Jump to content

Recommended Posts

Gata plimbarica, te-ai intors acasa, Kez?

Uite si poza din Maramu'...am promis! :peace:

Da, am ajuns cu bine, a fost totul ok, mai ales palinca :cheers:

Nu ma asteptam sa fiu recunoscut asa departe de casa :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

- 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km)

 

Mai nene, ma pui pe ganduri, daca ai scos consumul asta la 140 e parfum. Si asa ma batea gandul la un enduro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca ati ajuns cu bine si ca ne-am cunoscut si in afara forumului...vezi tu, un strop de atentie face diferenta! ;)

Cat priveste consumul, mi se pare decent si corect...bembelica al meu, mult mai batran si pe carburatie, merge in limite cuprinse intre 4 si maximum 6 litri la 100 km, in functie de forja, stil de mers, greutate carata si starea drumului. :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri, am inteles acum de unde consumurile astea. Intrebam pentru ca eu cu schimbat viteze peste 4000rpm, viteza la drum de 120-130...mai mult spre 130...,incarcat blana (genti laterale 2x45l + topcase 55l) + pasager, depasesc cu ceva kg masa maxima autorizata pentru mobra asta...consuma 4,8-5l/100km, un consum decent de altfel.

Edited by fratelescris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amestecul ESTE mai bogat.

Si 1 bar in + peste cei 3 e mult.

Cine ti-a verificat tie noxele la moto pt itp?!?

Nu scoate gram de fum, nu bate, nu troncane, nu necesita investitii. Un soi de full option fara trapa :P

 

Vorbim de 0.5 bar. De la 3.5 la 4. Amestecul este optim.

» Post actualizat in 05 Jun 2018 20:39

Multumesc pentru raspunsuri, am inteles acum de unde consumurile astea. Intrebam pentru ca eu cu schimbat viteze peste 4000rpm, viteza la drum de 120-130...mai mult spre 130...,incarcat blana (genti laterale 2x45l + topcase 55l) + pasager, depasesc cu ceva kg masa maxima autorizata pentru mobra asta...consuma 4,8-5l/100km, un consum decent de altfel.

Pana in 110 sta sub 4. Peste, incepe sa creasca mai serios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu ar trebui sa se modifice amestecul in cazul asta si sa devina mai bogat? Eu intreb in contextul in care folosesc acel filtru de 4 bari de peste 1 an si motorul nu scoate gram de fum, iar la itp noxele au iesit in limite. O.5L la 100km este foarte mult pt un motor care consuma normal 3.5L/100km.

Cine ti-a facut tie noxele la ITP ?????

 

 

GS mono poate consuma in jur de 3,6 (dual spark) - 3,8 single spark in regim de pensionar. Valorile alea pe la 3.2 sunt teapa voastra. Masutati mai atent distanta parcursa - la unele exemplare kilometrajul are erori si indica in plus mai ales cand te apropii de rezerva. Am scos sub 4 osingura data cand imi batea vantul in buzunare si am venit de dincolode sibiu pana la bucuresti pe un singur plin.

 

Sistemele de injectie au ceea ce se cheama Fuel trim (long si short) asta inseamna ca modifica cantitatea de benzina injectata in functie de ce citesc la sondele lambda. In cazul mersului de pensionar in drum spre casa dupa ce a prins ziarul de dimineata - poate compensa diferenta de presiune micsorand timpii de injectie. Daca tragi de ea nu mai poate compensa iar la gaz in blana da drumul la benzina la maxim desi motorul nu maigenereaza putere suplimentara (mai multemotive) - consumul creste. Mers tare (160 +/- ) consuma 6,5 cu filtrul nou fata de 5,5 cu filtru vechi (benzina inainte de a intra pe autostrada la constanta - blana orbitoare - intrat pe rezervacu catevazeci de km inainte de buc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din soft se poate modifica cate ceva referitor la consum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

diferite versiuni de sw au consumuri diferite in regim normal. La top speed nu difera consumul. Nu suporta tunning din soft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iisuse... am rezolvat problema cu diodele responzabile cu semnalizarea/avariile. Is ascunse fix in fund la taxatoare, dar odata gasite, mi s-au umplut jumatatile inferioare ale ochilor cu lacrimi de bucurie.

Le-am schimbat pe toate 3, le-am cositorit si apoi totul a inceput sa functioneze corect :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub cadrul de plastic care tine releele de la jug. Ala sta in doua holsuruburi prins, le scoti alea, injuri 5 minute, scoti cadrul cu relee si ajungi la diode.

Edited by Dan Cata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine ti-a facut tie noxele la ITP ?????

 

 

GS mono poate consuma in jur de 3,6 (dual spark) - 3,8 single spark in regim de pensionar. Valorile alea pe la 3.2 sunt teapa voastra. Masutati mai atent distanta parcursa - la unele exemplare kilometrajul are erori si indica in plus mai ales cand te apropii de rezerva. Am scos sub 4 osingura data cand imi batea vantul in buzunare si am venit de dincolode sibiu pana la bucuresti pe un singur plin.

 

Sistemele de injectie au ceea ce se cheama Fuel trim (long si short) asta inseamna ca modifica cantitatea de benzina injectata in functie de ce citesc la sondele lambda. In cazul mersului de pensionar in drum spre casa dupa ce a prins ziarul de dimineata - poate compensa diferenta de presiune micsorand timpii de injectie. Daca tragi de ea nu mai poate compensa iar la gaz in blana da drumul la benzina la maxim desi motorul nu maigenereaza putere suplimentara (mai multemotive) - consumul creste. Mers tare (160 +/- ) consuma 6,5 cu filtrul nou fata de 5,5 cu filtru vechi (benzina inainte de a intra pe autostrada la constanta - blana orbitoare - intrat pe rezervacu catevazeci de km inainte de buc)

 

La 160 e normal sa consume mai mult, avand in vedere ca mergi constant cu ea in 5000-5500rpm(?) ceea ce e mult pt un motor care poate putin peste 7000 din cate stiu eu. Eu in principiu merg cu 110 daca am bagaj si pana in 130 fara, doar pt ca mi se pare chinuita la mai mult. Si consuma cam 3.5L/100km la mersul asta (2005 dual spark cu 40.000 km). Cand am facut ITP-ul am insistat sa imi spuna daca exista vreo problema ca sa stiu si eu la ce ma astept daca ma opreste rar-ul si nu a fost niciuna, incluzand noxele. Mai mult, de curand i-am schimbat catalizatorul si toba cu o singura toba de la dominator si nu vad nici o problema de fum sau mai stiu eu ce, desi sunt sigur ca fara catalizator noxele nu mai sunt aceleasi. Poate o avea si legatura cu faptul ca modelul asta merge din fabrica cu un amestec mai sarac?

Edited by Edd

Share this post


Link to post
Share on other sites

are legatura cu faptul ca aia pe la itp nu prea stiu la ce se uita. Dual spark scoate euro 2 cu catalizator si euro zero fara. Poate ala s-a referit la faptul ca nuvede compusi de ardere de ulei.

 

La topspeed merg cu ea in 6500 - 7000 rpm de cand o am. Cartea spune ca e ok asa si are dreptate - motorul nu are nici o problema chiar daca a ajuns la 135 mii km.

Diferentele de consum cu cele 2 filtresunt pe aceeasi mobra cu acelasi soft si cu acelasi stil de mers in aceleasi anotimpuri. Asta ca sa nu mai zic ca nu mi se mai pare asa de dornica sa stea pe la 7000 rpm (amestec prea bogat la WOT ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km duce un motor?

Al meu are vreo 23000 km, dar cred ca a trecut odata peste 100k, la cati proprietari a avut...

Am inteles ca testul de compresie e mai ciudat la bmw, si trebuie ceva scula speciala cu motorul pornit.

Cineva ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

incalzesti motorul si iei compresia normal. Nu ai cum sa verifici compresie cu motorul pornit la monocilindru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba cred ca la zenklawa se poate! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitasem de ei, au compresmetru cu bujie inversa si microprocesor analogic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa zicem ca la un motor twinspark s-ar putea face aberatia asta, problema e ca in aceste conditii testul nu ar fi concludent.


» Post actualizat in 07 Jun 2018 06:27

incalzesti motorul si iei compresia normal.

 

Nu incalzesti nimic, tu cand pornesti motorul ai motorul rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si se stie doar, de compresie ai nevoie numa' si numa' la pornire! Pe urma poa' sa cada si in baie ca nu-i problema :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca incerci aberatia aia pe un twin spark cel mai probabil o sa iti sara compresmetrul in fata.

 

Compresia motorului se verifica la cald, pentru a o putea compara cu valorile din manual - date pentru motor cald. In cazurile in care un producator considera relevanta si compresia la rece atunci iti da doua valori in carte si iti specifica la ce temperatura ambianta o masori pe aia la rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si se stie doar, de compresie ai nevoie numa' si numa' la pornire! Pe urma poa' sa cada si in baie ca nu-i problema :P

 

Daca ai compresie la rece ai in mod sigur si la cald. Am gasit o data o diferenta de 1.5 atmosfere intre compresia la rece si compresia luata la cald, alta data mai putin, (0.7-1atm) iar in alte dati deloc.

» Post actualizat in 07 Jun 2018 06:46

daca incerci aberatia aia pe un twin spark cel mai probabil o sa iti sara compresmetrul in fata.

 

Daca ai ceas adevarat nu-ti sare nimic, cel mult se decalibreaza. Problema e ca la viteza de lucru a pistonului intr-un motor pornit iti va face compresie chiar daca ansamblul este uzat. Acesta este motivul pt care compresia se masoara invartind motorul la electromotor fara sa porneasca. Unde o fi citit flacaul ca compresia se masoara cu motorul pornit nu stiu dar in ziua de azi nimic nu ma mai mira.

 

Compresia motorului se verifica la cald, pentru a o putea compara cu valorile din manual - date pentru motor cald. In cazurile in care un producator considera relevanta si compresia la rece atunci iti da doua valori in carte si iti specifica la ce temperatura ambianta o masori pe aia la rece.

 

Repet, pornirea o faci la rece, nu la cald.

Edited by petre81.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut eu. Motor cald, blocat decompresorul cu un soricel... compresia parca 10.5 bari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce ne spune noua daca apar diferente intre valorile compresiei la cald si la rece?

@petrecupunct, ai cuvantul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...