Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Hai, măi, că nu-i nașpa vibrația! Peste 5000 chiar e fun!

Am mers 350km dintr-o bucată și nu m-am resimțit defel.

 

Până la urmă, de ce ne place mobra?

dintre toate mono pe care am mers dakar-ul e cel mai fin chiar si cand e subturat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

/index.php?/topic/720712-suport-parbriz-tip-madstad-diy-nou-f-650-gs/


» Post actualizat in 25 Nov 2014 20:17

Ajutor,

am pierdut "Chain tensioning pulley", ala de jos, pierdut si bucsa si surubul

 

acum, ce nu inteleg eu, de ce sunt 2 cu coduri diferite, ma refer aici la piesa 17 de pe RealOem

oate cineva sa ma lamureasca si pe mine? eventual de unde as putea lua una mai ieftin decat de la BMW?

 

multumesc anticipat


» Post actualizat in 25 Nov 2014 20:18

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=33_1639&hg=33&fg=81

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal andriu diferenta dintre cele 2 piese este interiorul pt surub este pt M8 si M10 poate ar trebui sa te uiti la tine si sa bagi un surub sa vezi care merge de 8 sau de 10 si dupa aceea ne interesam ok.TOATE CELE BUNE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica in 2004 au schimbat din surub de 8 in surub de 10, am mai studiat.

am sa ma duc sa masor .. dar deja ma doare sufletul .. costa o caruta, dar are si 4 rulmenti, parca mi-e frica sa caut de la altceva si dupa aia sa le schimb pe banda rulanta ca se duce rulmentul .. pfff 250 roni ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ca un novice iti răspund, pentru siguranță ta merita! Mai ales la caprele astea cu suspensii înalte, spatele nu se încarcă suficient si se blochează des. Am reușit sa blochez si fata de câteva ori... O singura data am uitat sa cuplez ABS-ul dupa o iesire din offroad pe o bucata de sosea si la primul viraj de 90 m-am oprit peste linia continua. Dar poate sunt eu mai smucit din fire... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca te vei mai simți la fel de bine pe off pe un Dakar fata de CRF... ma refer la un off mai serios

Piese se găsesc, a avut timp piața sa se dezvolte in atatia ani, si nu sunt mai scumpe. Aftermarket si dealeri destui. Întreținerea e in medie, un filtru, un ulei nu costa mult, mai economisesti si la gaz destul...

Acum daca esti mai maniac, asa ca mine, poti sa investești destul in el... :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru detalii. Eu nu am Dakar INCA . Am mers doar in padure cu un crf de 450, pe care sper sa il dau si sa imi iau bmw. Intretinerea si piesele la un Dakar sunt scumpe?

consumabilele nu sint mai scumpe fata de alte mobre (ulei, filtre ulei si aer, kit lant, gume, placute, discuri, simeringuri, etc)

dar daca ti se duce o carena, un CDI, un telescop, cutia de viteze, etc ai cam rupt-o in fericire

si filtrul de benzina, tampoanele din roata spate, cablurile de ambreiaj si acceleratie sint mai scumpe

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa te chinuie talenti grav ca sa rupi la un dakar toate chestiile alea. poatee sa dai cu el in pom direct.

CDI - nu am auzit sa picce niciodata

Telescop - doat in caz de accident major. Crede-ma ca e ultima preocupare care o mai ai daca dai cu ea asa de rau.

Cutia de viteze ? ce naiba sa ii facica sa crape? sa schimbi strict fara ambreiaj ?

 

cablurile - acceleratie si ambreiaj sunt cam 30 euro bucata si tin 40 mii km - faceti un calcul la subiectul asta.

 

tot asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ctf schimbam uleiul si filtrul de ulei la fiecare 15 ore de functionare. La Dakar la cati km il schimbati si ce tip de ulei folositi?

:) Intre 5 si 10 mii de km sau 1 an. Fiecare alege cum isi intretine motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum scrie in carte. vara aproape de 10 mii, iarna si drumuri scurte - mai des


» Post actualizat in 28 Nov 2014 22:20

cica in 2004 au schimbat din surub de 8 in surub de 10, am mai studiat.

am sa ma duc sa masor .. dar deja ma doare sufletul .. costa o caruta, dar are si 4 rulmenti, parca mi-e frica sa caut de la altceva si dupa aia sa le schimb pe banda rulanta ca se duce rulmentul .. pfff 250 roni ..

este o bucsa clasica cu rulmenti la interior si cauciuc pe exterior - prinsa intre 2 seibi. Am recondiionat la al meu deblocand rulmentii cu wd40 apoi punand vaselina in ei ca era sambata si imi era lene sa desfac inca o data saptamana urmatoare.

Cauciucul l-am inlocuit cu o bucata de teava de pp de 32 si niste polietilena sub ea sa intre fortat. Nu stiu cat va tine dar nu dau 60 euro pe unul nou.

Este un simplu opritor pentru lant si e atins doar cand "sari" cu mobra. in mers pe drept nu il baga lantul in seama.

 

Daca l-ai pierdut ai 2 variante:

1 dezmembrari

2 strungar - o bucata de teava, rulmenti l 5 lei bucata si o bucata de cauciuc sau plastic dur pt camasa. piesa aia nu are absolut nimic special

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, la Tenere, mi-am pus rola de KTM si rulmenti din comert cu interior pt surub de 8. Rola KTM, OEM, e vreo 10 lei si e dintr-un material adecvat si are un profil, deasemenea, adecvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la tenere originala era simpla. Aia KTM mi s-a parut mai buna. Dar cel mai mult mi-a placut ca a fost ieftina si a mers fara nici o modificare. Pana sa ii pun de KTM, improvizasem si eu cu rulmenti bagati intr-o bucsa de plastic. Nu mai stiu de unde am adaptat bucsa aia. Cert e ca foarte repede a fost mancata de lant. Chiar daca lantul o atingea arareori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Este vreo diferenta in manualul de reparatii intre un gs si dakar? Adica au manuale separate? Pre 2004 si post? Sunt in curs de achizitionare a unui dakar si cautam manualul. Deja am unul de gs. Poate aveti careva un pdf? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Întrebare: dacă vreau să schimb roata față de la Dakar cu una de 19, pentru rațiuni de on-road, mai trebuie schimbat/modificat ceva? Știu că, în principiu, nu, dar poate nu sunt eu suficent de perspicace...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca mai trebuie schimbat ceva, cred insa ca rezultatele sunt aproape nule. Eu as pastra roata de 21 si m-as gandi sa investesc banii in altceva pt mobra aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...