calaretul Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Salut! Stie cineva cum se scoate Katalysatoru de la un F650 GS? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Salut!Stie cineva cum se scoate Katalysatoru de la un F650 GS? Multumesc! .ce draq vrei sa faci cu el..compot...tzatziki...zacusca de katalizator ?..... lasa-l la locu' lui.... ...cred ca de scos se scoate cu..flex-ul... ........poluatorule ce esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 poate sa aiba injectia nitel dereglata. pune bujie noua si fa o curatare. asa facea si dakarul meu cand incepuse sa dezvolte gargauni la injectie "Bujie noua" - cunosc termenul, mai ales ca am 2 pe fiecare motor, dar prin "fa o curatare" ce vrei sa zici? Mai o chestie: am ascultat pina acum vreo 3 - 4 mobre, si toate , inclusiv ale mele , "tzacane" de le ia necazul. Parca ai lovi doua monede intre ele. Am auzit cum ca asta ar fi sound-ul tipic pt un BMW. Cred ca sunt axele cu "scame" ce bat pe supape. Ai aceeasi problema? Ai schimbat vreodata pastilele de la tachetzi? Stii cumva daca sunt pt anumite cote de joc la supape? Multzam de raspunsuri. By the way: cum e cu uleiul sintetic si semisintetic?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 "Bujie noua" - cunosc termenul, mai ales ca am 2 pe fiecare motor, dar prin "fa o curatare" ce vrei sa zici? Mai o chestie: am ascultat pina acum vreo 3 - 4 mobre, si toate , inclusiv ale mele , "tzacane" de le ia necazul. Parca ai lovi doua monede intre ele. Am auzit cum ca asta ar fi sound-ul tipic pt un BMW. Cred ca sunt axele cu "scame" ce bat pe supape. Ai aceeasi problema? Ai schimbat vreodata pastilele de la tachetzi? Stii cumva daca sunt pt anumite cote de joc la supape? Multzam de raspunsuri. By the way: cum e cu uleiul sintetic si semisintetic?? Poate sa fie de la valve sau de la intinzatorul lantului de distributie. Nu e greu de verificat valvele, iti trebuie pe langa sculele obisnuite lere cu pas de 0.01mm si o cheie dinamometrica. Daca distantele sunt in specificatii atunci de vina este intinzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 "Bujie noua" - cunosc termenul, mai ales ca am 2 pe fiecare motor, dar prin "fa o curatare" ce vrei sa zici? Mai o chestie: am ascultat pina acum vreo 3 - 4 mobre, si toate , inclusiv ale mele , "tzacane" de le ia necazul. Parca ai lovi doua monede intre ele. Am auzit cum ca asta ar fi sound-ul tipic pt un BMW. Cred ca sunt axele cu "scame" ce bat pe supape. Ai aceeasi problema? Ai schimbat vreodata pastilele de la tachetzi? Stii cumva daca sunt pt anumite cote de joc la supape? Multzam de raspunsuri. By the way: cum e cu uleiul sintetic si semisintetic?? tacanitul e relativ ok eu am avut problema la zmeul care are grija de socul electric. o chestie care misca ceva in corpul de injectie. se comporta exact cum zici tu - la rece dadea aburi la geau si putzea a benzina. apoi a ainceput sa moara dupa 2000 km in 3 sapt - noiembrie. bavaria a rezolvaat pe garantie la curatarea injectiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Corect!!! Tobele o sa-ti pirleasca gentile si o sa miroase urit. Cam toate sistemele de genti laterale au si cite un suport metalic. Doar la choppere sunt gentile de piele cam de unele singure, da alea sunt altfel de motoare. Asa ca daca le iei gindeste-te cum faci sa nu le prajesti. Pretul nu e rau dar ca si capacitate sunt mici. Bineinteles si asta depinde la ce le folosesti , la ture lungi sau doar la fitziiala prin imprejurimi. Bai romani, stie careva ceva de uleiurile sintetice sau semi-sintetice in mobrele noastre, sau pot sa renunt sa mai insist asupra acestui subiect delicat si cu bulina rosie ??? In cartea tehnica, neamtu' a scris cu majuscule: "a nu se folosi ulei sintetic!". Fara sa fie o diferenta uriasa fata de uleiul sintetic, mie imi place mai mult cum se comporta cu mineral. Personal nu folosesc decat iarna semisintetic ca-i mai subtire (10W-40). Vara, Motul 15W-50 e perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 In cartea tehnica, neamtu' a scris cu majuscule: "a nu se folosi ulei sintetic!".Fara sa fie o diferenta uriasa fata de uleiul sintetic, mie imi place mai mult cum se comporta cu mineral. Personal nu folosesc decat iarna semisintetic ca-i mai subtire (10W-40). Vara, Motul 15W-50 e perfect! Pai si care e mineralul in cele de mai sus? 15W-50 este semi-sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Ieri am iesit la o mica plimbare prin oras si am avut urmatoarea surpriza. Cu butonul de la incalzirea minerelor pe pozitia 2, dupa o anumita perioda (probabil pina se incalzea bine) acceleratia nu mai revenea la locul ei... Ca si cum as fi ramas fara arc la maneta de acceleratie. Cu incalzirea oprita fenomenul nu se mai manifesta. A mai patit cineva asa ceva? Cum se remediaza? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Din cauza caldurii degajata de rezistenta, plasticul de sub ea se dilata. Deci, ori o lasi asa sa frece pana se mai uzeaza, ori ai mancarimi si te apuci sa o uzezi tu cu smirgherul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Cu butonul de la incalzirea minerelor pe pozitia 2, dupa o anumita perioda (probabil pina se incalzea bine) acceleratia nu mai revenea la locul ei... Ca si cum as fi ramas fara arc la maneta de acceleratie. Cu incalzirea oprita fenomenul nu se mai manifesta. A mai patit cineva asa ceva? Cum se remediaza? Da, eu... ramanea acceleratia blocata unde o puneam... tocmai eram in drum spre BMW s-o las la iernat si am spus la service si m-au intrebat din prima daca am folosit incalzirea; au zis ceva de genul "ok, se rezolva"... nu stiu cum dar au stiut din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Da, eu... ramanea acceleratia blocata unde o puneam... tocmai eram in drum spre BMW s-o las la iernat si am spus la service si m-au intrebat din prima daca am folosit incalzirea; au zis ceva de genul "ok, se rezolva"... nu stiu cum dar au stiut din prima. Salut! Acelasi simptom a fost reclamat ieri si de Bill, pe topicul BMW R 1200GS & ADV - postul 569. Motorul lui este generatie pina in 2007. Dupa cum i-am spus si lui Raiman22 - si pe care l-am insotit la plimbarica - nu va faceti probleme, este doar din cauza mansonului care la caldura se dilata. Intr-adevar, senzatia este (total) neplacuta! Asa am patit si eu cind aveam gs-ul 650 - fabricatie 2003. Se pare ca la modele noi problema s-a remediat. Astfel, dupa cum i-am aratat si lui, diferenta este vizibila - noul tip de manson este pus pe un fel de pufere de plastic. Eu ieri nu am avut nicio problema, desi plimbarea a durat cam o ora si jumatate, timp in care "incalzirea" mi-a functionat numai pe treapta a doua! Personal consider ca a fost / este o scapare a celor de la bmw, dar care - dupa cum m-am convins "pe pielea mea" - s-a remediat la modelele aparute in 2007/2008 - daca nu cumva mai devreme! Toate bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gagalin Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 multumesc @textoru , eu chiar sunt genul de om sa ma bag eu , daca am manualul de service in fata este mai mult decat ok , si chiar la 120 000 km segmentarea !?!?!? misto , eu nu il iau sa il omor , il iau ca vreau sa mai vad si eu prea frumoasa noastra tara , si ai dreptate , daca stiu ca ai face bine schimbul la 5000 ce mai conteaza un ban in plus , dar mie imi place la nebunie aspectul masiv care il are , acum sa vad daca mai lasa ceva omul la el , ca decand cu criza asta , stau cam prost cu ''lichiditatile'' va multumesc si vreme frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Cu butonul de la incalzirea minerelor pe pozitia 2, dupa o anumita perioda (probabil pina se incalzea bine) acceleratia nu mai revenea la locul ei... Ca si cum as fi ramas fara arc la maneta de acceleratie. Cu incalzirea oprita fenomenul nu se mai manifesta. Ieri am ajuns la A. Bavaria in Pipera sa ma interesez de niste suruburi. Am intrebat si de faza cu maneta de acceleratie. A venit un mecanic si mi-a spus sa desfac hands-guardul si sa ung cu spray (am aflat apoi de la Invictus ca mecanicul este Tibi, un fel de "guru" in BMW...). Astazi am efectuat operatiunea de ungere cu spray siliconic insa, se pare, nu este solutia cistigatoare... In continuare se blocheaza la folosirea incalzirii pe treapta 2... Nu este cazul nici de blocare mecanica in capetele mansonului . Cum se desface minerul de acceleratie? Daca nu reusesc, ma duc la Tibi. Respecte maxime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Pai si care e mineralul in cele de mai sus? 15W-50 este semi-sintetic. 10W-50 se refera la viscozitatea uleiului, nu la compozitie. O discutie intreaga despre ce ulei se baga in F e aici: http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm#Synthetic Debate Salut!Stie cineva cum se scoate Katalysatoru de la un F650 GS? Multumesc! Catalizatorul e in toba din stanga. De ce vrei sa il demontezi? pleci intr-o tara in care nu se gaseste benzina fara Pb? Din cate am citit, cu sau fara catalizator, performantele sunt tot aceleasi. In plus, nu am auzit de vreo solutie pentru scoaterea catalizatorului fara a taia toba.... deci decat taiata si apoi sudata la loc, solutia mai la indemana ar fi sa iti cumperi un set de tobe aftermarket fara catalizator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 10W-50 se refera la viscozitatea uleiului, nu la compozitie. 15W-50 de la Motul pe care a spus el ca-l baga este semi-sintetic, la asta m-a referit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 <<<O discutie intreaga despre ce ulei se baga in F e aici: http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm#Synthetic Debate >>> Multumesc pt informatie. Acum e ceva mai clar. Ramin la mineral mai ales ca il schimb la 5000 km de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salutare! In seara asta am verificat jocul la supape la DAKA al meu. Am avut doar set de lere cu 0,05 ; 0,10 ; 0,15 ; 0,20 ; 0,25 ; 0,30 ; 0,35 mm. Motorul e din 2006 si la 23500km situatia se prezinta astfel: - admisie dreapta 0,05 mm cu plus ( 0,10 nu a intrat, iar 0,05 a frecat usor) - admisie stinga 0,07 ( e o estimare fiindca a intrat mai usor ca la cealalta, iar 0,10 nu a intrat) - evacuare dreapta 0,30 mm - evacuare stinga 0,25 mm Conform celor scrise pe F650.com specificatia ar fi: admisie 0,03 - 0,11 mm , evacuare 0,25 - 0,33 mm. Deci lucrurile se prezinta bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Astazi mi-am schimbat mansoanele la f650gs-ul meu (cu incalzire). Am desfacut cu grija cauciucul de pe ghidon, era lipit in cateva puncte in special la capete, a iesit usor. Cu mansonul in mana m-am dus la mymoto pe sos.cotroceni si mi-am cumparat 2 seturi de mansoane progrip pret 35lei setul. A trebuit sa le tai capetele pentru a putea monta greutatile. Un fas consistent cu fixativ de par si voila am economisit aproape 600 roni. Am cumparat 2 seturi pentru ca diametrul gaurii mansonului stanga este la fel cu cel din dreapta, adica 24mm. Cele 2 mansoane stanga de 22mm i le-am facut cadou unui prieten atv-ist. Editat Februarie 5, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 apa in ulei. cred ca am apa in ulei gasesc din cand in cand albeata inauntrul busonului (acolo unde pui ulei in carterul superior) sunt 3 variante: 1 pompa de apa 2 gannitura de chiulasa superioara 3 garnitura inferioara(aici nu stiu daca m-am exprimat chiar corest dar sunt 2 garnituri la motor una sus in capul pistonului si una mai jos, sub blocul motor) cauze si remedieri ? costuri? cine a mai avut astfel de problema? la cati km ce an de fabricatie? uleiul probabil ca nu e relevant aici in situatia asta. ps: mai exista si a 4-a varianta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) 1. condens datorita temperaturii exterioare scazute. 2. pompa de apa - verifica daca pe orificiul de sub pompa de apa curge apa sau ulei. smar2 si trumansky au schimbat kitul pompei de apa, vezi prin posturile lor de pe topicul asta. Editat Februarie 7, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 apa in ulei. cred ca am apa in ulei gasesc din cand in cand albeata inauntrul busonului (acolo unde pui ulei in carterul superior) sunt 3 variante: 1 pompa de apa 2 gannitura de chiulasa superioara 3 garnitura inferioara(aici nu stiu daca m-am exprimat chiar corest dar sunt 2 garnituri la motor una sus in capul pistonului si una mai jos, sub blocul motor) cauze si remedieri ? costuri? cine a mai avut astfel de problema? la cati km ce an de fabricatie? uleiul probabil ca nu e relevant aici in situatia asta. ps: mai exista si a 4-a varianta? Daca garniturile de chiulasa ar fi arse, gazele ar trebui sa scape pe linga garnituri si asta se vede in vasul de expansiune. Lichidul de racire ar trebui sa se tulbure si sa aiba un aspect de parca ar fierbe. Uneori albeatza apare pe buson si datorita faptului ca uleiul mai face spuma si exista diferente de temperatura care pot sa creeze condens. Condensul impreuna cu spuma generaza acel lichid albicios. In general cind apa intra in sistemul de ungere trebuie sa observi o crestere continua a nivelului in rezervorul de ulei, precum si o deteriorare observabila a calitatilor uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Salut, a schimbat careva o protectie noroi de pe spate? As vrea si eu una si e destul de scumpa de noua. Am atasat o poza sa stiti despre ce e vorba. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 1. condens datorita temperaturii exterioare scazute.2. pompa de apa - verifica daca pe orificiul de sub pompa de apa curge apa sau ulei. smar2 si trumansky au schimbat kitul pompei de apa, vezi prin posturile lor de pe topicul asta. Gabriel, ma gasesti pe yahoo si-ti explic daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Stiti cumva ce part number este mufa care se infige in becul H4 (far) ? De asemenea as vrea sa stiu ce PN este si mufa cu cablurile pt far (vine infipta in cea mentionata anterior). Am avut niste probleme electrice si cele doua s-au cam topit si "unificat". Cele din catalog nu prea seamana cu ce e instalat pe motocicleta. Poza nu e facuta din unghiul cel mai fericit, dar e singura. Multzam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Se gasesc la magazinele de piese auto, pentru H4 se numesc mufe p43t, cred . Du-te cu mufele in mana ca sa fii sigur. Despre asta este vorba? http://89.42.110.203/accesoriu.aspx?pID=1602 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.