Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 23 minute, Asimplu a spus:

Au balonul mai rotunjit decat Pirelli Diablo Rosso, ceea ce mie imi place, deoarece nu sunt prea incantat de senzatia aia de "ursul cazut din luna" in momentul aplecarii pe curbe. Fata de Pirelli, mi se par mai previzibile.

Astept sa vad cat tin.

M-am gandit si la aspectul acesta. Tuono e deja destul de agila din punctul asta de vedere, nu cred sa am nevoie de rapiditate mai mare la atac...numai sa nu aiba efect invers pronuntat. Treaba cu zgaltaitul nu ma deranjeaza.

Imi surade ideea ca intra repede in temperatura, merg predominant in oras.

Acum 39 minute, Lucian_M a spus:

Am încălțat recent un Hornet cu anvelope Mitas, s-au montat și echilibrat destul de ușor, feeling de "gumă de calitate". M-au impresionat plăcut, totuși rămân la Scorpion Trail 2. Deh, fixurile mele.

Eee, asa am si eu fixuri, dar mi-am dat seama ca trebuie sa pun potrivite pentru ceea ce fac most of the time in loc sa pun pentru ce planuiesc si nu ajung mai deloc sa fac 😐

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, WotRU2Me a spus:

 

Eee, asa am si eu fixuri, dar mi-am dat seama ca trebuie sa pun potrivite pentru ceea ce fac most of the time in loc sa pun pentru ce planuiesc si nu ajung mai deloc sa fac 😐

Te înțeleg perfect.

95% din trasee sunt pe asfalt, musai trebuie aderență pe uscat și pe ploaie. Cu 5% offroad mă descurc onorabil. Mai cramponate nu vreau, că îmi dau vibrații suplimentate, mai "soft" nu-mi trebuie, că se uzează prea repede. Și parcă sunt un pic reticent la schimbări și încercări, rămân la ce știu că nu m-a dezamăgit.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, ma alint si eu 😁

Ma mai gandeam si la Road 5, vad o sumedenie de stradale echipate cu ele in drum spre servici sau parcate in fata sediului. Probabil le aleg baietii pentru longevitate, in afara de un tip cu un Street triple care, dupa cum le uzeaza, pare ca are mai multe pretentii de la ele (ii place sa se mai joace dar nu intinde coarda...bine, nici n-a venit caldura inca pe aici, au tot fost sub 8 grade la ora la care probabil pleaca de acasa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Stai liniștit, marea majoritate a generației noi de motocicliști nu știu decât de Michelin și Motul și înghit pe nemestecate tot ce zboară.

Ei nici nu știu pe care parte e cricul.😊

Dacă spui de altceva încep textele gen eu țin la siguranța mea și la mobră etc.

Am fost curios și am testat o pereche de Mitas Touring Force pe Gtr1400.

Cam 14.000 km au ținut,  perioadă în care am mers și iarnă sau vară, inclusiv pe o ploaie puternică pe autostradă.

Nu am sesizat nicio diferență față de alt brand,  erau tocite frumos, frâne cum trebuie.

Faza este că sezonul următor le-au scumpit,  atunci eu costat vreo 700 RON setul 120 cu 190 /55, jumătate de preț față de Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Așa este.

Motivul pentru care nu am mai luat și acum este faptul ca le-au scumpit la scurtă vreme și pentru 300 RON în plus am zis să încerc și Dunlop.

Oricum sunt mai ieftine și acum, raport calitate preț foarte bun pentru niște gume excelente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu nu am o problema să-mi asum.

Cum nu am nici să fac încercări și pe urmă să îmi spun părerea.

Mă distrează însă cei care spun nonșalant "domle, să vezi ce bine stă Michelin pe ploaie".

Pai cum pana mea îți dai seama, că nu știi nici pe ce parte se urcă pe motor?

Verdicte din astea pot da piloții care fac teste pe circuit, nu unul sau altul pe stradă.

Mamăă, l-a prins pe el ploaia și dă verdicte!

Și pe ploaie ei merg numai vertical.

După 18 ani pe diverse mobre și câteva sute de mii de km eu nu-mi dau seama de diferența dintre o gumă gen Mitas sau Dunlop.

Pentru că nu m-am riscat să-mi fac praf mobra, echipamentul sau pe mine lăsându-mă pe viraje cât mai mult când plouă.

Sau să fac teste și măsurători, că ăla frânează cu jumătate de metru mai mult sau mai puțin.

Or fi și piloți incognito printre noi care fac asta, dar eu recunosc că nu o fac.

Nu zic că nu eest diferență, e clar că prețul în plus nu este dat numai pe brand. 

Cel mai probabil calitatea se reflectă în durata de viață a gumei decât în comportament.

În ale mele nu a intrat plumb mult, nu au voblat, am mers cât se poate de bine cu ele.

Și cine mă cunoaște știe că nu merg nici încet, dar nici nu-mi pun viața aiurea în pericol.

 

1 oră în urmă, WotRU2Me a spus:

Unde le-ati vazut asa ieftine? Pare ca au cam aliniat preturile.

Da, le-au scumpit.

Eu dădusem acum 3 ani ~740 ron/set. Anul următor nu le-am mai găsit sub 1200, cam așa sunt și acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Trebuie sa incalt Transalp-ul si cum nu am gasit Bridgestone de care doream , mi-au cazut ochii pe Metzler Tourance.

 

Singura mea experienta a fost cu Metzler 888 pe Goldwing si a fost un dezastru. Cate mii de km si  le-am aruncat la gunoi 🤦‍♂️.

 

Acuma am zis sa nu dau cu pietre. Daca nu le-a iesit la Touring (cred ca era prea greu Goldwing-ul pentru ele) asta nu inseamna ca nu fac anvelope bune.

 

Asadar: sunteti pe aici careva cu ceva experienta cu aceste anvelope? In principiu se va merge cel mai mult pe asfalt, si poate ceva enduro soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

In ultimii 6 ani am folosit doar Metzeler Tourance pe G650 Sertao...am facut peste 40 de mii de km. Personal am fost si sunt foarte multumit. Se comporta bine si pe ud desi nu am avut ghinionul sa prind deseori ploaie in turele mele. Se poate merge si pe drumuri forestiere, ma rog, cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit Metzeler Tourance (varianta asta: https://www.metzeler.com/en-ww/products/tyres/tourance, nu vreuna din variantele next) pe un VStrom 650. M-au tinut un pic peste 20k km (parca vreo 22k daca imi amintesc bine). Pe uscat am dat cu scaritele de asfalt, pe ud nu m-au speriat - nici eu nu mergeam prea agresiv.

Ba chiar prima mea tura de offroad (traseele din Apuseni de la https://www.carpathian2wheelsguide.com/) de vreo saptamana a fost cu acel VStrom cu anvelopele astea. A fost uscat si am luat o singura tranta pe iarba :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut două seturi pe V-strom, nu prea am ce le reproșa. Mulți spun că sunt învechite ca design și concepție, dar la capitolele anduranță și aderență au fost ok. O mică problemă observată de mine (nu doar la seturile mele), apar fisuri mari între blocurile din spate (între crampoane). Am mers pe forestiere, se comportă conform specificațiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit la F650gs-ul meu Tourance-uri (si ocazional pe spate Enduro3 Sahara) pana acum un an-doi.

Si nu mai revin pe Metzeler niciodata.

 

Acum 3 ani mi-am luat un set nou, DOT proaspat, comandate aici in Germania (deci sanse mici sa fi fost contrafacute). Dupa mai putin de un an aveam niste fisuri pe lateralele cauciucurilor de bagai monede in ele. Fisuri pe langa crampoane am mai vazut, dar in nici un caz sa apara asa curand si asa mari. Cand ma uit mai atent la ele, observ si ca sunt Made in China, spre deosebire de toate alea anterioare care erau Made in Germany.

Am cautat putin pe net si se pare ca Metzeler nu mai face in Europa decat cauciucurile cele mai de top, racing, etc.

 

Asa ca din partea mea i-am penalizat, daca nu-s capabili sa mentina standardele de calitate cand isi muta productia la chinezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mitas E-08 montat in aprilie, sub 1000 km facuti. Dot 3421. 

Eu zic ca e defect de fabricatie, dar sa vedem ce zice Victor de la anvelopemoto. 
 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Pandy a spus:

Mitas E-08 montat in aprilie, sub 1000 km facuti. Dot 3421. 

Eu zic ca e defect de fabricatie, dar sa vedem ce zice Victor de la anvelopemoto. 
 

 

IMG_6803.MOV 115 MB · 3 downloads  

 

Ai mers cu presiune scazuta?

Este dubios cum s-a crapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...