Sari la conținut

Postări Recomandate

Inteleg, si diferenta in km care este? Cu cele moi cat ai mers? Ce marca recomanzi?

Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo

La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta.

Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Dan.Andrei Ideea este ca nu pot spune ce stil de mers am, momentan am un scuter(vmax 60-65) dar banuiesc ca stilul de condus motorul este asemanator cu cel de condus masina. Daca este asa si eu sunt genul care merge batraneste. In general nu sunt atras foarte mult de vitezane, mi-ar placea foarte mult un chopper/touring, insa am avut o ocazie si urmeaza sa-mi cumpar cbr-ul. Am zis ca pentru inceput, e numai bun pentru a ma invata cu mersul pe ele. Nu sunt adeptul vitezei.

Cat despre pata de ulei...n-ai ce sa-i faci:D

 

 

Pilot Road 3 le am de vre-o 3000 k, sunt dual compound, pe mijloc sunt putin mai dure iar pe margini mai moi sa ai aderenta pe curbe. Mai dur pe mijloc nu inseamna tare, bagi unghia in el. Le-am ales pentru ca ma mai dau si pe ploaie si gumele astea chiar fac diferenta + ca arata foarte bine profilul :). Pun si 2 poze de la un shooting, din pacate nu am facut poze dupa ce le-am montat.

Interesanta ideea cu dual compund. Planuiesc sa merg pe orice(ploaie,vant,caldura,etc....mai putin zapada:D). Cat despre profil, ce-i drept, cand iti aluneca motorul, nu ma mai gandesc la cum arata profilul:D.

 

 

Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo

La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta.

Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok.

Am inteles. Grea decizie si cu cauciucurile astea:) Defapt cu toate este.

Oricum in principiu, daca e sa gasesc, cred ca ar fi indicat sa-mi iau cauciucuri diferite. Moale fata, mai rigid spate.

 

Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj?

 

Din cate am inteles eu de la persoane care au incercat, chiar daca bascula iti permite montarea unui cauciuc mai lat nu este recomandat de catre producator sa faci asa ceva. Eu personal am avut doar marimea de cauciucuri recomandata in cartea tehnica deci nu ma pot pronunta din experienta dar am auzit de persoane care se plangeau de o ''degradare'' a ciclisticii motocicletei (comportament imprevizibil pe virare, voblaj, supra/sub virare, etc.). Nu stiu totusi daca acest lucru se aplica doar la modelul meu de motocicleta sau la toate. Plus ca ''un cauciuc mai lat'' la motocicleta nu este acelasi lucru cu un cauciuc mai lat la masina :) ... este mai mult o treaba de estetica decat de performante. Oricum, las pe cineva cu experienta sa se pronunte, eventual care a incercat treaba asta chiar pe un CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj?

 

Nu merita, chiar din contra, aduce numai dezavantaje.

 

Un cauciuc mai lat pe o janta mai mica isi deformeaza profilul ( se ingusteaza pe coama ) ceea ce duce, pe drept sau inclinat, la un contact mai mic cu asfaltul.

 

Acest fapt conduce si la un uz pronuntat si neregulat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita, chiar din contra, aduce numai dezavantaje.

 

Un cauciuc mai lat pe o janta mai mica isi deformeaza profilul ( se ingusteaza pe coama ) ceea ce duce, pe drept sau inclinat, la un contact mai mic cu asfaltul.

 

Acest fapt conduce si la un uz pronuntat si neregulat.

Multumesc, atunci o sa raman la ale ei dimensiuni:D

 

 

Pirelli Angel ST. De ploaie zic producatorii, compozitie relativ moale, de tinut te tin minim 1 sezon mai ales la mers normal. :)

Merci, acum ca mi-am facut o idee, incep sa cercetez piata.

 

In minte mi-a ramas Michelin Pilot Road 3. Imi place ideea, dar sa ma interesez cat de fiabile sunt. Si ce pret au, normal:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la pozele cu gagici se trage :) ... oricum, orice ai alege, sa ai parte numai de asfalt bun si de benzina in rezervor!

 

Bafta!

Haha, corect, e si asta o idee:D Multumesc la fel si tie si tuturor, sa ne auzim cu bine si cine stie, sa ne vedem si la un suc dupa ce imi iau motorasul:D

 

Inca o data multumesc pentru sfaturi si informatii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

Vreau sa achizitionez o pereche de cauciucuri Metzler Rennsport pe care le voi folosii la un ducati de 1000cm, in regim predominant oras si doar pe timp de vara,

Vreau pareri referitoare la aderenta pe suprafata uscata(asfalt)si la cat de repede ajung in temperatura optima de lucru si daca ajunse acolo, au aderenta capabila de un mers mai sportiv( nu pista sau cu genunchii pe jos dar sportiv)

Plus sa ma ajute cineva referitor la indicii care ii au pe ele cauciucurile, spatele are 73w iar fata 58w , ce semnifica?

Multumesc anticipat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

Am inteles :), pe principiu' honda sunt cele mai bune :))

 

Ma intereseaza in special modelul Rennsport care vreau sa il achizitionez de la un prieten , cauciucurile sunt noi dar au dot 2010, si ma intereseaza ce compozitie au, soft, medium sau hard plus ca pe cel din spate are scris 73W iar pe fata 58w , nu stiu ce semnifica aceste inscrisuri

Ma mai intereseaza daca au aderenta corespunzatoare in conditii de uscat, aici nu ma gandesc la merg cu coatele pe jos ci o abordare mai sportiva pe strada, o franare de urgenta in care sa ma ajute, nu sa mi se incolaceasca ghidonul etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Da frate, Honda asa vine, echipata din fabrica :| . Poate e coincidenta, poate nu, dar mie imi plac .

Prima fraza era gluma ;)



Si daca mergi pe principiul "le achizitionez de la un prieten", nu vreau sa prinzi o pata de "ulei" pe "asfaltul ala uscat" ;)

Bafta ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva saptamani, pe ploaie, o masina nu a mai luat curba si mi-a iesit in fata.

Anakee 2 de pe fata, la frana maxima, nu s-a blocat, a franat impecabil.

Bridgestione Excedra G602 de pe spate s-a blocat. O sa il inlocuiesc cu Anakee 2 dar as vrea sa va intreb daca gasesc ceva cu si mai multa aderenta. Multumesc!

 

Dimensiunea este 130/80 - 17, daca conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am avut probleme de aderenta cu Anakee 2 pe spate. Poti sa-l cumperi fara grija. Se comporta cel mai bine pe ud, in comparatie cu Conti TrailAttack, Conti Escape si Metzeler Tourance (pe-astea le-am folosit eu pana acum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada?

 

Da-i un PM userului "Legnakrad." Stiu sigur ca a avut SportSmart pe un GSR600, anul trecut. Tipul se da destul de frumos cu motorul si stiu ca merge si pe Amckart.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere despre diablo SC2 versus metzeler k2 interact ?strict cei care au mers pe asa ceva...

SC am avut sincer nu mai stiu ce compozitie ..oricum ,am fost incantat de ele..acum vreau sa stiu cum e comparativ cu k2 interact ?eu m-am oprit la aceste doua gume dar ...e bine venit orice sfat :mers 90% strada 10% circuit mic.La anul vreau sa merg cu cotul pe jos(nu neaparat cazand :))) mai am cativa centimetrii pana la "touch down" o sa am nevoie de o guma serioasa

De asemenea ,sunt bine primite si cateva oferte de pret @PM

post-19031-0-07714300-1377858130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai inca mult loc de aplecat motocicleta. Genunchiul si cotul pe jos sunt consecinţe ale mersului tare, nu invers.

 

Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada?

Se comportă onorabil.

Tu eşti însă greu si e posibil sa topesti spatele. Va trebui sa ne uităm la guma spate după fiecare sesiune si daca va fi cazul sa reglam presiunea.

Schimbă faţa pt că de la aia ai sa cazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada?

 

Ceva 50-50 e Michelin Pilot Supersport, model nou de anul asta

Sau Sportmax Q3, dar se gaseste in RO?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar poza aia e random ,pe strada o inclin mai mult decat trebe....

si pe skatkart o sa scot sub 1:10 cand o sa am motor ultrausor ,anvelope /55 ultraaderete sa nu mai am morcovu in c.r si sa am o pozitie corecta la ghidon ,amortizoare setate pe greutatea mea ,expreienta 3000 de ture in plus, greutate:20-30 kg in minus.

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la tine este experienta(skill-ul) pentru mersul pe circuit. Se poate merge stock si cu cauciucuri adecvate mult sub 1.10 pe Skatkart fara sa ai "motor ultrausor". E un plus, dar trebuie pus accent pe pilot si cauciucuri. Asta e baza.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa am toate alea (adica niciodata-niciodata no sa slabesc 10-20kg) o sa accept si provocari pe circuit pana atunci strada ramane baza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...