ZIDU' Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Ce a patit motorul tau de necesita inlocuire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Nu a patit inca nimic rau dar se pregateste, glumesc, este vorba despre un proiect nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Salut, Am un F650GS din 2000, cumparat in toamna 2014. Avea cam 42000 km la bord, am fost cu un mecanic sa-l verifice, mergea bine. De ceva vreme a inceput sa porneasca greu. Montez bateria incarcata proaspat, porneste, merge bine. A doua zi porneste greu, sta greu in relanti, acul turometrului oscileaza intre 1000 si 1500 rmp. Am schimbat bateria cu una noua (precedenta a fost o baterie JMT cu gel, cumparata dupa ce am luat 'cicleta). Am montat bateria noua la 10 dimineata. A pornit excelent, a stat la birou pina la 14:30, a pornit iar din prima, la ~15:00 am ajuns unde aveam treaba, in nici o ora plec inapoi la birou, sta oprita de la 16 la 17:30. Cind sa plec acasa iar incepe sa faca probleme. Am citit topicul (tot citesc la el) dar tot confuz am ramas. Nu am nici cunostinte tehnice, nu am demontat decit biciclete si ceasuri desteptatoare - unele nu au supravietuit. Daca ajuta cu ceva, in iarna 2014-2015 a stat intr-un garaj neincalzit in Oravita, cu bateria montata. In primavara 2015 am la ITP in Oravita, a pornit din prima dupa ce am incarcat bateria. In vara 2015 am mers Timisoara - Tulcea si inapoi, nu-mi aduc aminte sa fi facut probleme. In iarna 2015 - 2016 a stat in curte, sub o husa. Bateria a stat in casa. La inceputul verii au inceput problemele mai serioase la pornire. Are cineva idee cam ce ar putea fi? Editat Iulie 25, 2016 de TDX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 ce tensiune are bateria la urmatoarele porniri? e posibil sa nu iti incarce bateria ( te miri ce, probabil releuld e incarcare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Nu stiu asta, nu am nici un fel de aparat de masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Nu stiu asta, nu am nici un fel de aparat de masura Daca esti din Timisoara, contacteaza-ma pe PM ca putem sa incercam sa-i facem o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Am reusit sa masor voltajul la bornele bateriei. Rezultatele sint: 12.85V - fara contact; 12.50V - cu contactul pus; 13.10V - cu motorul pornit la relanti; 13.67V - cu motorul turat la 3500 catre 4000 rpm. Nu am turat mai mult (seara + vecini). Dupa ce am scos carena centrala sa fac masuratorile a pornit din prima Acul turometrului sta cam la o latime de ac sub 1500rpm. Inainte de a apasa butonul de start l-am folosit pe cel de stop cu contactul pus, de doua ori, sa aud ... ce se aude de deasupra rezervorului. Voi mai incerca sa o pornesc dimineata. Editat Iulie 25, 2016 de TDX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Bateria neingrijita se sulfateaza. Tensiunile raman ok dar curentul de pornire nu mai e suficient. Capacitatea ei scade. Nu mai poate asigura multe porniri in serie rapida. (Presuoun ca mai e lichid in ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Prima baterie a fost cu gel, un JMT. Cea noua este de tip agm, sigilata, activata din fabrica. Am montat-o miercurea trecuta, nu prea am avut timp sa o neglijez. Ma gindesc daca nu cumva am stricat ceva tot insistind sa o pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Poate intereseaza pe cineva...Dakarul meu isi cauta stapan nou!! /index.php?/topic/740019-vand-bmw-f-650-gs-dakar/ Editat Iulie 26, 2016 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Cineva interesat sa schimbe F650GS cu un Kawasaki ER6F 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 (editat) Pentru ca a inceput sa nu ma mai doara costele de la ultima aventura, m-am apucat de schimbat lantul si pinioanele. M-am blocat la lant. Am crezut ca pot sa presez placuta de la zaua de legatura si nu am reusit. Asa ca acum ajung tot la presa. Vreun ajutor ? Editat August 6, 2016 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Un dorn si doua ciocane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Pentru ca a inceput sa nu ma mai doara costele de la ultima aventura, m-am apucat de schimbat lantul si pinioanele. M-am blocat la lant. Am crezut ca pot sa presez placuta de la zaua de legatura si nu am reusit. Asa ca acum ajung tot la presa. Vreun ajutor ? totusi in ce oras si ce lant? Did, Regina, Rk, ... ? ca nu e totuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Bucuresti, DID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Prima baterie a fost cu gel, un JMT. Cea noua este de tip agm, sigilata, activata din fabrica. Am montat-o miercurea trecuta, nu prea am avut timp sa o neglijez. Ma gindesc daca nu cumva am stricat ceva tot insistind sa o pornesc. incarcarea aia din fabrica nu tine pt totdeauna. pune pe un redresor bun si mai vei dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Are cineva chef de o plimbare luni, prin zona Arad. Timisoara sau imprejurimi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Daca are cineva schema electrica de la BMW F 650 GS model 2004 , m-ar ajuta mult sa mi-o trimita ori pe privat ori aici. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Asta este buna? http://www.f650gs.crossroadz.com.au/About/Wiring/BMS-0507.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Daca are cineva schema electrica de la BMW F 650 GS model 2004 , m-ar ajuta mult sa mi-o trimita ori pe privat ori aici. Multumesc. Sper sa iti fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Nu ai schema la o rezolutie mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Nu, imi pare rau. Te intereseaza ceva in mod special ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Mi-a ramas filtrul de benzina MANN, nou, prelucrat pt montare. Eu l-am luat pt schimbul care nu l-am mai facut, si cum mobra a plecat mi-a ramas...50 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Filtrul regulator de presiune? Ce presiune? 3,5? 4? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 poate senzorul de treapta de viteza, Neutral ? salutari.are cineva idee care ar putea fi cauza opririi motorului la apasarea ambreiajului? un prieten cu un dakar (2005) cand apasa ambreiajul se opreste motorul.ciudat ca e aleator, dar destul de des cat sa nu intelegi nimic.eu banuiesc ca e swichul de la cric, aveti idee la ce sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.