Mihai Coporan Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Da, am înțeles că sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Asta ii ziceam lui @andriu ieri, despre forma care ar trebui sa o aiba parbrizul. Lin. Ce ai e foarte bun, dar eu fac si putin enduro cu mobra si combinatia crengi/parbriz si deflector nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Eu am 180, cu parbrizul stock ridicat la cca 80 grade, bag 140km/ora fara prea mari probleme, pe enduro il cobor. Acuma ce e drept, nu am termen de comparatie, dar nu am simtit ca parbrizul imi produce disconfort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) Eu am 180, cu parbrizul stock ridicat la cca 80 grade, bag 140km/ora fara prea mari probleme, pe enduro il cobor. Acuma ce e drept, nu am termen de comparatie, dar nu am simtit ca parbrizul imi produce disconfort. cred ca Patrick_M se referea la faptul ca se prinde vreo creanga in deflector si poate faci vreo pirueta nedorita Editat Mai 28, 2016 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Eu ma refeream la sistemul de il vinde el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Sistemul ăla pare ok, nu știam ca exista așa ceva când am luat parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Ce spray-uri de lant folositi cand utilizati matocicleta si in off road? Cel de strada este aderent dar retine praful si cred ca devine abraziv. Eu folosesc spray pentru off road, este mult mai subtire si "dispare" cam repede de pe lant dar il spal si il ung dupa fiecare iesire. Voi cum procedati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Folosec Ignorol = cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) exact... Ignorol sau ceva o idee mai bun - orice ulei vascos gen 80w90...dar chiar si daca esti pe sistemul obsesiv-compulsiv cu ingrijirea lantului, nu o sa lungesti considerabil viata lui... mai bine il speli mai des cu...apa...sup presiune ar fi perfect, in rest nu prea conteaza. Mai mult se uzeaza de la adunarea mizeriei decat de la ne-ungere Editat Mai 28, 2016 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 clar - 80w-90 e mai bun ca uleiu ars care il utilizez acu da nu mai stiu unde e bidonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Nu esti normal !!! Am cautat Ignorol pe Google )))). Cred ca-mi iau ungator Loobman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Am si eu un Loobmann cumparat de peste 1 an dar abia sezonul asta l-am montat. Clar, este o imbunatatire a felului in care arata lantul fata de orice spray folosit pana acum, offroad sau street. Mai curat, nu agata mizerie, curatat mult mai rar. Dezavantaje - daca nu pozitionezi perfect ungatorul, cu cadere continua la furtun, te trezesti ca mine cu uleiul pe janta cand opresti si pui mobra pe cric, se destinde suspensia (creste unghiul de cadere la furtun). Pun ulei de lant de drujba. PS: Mi-am luat-o si eu cu Ignorolul... » Post actualizat in 28 May 2016 22:20PS2: am vazut la un prieten o alternativa la loobmann - un corp (tub) de pompa de bicicleta subtire si negru (fara pistonul pompei desigur) care poate fi montat mult mai discret (pentru ulei) la care e adaptat un furtun si in capat un tub rigid simplu pe post de picurator, prins sub bascula, pe la jumatate, fix deasupra lantului. Pe circuit este o electrovalva auto (cat o bricheta) care deschide circuitul cat timp tii apasat pe un buton montat pe ghidon. Am codul valvei daca va intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Aveti careva numarul userului @albanezu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 de ce? eu am, automat, si isi face treaba cu brio ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Ai si o motivatie, pe ce te bazezi? Parerea mea e ca exact pentru off sunt cele mai bune, unde praful adera la orice spray de lant, pe cand uleiul dat putin si din cand in cand le mentine curate. Pe sosea lantul ramane destul de curat indiferent de produsul folosit. Cel putin acesta e rezultatul la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 e adevarat ca e greu de setat bine, dar eu de fiecare data cand o fac asa ca in poza, lantul e singurul curat =)))de curiozitate .. ce ungator ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 1. Am patit si eu sa imi fluctueze relantiul cu motorul rece, sau chiar sa imi porneasca mai greu. Dupa cateva cautari pe google am descoperit Idle air control actuator. In interior se pot acumula mizerii si trebuie curatat acel capat care efectueaza dozarea aerului . Acest motoras idle air control arata cam asa (piesa nr 6) : Idle control device.jpg Motorasul de pe BMW arata asa: idle control device sensor BMW F650 GS.JPG Spor. Unde gasesc si eu motorasul asta, ca nu imi dau seama. M-am facut azi de kko la servici ca nu a pornit decat dupa vreo 5 incercari. E undeva in partea stanga sub carena, ca nu l-am gasit deloc. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Uite aici despre IDLE ACTUATOR. Pozitionarea IDLE ACTUATOR este pe partea dreapta sub AIR BOX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Mersi baieti, fac o proba. Cu ce il curat, curatitor de frane? Trebuie desfacut bucatele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Mersi baieti, fac o proba. Cu ce il curat, curatitor de frane? Trebuie desfacut bucatele ? cureti garnitura O-ring si "buza" pe care se sprijina in corpul injectorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Merge curatat cu kerosen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Cineva interesat de un schimb cu Kawasaki ER6F 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Se poate si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Good job, arată bine. Deși eu nu simt nevoia unor scărițe mai late ci doar a unora poziționate mai in spate si jos cu câte 2-3 cm. La ce cizme am, cu talpa groasa, rigida si cramponata ma agat mereu in scaritele mai late ale unor prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Pozitia in picioare e f confortabila si nu mai obosesc genunchii. La 45 meu, merita transformarea. Incape toata talpa plus altfel apas in ele pe viraje. E alta viata. Pt cine e interesat, intreb cat costa... » Post actualizat in 04 Jun 2016 17:56 Nu se modifica scarita originala si nici inchiderea ei nu se reduce. Plus ca se pot face mai scurte sau mai late Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.