crazvy Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Diagnoza BMW. Am gasit aici diagnoza pt moto BMW dar momentan nu (cred ca) mai am nevoie. Dar poate au altii. in ce oras ar fi asta? la Brasov de exemplu e 100 de lei diagnoza la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Bucuresti. Linkul pus de mine nu e de la reprezentanta BMW. Editat August 29, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 A mai schimbat cienva discu de frana spate ? Ce marca a pus ? Multumesc . probleme cu frana spate careva ? Sa se incinga discu .. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive. Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 ma poate ajuta cineva cu dimensiunile intinzatorului lantului de distributie? ma intereseaza sa aflu daca este acelasi ca cel de pe Funduro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului. la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare acuma mai nou trebuie sa pompez mereu placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual) sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina cu acela se rezolva oare? Editat August 31, 2012 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare acuma mai nou trebuie sa pompez mereu placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual) sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina cu acela se rezolva oare? incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus . mda, e cam bronzat lichidul poate nu are legatura cu presiunea, numai frinam mai mult la coborire si mai si ramineau placutele vechi lipite partial de disc si s-a "fiert" lichidul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 asa am patit si eu . am constata acum ca : eu din prea multa omenie am umplut la maxim paharu cu lichid si cum a fost cald nu a avut loc unde sa se mai dilate . Referitor la furtunu spate si eu stau putin pe ganduri .. motivu : Am TKC 80 si e cam cramponat si imi e frica sa nu il agate .. mai bine ceva mai rezistent . (Deja mi-a rezolvat aripa spate cauciucul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 cum schimbi lichidul la modelul cu abs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 cum schimbi lichidul la modelul cu abs. eu am schimbat ca la orice mobra fara ABS dar manualul zice ca trebuie folosit MoDiTeC si rutina Control Unit si Toolbox ABS reprezentanta BMW are asa ceva .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 eu am schimbat ca la orice mobra fara ABS dar manualul zice ca trebuie folosit MoDiTeC si rutina Control Unit si Toolbox ABS reprezentanta BMW are asa ceva .. eheeeee.si citi bani neo lua sal schimbe?k la ei orice e f scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 eheeeee.si citi bani neo lua sal schimbe?k la ei orice e f scump. la Brasov au zis ca ar fi 70 de lei "inclusiv resetare interval si rodare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 In bucuresti mi s-a zis ca "pe undeva la 100-150 lei". Precizie nemteasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 ar trebui sa schimb si eu kitul de lant . loc mai e de intins dar s-a uzat inegal . nu stiu pe unde citisem ca ar trebui sa ma tina 30 mii de km . fac eu ceva gresit pesemne a incercat vreunul dintre voi 15/47 ? eu as merge pe DID , sau imi recomandati voi altceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 E bun DID daca il intretii normal. Si eu am avut unul peste 20000, dar bagat si la enduro nu mai mergea prea mult. L-am schimbat pentru ca am gasit la oferta iarna unul pe louis.de sau kronaumoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 ar trebui sa schimb si eu kitul de lant . loc mai e de intins dar s-a uzat inegal . nu stiu pe unde citisem ca ar trebui sa ma tina 30 mii de km . fac eu ceva gresit pesemne a incercat vreunul dintre voi 15/47 ? eu as merge pe DID , sau imi recomandati voi altceva ? se cam uzeaza inegal probabil la porniri sau socuri din ambreiaj si mai ales la mers enduro chiar 30.000 nu cred sa tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Al meu are aproape 10 mii numai de cand e la mine si l-am intins o singura data... On a completly unrelated topic: Am de vanzare un topcase de GS modelul pana in 2004, fara placa de prindere (l-am luat crezand ca se potriveste la dakarul meu). Arata ca nou... Include 2 chei (una mica si una mare, originale BMW). Nou e 740, fara butuci. Pentru cine e interesat, ii facem un pret pe PM. Editat Septembrie 3, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Ma bate gindul sa fac o masuratoare a supapelor. Problema e daca o sa constat ca e nevoie de ajustari. De unde iau pastile pentru ajustare? Stie cineva de unde se pot comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 alegi de aici care iti trebuie si amicul meu iti poate aduce . daca vrei e-mail : jackhammer_20042001@yahoo.com si te intelegi cu el ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 daca vi se rupe piesa 51167672399 care tine oglinda puteti economisi 20 de dolari filetind bratul oglinzii si se poate insuruba direct in suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 eu am luat de aici de pe forum oglinzi vicma care aveau si chestia aia . A fost cel mai bun deal de cand am moto . O oglinda 70 ron . Pe licenta 170 ron . originala .. de necomandat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 in ultimul weekend din spetembrie as vrea sa merg o tura pe strategica . plecare vineri seara cu somn la voineasa sau prin imprejurimi . sambata urcus pe strategica , lalaiala , poze , etc . mers lejer pana in transalpina si retur pe forestier pana inapoi in voineasa . daca e timp m-as intoarce tot sambata in bucuresti . daca mai sunt doritori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Trandafire, as veni eu, dar nu vrei in primul weekend din octombrie? doar nu s-o strica vremea asa rau daca mai stam o saptamana Nu pot pleca din capitala in ultimele 2 weekenduri din sept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.