Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Diagnoza BMW.

Am gasit aici diagnoza pt moto BMW dar momentan nu (cred ca) mai am nevoie. Dar poate au altii.

 

in ce oras ar fi asta?

la Brasov de exemplu e 100 de lei diagnoza la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive.

 

Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului.

 

la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte

deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare

acuma mai nou trebuie sa pompez mereu

placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual)

sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina

cu acela se rezolva oare?

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte

deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare

acuma mai nou trebuie sa pompez mereu

placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual)

sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina

cu acela se rezolva oare?

 

incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus .

 

mda, e cam bronzat lichidul

poate nu are legatura cu presiunea, numai frinam mai mult la coborire

si mai si ramineau placutele vechi lipite partial de disc

si s-a "fiert" lichidul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu . am constata acum ca : eu din prea multa omenie am umplut la maxim paharu cu lichid si cum a fost cald nu a avut loc unde sa se mai dilate .

Referitor la furtunu spate si eu stau putin pe ganduri .. motivu : Am TKC 80 si e cam cramponat si imi e frica sa nu il agate .. mai bine ceva mai rezistent . (Deja mi-a rezolvat aripa spate cauciucul )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum schimbi lichidul la modelul cu abs.

 

eu am schimbat ca la orice mobra fara ABS

dar manualul zice ca trebuie folosit MoDiTeC si rutina Control Unit si Toolbox ABS

reprezentanta BMW are asa ceva ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat ca la orice mobra fara ABS

dar manualul zice ca trebuie folosit MoDiTeC si rutina Control Unit si Toolbox ABS

reprezentanta BMW are asa ceva ..

eheeeee.si citi bani neo lua sal schimbe?k la ei orice e f scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eheeeee.si citi bani neo lua sal schimbe?k la ei orice e f scump.

 

la Brasov au zis ca ar fi 70 de lei "inclusiv resetare interval si rodare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa schimb si eu kitul de lant . loc mai e de intins dar s-a uzat inegal . nu stiu pe unde citisem ca ar trebui sa ma tina 30 mii de km . fac eu ceva gresit pesemne :) a incercat vreunul dintre voi 15/47 ? eu as merge pe DID , sau imi recomandati voi altceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa schimb si eu kitul de lant . loc mai e de intins dar s-a uzat inegal . nu stiu pe unde citisem ca ar trebui sa ma tina 30 mii de km . fac eu ceva gresit pesemne :) a incercat vreunul dintre voi 15/47 ? eu as merge pe DID , sau imi recomandati voi altceva ?

 

se cam uzeaza inegal

probabil la porniri sau socuri din ambreiaj

si mai ales la mers enduro

chiar 30.000 nu cred sa tina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu are aproape 10 mii numai de cand e la mine si l-am intins o singura data...

 

On a completly unrelated topic: Am de vanzare un topcase de GS modelul pana in 2004, fara placa de prindere (l-am luat crezand ca se potriveste la dakarul meu). Arata ca nou... Include 2 chei (una mica si una mare, originale BMW). Nou e 740, fara butuci. Pentru cine e interesat, ii facem un pret pe PM.

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vi se rupe piesa 51167672399 care tine oglinda

puteti economisi 20 de dolari filetind bratul oglinzii si se poate insuruba direct in suport :wink:

post-3819-0-94104400-1346958181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat de aici de pe forum oglinzi vicma care aveau si chestia aia . A fost cel mai bun deal de cand am moto . O oglinda 70 ron . Pe licenta 170 ron . originala .. de necomandat . :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ultimul weekend din spetembrie as vrea sa merg o tura pe strategica . plecare vineri seara cu somn la voineasa sau prin imprejurimi . sambata urcus pe strategica , lalaiala , poze , etc . mers lejer pana in transalpina si retur pe forestier pana inapoi in voineasa . daca e timp m-as intoarce tot sambata in bucuresti . daca mai sunt doritori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...