Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Guzu, cred ca mufa e ceva mai "univeral" in sensul ca e izbitor de asemanatoare cu cea de la banala Dacie, si nu numai! Acum depinde si de tine ce vrei sa pui acolo, dar in principiu ea se fixeaza pe piciorusele becului, nu in locasul farului; deci teoretic se poate rezolva asa; cat despre partea burdufului, daca nu gasesti deloc, incercam cumva sa il reparam pe ala!

 

Bafturi!

 

Iulian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand:

 

- Kit pompa apa + garnitura mica. Piesele 5 si 6 din poza - post-3463-0-07279300-1422899203_thumb.png - Pret fix pentru toate piesele = 140 lei.

 

- Cablu ambreiaj. Pret fix = 110 lei.

 

Piesele sunt noi, originale BMW, cumparate de la Bavaria. Compatibile pentru GS-ul "simplu" si Dakar.

Detalii pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.80 si am avut GS single spark, si Dakar dual spark. Le-am avut in acelasi timp, si am pastrat Dakarul. Cu gs-ul dădeam cu scaritele pe jos la orice curba mai strânsă, plus ca in trafic ghidonul e exact la nivelul oglinzilor. Parerea mea e sa mai astepti pentru un dakar, si sa-l iei cu ABS, e cam singurul accesoriu pe care nu il poți pune fara interventie majoră. Decât gs dual spark as merge pe un dakar single, dar neapărat in mintile lui. Citeste faq de pe chaingang despre surging and stalling, cauta modelul de dupa 2001 (cel cu albastru) si in mare e o motocicletă fara moarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti Dakar. Stiu eu pe cineva care pe la aceeasi inaltime si-a luat GS-ul normal si nu i-a placut cum arata/statea pe mobra. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Mi-a imprumutat frate-miu un incarcator de baterii moto, dinala care a fost la Lidl de vanzare. Vreau sa il pun pe bateria de la DaKar ca de prin Septembrie motocicleta nu a mai fost folosita, doar pornita o data pe luna.

 

Stiti unde exact ar trebui sa conectez clestii ca sa nu mai fiu nevoit sa dau carenele jos si sa ii pun direct pe borne?

Parca se poate pe cadru si pe Priza aia de accesorii dedicata BMW. Minusul pe cadru si plusul la bricheta? Nu vreau sa fac vreo prostie! Nu sunt nici in fata motocicletei ca sa vad cum e priza aia, pe care n-am folosit-o niciodata, si de aceea nu stiu pe care parte sa pun clestele.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clestele de plus (rosu) se pune pe surubul aflat langa cutia cu sigurante, de sub sa. Are pe el un dop de plastic.

Clestele de minus (negru) se pune la sasiu. La mine este un surub de la filtrul de ulei mai proeminent.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ~ 1.85m, ceva experienta pe stradale si vreau ceva mai jucausa, dar care nu trebuie dusa pe remorca pana la forestiere. Dakar e mai greu de gasit si mai scumpa, asa ca o sa ma limitez la un GS clasic.

Tot la aceeasi inaltime, am optat pentru Dakar.

Cu reglajul amortizorului spate pe High ajung cu jumatate de talpa jos. La jumatate, ajung cu toata talpa. Ghidonul e mai sus, pozitia mai inalta e mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ~ 1.85m, ceva experienta pe stradale si vreau ceva mai jucausa, dar care nu trebuie dusa pe remorca pana la forestiere. Dakar e mai greu de gasit si mai scumpa, asa ca o sa ma limitez la un GS clasic.

Intrebari:

 

- un GS clasic e ok la inaltimea mea sau ar trebui sa mai am rabdare pentru un Dakar?

la 1,70 pe GS a trebuit sa cobor scaritele

ca mi se anchilozau genunchii la drum lung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1,70 pe GS a trebuit sa cobor scaritele

ca mi se anchilozau genunchii la drum lung

intre dakar si GS simplu nu e nici o diferenta in privinta raportului ghidon - sea - scarite.

Exista 3 optiuni de sea care altereaza asta - joasa, normala si innalta, toate schimba unghiul genunchiului. Dakaru a fost comandat in general cu sea innalta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj.

Cred ca ai observat gresit sau nu mai ai ghidonul original ! Iti pot spune asa : F650 gs modelu pana in 2004 , F650 GS dupa 2004 + dakar = acelaso ghidon !

poate al tau e putin rasuci spre fata si da impresia ca e mai inalt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ce vrei, observatia mea e bazata pe măsurători ale celor doua ghidoane, originale ambele...

O sa verific daca celalalt nu a fost cumva curbat ulterior asa.
Ma gandesca ca e si asta o metoda sa mai lucrezi la pozitia bratelor.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghidonul il pozitionezi cum vrei tu prin rotirea lui in prinderi. Dupa ce gasesti pozitia ideala - o poti marca in momentul in care ai treaba sa il scoti complet - facand un semn pe o prindere si pe ghidon. Unele aftermarket au gradatii pt asta :)

Se schimba pozitia bratelor - inaltimea mainilor si cat vine spre tine; se schimba unghiu in care ajungi la comenzi. Secretu e sa gasesti o pozitie confortabila atat la mersul in sea cat si in picioare

Piesa e fix aceeasi la toate f650GS mono


» Post actualizat in 06 Feb 2015 05:31

Atentie - ghidonul original se indoaie extrem de usor. chiar si scapand mobra de pe loc. In special la Dakar - datorita utilizarii in agricultura - asta genereaza un tuning enervant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj.

Simplu: daca e mai ridicat in plan vertical, inseamna ca e rotit spre fata in prinderi. Ca sa-ti dai seama daca 2 ghidoane au aceeasi forma sau nu, trebuie ca macar unul din ele sa fie demontat de pe mobra si sa-l lipesti de celalat. Asta ca sa nu te apuci de masuratori complicate de montarea lor pe mobra.

PS Eu m-am simtit excelent cu un ghidon EXC pe Tenere. La Africana nu a fost cazul pt ca originalul are o forma foarte buna. Reductii 22'' -28'' si invers se pot face oricand.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clestele de plus (rosu) se pune pe surubul aflat langa cutia cu sigurante, de sub sa. Are pe el un dop de plastic.

Clestele de minus (negru) se pune la sasiu. La mine este un surub de la filtrul de ulei mai proeminent.

Bafta.

Multumesc mult. Nu am stiut ce se afla sub acel capacel de langa sigurante, (care era prins si cu un colier de plastic) desi langa el era afisat ca e + . Am rezolvat!

 

Carenele stiu si eu sa le demontez dar evit acest lucru ca imi dau foarte mari batai de cap suruburile, sunt torisonate, strambe, asa le-am gasit de la fostul proprietar, si se desfac/strang foaaarte greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati convins, ma orientez spre Dakar, si din specificatii pare mai adecvat inaltimii mele. Asta daca nu apare vreo Africana in stare buna sau un 990 Adventure la pret decent.

 

Am mai mers pe motoare mici la drum lung (un GPZ de exemplu) si e foarte incomod.

 

Multam fain de sfaturi.

 

Nu te supăra dar ești într-o trilemă, destul de dubioasă.

1. 650GS/Dakar este mono cu o greutate mică(178kg) și un consum foarte bun, dar nu așa pretabilă la mers cu pasageră.

2. Africana e un bicilindru cu o greutate si un consum semnificativ mai mare, fără să fie mult mai puternică este mai pretabilă pt mers cu pasageră fată de GS/Dakar.

3. 990 este mai ușoară decât Africana mai grea ca Dakarul, consumă mai mult ca Africana deși are injecție ca Dakarul, are putere dublă față de ambele, poate avea ABS ca și Dakarul, însă are o suspensie net superioară, față de ambele.

 

Cred că în primul rând ar trebui să știi ce vrei să faci cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Nu am stiut ce se afla sub acel capacel de langa sigurante, (care era prins si cu un colier de plastic) desi langa el era afisat ca e + . Am rezolvat!

 

Carenele stiu si eu sa le demontez dar evit acest lucru ca imi dau foarte mari batai de cap suruburile, sunt torisonate, strambe, asa le-am gasit de la fostul proprietar, si se desfac/strang foaaarte greu.

Cand vei vrea sa incarci bateria, daca este cu intretinere, nu ar fi rau sa desfaci macar carena din mijloc si sa verifici nivelul electrolitului in baterie. Daca e scazut, mai completezi cu apa distilata si apoi il pui la incarcat. Incarci bateria pana cand densitatea electrolitului ajunge la 1,27-1,28.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...