un bmw dakar.la crosuri am avut numai cu sig.si nu am avut nicio problema niciodata.asta pt viitor.multumesc. am avut si cu nit dar si cu siguranta ambele variante au rezistat bine dar cel mai bine ar fi sa iei dintr-o bucata deoarece varianta asta te obliga sa demontezi bascula si cu ocazia asta lubrifiezi si rulmentii aia de la link-uri si bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) -e mai sigur nituit,la bicicleta mai merge, cu timpul poate ruginii si se mananca daca nu e uns ( de la sare , cade acid pe lant ) sau din greseala o pui invers, nu e de riscat, daca sare o musti rau, la cross oricum cazi dar inchipuie-ti pe sosea la viteza. Drumuri bune. Editat Februarie 26, 2012 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Multumesc de sfaturi si sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci. In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa... Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943. Scuzati de deranj. Editat Februarie 28, 2012 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Ce model e? Merge si pe un 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 E cel original cum am si eu , cred ca merge pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 In mod sigur merge pe un 2000. Eu l am avut pe GS ul meu din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 pentru Serban S: ai scris intr-un post mai de anul trecut ca ai schimbat filtrul de benzina cu unul auto si ai promis ca revii cu detalii despre consum. Ceva noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Dupa ce l-am schimbat a venit iarna la scurt timp. Nu am mai iesit de atunci. Cum incep sa merg cu ea, o sa tin consumul sub control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 salutare, si eu am schimbat filtrul motocicletei cu unul din indistria auto, de 4.o bari. si merge motocicleta fara probleme...am facut intre timp cam 5.000 km iar consumuk, nu am observat sa o fi luat razna..asa ca, apelati la solutie...e vreo 70 lei un flitru din asta...versus 500 lei pe original... go figure ...de diferenta, iti iei multe...sau te plimbi de te saturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.