March Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Bine daca exista un cedeaza mai "puternic" decat "nimic" , atunci spune-mi daca exista asa ceva si totodata cine are prioritate Da, e posibil sa existe asa ceva, iar pentru cei de pe drumurile cu prioritate se aplica regula prioritatii de dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Ai, sa-mi bag.... Sanatate Cavalere!! daca pot sa te ajut cu ceva iti stau la dispozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Da, e posibil sa existe asa ceva, iar pentru cei de pe drumurile cu prioritate se aplica regula prioritatii de dreapta. OK, bine, deja e tuu maci for mi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Nu cred ca conteaza prea mult cine are prioritate in cazul de fata. A fost un concurs nefast de imprejurari: ambii trebuiau sa se grabeasca sa execute manevra, pentru ca probabil veneau sau urmau sa vina vehicule dinspre Titan spre Nicolae Grigorescu. Ambii presupun ca se uitau "de unde vin masinile cu probabilitate mai mare", adica. Niciunul nu se astepta la al'lalt. Daca mai iei in calcul si ca totul s-a petrecut pe fondul relaxarii duminicale si/sau a zonei familiare... iaca pocinogul. Parerea mea e ca, indiferent de prioritati (chiar si pe mama prioritatilor, daramite intr-o situatie de prioritate discutabila!) motociclistul trebuie sa beleasca mai bine ochii. Cu alte cuvinte, intr-o situatie de lume reala (excluzand codul rutier, care e strict o chestie de obtinut examenul, adica nu trebuie luat prea ad-litteram, daca tii la pielea ta!), prioritatea REALA este a vehiculului mai mare. Detalii de genul "vinovat e conducatorul auto" sunt... detalii. Adica-s utile-n discutii de salon, in realitate, bubele dor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cavaleru e in operatie, daca intereseaza pe careva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Nu cumva fiind o intersectie, trebuia masina sa ia virajul ceva mai sus dupa dungile alea ? Atunci chiar venea din stanga motociclistului si acesta era obligat sa ii cedeze trecerea. Asta este, am gasit dezlegarea vazand poza din satelit, desi nu e prea clara, impreuna cu poza din mijloc de la accident. Masina nu s-a incadrat pentru viraj unde trebuie, nu s-a asigurat suficient, a iesit prea din scurt in fata motociclistului deja avansat pe bulevard si l-a lovit. Masina vroia sa se incadreze si pe benzile 2 sau mai repede pe 3 direct. Masina a intors prin stanga scuarului, ca la situatia cand nu avea strada laterala. Aici este o intersectie nu scuar simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Bine daca exista un cedeaza mai "puternic" decat "nimic" , atunci spune-mi daca exista asa ceva si totodata cine are prioritate Nu exista, doar un singur drum poate avea prioritate fata de celelalte. In schimb poate exista varianta cu 1 romb si 3 triunghiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cavaleru e in operatie, daca intereseaza pe careva... Ii tinem pumnii, bafta si sanatate multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Nu cumva fiind o intersectie, trebuia masina sa ia virajul ceva mai sus dupa dungile alea ? Atunci chiar venea din stanga motociclistului si acesta era obligat sa ii cedeze trecerea. Legea nu prevede acest caz, virajul la stanga e reglementat dar intoarcerea nu. Daca facea viraj la stanga trebuia oricum sa treaca prin stanga centrului virtual al intersectiei, la intoarcere nu e reglementat exact cum sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Nu cumva fiind o intersectie, trebuia masina sa ia virajul ceva mai sus dupa dungile alea ? Atunci chiar venea din stanga motociclistului si acesta era obligat sa ii cedeze trecerea. Asta este, am gasit dezlegarea vazand poza din satelit, desi nu e prea clara, impreuna cu poza din mijloc de la accident. Masina nu s-a incadrat pentru viraj unde trebuie, nu s-a asigurat suficient, a iesit prea din scurt in fata motociclistului deja avansat pe bulevard si l-a lovit. Masina vroia sa se incadreze si pe benzile 2 sau mai repede pe 3 direct. Masina a intors prin stanga scuarului, ca la situatia cand nu avea strada laterala. Aici este o intersectie nu scuar simplu. Vezi in a 3-a poza de aici si spune pe unde s-a incadrat cel cu passatul (cocalarul in negru care sta rezemat de ea). Din poza mie imi pare ca s-a incadrat corect, daca marcajul de facut la stanga pentru el e cel din planul indepartat si pe care in poza e oprita o alta masina. Ar mai fi o solutie in intersectia asta pentru a evita astfel de situatii, folosirea indicatorului pe bulevard inainte de scuar, pe partea pe care venea cocalarul cu passatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Legea nu prevede acest caz, virajul la stanga e reglementat dar intoarcerea nu. Daca facea viraj la stanga trebuia oricum sa treaca prin stanga centrului virtual al intersectiei, la intoarcere nu e reglementat exact cum sa faca. Daca ocolea centrul imaginar se ducea pe banda 1 intorcea acolo unde spun eu, era totul ok. Cine sta pe aproape poate se duce si vede ceea ce spun si confirma ca am dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CLM Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Ala e soferu care sta rezemat de masina cu mainile in piept????? Daca e ala merita alergat un pic prin parc, se vede pe fata lui de tractorist de cartier ca-l doare in p... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cavaleru e in operatie, daca intereseaza pe careva... Ne spui te rog si cum a evoluat, daca are nevoie de ceva. Eu am o carja reglabila ca inaltime, daca il ajuta cu ceva imi spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cavaleru e in operatie, daca intereseaza pe careva... Ah,iar accident cu persoane cunoscute ...din pacate mi se intareste convingerea ca daca folosesti motorul in mod curent in Bucuresti nu ai cum sa scapi neatins! Recuperare rapida,Cavalere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Multa sanatate, Cavaleru`! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Ar mai fi o solutie in intersectia asta pentru a evita astfel de situatii, folosirea indicatorului pe bulevard inainte de scuar, pe partea pe care venea cocalarul cu passatul. Not really. Cam asta este scopul scuarului... sa se poata intoarce. Eventual o bordura ca sa nu mai intoarca pe unde li se taie ar fi fost de folos. De obicei in scuarurile astea mai stau si unii parcati aiurea si nu prea mai ai pe unde sa respecti locul de intoarcere. Oricum dupa fata nu prea il ajuta nici creierul asa ca doar niste indicatoare in plus nu cred ca erau de folos. Sanatate multa lui nenea Cavaleru si sa nu ramana urme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Ah,iar accident cu persoane cunoscute ...din pacate mi se intareste convingerea ca daca folosesti motorul in mod curent in Bucuresti nu ai cum sa scapi neatins! Stai linistit ca poti sa ti-o iei si la 100km de Bucuresti in singura iesire din 5 ani. @Cavalerul: bafta cu piciorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) insanatosire grabnica cavalere. imi pare teribil de rau pentru nesansa asta. in cazul improbabil in care intri pe forum vezi ca-ti las numarul de tel pe privat. am rude doctori (nu in ortopedie ce-i drept) si sa vedem ce-i de facut. p.s. daca sunt prieteni de ai lui pe forum si gasesc de cuvinta ca omu are nevoie de vreun ajutor sau de vreo pila apelati pe privat va rog sa vedem ce si cum. Editat Mai 25, 2010 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 @Cavaleru -> sanatate multa @prietenii lui -> daca e nevoie de sange si nu numai, dati de veste @stege -> poti pastra un ton mai moderat, ca asa sigur nu ii faci nici un serviciu lui @Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Insanatosire grabnica pt ca sa mai savurezi din anul asta pe doua roti. Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Daca nu ma insel, a iesit acu ceva vreme din operatie. Nu stiu detalii, dar daca era de rau, aflam pana acu. Tinem pumnii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Not really. Cam asta este scopul scuarului... sa se poata intoarce. Ba really.. In cazul de fata scuarul nu e unul simplu, e o intersectie cu straduta respectiva. Eu asta ziceam mai devreme, ca daca lasi asa cum e intotdeauna vor fi chestii de-astea ciudate in care nu mai stii cine avea prioritate si nu asta ar fi problema, dar problema e ca se lasa cu oase rupte.. Daca privesti intersectia din 17 unghiuri o sa-ti dai seama ca la un moment dat ca si cel care face stanga de pe straduta, si cel care intoarce are prioritate. Si Cavaleru a avut nenorocul sa demonstreze asta. Ori pui obligatoriu la dreapta la straduta ori intoarcerea interzisa in scuar. Nu poti sa faci scuarul ala 3 in 1 pe drum cu 3 benzi pe o parte, e o mare bulibaseala. Repet, in tari mai curate nu o sa vezi asa ceva. Un scuar ori e pentru intors ori pentru intrat/iesit pe/de pe stradute, asta vreau sa zic. (Scuze ca dezbat pe cazul tau, Cavalere, lasa ca o sa-ti treaca si o sa fie bine! Eu azi in drum spre casa am descoperit ca daca esti cu gandul la forum poti usor sa te urci pe pietoni pe trecere unde sunt 2 benzi..si masina s-a oprit in dreapta. Si pietoni grabiti, nu alta..Am tras o frana si am tarsait spatele vreo 2m.. si mai mult de 50km/h nu aveam...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Operatia a mers bine, fara complicatii, piciorul va fi in regula. Acum e inca sub efectul sedativelor, dar intotdeauna a fost cu moralul sus. GOGOGO Cavalere! Cat imi doream sa nu apara topic pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Imi pare rau de intimplarea nefericita al carui protagonist ai fost. Am citit ca operatia a decurs bine. Multa sanatate si recuperare rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Se pare ca masina totusi a intrat cam pe unde trebuie in viraj stanga, numai ca nu s-a asigurat suficient stanga si a intrat spre banda a treia nu pe prima banda. Cand intorci intri pe prima banda nu pe a doua sau a treia, pentru ca tu intri cu viteza mica si cel ce vine pe banda 2 sau 3 vine rapid si e nevoit sa franeze. Aceeasi situatie ca atunci cand unul iese de pe o straduta si iese direct pe a doua si ii iau mortii la paula in casca insotit de claxoane. Ma mai gandesc ca poate din dreapta masinii, pe bulevard venea unul si pustiul cu masina a intrat la mustata, in graba, presat fiind sa degajeze apoi nu a mai avut timp sa se asigure suficient stanga. Cand spun ca trebuie scoase masinile de pe banda 1 nu vorbesc de nebun, sunt real pericol stationate pe banda 1, in multe situatii diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.