SUN_83 Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 iar acum ce urmeaza sa-i montezi? ai gasit ceva demn de luat in seama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 incerc sa repar OEM intai. Nu as dormi bine daca as da 1000 +/- pe un ohlins sau wilbers 641. Cu OEM m-am impacat ok si a tinut ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Ma gandeam ca ai descoperit un compromis mai accesibil. » Post actualizat in 13 Jun 2017 07:42 Intrebare:o roata spate unde gasesc, are cineva de vanzare? Ma indrumati undeva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 vezi ca e un GS la dezmembrat pe aici. Roata spate e absolut identica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 e pe olx o roata spate( cu disc de frana si pinion) 100e. pare ok. propritarul mai are si un motor dar din discutii si alte cele nu cred ca motorul are 4000km si nici roata nu e virgina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Ati patit vreodata sa vi se inmoaie frana spate dupa ce ati mers mai agresiv? Ieri, am coborat serpentinele de la Muntele Rosu intr-un stil mai alert si cand am ajuns jos la DN1A, frana de spate trebuia sa o apas mai tare ca sa tina. Dupa vreo 1-2 km si-a revenit. Este un semn ca ar fi bine sa schimb lichidul de frana? Nu l-am schimbat niciodata de cand am luat motorul (acum 2 ani) si ma gandesc ca poate si-o fi pierdut din proprietati cand se incalzeste. Nu am pierderi, iar discul si placutele sunt ok... Well placutele scartaie, dar pt ca sunt sinterizate(cea mai mare prostie. Never again!), insa tin. schimbarea lichidului de frana cat si a furtenelor cu unele cu insertie metalica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Da, chiar am ramas fara frana pe spate (coborare agresiva, cu pasager, trei cutii, plus bagaje legate deasupra, temperatura exterioara peste 30oC...), dupa care si-a revenit! Se incalzeste foarte tare lichirul de frana (de la frecarea placutelor cu discul), se dilata furtunul spate, iar frana devine inutilizabila pana la racire. Surpriza este total neplacuta...dar asa cum spunea colegul mai sus,se poate preveni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 DOT 4 si DOT 5.1 sunt higroscopice, atrag apa. Cand se incinge lichidul de frana (cazul coborarilor cu franare excesiva pe spate) apa din el se evapora mai repede (100 gr C fata de lichidul de frana care se evapora la peste 200 gr C). Astfel vei avea in sistem lichid de frana si vapori de apa (gaz). E ca si cum ai avea sistemul de franare neaerisit. Dupa ce sistemul se raceste, vaporii se transforma inapoi in apa si pedala isi recapata taria. Cand se intapla sa se inmoaie pedala de frana dupa lungi coborari, e semn ca s-a invechit lichidul si trebuie schimbat. Deasemenea se poate preveni inmuierea pedalei prin utilizarea in procent mai mare si a franei fata si a franei de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Problema nu e dilatarea furtunului ci evaporarea apei din lichidul de frana sau a lichidului de frana insusi in cazuri extreme. Se creaza o perna de vapori care nu mai permite franarea. "Brake fading". Asta e motivul pt care apar indicatoarele alea cu "folositi frana de motor" Pune un lichid proaspat si de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 s-a tot discutat despre lichide de frana... lichiudul de frana este higroscopic, adica absoarbe umiditatea, calitate accelerata de furtunul de cauciuc standardprimul pas, schimba lichidul si cu un minim de efort ( 100 lei) si furtunul de frana cu unul "metalic"; frana va fi mult mai fermaefident si dozarea franarii, frana de motor sunt recomandate, asa cum ti au explicat colegii mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Si placutele sufera la temp inalte, se incing asa tare ca nu mai prind la franare( vezi componenta placutelor de frana pentru curse). Nu doar lichidul e de vina. Am patit o si la auto si la moto. Avut grija sa nu se incinga asa tare discurile si placutele, folosit frana de motor, pauzele lungi si dese-cheia marilor succese. Mi-ar trebui placute noi pe spate, o sursa si un brand testat va rog » Post actualizat in 13 Jun 2017 12:42 Traiasca wikipedia . Loss of stopping power, or fade, can be caused by friction fade, mechanical fade, or fluid fade. Brake fade can be significantly reduced by appropriate equipment and materials design and selection, as well as good cooling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 nu are rost sa te complici cu furtunul. Cat timp schimbi lichidul incearca sa te asiguri ca: 1_ placutele si pistoanele culizeaza vine in etrier si pe ghidaje 2- Etrierul culiseaza bine pe ghidaje 3- pompa nu e gripata sau pe cale de gripare - dai jos cauciucul de pe ea; apesi pedala calumea; pistonul trebuie sa revina pana la siguranta fara ezitare. Daca nu o face inseamna ca iti tine frana spate apasata nitelus si o face sa se incinga nejustificat. La frana pe coborare - chiar daca nu ai franat tare ai franat des si nu a avut timp sa se mai departeze suficient placutele. In cazul in care pompa e pe cale sa se gripeze ai nevoie de kit de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 (editat) O precizare pt ca s-a creat confuzie: fading se refera la scaderea coeficientului de frictiune a placutelor odata cu cresterea temperaturii, treaba cu vaporii de apa sau fierberea lichidului e alta poveste, vapour lock. In cazul fadingului pedala/maneta se simte (aproape) normal, franarea insa e ineficirnta. In cazul vapour lock pedala/maneta se duce pana la capat in gol. Frana fata disipeaza caldura mai bine datorita marimii discului/rilor si placutelor, etrier mai mare, pistonase mai mari/multe, volum mai mare de lichid, curent de aer proaspat. Editat Iunie 13, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vandervan Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Vand un set de oglinzi de F650GS 2001, 100ron, cu tot cu suruburile de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Vand un set de oglinzi de F650GS 2001, 100ron, cu tot cu suruburile de prindere. Salut. Le vreau eu daca sunt in stare decenta. Poti sa imi trimiti ceva poze? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 cat timp nu a ajuns fier pe fier nu a fost de la placute. Verifica treaba cu griparea pompei - nici cele mai moi placute nu se duc pe spate in 3000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Acum o saptamana mi-a cazut motorul de pe cric (ploaie + pamant). A cedat din surubul adaptor dintre oglinda si corpul ce comanda de pe ghidon). Original este scump. Am rezolvat la Cluj. Cod articol: 713.02.17 Adaptor oglinda JMP M8X1.25 dreapta clema; tija oglinda 10mm , fără fir de pe filet pe dreapta M8x1.25. Pret 37 ron + transport 20 ron. PS: Nu am verificat dar avand acelasi cod suruburile, presupun ca piesa este identica si pe drapta si pe stanga. La mine s-a rupt dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Din seria nu vreu nik, vreu doar sa ma laud. Era sa mi-o fur urat de tot. Idiotii pwulii s-or apucat sa plombeze drumu si fiind in padure, umbra, toata latimea drumului, ciuciu marcaje, nu mi-am dat seama ca e diferenta de nivel de 1palma la asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vandervan Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Salut. Le vreau eu daca sunt in stare decenta. Poti sa imi trimiti ceva poze? Multam Scuze, am fost cam ocupat si n-am verificat forumul. Incerc maine sa-ti trimit poze, ca-s la garaj oglinzile. Daca nu, luni dimineata. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Scuze, am fost cam ocupat si n-am verificat forumul. Incerc maine sa-ti trimit poze, ca-s la garaj oglinzile. Daca nu, luni dimineata. Merci. Nu e problema. astept pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vandervan Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salut! Intrebare: Am schimbat filtrul de benzina, si du cel nou mi-a urcat relantiul pe la 1700, intre 1500 si 2000. Are vreo treaba sau e bine si asa? Si, de unde se poate regla relantiul? Motorul e GS 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Vezi cum stai cu cablul de acceleratie, e tensionat au ba. Langa maneta de acc ai acolo reglajul cablului. Relantiul il regleaza calculatorul. » Post actualizat in 17 Jun 2017 14:05 Ps: daca tot ai umblat acolo, ai curatat si motorasul pas cu pas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Vezi daca etanseaza toate flansele de cauciuc, pe langa ce a zis raoulserban mai sus. » Post actualizat in 18 Jun 2017 06:03 Vezi daca etanseaza toate flansele de cauciuc, pe langa ce a zis raoulserban mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vandervan Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Ala nu l-am curatat. Pe motiv de lene. Dar urmeaza. Btw, tip daca schimbati filtrul de benzina: neaparat trebuie coliere, cele originale nu se mai pot folosi. Pe mine m-a chinuit surubul de prindere al filtrului de cadru, n-am mai reusit sa-l pun la loc in pozitia initiala, asa ca l-am schimbat cu unul mai lung (M6x35), l-am bagat invers, din exterior spre interior si i-am pus o piulita autoblocanta. » Post actualizat in 19 Jun 2017 06:47Salut. Le vreau eu daca sunt in stare decenta. Poti sa imi trimiti ceva poze? Multam Salut! Am revenit cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Asa arata pinioanele de la pompa de apa si axul. Culmea, nu curgea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.