yzulyka Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 La respectiva pensiune se poate merge cu orice fel de motor. Eu am fost si cu masina, Saab, care nu e cea mai inalta masina si am fost si cu CS-ul. In concluzie: doar sa vrei sa mergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) La respectiva pensiune se poate merge cu orice fel de motor. Eu am fost si cu masina, Saab, care nu e cea mai inalta masina si am fost si cu CS-ul. In concluzie: doar sa vrei sa mergi Te rog eu frumos spune asta si baietilor de aici: /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3870 Editat Februarie 17, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) Te rog eu frumos spune asta si baietilor de aici: /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3870 Salut, Asa cum a zis si Yzu, nu ai cum sa ajungi acolo doar daca nu vrei sa ajungi. Orice motor poate merge. Am fost vara, iarna, cu VW Passat, vara e o zona foarte vizitata de turisti din Ungaria datorita cascadei care e mai sus pe drum. Zona e faina, am cam colindat-o pe toate partile, se pot face niste ture dragute pina in Padis, Stina de Vale, Valea Iadului - Remeti, Lacul Belis - Horea - Poiana Horii, Dealul Botii - Balcesti, Rogojel - Cabana Vladeasa - Drumul Rogojanului, etc. Multe din drumurile astea se potivesc cel mai bine pentru GS-uri, dar si cu alte motoare ai ce face pe acolo. Editat Februarie 17, 2012 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Proaspat posesor de utilaj BMW-ist, (un Dakar din 2006), voi incerca sa fiu prezent la BMW camp. Care sunt procedurile, avand in vedere ca mai mult decat cort nu ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Am pus mai sus si codul si pretul. 11412343118 50 lei/oe M-ai pacalit , asta nu e codul la kit inspectie motor ( adica 11117658311). Eu ala il vroiam pentru ca are garnituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Proaspat posesor de utilaj BMW-ist, (un Dakar din 2006), voi incerca sa fiu prezent la BMW camp. Care sunt procedurile, avand in vedere ca mai mult decat cort nu ma intereseaza In primul rand, sa-l stapanesti cu placere! Iar in al 2-lea, procedurile pentru bmw-camp/cort sunt urmatoarele: legi boarfele de mobra, sari in sa si ne vedem direct acolo pe 13 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 procedurile pentru bmw-camp/cort sunt urmatoarele: legi boarfele de mobra, sari in sa si ne vedem direct acolo pe 13 iulie. Frumos ...va rog sa-mi spuneti ce lichid de frana folositi? Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 DOT 4 Producator..? Conteaza....la 14-17 lei juma' de litru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 DOT 4 Producator..? Conteaza.... Presupun ca nu conteaza,multam ... App. nu stiu cum sunteti voi,dar eu mor cand vad ce zic cei de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Mie mi se rupe (sper ca nu si furca ) de ce zic "ciudosii" Editat Februarie 19, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Salut, Asa cum a zis si Yzu, nu ai cum sa ajungi acolo doar daca nu vrei sa ajungi. textorule, nu stiu daca iti amintesti, dar noi acolo ne'am si cunoscut. Erai cu sotia ta calare pe ceva Yamaha Triker, nu ? Imi amintesc ca erai cu o casca de alpinist, nu de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 In primul rand, sa-l stapanesti cu placere! Iar in al 2-lea, procedurile pentru bmw-camp/cort sunt urmatoarele: legi boarfele de mobra, sari in sa si ne vedem direct acolo pe 13 iulie. Multumesc de urari si sa ne vedem cu bine pe 13 iulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 textorule, nu stiu daca iti amintesti, dar noi acolo ne'am si cunoscut. Erai cu sotia ta calare pe ceva Yamaha Triker, nu ? Imi amintesc ca erai cu o casca de alpinist, nu de moto D'apoi cum Yzu-le sa nu tin minte. Poate ne-om vedea iar prin zona ca eu am un locsor pe la Scrind si tot dau ture in zona. De ce nu, poate chiar la Camp pe Valea Stanciului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Are cineva topcase original BMW? Ideea e ca nu am acces la motocicleta in acest moment. Am un topcase bmw pe ea dar fara incuietoare. Am comandat setul de aici 51257660863 si a venit cu 2 butuci , a mai facut cineva treaba asta? De ce sunt 2 ? Mai am nevoie de ceva ca sa ii montez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Nu e acelasi kit cu alea pentru gentile laterale (de unde si 2)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Daca dai cautare dupa cod iti apare doar la Topcase 31l.Nu si la alea laterale. Din ce mi-am dat seama al doilea butuc se foloseste la prinderea dintre topcase si support . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Una la topcase si una la prindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 uite asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Da, pai asta ziceam n-am vazut ca ai editat intre timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salutare! Stiu ca s-a mai vorbit despre parbrize, dar revin cu problema mea concreta. Vreau sa imi cumpar de la wunderlich parbrizul de 467mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110077-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-467mm.htm sau cel de 390mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110076-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-390mm.htm Eu am 176cm si merg pe Dakar.... Din cate imi imaginez eu, fara sa fi testat vreun prabriz din cele doua, cred ca ambele imi arunca aerul peste casca. Ma insel? Dupa parerea voastra, stiu ca sunt useri care aveti aceste modele, ce ar trebui sa aleg? Daca tot dau atatia bani, normal ca vreau sa am protectia de vant cea mai buna, dar nici sa exagerez cu un parbriz foarte inalt. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Salutare! Stiu ca s-a mai vorbit despre parbrize, dar revin cu problema mea concreta. Vreau sa imi cumpar de la wunderlich parbrizul de 467mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110077-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-467mm.htm sau cel de 390mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110076-1-1327/Shop/Teilepool/8/ERGO-Scheibe-F-650-GSDakarG-650-GS-Hoehe-390mm.htm Eu am 176cm si merg pe Dakar.... Din cate imi imaginez eu, fara sa fi testat vreun prabriz din cele doua, cred ca ambele imi arunca aerul peste casca. Ma insel? Dupa parerea voastra, stiu ca sunt useri care aveti aceste modele, ce ar trebui sa aleg? Daca tot dau atatia bani, normal ca vreau sa am protectia de vant cea mai buna, dar nici sa exagerez cu un parbriz foarte inalt. Multam! Eu l-am avut pe cel de 390 si mi s-a parut excelent. Suntem de aceeasi inaltime... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Inaltimea parbrizului pt turing trebuie sa fie egala cu inaltimea la care se afla varful nasului in pozitia de mers. O mica gaselnita care a functionat pt toti prietenii carora le-am facut parbrize, sau care si le-au cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Stie cineva cum este mai bine,sa pun un lantz cu siguranta sau nituit,pt un bmw dakar.la crosuri am avut numai cu sig.si nu am avut nicio problema niciodata.asta pt viitor.multumesc. Editat Februarie 25, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 am scos bateria, am pus motorul pe cricul central, dar nu pot pune contactul in pozitia in care sa-mi blocheze ghidonul... unde am gresit,ce e de facut? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Misca stg/dr de ghidon... Pana acum se putea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.