Serban.S Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Acum am si eu o intrebare. Stie cineva cum de desface bordul sa pot sa ajung la becurile care ilumineaza ceasul si indicatoarele? S-a ars un bec pe care am reusit sa-l extrag fara a desface tot, fiind cel mai din stinga sus. Dar as vrea sa le inlocuiesc pe toate cu led-uri care merg la 12V. Vreo idee si de unde as putea sa cumpar? Nu am gasit pe nicaieri prin Romania, cel putin pe internet. Pana la urma cum ati ajuns la becurile din bord ? care este procedura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Evident ca si eu vreau gume noi, deh pentru moromete tot ce ii mai bun De curiozitate adi de unde ai luat TKC 80 cu 800 re ron ca pe unde m-am uitat eu era setul pe la 267 euro deci cam 1228 ron la cursul mirific recent Heidenaurile ajung pe la 700 ron setul. Daca trec pe 21 trebuie sa gasesc si roata si furca de cumparat Si de inaltat si-a inaltat careva mobra? Am vazut pe aici ca se poate si eram curios cum se simte, nu de alta dar am 1.87 si cam am senzatia ca stau pe chopper....plus cu viitoarea soata parca am senzatia ca e prea lasata pe spate si as vrea putin mai multa garda la sol daca o iau pe un drum forestier ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 vorbeste cu Achimoto eu de la eu iau multe piese si au preturi bune . Eu le am de aproximatin 1 luna jumate deci .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Eu am inaltat-o de spate cu 5 cm si pe fata am pus arcuri progresive mai tari. Daca vrei sa vezi cum vine, vezi ca e un f650gs rosu in fata Orange-ului de la Victoriei in timpul orelor de program... Mie imi place efectul inaltarii, iar efecte adverse nu am sesizat de un an incoace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Cum ai inaltat spatele si de unde ai luat arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vairus Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Ia-le pe rand: verifica bateria si incarcarea bateriei prin releul regulator. Dupa mers in relantiu cam 2 minute, masoara tensiunea la bornele bateriei. Ar trebui sa fie cam 14,2- 14,3 V. Daca tensiunea masurata e mai mica sau mai mare de 14,2-14,3 V probabil releul regulator de tensiune este busit. Succes. S-a rezolvat misterul. In ciuda zgomotelor ciudate care se auzeau si care ma duceau cu gandul la diverse defecte, problema era chiar bateria(cu voltaje OK cu tot). Am schimbat-o si acum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salutare! As vrea sa cumpar un bmw din categoria voastra 650cc, 2001 - 2004, daca cunoasteti pe cineva cu vreo oferta va rog sa-mi trimiteti un PM. Preferabil in Bucuresti - Ilfov. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 @TAZ: Inaltarea am facut-o schimband "tension link-urile" originale cu unele comandate de la userul Dan Cata (are si topic cu asa ceva). Cu ocazia respectiva am curatat si gresat toti rulmentii basculei si am schimbat si un ax de la articulatii care se indoise de la solicitari. Arcurile le-am luat de pe e-bay, Wirth (aceleasi vandute de Touratech), ceva mai ieftine decat ce se gaseste pe la noi, dar nu cu mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Pana la urma cum ati ajuns la becurile din bord ? care este procedura ? dai jos semnalizarile dai jos parbrizul scoti farul cu tot cu suport becurile sunt infipte pe spatele bordului ma bate gindul sa-mi iau un f650gs sau dakar, modelul monocilindru cu injectie. Citeva intrebari: - afecteaza stabilitatea pe sosea roata de 21 a Dakarului? - cum e protectia la vint ca am vazut ca parbrizul stndard e destul de scurt si curbat? - cit de confortabila e pt pasager la drum de 5-6 ore? thx - nici o problema cu 21. nici la viteze foarte mari. tocmai ce am facut 800km mergand constant peste 140 - 150 - depinde de inaltime dar parbrizu stadard nu da prea multa protectie - nu s-a plans nimeni de sea, dar s-a plans de caldura de la esapament la mers agresiv - galeria e prea aproape de picior - ma gandesc sa pun banda termoizolanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 - ma gandesc sa pun banda termoizolanta De unde se poate cumpara asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Intreaba choperistii, majoritatea au pus banda pe tobe si tevi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Pt. banda vedeti aici si pe 4tuning: http://www.okazii.ro/cautare/banda+termoizolanta.html?autoc=write Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Pt. banda vedeti aici si pe 4tuning: http://www.okazii.ro/cautare/banda+termoizolanta.html?autoc=write Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 @TAZ: Inaltarea am facut-o schimband "tension link-urile" originale cu unele comandate de la userul Dan Cata (are si topic cu asa ceva). Cu ocazia respectiva am curatat si gresat toti rulmentii basculei si am schimbat si un ax de la articulatii care se indoise de la solicitari. Arcurile le-am luat de pe e-bay, Wirth (aceleasi vandute de Touratech), ceva mai ieftine decat ce se gaseste pe la noi, dar nu cu mult... A trebuit sa pui ceva distantiere cind ai schimbat arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Are careva la indemana codul HKS pentru rulmentii de la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 De unde se poate cumpara asa ceva? e netu plin de asa ceva si nu e scumpa deloc, dar lenea e cucoana mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 (editat) Pt. banda vedeti aici si pe 4tuning: http://www.okazii.ro/cautare/banda+termoizolanta.html?autoc=write Multumesc pentru raspuns! Editat Iulie 28, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Astazi am vrut sa pornesc motorul si a iesit fum din butonul de pornire.Am crezut ca e ceva simplu si am desfacut butonul, am reparat arculetul care se lipise si am crezut ca am scapat.Cand am apasat butonul am patit aceeasi treaba. se pare ca am un scurt pe instalatia electrica.Am verificat si electromotorul si e ok.Daca stie careva un punct sensibil la instalatie intre butonul de pornire si electromotor astept sugestii. Ca sa fiu pe deplin multumit de ziua de astazi, am observat si o fisura in capacul de plastic (care se afla sub sa) de la rezervorul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) sfaturile mele : 1 verifica daca este ok bateria . Daca este ok . vezi ca sub baterie sunt niste relee si mufe ..( desfale si da cu spray de contact ) 2 daca te referi la sorb : varianta A sa fisurat din cauze naturale ( este din cauza plasticului ) Varianta B curge benzina pe langa mufa de alimentare de la pompa ( problema pe care am avut-o eu ) Pt inceput cureti mufa o sesfaci si stragi piciorusele cu patentu ( atat cat sa faca contact mai bine .) Ca sa remediezi partea cu zemuitu foloseste degresant ( cu care degresezi lantu este ok ) putin smirghel sa faca aderenta si : Loctite 401 . Este scump dar crede-ma merita toti banii .Eu asa am scapat .De cand am remediat am facut aproz 2000Km majoritatea pe macadam si nu este nici o problema . succes . PS : Ai spalat cunva moto mai insitenc cu apa ? ( zona din spate la radiator cam pe sub baterie daca a ajuns apa ) Am uitat de releu de pornire . Cel care este sus langa baterie .. vezi daca sunt ok mufele si eventual ciocaneste-l putin .. Editat Iulie 29, 2012 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Astazi am vrut sa pornesc motorul si a iesit fum din butonul de pornire.Am crezut ca e ceva simplu si am desfacut butonul, am reparat arculetul care se lipise si am crezut ca am scapat.Cand am apasat butonul am patit aceeasi treaba. se pare ca am un scurt pe instalatia electrica.Am verificat si electromotorul si e ok.Daca stie careva un punct sensibil la instalatie intre butonul de pornire si electromotor astept sugestii. Ca sa fiu pe deplin multumit de ziua de astazi, am observat si o fisura in capacul de plastic (care se afla sub sa) de la rezervorul de benzina. Verifica toate punctele in care cablurile trec pe langa cadru si mai ales cele in care flexeaza. (la gatul ghidonului, pe dreapta langa reglajul de amortizor, etc) Cum ai verificat electromotorul ? e posibil sa faca necazuri doar in sarcina. Sfatul meu: desfa-i alimentareae da-i curent cu un cablu decent direct la borna cat timp e prins pe motor - vezi ce zice. Daca ai un sunt calibrat poti masura curentul absorbit - sa vezi daca nu ia peste ce trebuie. Daca nu - nu te complica cu multimetrul - nu merge direct, sunt in jurul a 100A pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 In cateva zile o sa am de vanzare engine guard original negru de pe motocicleta mea , se potriveste pe orice model F650GS/G650GS monicilindru.(300 lei). Daca intereseaza pe cineva astept PM. https://picasaweb.google.com/116813671133864608471/Scut?authkey=Gv1sRgCKr0-L3f88G5GA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Scurtul s-a rezolvat.Se pare ca nu am fost atent cand am verificat butonul de pornire.Contactul se facea prin arc si atunci se suda cand era comprimat. Arcul din buton era problema.Ramane fisura si o sa urmez sfatul lui "adi radu". Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Salutare, Are cineva de vanzare, sau stiti pe cineva care are de vanzare cutiile laterale originale pentru f650gs/dakar? Merci. Toate bune, B. Editat Iulie 31, 2012 de Bronto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Help... Ce placute de frana ati pus pe moto si de unde? Daca comad de la motodiscunt.ro e ok? lucas trw, ferodo, brembo, EBC, SBS, CL?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Help... Ce placute de frana ati pus pe moto si de unde? Daca comad de la motodiscunt.ro e ok? lucas trw, ferodo, brembo, EBC, SBS, CL?!? Am pus SBS 674 HS cu 675 LS luate de la mymoto. SBS recomanda HF cu HF insa mymoto nu aveau pe stoc. La carte zice sa pui sintetice pe fata si organice pe spate. De ce asa? Habar n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.