Guzuman Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Adi_Radu , multumesc. Pe acela l-am cumparat deja . Eu am nevoie de mufa si burduful mai mic care vine peste ea. » Post actualizat in 30 Jan 2015 09:15L.E. Nu stiu de ce mi-au scos poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Vand manere Ariete noi. Info aici: https://www.louis.de/en/artikel/ariete-replacement-grips-for-bmw-heating-grips/10020021?list=37589139 Pret fix 80 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 nu vreau sa te dezamagesc dar nu cred ca vei gasii burduful acela . incearca la cineva care dezmembreaza sa iti taie toata mufa cu tot cu soclu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 @Guzu, cred ca mufa e ceva mai "univeral" in sensul ca e izbitor de asemanatoare cu cea de la banala Dacie, si nu numai! Acum depinde si de tine ce vrei sa pui acolo, dar in principiu ea se fixeaza pe piciorusele becului, nu in locasul farului; deci teoretic se poate rezolva asa; cat despre partea burdufului, daca nu gasesti deloc, incercam cumva sa il reparam pe ala! Bafturi! Iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Vand: - Kit pompa apa + garnitura mica. Piesele 5 si 6 din poza - - Pret fix pentru toate piesele = 140 lei. - Cablu ambreiaj. Pret fix = 110 lei. Piesele sunt noi, originale BMW, cumparate de la Bavaria. Compatibile pentru GS-ul "simplu" si Dakar. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Eu am 1.80 si am avut GS single spark, si Dakar dual spark. Le-am avut in acelasi timp, si am pastrat Dakarul. Cu gs-ul dădeam cu scaritele pe jos la orice curba mai strânsă, plus ca in trafic ghidonul e exact la nivelul oglinzilor. Parerea mea e sa mai astepti pentru un dakar, si sa-l iei cu ABS, e cam singurul accesoriu pe care nu il poți pune fara interventie majoră. Decât gs dual spark as merge pe un dakar single, dar neapărat in mintile lui. Citeste faq de pe chaingang despre surging and stalling, cauta modelul de dupa 2001 (cel cu albastru) si in mare e o motocicletă fara moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Ia-ti Dakar. Stiu eu pe cineva care pe la aceeasi inaltime si-a luat GS-ul normal si nu i-a placut cum arata/statea pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Salutare ! Mi-a imprumutat frate-miu un incarcator de baterii moto, dinala care a fost la Lidl de vanzare. Vreau sa il pun pe bateria de la DaKar ca de prin Septembrie motocicleta nu a mai fost folosita, doar pornita o data pe luna. Stiti unde exact ar trebui sa conectez clestii ca sa nu mai fiu nevoit sa dau carenele jos si sa ii pun direct pe borne? Parca se poate pe cadru si pe Priza aia de accesorii dedicata BMW. Minusul pe cadru si plusul la bricheta? Nu vreau sa fac vreo prostie! Nu sunt nici in fata motocicletei ca sa vad cum e priza aia, pe care n-am folosit-o niciodata, si de aceea nu stiu pe care parte sa pun clestele. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 La filtru de ulei ai un surub mai gros/diferit, ala e borna minus, plusul e sub sa, cam pe unde ti-ar veni oole in partea dreapta, sub un capacel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Clestele de plus (rosu) se pune pe surubul aflat langa cutia cu sigurante, de sub sa. Are pe el un dop de plastic. Clestele de minus (negru) se pune la sasiu. La mine este un surub de la filtrul de ulei mai proeminent. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Poti desface doar carena mica centrala...scoti saua, desfaci 4 suruburi si se scoate simplu carena de acolo...trebuie doar sa o scoti din ghidajele alea...si pui direct de borne. Totul dureaza maxim 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Am ~ 1.85m, ceva experienta pe stradale si vreau ceva mai jucausa, dar care nu trebuie dusa pe remorca pana la forestiere. Dakar e mai greu de gasit si mai scumpa, asa ca o sa ma limitez la un GS clasic. Tot la aceeasi inaltime, am optat pentru Dakar. Cu reglajul amortizorului spate pe High ajung cu jumatate de talpa jos. La jumatate, ajung cu toata talpa. Ghidonul e mai sus, pozitia mai inalta e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Am ~ 1.85m, ceva experienta pe stradale si vreau ceva mai jucausa, dar care nu trebuie dusa pe remorca pana la forestiere. Dakar e mai greu de gasit si mai scumpa, asa ca o sa ma limitez la un GS clasic.Intrebari: - un GS clasic e ok la inaltimea mea sau ar trebui sa mai am rabdare pentru un Dakar? la 1,70 pe GS a trebuit sa cobor scaritele ca mi se anchilozau genunchii la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 la 1,70 pe GS a trebuit sa cobor scaritele ca mi se anchilozau genunchii la drum lung intre dakar si GS simplu nu e nici o diferenta in privinta raportului ghidon - sea - scarite. Exista 3 optiuni de sea care altereaza asta - joasa, normala si innalta, toate schimba unghiul genunchiului. Dakaru a fost comandat in general cu sea innalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj. Cred ca ai observat gresit sau nu mai ai ghidonul original ! Iti pot spune asa : F650 gs modelu pana in 2004 , F650 GS dupa 2004 + dakar = acelaso ghidon ! poate al tau e putin rasuci spre fata si da impresia ca e mai inalt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Crezi ce vrei, observatia mea e bazata pe măsurători ale celor doua ghidoane, originale ambele... O sa verific daca celalalt nu a fost cumva curbat ulterior asa.Ma gandesca ca e si asta o metoda sa mai lucrezi la pozitia bratelor. Editat Februarie 6, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 ghidonul il pozitionezi cum vrei tu prin rotirea lui in prinderi. Dupa ce gasesti pozitia ideala - o poti marca in momentul in care ai treaba sa il scoti complet - facand un semn pe o prindere si pe ghidon. Unele aftermarket au gradatii pt asta Se schimba pozitia bratelor - inaltimea mainilor si cat vine spre tine; se schimba unghiu in care ajungi la comenzi. Secretu e sa gasesti o pozitie confortabila atat la mersul in sea cat si in picioare Piesa e fix aceeasi la toate f650GS mono » Post actualizat in 06 Feb 2015 05:31Atentie - ghidonul original se indoaie extrem de usor. chiar si scapand mobra de pe loc. In special la Dakar - datorita utilizarii in agricultura - asta genereaza un tuning enervant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Daca piesa e aceeasi, înseamnă ca s-a umblat la sweep/rise-ul ghidonului, e prea simetric ca sa fie de la arat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Din ce am observat eu exista o diferenta a curburii ghidonului. La Dakarul meu capetele bratelor (in plan vertical) sunt mai ridicate cu cca. 2 cm fata de GS-ul standard lângă care sta in garaj.Simplu: daca e mai ridicat in plan vertical, inseamna ca e rotit spre fata in prinderi. Ca sa-ti dai seama daca 2 ghidoane au aceeasi forma sau nu, trebuie ca macar unul din ele sa fie demontat de pe mobra si sa-l lipesti de celalat. Asta ca sa nu te apuci de masuratori complicate de montarea lor pe mobra. PS Eu m-am simtit excelent cu un ghidon EXC pe Tenere. La Africana nu a fost cazul pt ca originalul are o forma foarte buna. Reductii 22'' -28'' si invers se pot face oricand. Editat Februarie 6, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Clestele de plus (rosu) se pune pe surubul aflat langa cutia cu sigurante, de sub sa. Are pe el un dop de plastic. Clestele de minus (negru) se pune la sasiu. La mine este un surub de la filtrul de ulei mai proeminent. Bafta. Multumesc mult. Nu am stiut ce se afla sub acel capacel de langa sigurante, (care era prins si cu un colier de plastic) desi langa el era afisat ca e + . Am rezolvat! Carenele stiu si eu sa le demontez dar evit acest lucru ca imi dau foarte mari batai de cap suruburile, sunt torisonate, strambe, asa le-am gasit de la fostul proprietar, si se desfac/strang foaaarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 M-ati convins, ma orientez spre Dakar, si din specificatii pare mai adecvat inaltimii mele. Asta daca nu apare vreo Africana in stare buna sau un 990 Adventure la pret decent. Am mai mers pe motoare mici la drum lung (un GPZ de exemplu) si e foarte incomod. Multam fain de sfaturi. Nu te supăra dar ești într-o trilemă, destul de dubioasă. 1. 650GS/Dakar este mono cu o greutate mică(178kg) și un consum foarte bun, dar nu așa pretabilă la mers cu pasageră. 2. Africana e un bicilindru cu o greutate si un consum semnificativ mai mare, fără să fie mult mai puternică este mai pretabilă pt mers cu pasageră fată de GS/Dakar. 3. 990 este mai ușoară decât Africana mai grea ca Dakarul, consumă mai mult ca Africana deși are injecție ca Dakarul, are putere dublă față de ambele, poate avea ABS ca și Dakarul, însă are o suspensie net superioară, față de ambele. Cred că în primul rând ar trebui să știi ce vrei să faci cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Multumesc mult. Nu am stiut ce se afla sub acel capacel de langa sigurante, (care era prins si cu un colier de plastic) desi langa el era afisat ca e + . Am rezolvat! Carenele stiu si eu sa le demontez dar evit acest lucru ca imi dau foarte mari batai de cap suruburile, sunt torisonate, strambe, asa le-am gasit de la fostul proprietar, si se desfac/strang foaaarte greu. Cand vei vrea sa incarci bateria, daca este cu intretinere, nu ar fi rau sa desfaci macar carena din mijloc si sa verifici nivelul electrolitului in baterie. Daca e scazut, mai completezi cu apa distilata si apoi il pui la incarcat. Incarci bateria pana cand densitatea electrolitului ajunge la 1,27-1,28. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Dakaru e ok pt asa ceva. Si merge si cu pasagera daca e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Dakaru e ok pt asa ceva. Si merge si cu pasagera daca e cazul Chiar și cu ceva bagaje aș adăuga! Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.