Sari la conținut

Accident Bucuresti 24.05.2010 - Policlinica Titan


bikeritza
 Share

Postări Recomandate

Bine daca exista un cedeaza mai "puternic" decat "nimic" , atunci spune-mi daca exista asa ceva si totodata cine are prioritate :lol:

post-7046-1274795635_thumb.jpg

Da, e posibil sa existe asa ceva, iar pentru cei de pe drumurile cu prioritate se aplica regula prioritatii de dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, e posibil sa existe asa ceva, iar pentru cei de pe drumurile cu prioritate se aplica regula prioritatii de dreapta.

OK, bine, deja e tuu maci for mi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca conteaza prea mult cine are prioritate in cazul de fata. A fost un concurs nefast de imprejurari: ambii trebuiau sa se grabeasca sa execute manevra, pentru ca probabil veneau sau urmau sa vina vehicule dinspre Titan spre Nicolae Grigorescu.

 

Ambii presupun ca se uitau "de unde vin masinile cu probabilitate mai mare", adica. Niciunul nu se astepta la al'lalt. Daca mai iei in calcul si ca totul s-a petrecut pe fondul relaxarii duminicale si/sau a zonei familiare... iaca pocinogul.

 

Parerea mea e ca, indiferent de prioritati (chiar si pe mama prioritatilor, daramite intr-o situatie de prioritate discutabila!) motociclistul trebuie sa beleasca mai bine ochii. Cu alte cuvinte, intr-o situatie de lume reala (excluzand codul rutier, care e strict o chestie de obtinut examenul, adica nu trebuie luat prea ad-litteram, daca tii la pielea ta!), prioritatea REALA este a vehiculului mai mare.

 

Detalii de genul "vinovat e conducatorul auto" sunt... detalii. Adica-s utile-n discutii de salon, in realitate, bubele dor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva fiind o intersectie, trebuia masina sa ia virajul ceva mai sus dupa dungile alea ? Atunci chiar venea din stanga motociclistului si acesta era obligat sa ii cedeze trecerea. Asta este, am gasit dezlegarea vazand poza din satelit, desi nu e prea clara, impreuna cu poza din mijloc de la accident. Masina nu s-a incadrat pentru viraj unde trebuie, nu s-a asigurat suficient, a iesit prea din scurt in fata motociclistului deja avansat pe bulevard si l-a lovit. Masina vroia sa se incadreze si pe benzile 2 sau mai repede pe 3 direct. Masina a intors prin stanga scuarului, ca la situatia cand nu avea strada laterala. Aici este o intersectie nu scuar simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Bine daca exista un cedeaza mai "puternic" decat "nimic" , atunci spune-mi daca exista asa ceva si totodata cine are prioritate :lol:

post-7046-1274795635_thumb.jpg

Nu exista, doar un singur drum poate avea prioritate fata de celelalte. In schimb poate exista varianta cu 1 romb si 3 triunghiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Nu cumva fiind o intersectie, trebuia masina sa ia virajul ceva mai sus dupa dungile alea ? Atunci chiar venea din stanga motociclistului si acesta era obligat sa ii cedeze trecerea.

Legea nu prevede acest caz, virajul la stanga e reglementat dar intoarcerea nu. Daca facea viraj la stanga trebuia oricum sa treaca prin stanga centrului virtual al intersectiei, la intoarcere nu e reglementat exact cum sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva fiind o intersectie, trebuia masina sa ia virajul ceva mai sus dupa dungile alea ? Atunci chiar venea din stanga motociclistului si acesta era obligat sa ii cedeze trecerea. Asta este, am gasit dezlegarea vazand poza din satelit, desi nu e prea clara, impreuna cu poza din mijloc de la accident. Masina nu s-a incadrat pentru viraj unde trebuie, nu s-a asigurat suficient, a iesit prea din scurt in fata motociclistului deja avansat pe bulevard si l-a lovit. Masina vroia sa se incadreze si pe benzile 2 sau mai repede pe 3 direct. Masina a intors prin stanga scuarului, ca la situatia cand nu avea strada laterala. Aici este o intersectie nu scuar simplu.

 

Vezi in a 3-a poza de aici si spune pe unde s-a incadrat cel cu passatul (cocalarul in negru care sta rezemat de ea). Din poza mie imi pare ca s-a incadrat corect, daca marcajul de facut la stanga pentru el e cel din planul indepartat si pe care in poza e oprita o alta masina.

 

Ar mai fi o solutie in intersectia asta pentru a evita astfel de situatii, folosirea indicatorului accesul_interzis19.gif pe bulevard inainte de scuar, pe partea pe care venea cocalarul cu passatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea nu prevede acest caz, virajul la stanga e reglementat dar intoarcerea nu. Daca facea viraj la stanga trebuia oricum sa treaca prin stanga centrului virtual al intersectiei, la intoarcere nu e reglementat exact cum sa faca.
Daca ocolea centrul imaginar se ducea pe banda 1 intorcea acolo unde spun eu, era totul ok. Cine sta pe aproape poate se duce si vede ceea ce spun si confirma ca am dreptate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e soferu care sta rezemat de masina cu mainile in piept????? :lol: Daca e ala merita alergat un pic prin parc, se vede pe fata lui de tractorist de cartier ca-l doare in p... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru e in operatie, daca intereseaza pe careva...

:lol: Ne spui te rog si cum a evoluat, daca are nevoie de ceva. Eu am o carja reglabila ca inaltime, daca il ajuta cu ceva imi spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru e in operatie, daca intereseaza pe careva...

 

Ah,iar accident cu persoane cunoscute :lol: ...din pacate mi se intareste convingerea ca daca folosesti motorul in mod curent in Bucuresti nu ai cum sa scapi neatins!

 

Recuperare rapida,Cavalere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o solutie in intersectia asta pentru a evita astfel de situatii, folosirea indicatorului accesul_interzis19.gif pe bulevard inainte de scuar, pe partea pe care venea cocalarul cu passatul.

 

Not really. Cam asta este scopul scuarului... sa se poata intoarce. Eventual o bordura ca sa nu mai intoarca pe unde li se taie ar fi fost de folos. De obicei in scuarurile astea mai stau si unii parcati aiurea si nu prea mai ai pe unde sa respecti locul de intoarcere.

 

Oricum dupa fata nu prea il ajuta nici creierul asa ca doar niste indicatoare in plus nu cred ca erau de folos.

 

Sanatate multa lui nenea Cavaleru si sa nu ramana urme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah,iar accident cu persoane cunoscute :lol: ...din pacate mi se intareste convingerea ca daca folosesti motorul in mod curent in Bucuresti nu ai cum sa scapi neatins!

Stai linistit ca poti sa ti-o iei si la 100km de Bucuresti in singura iesire din 5 ani.

 

 

@Cavalerul: bafta cu piciorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insanatosire grabnica cavalere. imi pare teribil de rau pentru nesansa asta. in cazul improbabil in care intri pe forum vezi ca-ti las numarul de tel pe privat. am rude doctori (nu in ortopedie ce-i drept) si sa vedem ce-i de facut.

p.s. daca sunt prieteni de ai lui pe forum si gasesc de cuvinta ca omu are nevoie de vreun ajutor sau de vreo pila apelati pe privat va rog sa vedem ce si cum.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cavaleru -> sanatate multa

 

@prietenii lui -> daca e nevoie de sange si nu numai, dati de veste

 

@stege -> poti pastra un ton mai moderat, ca asa sigur nu ii faci nici un serviciu lui @Cavaleru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Not really. Cam asta este scopul scuarului... sa se poata intoarce.

Ba really.. In cazul de fata scuarul nu e unul simplu, e o intersectie cu straduta respectiva.

Eu asta ziceam mai devreme, ca daca lasi asa cum e intotdeauna vor fi chestii de-astea ciudate in care nu mai stii cine avea prioritate si nu asta ar fi problema, dar problema e ca se lasa cu oase rupte..

Daca privesti intersectia din 17 unghiuri o sa-ti dai seama ca la un moment dat ca si cel care face stanga de pe straduta, si cel care intoarce are prioritate.

Si Cavaleru a avut nenorocul sa demonstreze asta.

 

Ori pui obligatoriu la dreapta la straduta ori intoarcerea interzisa in scuar. Nu poti sa faci scuarul ala 3 in 1 pe drum cu 3 benzi pe o parte, e o mare bulibaseala. Repet, in tari mai curate nu o sa vezi asa ceva.

 

Un scuar ori e pentru intors ori pentru intrat/iesit pe/de pe stradute, asta vreau sa zic.

(Scuze ca dezbat pe cazul tau, Cavalere, lasa ca o sa-ti treaca si o sa fie bine! Eu azi in drum spre casa am descoperit ca daca esti cu gandul la forum poti usor sa te urci pe pietoni pe trecere unde sunt 2 benzi..si masina s-a oprit in dreapta. Si pietoni grabiti, nu alta..Am tras o frana si am tarsait spatele vreo 2m.. si mai mult de 50km/h nu aveam...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatia a mers bine, fara complicatii, piciorul va fi in regula. Acum e inca sub efectul sedativelor, dar intotdeauna a fost cu moralul sus. GOGOGO Cavalere!

Cat imi doream sa nu apara topic pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca masina totusi a intrat cam pe unde trebuie in viraj stanga, numai ca nu s-a asigurat suficient stanga si a intrat spre banda a treia nu pe prima banda. Cand intorci intri pe prima banda nu pe a doua sau a treia, pentru ca tu intri cu viteza mica si cel ce vine pe banda 2 sau 3 vine rapid si e nevoit sa franeze. Aceeasi situatie ca atunci cand unul iese de pe o straduta si iese direct pe a doua si ii iau mortii la paula in casca insotit de claxoane. Ma mai gandesc ca poate din dreapta masinii, pe bulevard venea unul si pustiul cu masina a intrat la mustata, in graba, presat fiind sa degajeze apoi nu a mai avut timp sa se asigure suficient stanga. Cand spun ca trebuie scoase masinile de pe banda 1 nu vorbesc de nebun, sunt real pericol stationate pe banda 1, in multe situatii diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...