NaeL Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Ia una cu gel sa o pui cand iti vei lua boxer Eu nu gasisem decat clasice pt f650gs (de la rombat pana la yuasa) In mod normal iti trebuie YB12AL-A2 Daca poti sa mai inghesui 1.5cm in lungime poti sa pui una AGM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) multumesc mult de raspunsuri caut acum una cu gel. @robert_bobariu a fost pe rederesor 2 zile si si nimic. dar multumesc mult. speram sa ma plimb azi ca is 8 grade. e cald ) PS. Metzeler Tourance EXP fata-spate. is ok gumele astea din ce am citit. dar pentru off ce sa imi iau? Editat Februarie 13, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 multumesc mult de raspunsuri caut acum una cu gel. @robert_bobariu a fost pe rederesor 2 zile si si nimic. dar multumesc mult. speram sa ma plimb azi ca is 8 grade. e cald ) PS. Metzeler Tourance EXP fata-spate. is ok gumele astea din ce am citit. dar pentru off ce sa imi iau? Am luat baterie de la depozitul VARTA, str. Masina de Paine, in sector 2, acum doi ani. Am dus-o pe aia moarta si am primit reducere. M-a costat 150 de lei. Parerea mea e ca cele pe gel sunt mult prea scumpe. La bateria clasica trebuie doar sa-ti amintesti sa te mai uiti de doua, trei ori pe an la lichid si n-ai probleme. Legat de cauciucuri. De ce vrei sa-ti iei set pentru sosea si set pentru coclau cand iti poti lua o pereche care sa mearga pe ambele? Eu de exemplu am pe Dakar Metzeler Enduro 3 Sahara si ma bag peste tot cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 pai eu sunt motociclist incepator. nu am nici 10000 de km facuti. ma gandeam ca de coclau imi iau gume separat.... Metzeler Tourance EXP care le am vad ca sunt potrivite pentru orice aproape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Bateria la bmw gs se afla linga rezervorul de ulei.Acesta fiind tot timpul cald,evapora apa din baterie.Deci tb uitat de 2-3 ori pe an ,bn si in functie de nr de km facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 referitor la aucucuri incerca TKC 80 de la continental . Si eu am avut turance si le-am dat jos ( de noi nu erau uzate ) pe asfalt erau ok dar cand ajungeam pe off era crima .. Cu TKC ma joc .. si pe asfalt si pe off pt baterie : eu asta am aum pe moto . vezi ca trebuie sa iei electrolit separat . si iti recomand asta : eu am avut neplacuta surpriza ca dupa o ndureala cu ceva sarituri sa am ceva curs pe cilindru .. era acidu din baterie ... Anu asta vreau sa imi fac upgrade si la baterie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Mai e o posibilitate poate mai ieftina heidenau k60 de pe heidenau.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 am fost pe masina de paine si era inchis. program 9-16 l-v si inchis in we. mai caut pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 stiti cumva unde gasesc un capat de ghidon ca acesta pt f650 GS ? l-am pierdut pe drum, s-a desurubat de la vibratii. cred ca sunt indetice stanga/dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 stiti cumva unde gasesc un capat de ghidon ca acesta pt f650 GS ? l-am pierdut pe drum, s-a desurubat de la vibratii. cred ca sunt indetice stanga/dreapta. daca te intereseaza asa ceva il am pe acasa , nemontat. este pentru manere fara incalzire . am gresit comada , eu avand cu incalzire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 daca te intereseaza asa ceva il am pe acasa , nemontat. este pentru manere fara incalzire . am gresit comada , eu avand cu incalzire . Foarte tare. Dar mie imi trebe doar capatul simplu. Si eu am incalzire. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Nu am gasit aici nimic referitor la setarea suspensiei spate la Dakar. A incercat cineva mai multe combinatii? In special pentru offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 pai nu prea ai multe combinatii....sus/jos si rebound...atat! fix egal cu 0,1 garantat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Nu am gasit aici nimic referitor la setarea suspensiei spate la Dakar. A incercat cineva mai multe combinatii? In special pentru offroad. In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte. Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte. Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ... Bafta. Eu pe off am avut nevoie de garda la sol cat mai mare, asa ca am mers cu busonul strans la maxim. (E drept ca am exagerat, de la un moment dat s-a terminat cracul cand aveam nevoie de el mai tare...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Zicea cineva acu' ceva timp ca i-a mai ramas un set de mansoane cu incalzire? Daca le mai are le vreu eu. Ce oglinzi recomandati sa imi iau, ca la ale mele nu mai tine nuca de blocare...? Daca ar fi ceva pliabile sau de genu, potrivite si la enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Zicea cineva acu' ceva timp ca i-a mai ramas un set de mansoane cu incalzire? Daca le mai are le vreu eu. Ce oglinzi recomandati sa imi iau, ca la ale mele nu mai tine nuca de blocare...? Daca ar fi ceva pliabile sau de genu, potrivite si la enduro... Iti recomand cele cu care vine moto . Fara alte improvizatii . La o tranta se rupe suportu (cel in care ti se prinde ti oglinda ) si nu consola . Ca si comparatie : suportu care se rupe la impact e undeva la 15 20 ron . consola ( unde iti sunt butoanele etc ) e cu mult mai scumpa . Cauta la vicma si vei gasi oglinda la un pret de aproximativ 70 90 ron . Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte. Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ... Bafta. niciodata. daca mergi asa - cu preloadul scos complet - suspensia ta va lovi in capat frecvent - efectul e nasol. preload si rebound se regleaza impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 La preload am mai testat diverse reglaje, dar nu am umblat niciodata la rebound. Referitor la preload minim, am mers cu el asa (ma refer doar la forestiere) in ideea de a nu ma scutura foarte tare (am hernie de disc), dar cand am facut niste sarituri a ajuns suspensia la capat si roata a prins aripa spate impachetand-o dedesupt. Din ce am mai gasit recent pe net, preloadul si rebound-ul se regleaza pe invers: preload spre maxim, rebound spre minim. Primul se regleaza preload-ul astfel incat atunci cand te apesi pe motocicleta in pozitia de mers, spatele sa se lase la fel cu fata, apoi rebound-ul se "butoneaza" testand pe acelasi traseu, diverse reglaje. Precizez ca asta stiu teoretic, practic astept primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Intrebari de proaspat posesor. 1. La f650gs din 2003, incarcarea e 14v, dar am niste proiectoare, pe care cand le aprind imi scade la 13. E vreo problema ? 2. Are soc electronic? Turatia la relanti e 1500rpm. La cat tre sa fie ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) 2. Socul e electronic.Turatia e cum trebuie! Editat Februarie 22, 2013 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Intrebari de proaspat posesor. 1. La f650gs din 2003, incarcarea e 14v, dar am niste proiectoare, pe care cand le aprind imi scade la 13. E vreo problema ? 2. Are soc electronic? Turatia la relanti e 1500rpm. La cat tre sa fie ? Mersi 1. daca mergi zi de zi in oras cu ele aprinse, ramai fara baterie. Eu le folosesc pe ale mele mai mult in afara orasului, mai rar in oras. 2. turatia de relanti e ok la 1500rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 2. Socul e electronic.Turatia e cum trebuie! tine de softu care il ai. alea mai vechi erau la 1400 alea mai noi 1500- se face update software Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) salut oamenilor posesori de 650-uri, va cer ajutorul: un om vrea sa ia un f650gs din 2005, care ar fi punctele slabe/bubele acestui model? va multumesc anticipat! ps. omul e inalt...peste 1.85 parca..ii e micuta? (urmeaza sa se duca sa o vada cand se mai usuca) Editat Februarie 23, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 din ce am citit singurul bai mai insemnat e pompa de apa care te lasa cam cand vrea ea . in rest nu am auzit . eu personal am fost ginionist cu senzoru de benzina si cu o mufa care sa topit si mi-a tras o gaura in sorb (corpul acestuia ) am rezolvat ieftin cu loctite si gata . altepe nu stiu acum depinde si de modul de exploatare serisare etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.