ZIDU' Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 pompa mea actuala are in jur de 60 mii si nu da semne de oboseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Dupa cat timp intra ventilatorul de la pornirea cu motorul rece? Am lasat pornit la relanti vreo 15 minute si nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 la mine in cca 7-10 min ..max .. cu vre-o 20-24 grade afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 la fel, pana in 10 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Mai fac o proba maine, mersi pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 timpul in care intra ventilatorul tine de foarte multi parametri, inclusiv de temperatura la care a stat moto peste noapte, grad de uzura, tipul de ulei, variatiile in punctul de functionare al termostatului si sondei de temperatura, softul dep e mobra, etc........ daca intra - nu te stresa, nu e relevant dupa cat timp o face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Fratilor help... Am schimbat uleiu si am schimbat si busonul de la ulei. Partea interesanta este ca , garnitura nu a venit cu tot cu buson trebuia cumparata separat... Acum ca sa o comand din nou trebuie sa cumpar zeci de bucati :-))) ca nu aduce nimeni 1 bucata. Am cautat dupa dimensiuni ( 24x30x1,5), pe la Hornbach, pe la alte magazine auto, baza tehnica.ro... nici o sansa sa pot lua o bucata, doar de la 40 in sus :-)) Are cineva din greseala garnitura asta? platesc in plus si 1 bere, 2, 3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) BMW recomandă chiar ulei mineral, nu semi-sintetic Singura problemă care ar putea să apară ar fi să-ți patineze ambreiajul, dar dacă zici că ai deja 1000 km și n-ai simțit chestia asta, poți sta liniștit. Cât privește uleiurile de lanț... discuțiile pot fi interminabile . Important e până la urmă e să-l ungi frecvent, mai puțin contează cu ce. Dacă zici că al tău e alb, probabil că e ceva teflonat, recomandat pentru stradă, se duce mai repede pe off. LE: Sper că e un typo ce-ai scris cu uleiul 15W15 Editat Aprilie 18, 2016 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 În cazul ăsta înseamnă că au updatat recomandările de uleiuri pentru motoarele dual-spark, cele de generație 2004 - 2007. Faza e că pe net, în format pdf pentru generația asta nu se găsește nici un fel de material, nici Owners Manual, nici Service Manual. Toată lumea folosește (myself included) folosește clasicul pdf Repair Manual pentru modelele 2000 - 2003, unde zice de ulei mineral. Apropos, dacă tot ai manualul, nu-i faci niște poze când ai timp și chef, eu am tot un dual-spark, si n-am nici un fel de manual, poate mai descopăr și alte surprize prin el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Oare.. daca as vrea la un Dakar sa am frane/conducte metalice, ce optiuni am? Am vazut ca e ceva pe Louis la bucata, dar ma gandeam ca exista si ceva solutie mai ortodoxa in care dai modelul mobrei si banu si primesti in schimb furtunele gata P&P... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Oare.. daca as vrea la un Dakar sa am frane/conducte metalice, ce optiuni am? Am vazut ca e ceva pe Louis la bucata, dar ma gandeam ca exista si ceva solutie mai ortodoxa in care dai modelul mobrei si banu si primesti in schimb furtunele gata P&P... Parcă Venhill aveau așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 http://www.performance-shop.ro/349-componente-conducte-frana?n=50&p=2&id_category=349 eu la ei am dat comanda pt furtunul frana fata mai lung, cand am pus inaltatoarele.ce mi-a placut e ca au un "customer service" extrem de prietenos, adica am fost indrumat foarte bine, si fara interese.cel mai bine vorbesti cu ei daca e ceva ce nu stii sigur ca gasesti.dar tin minte ca imi spuneau ceva de o "mufa" de pe BMW care e mai "deosebita" .. sau ceva =)) in fine, eu de la ei am luat si am fost foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Fratilor help... Am schimbat uleiu si am schimbat si busonul de la ulei. Partea interesanta este ca , garnitura nu a venit cu tot cu buson trebuia cumparata separat... Acum ca sa o comand din nou trebuie sa cumpar zeci de bucati :-))) ca nu aduce nimeni 1 bucata. Am cautat dupa dimensiuni ( 24x30x1,5), pe la Hornbach, pe la alte magazine auto, baza tehnica.ro... nici o sansa sa pot lua o bucata, doar de la 40 in sus :-)) Are cineva din greseala garnitura asta? platesc in plus si 1 bere, 2, 3... Eu am luat garnitura aia de cupru la bucata de la Bavaria, si oricum le refolosesc de cel putin 2-3 ori Daca vrei, ma bag eu la 10 bucati din alea 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Am desfacut roata de pe spate sa gresez rulmentii si nu mai stiu care este pozitionarea corecta a bucsei din imagine, pe interior sau exterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Nu mai tin minte exact cum vine. Poate te prinzi din imaginea asta. » Post actualizat in 20 Apr 2016 17:28Sau de aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Nu mai tin minte exact cum vine. Poate te prinzi din imaginea asta. » Post actualizat in 20 Apr 2016 17:28 Sau de aici: rear wheel.jpg E clar, vine pe interior. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 (editat) Sa nu uiti sa pui la loc si tampoanele alea de cauciuc, intreaba-ma de unde știu Editat Aprilie 20, 2016 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Oare.. daca as vrea la un Dakar sa am frane/conducte metalice, ce optiuni am? Am vazut ca e ceva pe Louis la bucata, dar ma gandeam ca exista si ceva solutie mai ortodoxa in care dai modelul mobrei si banu si primesti in schimb furtunele gata P&P... Prima soluție este cea OEM. Exemplarele cu ABS au conducte metalice. Cealaltă soluție este să cauți pe cineva care vinde așa ceva. Se pot face la dimensiune, mi-am făcut la 800 după ce am înălțat ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Doar pe fata este cu inserție metalică OEM, pe spate este doar cămașă de cauciuc. Tot de la cei de mai sus mi-am comandat și eu pentru spate furtun Venhill, via service-ul moto. Pe fata am luat și înălțătoare și conducta Touratech. Banjoul de pe fata de langa rezervor este într-adevăr la un unghi mai ciudat însă se găsește și în oferta Venhill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 cumpar amortizor spate dakar sau compatibil...... al meu e dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Cezar de la GRG îmi spunea acum 2-3 săptămâni ca poate sa refacă amortizoarele de Dakar... încearcă un telefon la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 problema e cu un amortizor de 116 mii km - nu prea mai e pe treaba lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Eu am luat garnitura aia de cupru la bucata de la Bavaria, si oricum le refolosesc de cel putin 2-3 ori Daca vrei, ma bag eu la 10 bucati din alea 40 Multam pentru replay, am zis ca are cineva ratacita 1 bucata pe undeva. Cred ca asta e singura solutie pana la urma, sa iau mai multe si las si aici mesaj cand fac stoc ca sa le impartasesc. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Multam pentru replay, am zis ca are cineva ratacita 1 bucata pe undeva. Cred ca asta e singura solutie pana la urma, sa iau mai multe si las si aici mesaj cand fac stoc ca sa le impartasesc. Multam. Eu am schimbat busonul cu unul cu supapa, doar pun furtunul pe el și gata. Simplu, fără sa mai desfac, nici măcar pe mâini nu ma murdăresc... Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 unde ai gasit asa ceva ? ca e utila jucaria. Mai are magnet ca cel original ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.