Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Am un F650GS din 2000, cumparat in toamna 2014. Avea cam 42000 km la bord, am fost cu un mecanic sa-l verifice, mergea bine. De ceva vreme a inceput sa porneasca greu. Montez bateria incarcata proaspat, porneste, merge bine. A doua zi porneste greu, sta greu in relanti, acul turometrului oscileaza intre 1000 si 1500 rmp. Am schimbat bateria cu una noua (precedenta a fost o baterie JMT cu gel, cumparata dupa ce am luat 'cicleta). Am montat bateria noua la 10 dimineata. A pornit excelent, a stat la birou pina la 14:30, a pornit iar din prima, la ~15:00 am ajuns unde aveam treaba, in nici o ora plec inapoi la birou, sta oprita de la 16 la 17:30. Cind sa plec acasa iar incepe sa faca probleme.

 

Am citit topicul (tot citesc la el) dar tot confuz am ramas. Nu am nici cunostinte tehnice, nu am demontat decit biciclete si ceasuri desteptatoare - unele nu au supravietuit.

Daca ajuta cu ceva, in iarna 2014-2015 a stat intr-un garaj neincalzit in Oravita, cu bateria montata. In primavara 2015 am la ITP in Oravita, a pornit din prima dupa ce am incarcat bateria. In vara 2015 am mers Timisoara - Tulcea si inapoi, nu-mi aduc aminte sa fi facut probleme. In iarna 2015 - 2016 a stat in curte, sub o husa. Bateria a stat in casa. La inceputul verii au inceput problemele mai serioase la pornire.

Are cineva idee cam ce ar putea fi?

Editat de TDX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa masor voltajul la bornele bateriei. Rezultatele sint:

12.85V - fara contact;

12.50V - cu contactul pus;

13.10V - cu motorul pornit la relanti;

13.67V - cu motorul turat la 3500 catre 4000 rpm. Nu am turat mai mult (seara + vecini).

 

Dupa ce am scos carena centrala sa fac masuratorile a pornit din prima :baldy: Acul turometrului sta cam la o latime de ac sub 1500rpm. Inainte de a apasa butonul de start l-am folosit pe cel de stop cu contactul pus, de doua ori, sa aud ... ce se aude de deasupra rezervorului. Voi mai incerca sa o pornesc dimineata.

Editat de TDX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria neingrijita se sulfateaza. Tensiunile raman ok dar curentul de pornire nu mai e suficient. Capacitatea ei scade. Nu mai poate asigura multe porniri in serie rapida. (Presuoun ca mai e lichid in ea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima baterie a fost cu gel, un JMT. Cea noua este de tip agm, sigilata, activata din fabrica. Am montat-o miercurea trecuta, nu prea am avut timp sa o neglijez. Ma gindesc daca nu cumva am stricat ceva tot insistind sa o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru ca a inceput sa nu ma mai doara costele de la ultima aventura, m-am apucat de schimbat lantul si pinioanele. M-am blocat la lant. Am crezut ca pot sa presez placuta de la zaua de legatura si nu am reusit. Asa ca acum ajung tot la presa. Vreun ajutor ?

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca a inceput sa nu ma mai doara costele de la ultima aventura, m-am apucat de schimbat lantul si pinioanele. M-am blocat la lant. Am crezut ca pot sa presez placuta de la zaua de legatura si nu am reusit. Asa ca acum ajung tot la presa. Vreun ajutor ?

totusi in ce oras si ce lant? Did, Regina, Rk, ... ? ca nu e totuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima baterie a fost cu gel, un JMT. Cea noua este de tip agm, sigilata, activata din fabrica. Am montat-o miercurea trecuta, nu prea am avut timp sa o neglijez. Ma gindesc daca nu cumva am stricat ceva tot insistind sa o pornesc.

incarcarea aia din fabrica nu tine pt totdeauna. pune pe un redresor bun si mai vei dupa aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a ramas filtrul de benzina MANN, nou, prelucrat pt montare. Eu l-am luat pt schimbul care nu l-am mai facut, si cum mobra a plecat mi-a ramas...50 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate senzorul de treapta de viteza, Neutral ?

 

salutari.
are cineva idee care ar putea fi cauza opririi motorului la apasarea ambreiajului?

un prieten cu un dakar (2005) cand apasa ambreiajul se opreste motorul.
ciudat ca e aleator, dar destul de des cat sa nu intelegi nimic.
eu banuiesc ca e swichul de la cric, aveti idee la ce sa ma uit?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...