Budd Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Saua mea e neagra.De fapt am doua.Negre amandoua. Una stock,alta comfort. D-abia la twin spark s-au bagat seile rosu cu gri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Da,este editia asa zis speciala , 30 de ani de geseu. Culoarea seii este chiar gay. Se vinde si cu saua joasa, neagra, mai confortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Orice ai zice tu, eu sunt hotarat sa o fac si de touring confortabil. Am vazut intr-o revista nemteasca test comparativ cu mai multe parbrize 650/800GS; cel touring de la Touratech era considerat clar cel mai bun ca protectie/turbulente; un alt aspect pt care a punctat bine, usurinta de montare/demontare, fara alte piese sau modificari (important ca tu mai faci enduro); daca nu ma insel, nici la pret nu statea rau. Mesaj completat A mai vazut cineva ce frumusete a aparut? Este editia "GS 30 Jahre" pt. 650/800/1200/ADV. Le-am vazut pe toate 4 aliniate in weekendul asta la BMW Mountain Days, mie imi place combinatia de culori. Toate seile au inscriptionata in relief sigla "GS", autocolant in culorile specifice pe rezervor si, in functie de model, unele dotari suplimentare deja incluse, scut, protectii maini etc. 1200GS are si jantele spitate negre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Am vazut intr-o revista nemteasca test comparativ cu mai multe parbrize 650/800GS; cel touring de la Touratech era considerat clar cel mai bun ca protectie/turbulente; un alt aspect pt care a punctat bine, usurinta de montare/demontare, fara alte piese sau modificari (important ca tu mai faci enduro); daca nu ma insel, nici la pret nu statea rau. D-ala am. Crede-ma, e prost. Imi varsa tot aerul in gat. Cred ca este mai rau decat cu originalul, dar nu sunt sigur, n-am incercat. Este mult prea curbat spre spate. Dar, dupa cum am scris, am gasit ceva care arata cum vreau. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 D-ala am. Crede-ma, e prost. Imi varsa tot aerul in gat. Cred ca este mai rau decat cu originalul, dar nu sunt sigur, n-am incercat. Este mult prea curbat spre spate. Dar, dupa cum am scris, am gasit ceva care arata cum vreau. Spor Inca o dovada ca te poti lipsi fara greturi de testele din reviste sau filmele documentare despre mobre.Sau cum ar zice rumanul : viata bate filmul,iarna nu-i ca vara samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 A mai vazut cineva ce frumusete a aparut? ...da, o frumusete rara!..."bidonul" ala de la frina fata este un adevarat exemplu de design de elita!.. ..s-au luat la intrecere cu japonezii, care face cel mai urit motor!..am vazut chestia asta la mai multe modele, oare cine din firma aia mare are o obsesie pt a pune bidoanele alea la vedere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Ideea este ca Fritz Eugenspiller vroia sa predea mobra insa Adolf Guttenkeuren a observat la timp : shit! am uitat sa punem rezervorul pentru lichid de frana! Si au demontat rezervorul de pe un Kawasaki Z1000 apartinand lui Peter Beispiel si l-au pus pe F800 (toate modelele). Moda a fost preluata apoi si la motoarele mai mari. Precedentul se crease. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 In incercarea mea de a da si valente touring agregatului, am achizitionat cel mai mare parbriz pe care l-am gasit: VStream de la ZTechnik. L-am comandat in iunie, dar americanii de la Sierra BMW nu au cadacsit sa-mi raspunda. De abia saptamana trecuta mi-au luat banii din cont si l-au trimis cu posta. A ajuns intr-o saptamana, ceea ce mi se pare in regula. A costat 200$, plus taxe postale + taxe vamale. Cred ca vreo 1300lei pana la urma. Stiu ca optiunea stilistica este discutabila, dar partea estetica nu a primat in decizie. Azi de dimineata am facut un test. M-am pomenit ca mergeam cu 100 prin oras, desi eram la plimbare. Foarte bun. Cam greu insa de montat si demontat - ceea ce este critic, pentru ca pe munte nu se poate merge cu ditamai plasticul - intentionez sa merg cu originalul, cel mic. Astfel ca scot la vanzare parbrizul mare de la BMW pe care l-am avut pana acum. Ramane de rezolvat cu saua. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 In incercarea mea de a da si valente touring agregatului, am achizitionat cel mai mare parbriz pe care l-am gasit: VStream de la ZTechnik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Ala e ZTechnik? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Ala e ZTechnik? Nu, este Aeroflow. Se pare ca este la fel de inalt, doar ca are pret de lista de 350$ in loc de 200$ cat este ZTechnik. Nu mi se pare o afacere, mai ales ca nu este prea reusit estetic. Unde este jmecheria cu diferenta de pret? Aeroflow si parbrizul mare BMW (400euro daca retin bine) au nevoie de suporturi suplimentare, nu se monteaza doar in prinderile originale. Ztechnik au fost mai inventivi si au prins parbrizul si cu ajutorul suruburilor care tin farul. In felul asta au eliminat necesitatea suportilor suplimentari si pretul a ramas mai mic. Ce n-am zis: se vede foarte bine prin el. Chiar daca este mare nu-mi reduce campul vizual. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Parbrizul nu trebuie sa fie neaparat inalt ca sa fie eficient. De exemplu parbrizele gen Paris-Dakar care sunt curbate in sus la marginea superioara. Unele F650 am vazut ca au asa ceva. Sau o pozitie mai verticala ca la Tenere 2008. Toate astea in detrimentul aerodinamicitatii, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Parbrizul nu trebuie sa fie neaparat inalt ca sa fie eficient. De exemplu parbrizele gen Paris-Dakar care sunt curbate in sus la marginea superioara. Unele F650 am vazut ca au asa ceva. Sau o pozitie mai verticala ca la Tenere 2008. Toate astea in detrimentul aerodinamicitatii, desigur. La Dakar nu se prea pune accentul pe confort. Eu am mers cu parbriz cu contra-curba pe F650 si pe R1200GS. Parerea mea: contracurba nu face mare lucru. Adica da o inaltare a curentului de aer cu doar cativa centimetrii - 5 poate. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 ali baba, ai pomenit de cel mai mare parbriz pe care l-ai gasit, eu doar ti-am aratat ca nu e ala. Ca nu-ti place, ca-i as si pe dincolo, nu-i decat problema ta, insa aeroflow e cel mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ali baba, ai pomenit de cel mai mare parbriz pe care l-ai gasit, eu doar ti-am aratat ca nu e ala. Imi place ca stii tu mai bine decat mine ce am gasit eu. Ce altceva dintre lucrurile pe care le-am facut eu stii tu mai bine decat mine cum am facut? Cand am indoieli si nu sunt sigur de mine o sa te caut. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Va rog eu, nu va certati si aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Dar de ce nu?! E fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 sa vi la show-uri de stunt cu asa ceva .... PS da sa si stii ca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mama, la ce face asta cu f800-le mie mi-e rusine sa mai ies cu el pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mama, la ce face asta cu f800-le mie mi-e rusine sa mai ies cu el pe strada... Pune-i si tu roata de 17" si cauciucuri de strada si o sa poti... un fleac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Mama, la ce face asta cu f800-le mie mi-e rusine sa mai ies cu el pe strada... Plescoi-ule, nu fi suparat. Asta este circareala inaccesibila motociclistilor obisnuiti. Ca sa ajunga aici, se antreneaza pe bani, 8 ore pe zi si a faramat multe motociclete. E ca si cum am vrea sa mergem pe sarma, sa inghitim sabii si sa dresam crocodili. Hai curaj si atentie la gropi, pietoni, Q7, X5, X6, blonde si manelisti la volan, carute, cai, vaci, caini ca asta este painea noastra si multi campioni moto nu au iesit pe doua roti niciodata pe sosele pt ca spun ei este prea periculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Daca aveai bmw si nu yamaha puteai sa faci si tu asta,fara antrenament. Io stiu pentru ca fac asta zilnic. Cand scot mobra din curte,ies in uili. La primul semafor ajung in stopie. Si toate astea fara efort. E emblema care-mi da aripi. Sau Red Bull. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 http://bmw.tv/intl/us/video.do?articleID=6...mp;channelID=16 Ce-i asta, o parada gay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.