greenharleyd Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Ideea de baza din link nu era musai ca "pornesc mobre la -10 grade si 6000 de metri altitudine", ci ca respectivul, cu destula experienta, a avut increde ca nu-l lasa in drum. Si nu l-o lasat. Iar colegul, daca facem referire la acelasi topic: /index.php?/topic/751129-baterie-pe-litiu-aliant-lifepo4-a-song-of-ice-and-fire-mai-mult-fire/page-2&do=findComment&comment=4420873, a descoperit ca pana la urma problema o fost de la mobra, nu de la baterie. Deci as spune ca discutia nu-i chiar asa de usor de transat cu: e proaste toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Pana nu vad una din aia OEM eu nu as pune pe mobra. Mda, recunosc ca si pe mine tine oleaca in loc exact acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Am vrut sa-mi iau si eu din considerente de greutate si dimensiune si am cautat si tot cautat pe forumuri. Cam 80% din ce am citit au fost contra LiFePO / Li-Ion. Tehnologia asta inca e in experimente si nu stie nimeni cat e de stabila o baterie din aia. Multi le au de ani buni fara probleme, dar mai multi au avut probleme si au revenit la cele clasice. Probabil in cativa ani vom vedea OEM pe unele modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetPhantom Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Salutare tuturor! As dori sa-mi recomandati si mie o baterie cat de cat ok, am un BMW F650 St. Va multumesc anticipat pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 (editat) LP. Nu tre sa ți iei de firma. Astea .no name. duc mult, la bani putini. Editat Aprilie 9, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Macht 8Ah la 125 lei, luat de la un magazin de piese auto. Acid separat, tehnologie AGM. Eu am pus pe motorul meu Fulbat 10 Ah de la motodiscount, nu am de ce mă plânge. Tot Macht am și la mașină, de 74 Ah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Salutare tuturor! As dori sa-mi recomandati si mie o baterie cat de cat ok, am un BMW F650 St. Va multumesc anticipat pentru ajutor! Yuasa, Unibat, Exide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetPhantom Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Va multumesc frumos pentru raspunsuri si ajutor! Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 (editat) Studiu de caz: Baterie Varta cumparata anul trecut de la e-piesa in martie-aprilie, cred, montata pe o Yamaha Virago 535 din 1996. Incarcare buna, in jur de 13.9-14.1 V. Am mers cred ca sub 1000 de km sezonul trecut si peste iarna bateria a stat pe motocicleta intr-o parcare subterana unde temperatura nu a scazut sub 7-8 grade. Mentionez ca motocicleta a mai fost pornita de cateva ori in timpul iernii si lasata sa mearga pana se incalzea motorul. Am scos bateria de pe motocicleta sa o pun la incarcat, avea apa sub nivel la toti elementii. Am completat cu apa distilata si am masurat tensiunea: 8,8-9V. Am pus-o la incarcat pe redresor de la Lidl (1.2A) si a stat aproape 24 de ore, insa daca iau redresorul de pe ea are 11.8 V, nici macar 12. Oare mai are vreo sansa sa invie? S-o las mai mult pe redresor? Mie imi pare ca miroase a baterie noua... Chestia e ca display-ul redresorului imi arata tensiuni variate cand sta la incarcat: 11.9, 12.1, 14.6, 15.3, 12.2 etc. La alta baterie pe care am incarcat-o cu acelasi redresor crestea tensiunea treptat, pe masura ce se incarca, pana pe la 14.5, apoi scria FULL dupa un timp, cand bateria era evident incarcata. Editat Aprilie 26, 2018 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 e pilaf. trebuia lasata in pace peste iarna, sau scoasa si pusa la incarcat. Da, cred ca e dusa. Chestia e ca in aceleasi conditii au stat si bateriile de pe Varadero si de pe Hornetul de 250 si nu au nicio problema. Pornesc ambele la sfert, au zvac si incarcarea e buna. » Post actualizat in 26 Apr 2018 14:28 Am gasit Exide la 123 de lei. Eu zic ca e destul de bun pretul... Nu are rost sa iau mai scumpa pt ca nu merg mult cu motocicleta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrLexic Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Salutare, Am lasat 5 zile motocicleta nepornita iar cand am vrut sa o pornesc bateria era aproape descarcata. Dupa cateva incercari, era si mai rau. Urmatoarea zi am pus redresorul (unul de la Lidl) pe ea si avea o linie. Am dus-o la 3 linii si am pus-o pe motor. M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul). A fost ok. Urmatoarea zi, dimineata, am gasit-o iar descarcata. Am incarcat-o iar, m-am plimbat aproape o ora (tot asa, fun mood). Am oprit 10minute, apoi era moarta. Nu am apucat sa pun voltmetrul sa vad cu cat incarca releul. Acum sunt in Bucuresti, ea in Ploiesti. Din experienta voastra, bateria este de vina? Ma gandesc ca daca nu incarca releul, bateria s-ar fi dus de tot. As prefera sa fie bateria Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Salutare, Am lasat 5 zile motocicleta nepornita iar cand am vrut sa o pornesc bateria era aproape descarcata. Dupa cateva incercari, era si mai rau. Urmatoarea zi am pus redresorul (unul de la Lidl) pe ea si avea o linie. Am dus-o la 3 linii si am pus-o pe motor. M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul). A fost ok. Urmatoarea zi, dimineata, am gasit-o iar descarcata. Am incarcat-o iar, m-am plimbat aproape o ora (tot asa, fun mood). Am oprit 10minute, apoi era moarta. Nu am apucat sa pun voltmetrul sa vad cu cat incarca releul. Acum sunt in Bucuresti, ea in Ploiesti. Din experienta voastra, bateria este de vina? Ma gandesc ca daca nu incarca releul, bateria s-ar fi dus de tot. As prefera sa fie bateria Multumesc! N-ai cum sa stii niciodata sigur daca nu masori incarcarea, dar asa ochiometric pare ca bateria nu mai tine curent. Daca nu incarca corect mergeai pe baterie si la un moment dat murea...sau poate ai un consumator cand motorul e oprit gen alarma sau ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrLexic Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Multumesc pentru reply, in primul rand Am uitat sa spun, la instalatia electrica nu am schimbat absolut nimic, nici macar un bec. Deci ipoteza asta pica. Asa ma gandeam si eu, ca daca releul nu incarca, m-ar fi lasat cu siguranta si bateria in scurt timp. Voiam niste pareri pana ajung acasa sambata O sa pun voltmetrul pe releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Salutare, M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul). De unde ideea ca daca mergi mai turat se descarca bateria mai repede? E fix pe dos. » Post actualizat in 03 May 2018 07:26 Atentie cand masori, vezi in manual la ce turatie se face masurarea si cu ce consumatori. Daca masori la ralanti cu faru' stins e degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 La 5000 rpm, cu și fără consumatori, vezi ce valori indica. Sa n ai multimetru de 3 la leu ca nu măsori mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrLexic Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 (editat) Am masurat incarcarea, 13.7-14.2. Ramane sa cumpar baterie. Ce parere aveti despre Exide? Imi puteti recomanda un magazin cu preturi ok? Am gasit la 210 lei, 8.6Ah si are o tehnologie AGM despre care o sa citesc acum. Editat Mai 11, 2018 de DrLexic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Daca esti prin Bucuresti da o fuga la Caranda pe B-dul Alexandru Ioan Cuza nr. 69 http://www.caranda.ro/?s=+YTZ10S&post_type=vshop_product Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Daca esti prin Bucuresti da o fuga la Caranda pe B-dul Alexandru Ioan Cuza nr. 69 http://www.caranda.ro/?s=+YTZ10S&post_type=vshop_product Niste mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Am masurat incarcarea, 13.7-14.2. Ramane sa cumpar baterie. Ce parere aveti despre Exide? Imi puteti recomanda un magazin cu preturi ok? Am gasit la 210 lei, 8.6Ah si are o tehnologie AGM despre care o sa citesc acum. Eu am mai luat de pe emag https://www.emag.ro/baterie-moto-exide-8-6ah-ytz10-bs/pd/D7CMF3BBM/?X-Search-Id=0b5d0eb65fda09e9e5e4&X-Product-Id=14726869&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Search-Action=view Si am formatat-o eu ca vine uscata. Editat Mai 15, 2018 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 www.fortec.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrLexic Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Pana la urma am luat ce a recomandat @danny_nt, doar ca de pe motodiscount.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Septembrie 15, 2018 Share Postat Septembrie 15, 2018 (editat) Salut, de unde pot sa imi iau si eu o baterie buna pt bmw f 650 gs ? In Bucuresti ... Editat Septembrie 15, 2018 de nils Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 15, 2018 Share Postat Septembrie 15, 2018 Preturi bune la baterii Yuasa si nu numai, in Bucuresti, au baietii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 Salutare, am nevoie de o parere. De vreo saptamana nu am mai iesit cu motorul si am zis sa mai verific bateria. Acum 2 zile am pus-o la incarcat (redresor Lidl) si a pornit foarte greu. Adica a trebuie sa apas de 4-5 ori butonul sa o ia. Scotea pacanitul din video. Cand am pus-o la incarcat avea 12,1. Am tinut-o 2 zile si astazi era la 13,7 , incarcata zic eu. In seara asta am vrut sa mai vad ce si cum si nu vrea sa o incarce deloc. Motorul porneste ok, lichidul din baterie este in parametri, o am de 2,5 ani si iarna a stat in casa pusa pe redresor o data la 2 luni. Acum 2 luni am schimbat releul, nu mai incarca si am pus o chinezarie, dar mai mult ca sigur o sa ii iau un Mosfet curand, este al doilea releu in 6 ani. Probabil ca trebuie sa o schimb, in filmulet se vede ca acum a scazut la 12,9. Dar mi se pare ciudat de ce nu vrea redresorul sa o incarce, avand inca putere in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 Daca ai nevoie, am eu un regulator de pe Sc1000-le meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.