nutreț Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ati comandat careva anvelope sh de pe remusmoto? Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Eu am in plan sa imi iau anvelope noi din mai multe motive: 1. Am mai avut cauciucuri noi imediat dupa niste SH-uri bunicele iar diferenta a fost SESIZABILA 2. Nu gasesc prea des dimensiunile din carte ale motocicletei mele 120-60-17 cu 160-60-17 3. Nu cumpar anvelopele ca sa le vand ca SH-uri mai tarziu. 4. Nu accept sa platesc pt un lucru uzat si supra evaluat de un samsar de anvelope!!! Mai bine stau pe dreapta si strang banii necesari pt ceva nou dar cand am anvelopa dorita ma pot bucura de ea in voie! Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Am mers pe sh-uri de cand ma stiu si nu am avut probleme niciodata.La franare nu mi-a fugit niciodata fata pe asfalt curat.Ultimul cauciuc fata pe care l-am avut a fost schimbat anul trecut ,era pe motocicleta cand am cumparat-o in 2008 si era DOT 2004.Si nu am murit.Dar probabil nu am murit pentru ca nu i-am dat goarna oriunde si oricand fara sa-mi pese de ce se intampla in jurul meu,ci doar cand a fost drumul liber si fara trafic... Eu cred ca ochii in 4 si stapanirea de sine cand este cazul sunt mai pretioase decat orice cauciuc de 1000 de euro bucata traducere: de fapt nu stiu sa merg pe motoreta dar sunt constient de asta asa ca merg mai cusher! da' daca-mi sare vreodata ceva in fata ma imprastii ca prefer gume sehash. si o spitalizare e mai ieftina decat un set de gume! da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Pe fata e bine sa pui unul nou, spatele poate suporta si SH. Editat Februarie 5, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) legat de siguranta eu nu sunt de acord ca cauciucurile sh sunt periculoase. daca caucicurile sh nu's muci, ai aceesi siguranta ca cu unele noi. mai e un curent care zice ca cauciucul nou se pune doar sa te ajute la franarea de urgenta, e o porcarie. daca mergi linistit nu are nimic. mai sunt unii care zic ca nimeni nu shimba cauciucul ca e bun. gresit ! multi schimba ca nu place guma noua ca erau obisnuiti cu altceva, pleca la o plimbare mai lunga e.t.c eu zic ca multe cauciucuri sh mai merg mult si bine. cine are curaj sa ma contazica? oricum daca ai: rsv, r1, gxr sau r6 e.t.c cu gume touring sh nu o sa iesi din forja de pe bulevarde. daca ai si ceva aere de racer si pui touring sh ai sanse mult mai mari sa fac poc la prima iesire din oras. cum zicea jagi '' cauciucul nou si mole e ca un casco" pt raceri;). daca mergi incet n'ai nevoie de casco ...de la cauciucuri. plm Editat Februarie 5, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 eu sunt fan NOU. o guma noua te tine o perioada in care daca ai lua SH probabil ar trebui sa iei minim 2. Cand incepi sa aduni nu e mare diferenta...sigur, fiecare face cum crede ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 cauciucurile noi sunt cauciucuri noi asa cum Honda-i Honda.. dar avand in vedere ca romanu'i roman si banu'i ban, exista si o cale de mijloc. ZaiR are mare dreptate, intotdeauna cauciucul fata e cel mai important...atat pentru franare cat si pentru a tine mobra sus. Daca fuge fata, te'ai dus pe copca Dupa parerea mea, un cauciuc SH nu trebuie sa fie mai vechi de 4 ani la data achizitionarii(as putea spune chiar 3), si daca tot iei cauciucuri vechi(putin intarite, putin invechite), ia clasa MOALE. Daca iei un super-touring de 6 ani e clar ebonita si te tranteste cu prima greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 am avut SH, acum am nou(pe spate) - mare diferenta nu am simtit. parerea mea e ca se exagereaza mult pe tema asta. nu spun ca un cauciuc nou nu e mai bun decat unul sh, dar daca nu ai bani de nou, merge si sh-ul treaba e simpla: -ai sh? mergi mai linistit -ai noi? mergi mai linistit, is destui idioti prin preajma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Mersi baieti. Mi se pare ok noua pe fata si SH pe spate. Are ceva daca cele doua sunt de marci diferite? Editat Februarie 5, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Nu. Legenda spune sa nu le iei de constructie diferita, adica Bias fata si Radial spate, sau invers. Eu am avut radiale, acum am bias. nu vad mari diferente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Ati comandat careva anvelope sh de pe remusmoto? Pareri? Salut. eu iau de la el si e ok. Ultimul luat asta vara era cu DOT-ul de 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 traducere: de fapt nu stiu sa merg pe motoreta dar sunt constient de asta asa ca merg mai cusher! da' daca-mi sare vreodata ceva in fata ma imprastii ca prefer gume sehash. si o spitalizare e mai ieftina decat un set de gume! da! Prietene,eu zic ca in 25000 de km pe motocicleta ai timp sa inveti sa mergi.Si pt informatia ta,cu aceste "jeguri" de cauciucuri m-am aplecat in curba pana am atins cu scaritele si tot nu s-o intamplat nimic.Motivul pentru care nu s-a intamplat nimic nu e pentru ca am avut cauciucuri noi sau sh ci pentru ca am stiut cand sa fortez nota si cand sa nu o fac,ca sa o pot forta si alta data.Daca esti un idiot kamikaze pe motocicleta,tot un idiot kamikaze ramai si cu cauciucuri noi. Repet,fiecare sa-si cumpere ce vrea,eu doar am spus ca daca ai cauciucuri sh pe motocicleta nu e mai periculos decat cu cauciucuri noi atat timp cat NU II DAI 200 PRIN ORAS CA UN (cuvant urat).punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Prietene,eu zic ca in 25000 de km pe motocicleta ai timp sa inveti sa mergi.Si pt informatia ta,cu aceste "jeguri" de cauciucuri m-am aplecat in curba pana am atins cu scaritele si tot nu s-o intamplat nimic.Motivul pentru care nu s-a intamplat nimic nu e pentru ca am avut cauciucuri noi sau sh ci pentru ca am stiut cand sa fortez nota si cand sa nu o fac,ca sa o pot forta si alta data.Daca esti un idiot kamikaze pe motocicleta,tot un idiot kamikaze ramai si cu cauciucuri noi. Repet,fiecare sa-si cumpere ce vrea,eu doar am spus ca daca ai cauciucuri sh pe motocicleta nu e mai periculos decat cu cauciucuri noi atat timp cat NU II DAI 200 PRIN ORAS CA UN (cuvant urat).punct 25.000. pot sa te ating? stai linistit, la cat de joase-s scaritele la un st poti sa atingi pamantul cu ele si cu niste gioarse incalzite. acum problema nu se pune la modul ca nu poti sa mergi cu ebonite, nicidecum! se poate merge. problema e cand trebuie sa eviti ceva din scurt si/sau sa franezi. atunci se vede diferenta. asta la mers normal. ca daca vrei sa inveti sa te dai si un pic mai agresiv (atentie, nu "racing" sau ma rog, depinde de ce intelege fiecare prin racing) si ai un pic de instinct de conservare atunci te limitezi. stii cam pe unde-i limita gioarselor, te obisnuiesti cu ea si ajungi sa mergi pana acolo fara nici un fel de efort. problema vine cand iti pui gume noi si nu stii ce sa faci cu ele. in relfex ti-a intrat sa te apleci, sa bruschezi si sa franezi cu motocicleta aia cu niste gioarse. si o sa spui ca nu-i mare diferenta cu gume noi fata de vechi. sa stii ca un relfex dobandit foarte, foarte greu se schimba. si doar in extrem de putine cazuri numai dupa primul set de gume noi. si pe langa toata distractia asta cu gumele (unde oricum mai e muuult de discutat) conteaza ENORM si reglajul suspensiilor, inclusiv distributia greutatii si pozitia centrului de greutate care tot din suspensii se regleaza, in fata prin modificarea pozitiei furcii in juguri, in spate prin kit-uri (ori reglabile, cele mai faine) de urcare sau de coborare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Anvelopa care o am pe spate se prezinta in conditia in care se vede in poza, iar la DOT are urmatoarele inscriptii: DOT " ER 37 xxx 1001 " ... Wikipedia nu m-a lamurit, daca e sa ma iau dupa ce spune acolo, anvelopa ar trebui sa fie fabricata in 2001. Nu are crapaturi, nu are semne de imbatranire. Rog pe cineva avizat sa ma lamureasca cu nedumerirea asta a mea. Poza este facuta azi, intr-o parcare pe DN. Editat Februarie 13, 2013 de Mrija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Poate fi 2001,daca a fost depozitata corespunzator nu se coace asa de tare, nu apar crapaturi, dar cauciucul totusi se intareste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Din ce spui tu e saptamana 10 din anul 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Totusi 12 ani si sa nu imbatraneasca .... anvelopa e semi-moale daca bag unghia sau cheia in ea, nu e tare ca betonul. De coapta nu e coapta, are culoarea naturala dupa cum se vede. Nu are crapaturi deloc, am avut 2 cauciucuri la masina care erau Michelin luate din SH iar la 6 ani deja aveau crapaturi. Pffff .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 este 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Cat timp a fost ferita de soare sau inghet nu crapa si nu-si schimba culoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 eu nu as merge pe gixxer cu asa ceva..am avut gume vechi de 4 ani si alunecau ca dracu, daramite unele de 11 ani (!) Iti place riscul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 tot felul de ciudati, ce vrei? poate-i place sa faca drifturi! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Pai probabil le-a luat "de noi" cum mai sunt si pe aici nefolosite cu dot 2007. Editat Februarie 13, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 am mai spus undeva, unu ca cauciucuri de 11 ani a ajuns in sant, pe cheia eu am cauciucuri dot cu 2010, montate de noi in 2012, le mai tin doar anul asta...in 2014 vine set nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 corect...saptamana 10 din 2001. Ma intreb cat de bine sa fie depozitata ca sa si pastreze specificatiile tehnice...11 ani e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 tot felul de ciudati, ce vrei? poate-i place sa faca drifturi! ) ce drifturi frate, nu vezi ca are o palma de chicken strips... corect...saptamana 10 din 2001. Ma intreb cat de bine sa fie depozitata ca sa si pastreze specificatiile tehnice...11 ani e mult. numai in formol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.