Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta ii ziceam lui @andriu ieri, despre forma care ar trebui sa o aiba parbrizul. Lin. Ce ai e foarte bun, dar eu fac si putin enduro cu mobra si combinatia crengi/parbriz si deflector nu merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 180, cu parbrizul stock ridicat la cca 80 grade, bag 140km/ora fara prea mari probleme, pe enduro il cobor. Acuma ce e drept, nu am termen de comparatie, dar nu am simtit ca parbrizul imi produce disconfort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 180, cu parbrizul stock ridicat la cca 80 grade, bag 140km/ora fara prea mari probleme, pe enduro il cobor. Acuma ce e drept, nu am termen de comparatie, dar nu am simtit ca parbrizul imi produce disconfort.

cred ca Patrick_M se referea la faptul ca se prinde vreo creanga in deflector

si poate faci vreo pirueta nedorita

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spray-uri de lant folositi cand utilizati matocicleta si in off road? Cel de strada este aderent dar retine praful si cred ca devine abraziv. Eu folosesc spray pentru off road, este mult mai subtire si "dispare" cam repede de pe lant dar il spal si il ung dupa fiecare iesire. Voi cum procedati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact... :crack: Ignorol sau ceva o idee mai bun - orice ulei vascos gen 80w90...dar chiar si daca esti pe sistemul obsesiv-compulsiv cu ingrijirea lantului, nu o sa lungesti considerabil viata lui... ;) mai bine il speli mai des cu...apa...sup presiune ar fi perfect, in rest nu prea conteaza. Mai mult se uzeaza de la adunarea mizeriei decat de la ne-ungere :cheers:

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un Loobmann cumparat de peste 1 an dar abia sezonul asta l-am montat. Clar, este o imbunatatire a felului in care arata lantul fata de orice spray folosit pana acum, offroad sau street. Mai curat, nu agata mizerie, curatat mult mai rar. Dezavantaje - daca nu pozitionezi perfect ungatorul, cu cadere continua la furtun, te trezesti ca mine cu uleiul pe janta cand opresti si pui mobra pe cric, se destinde suspensia (creste unghiul de cadere la furtun). Pun ulei de lant de drujba.

 

PS: Mi-am luat-o si eu cu Ignorolul...


» Post actualizat in 28 May 2016 22:20

PS2: am vazut la un prieten o alternativa la loobmann - un corp (tub) de pompa de bicicleta subtire si negru (fara pistonul pompei desigur) care poate fi montat mult mai discret (pentru ulei) la care e adaptat un furtun si in capat un tub rigid simplu pe post de picurator, prins sub bascula, pe la jumatate, fix deasupra lantului. Pe circuit este o electrovalva auto (cat o bricheta) care deschide circuitul cat timp tii apasat pe un buton montat pe ghidon. Am codul valvei daca va intereseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si o motivatie, pe ce te bazezi?

Parerea mea e ca exact pentru off sunt cele mai bune, unde praful adera la orice spray de lant, pe cand uleiul dat putin si din cand in cand le mentine curate. Pe sosea lantul ramane destul de curat indiferent de produsul folosit.

Cel putin acesta e rezultatul la mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am patit si eu sa imi fluctueze relantiul cu motorul rece, sau chiar sa imi porneasca mai greu. Dupa cateva cautari pe google am descoperit Idle air control actuator. In interior se pot acumula mizerii si trebuie curatat acel capat care efectueaza dozarea aerului . Acest motoras idle air control arata cam asa (piesa nr 6) :

 

attachicon.gifIdle control device.jpg

 

Motorasul de pe BMW arata asa:

 

attachicon.gifidle control device sensor BMW F650 GS.JPG

 

Spor.

Unde gasesc si eu motorasul asta, ca nu imi dau seama.

M-am facut azi de kko la servici ca nu a pornit decat dupa vreo 5 incercari.

E undeva in partea stanga sub carena, ca nu l-am gasit deloc.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi baieti, fac o proba.

Cu ce il curat, curatitor de frane?

Trebuie desfacut bucatele ?

cureti garnitura O-ring si "buza" pe care se sprijina in corpul injectorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good job, arată bine. Deși eu nu simt nevoia unor scărițe mai late ci doar a unora poziționate mai in spate si jos cu câte 2-3 cm. La ce cizme am, cu talpa groasa, rigida si cramponata ma agat mereu in scaritele mai late ale unor prieteni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia in picioare e f confortabila si nu mai obosesc genunchii. La 45 meu, merita transformarea. Incape toata talpa plus altfel apas in ele pe viraje. E alta viata. Pt cine e interesat, intreb cat costa...

» Post actualizat in 04 Jun 2016 17:56

Nu se modifica scarita originala si nici inchiderea ei nu se reduce. Plus ca se pot face mai scurte sau mai late :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...