marcone Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Cheie filtru de ulei 74mm cu 14 laturi stie cineva pe unde pot gasi? Arata ca mai jos: Mesaj completat 64 nu 74mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Concluzia la care am ajuns dupa ce mi-am cumparat 4-5 truse diferite (1/4 1/2 3/8 ) ar fi ideal daca mi-as lua koken din japonia. Diferenta nu ar fi prea mare. Ideea ar fi sa imi construiesc eu exact ce doresc: ex: set de keys 6-16mm tubulare 4 - 36mm (pe intervale 4-12 1/4; 10-16 5/6 si 14-36 1/2) set de hex 3- xx (pe 1/4 si 5/6) set de torx (1/4 si 5/6) tot asa... Nu am scule proaste desi 80% dintre el sunt facute in china. Dar am 7 mii de tubulare de 10, fiecare trusa avand una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSI Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 In tirg la Valea Cascadelor,simbata gasiti pe rindul de la gard truse Proxxon la 100 lei ceea ce e foarte convenabil, nu sint contrafacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Black & Decker in genul celei din imagine dar fara tubularele lungi si doar capetele de baza pt surubelnita, la 360 lei la Practiker. Am desfacut toata mobra de pe cadru si sculele nu au tusit. Isi merita banii decat truse gen Louis sau Polo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 este identica cu trusa de la louis numai ca sunt 2 diferente 1. la a mea cutia este albastra 2. pretul eu am dat 200 ron acum cat tine nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 A folosit cineva chei BGS? E o promotie la Louis, 30 de euro setul complet de chei combinate 6-30: http://www.louis.de/_40a5e0086eb9275c44a1d...tnr_gr=10003639 Sunt bune de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 De banii aia iti recomand aceeasi firma Black and Decker , la Praktiker, chei inelare la un capat fixa la celalalt, la 65 lei. de la 8 la 19 parca. am uat si isi fac treaba si macar stii ca e o firma mai spalata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 De banii aia iti recomand aceeasi firma Black and Decker , la Praktiker, chei inelare la un capat fixa la celalalt, la 65 lei. de la 8 la 19 parca. am uat si isi fac treaba si macar stii ca e o firma mai spalata Imi trebuie imi speciual cheile peste 19: 22,24 pentru roata spate 32 pentru piulita de la jug... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Atunci iti recomand cu caldure tubulare. Mai bine iti iei marimile de care ai nevoie decat o trusa intreaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Atunci iti recomand cu caldure tubulare. Mai bine iti iei marimile de care ai nevoie decat o trusa intreaga Am si tubulare, dar de ex la jug nu poti desface piulita daca nu desfaci si ghidonul (nu am semighidoane), lucru pe care vreau sa-l evit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salut, caut si eu un redresor dar sa pot incarca si bateria de la masina cu el nu doar moto. La louis unul pentru asa ceva costa 99E, alea mai ieftine cika nu merg. Nu vreau sa fie superprofesional ca nu am decat 2 baterii si il iau just in case, dar nici ultima panarama. Ma intereseaza in special solutii cat mai compacte, ca stau prost cu spatiul. Ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salut, caut si eu un redresor dar sa pot incarca si bateria de la masina cu el nu doar moto.La louis unul pentru asa ceva costa 99E, alea mai ieftine cika nu merg. Nu vreau sa fie superprofesional ca nu am decat 2 baterii si il iau just in case, dar nici ultima panarama. Ma intereseaza in special solutii cat mai compacte, ca stau prost cu spatiul. Ce imi recomandati? Il am eu pe ala de la Louis si-si face treaba decent. Poti incerca un Optimate, daca vrei ceva mai compact. Parca vazusem unul prin Bucuresti (posibil in Cotroceni, dar nu bag mana-n foc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 In practiker gasesti Sau un incarcator de laptop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 O sa trag o fuga si in Praktiker sa vad ce gasesc. Optimate ala arata foarte bine dar nu m-am lamurit daca incarca si bateriile auto, din cate am citit acolo se foloseste doar la moto si atv. Cat despre incarcatorul de laptop nu stiu ce sa zic, as vrea sa iau ceva ca lumea, dau odata 60 de euro dar sa-l am. Eu am acum un redresor facut in 70 la electroputere parca dar as vrea ceva mai performant, nu stiu ce fel de sistem de protectie are dar la felul rudimentar in care arata nu prea ma incalzeste. Vreau ceva mai din zilele noastre, care sa-mi arate si starea bateriei eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Unde gasesc un set de lere mai precise de 0.05mm (adica 0.010, 0.013, 0.015, 0.018, 0.020, 0.023, 0.025, astea sunt valorile care ma intereseaza in mod special)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 extractor pt. rulmenti de jug ? cum ar trebuii sa arate, de unde, cat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Unde gasesc un set de lere mai precise de 0.05mm (adica 0.010, 0.013, 0.015, 0.018, 0.020, 0.023, 0.025, astea sunt valorile care ma intereseaza in mod special)? La practiker, Black&Decker. Eu delea am si sunt OK. 25 ron parca. extractor pt. rulmenti de jug ? cum ar trebuii sa arate, de unde, cat ? Daca vrei musai extractor, in piata. E destul de ieftin da il folosesti o data si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 man daca la modelul asta te referi, iti garantez ca nu scoti rulmentul de jug cu el, treaba e, ca nici n-am idee cum ar trebui sa arate un extractor sau presa pt. rulmentii de jug, axul ala al jugului are vreo 20 de cm, nu ma intereseaza o scula profi din care sa fac bani, ci sa-mi pot schimba rulmentii la jug o data la 2-3 ani sau cat dracu or tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7538666.html Sau surubelnite/dornuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Eu am l-am taiat de pe ax. Cu flexul l-am ciupit putin si dupa cu o dalta, a iesit singur cald fiind. Nu merita sa dai 100 ron pt o operatiune care o faci la 30.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 (editat) am gasit aici o varianta destul de eleganta fara sa ai scule, dar e valabila doar daca ai rulmenti conici, la cei cu bile degeaba spargi carcasa cu nu ai buza aia, eu ma declar multumit http://www.garagenight.tv/ep-5-replacing-s...-head-bearings/ Editat Noiembrie 16, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Caut cheie de bujii de 18 din tabla (unii ii zic tubulara tiganeasca) - singura care se potriveste la anumite motorete. Se gaseste in trusa de scule a unor motociclete, prin magazine din pacate n-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Nu poti lua o tubulara normala si sa o strunjesti? Eu asa am facut la GS cand mi-am ratacit cheia de bujii Apoi am sudat pe ea o tija/prelungire si iaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) De ce as strica o tubulara pentru asa ceva? Tubulara plus strunjit = scuNp. Nu merita. Editat Noiembrie 24, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Varianta cu polizorul am facut-o si eu dar am folosit o tubulara scumpa din otel adevarat chiar daca nu se pun mai mult de 25Npe strangere-desfacerea bujiei am mai intalnit si motoare care datorita etatii avansate sau service ambulant nu am mai putut scoate bujia ca ba s-a rupt intre cheie si filet ba era sudata pe quloasa. Oricum daca sti ca 18 e cheia ce iti trebuie sfatul meu e sa cumperi de la draper sau facom un 18 adevarat pe care sa-l bagi in bormasina si sa-l dai la polizor. E o strunjire tiganeasca dar care face treaba cum trebuie. Cititi pe cutia de la bujie cum se face strangerea!!! E super simplu. P.S. Despre rulmentul de jug inferior recomand schimbarea cu tot cu simeringul de la baza. Se incalzeste cavitatea cu lampa de gaz si apoi se baga axul pana in rulment in galeata cu apa. normal e sa cada pur si simplu fara ceocan. Daca anterior a fost folosita dalta si ciocanul si s-au creat cratere atunci este la scule auto un diapazon gen pana care te ajuta sa-l scoti fara sa modifici unghiul jugului cu barosul. Ce-am scris mai sus e cum sa faci ca sa ai o motocicleta tipla geometric si mecanic. Axul ce leaga jugurile este relativ sensibil la bataie si poate duce la deformatii geometrice ale motocicletei. Promit cand imi vine de schimbat rulmentii la jug va fac o filmare sa vedeti cat e de simplu. Editat Noiembrie 26, 2010 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.