littlekriminal Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Ba si chiar cautam asa ceva, la bun, ca acum nu mai merge cu D212 ca aici e asfaltu' rece. Are cineva sa ne dea si noua un link sa nu mai cautam? Vorbesc serios (de data asta). » Post actualizat in 06 Jun 2018 10:43Si Road 4 nu bag pe Daytona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Baga hatere dunlop sportsmart 2 max care e intre d212 si roadsmart, e numai bun cat timp nu tragi grav de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Poti sa incerci si un RS sau un Road 5 daca nu vrei sa mergi ca pe circuit, mai ales ca pe acolo mai si ploua. Am pus pe spate Road 5 , dupa un sezon de PP3 , si nu imi pare rau. Parca e cel putin la fel de aderent , si cred ca o sa si duca mai mult.La PP3 , cand mai aveam 1 mm pana la semnul de uzura, incepuse sa danseze spatele chiar si la plecari de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Hai merci hatere si tie nooxy. Stilul meu de mers e cam smuls, deci as tinde sa merg pe 2 max. Am combinat un r6 pe care-l bag la circuit, dar n-o sa ma abtin si o sa intru si cu Daytona, dar ma gandesc ca pana oi intra poate fac rost de niste D212 pentru R6 si le schimb de pe una pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Asta chiar a fost tare ! No offence Nu te chinuii sa pari cult! Și așa ești chinuit! » Post actualizat in 06 Jun 2018 13:56 Da, așa se scrie corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trusty Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Va salut, Ma adresez celor care au timp sa ma ajute un pic cu gasirea rotilor - inainte sa scriu aici am stat cred ca cateva ore bune sa caut pe google si youtube explicatii si tot nu prea sunt lamurit. Daca doresc sa imi cumpar niste roti noi pentru un Honda CBR 250 RA - ce model pot alege pentru maxima aderenta ? Nu ma intereseaza performanta ci doar sa fie cat mai potrivite pentru Bucuresti, inclusiv pe timp de ploaie. Practic, de unde arata ca probabil nu inteleg bine, cand spun "vreau maxima aderenta" o spun nu pentru a avea viteza ci pentru a avea control cat mai bun in situatii neplacute (praf, apa, ulei, etc...). Sunt convins ca am niste concepte de calibrat si tocmai de aceea va scriu. Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele. Dar mai pot astepta pana strang o parere de la voi Va multumesc anticipat si astept sa va citesc parerile si recomandarile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Roti ? Huh ? Sau anvelope ? "Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele" Nu inteleg...vrei sa te apuci sa-ti faci o motocicleta custom ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Nu stiu despre aderenta... Dar sigur nu vei face pana... Doar sa nu iesi la suc in Feren-Texas si sa lasi motorul nesupravegheat cu rotile astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trusty Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Mea culpa - trebuia sa scriu anvelope ^^ Acum nu mai pot schimba . Nu e custom, doar ca trebuie sa schimb destule la ea si vreau sa incep cand le am pe toate (trebuie inclusiv lantul schimbat asa ca e trebuie neaparat si anvelopele ca sa nu se faca munca de doua ori) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Michelin Pilot Road 4 sau Road 5 astea noi - pt grip f bun pe ploaie. Pt "aderenta maxima" lasam pe altii sa raspunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Am gasit la oferta SportSmart 2 Max si Sportec M7RR ... si nu ma pot hotara! Am avut SportSmart clasic cu care m-am inteles de minune dar parca as incerca si altceva. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Eu cred că nu vei face o diferență notabilă între cele două modele! În cazul de față aș fi mers pe feeling că nu dai greș cu oricare alegere ai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Asa ma gandeam si eu, cu gumele din aceeasi clasa e cam aceeasi poveste ca si cu uleiurile... dar cum nu am avut niciodata Metz-uri am zis totusi sa intreb. Facem atunci si un test la Metz-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 (editat) SS2 prima generație sunt absolut exceptionale. Max-urile sunt ceva mai slabe că performante Dar mai durabile si mai ieftine. Dacă gasesti SS2 (nu Max) ia-le fără rezerve. Inside info de la Dunlop: SS2 sunt gume super-hard pentru track days. Le poti folosi la orice regim de mers sportiv pe strada iar pe circuit, la nivel amator, când e rece. Când e cald nu sunt bune pe pista - "they become greasy". Ultima parte ti-o confirm din experienta proprie. Editat Iulie 13, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Salutare. Aveti idee daca la Auto Agusta (sau daca nu, poate imi puteti recomanda alt service) imi pot pune un petec pe interiorul anvelopei ? Am cautat azi de mi-a venit acru prin Bucuresti si nu am gasit nicaieri sa fac asta... Am luat un cui acum vreo 2-3 sapt, am pus eu pe teren un snur care a tinut decent cat sa ma duca acasa, dar cam pierde presiune. Si as vrea sa pun petec. Anvelopa are sub 1000 km asa ca parca nu imi vine sa o schimb Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Cam la orice vulcanizare iti poate pune petec. Daca vrei sa rezolvi treaba simplu, fa semn pe cauciuc si janta, da cauciucul jos, pune petec, monteaza fix la semn. Daca totusi iti pierde acum presiune, inseamna ca nu ai montat corect snurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 SS2 prima generație sunt absolut exceptionale. Max-urile sunt ceva mai slabe că performante Dar mai durabile si mai ieftine. Dacă gasesti SS2 (nu Max) ia-le fără rezerve. Inside info de la Dunlop: SS2 sunt gume super-hard pentru track days. Le poti folosi la orice regim de mers sportiv pe strada iar pe circuit, la nivel amator, când e rece. Când e cald nu sunt bune pe pista - "they become greasy". Ultima parte ti-o confirm din experienta proprie. Too late... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 Aveti idee daca la Auto Agusta (sau daca nu, poate imi puteti recomanda alt service) imi pot pune un petec pe interiorul anvelopei ? Cam la orice vulcanizare iti poate pune petec. Ai fii surprins... am umblat pe la vreo 6 vulcanizari ieri si nu am putut rezolva... Ba ca nu se baga la moto, ba ca pun doar snur nu si petec, ba ca nu au autorizatie sa faca moto etc... Ma duc astazi la Augusta, mi-au fost recomandati de catre cineva. Sper sa rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 (editat) Too late... m7rr.jpg Guma e decenta dar profilul e conservator, rotund. La plimbare și mers alert se comporta bine. La alergat tare sunt mai putin performante. Consuma-le în doi ani. După două sezoane, pierd dramatic din aderenta. Editat Iulie 14, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Depinde de preferinte, nu stiu pe pista dar pe strada gumele ascutite nu mi-au placut. Iar dupa doi ani cam orice guma (moale) incepe sa fie opinca. Le-am dezverginat azi, cuminte la inceput dupa care m-am dat un pic la ele. La nivelul meu si mai ales la aglomeratia de pe strada greu de gasit defecte. Ce am observat la montare, carcasa mult mai moale decat Dunlop SportSmart cu care am mers in ultimul timp. Lucru nu neaparat rau... repet, pe strada. Mai multe impresii dupa cateva iesiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Nu-s asa nasoale M7RR-urile, au grip bun pe ploaie , le are un prieten. Dar eu tot pe Dunlop as merge :DDDDDD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Prazilianu’ nu spune ce știe, ce și aduce aminte! Așa e, are un prieten, a citit el in horoscop, olteanul spart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat August 10, 2018 Share Postat August 10, 2018 Salut! Ce ati alege dintre Michelin Road 5 si Conti Road Attack 3 ? E vorba de combo 160 + 120 pt rasnita mea, mers stradal in mare parte, dar mai scot din cand in cand nasu si la un trackday. Conti vad ca sunt oleaca mai scumpe, am citit review-uri bune despre ele. Road 5 abia aparute, inca nu exista prea multe review-uri, dar cel putin is sigur ca gasesc DOT recent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 10, 2018 Share Postat August 10, 2018 Eu in locul tau as merge pe Conti. Pentru motoreta mea par a fi "the ultimate" anvelope pentru touring agresiv/necivilizat ca sa zic asa. Am avut din fabrica Scorpion care sun niste gume excelente pentru niste "OEM" uri (sunt si mai ieftine), acum am RoadSmart3 pentru ca sunt fan dunlop si sunt si mai scumpe,insa as putea sa le pun pe acelasi prag cu Scorpioanele, fiecare avand plusurile lor insa cand tragi linie sunt cam la fel. Si totusi Conti sunt peste ambele. Feedback-ul e atat de la prieteni cu acelasi KTM cati si alti KTMisti, unde le compara cu Scorpioanele OEM. Mega laudate Conti-urile. Par a fi cele mai grippy.Ca sa ajung catre Road5 pentru ca am bagat unghia in el doar, n-am mers pe el, dar am vazut din ce tip de guma e facut, o sa iti zic ca RoadSmart3-ul actual la franat violent "cu 4 degete" de la 100, scartaie pe asfalt de vreo 4-5 ori repetat in tip ce ABS-ul tot mesteca la el acolo. Probabil fara ABS m-ar tranti. E tipul de guma care excelenta la mers civilizat pe 1200RT spre ex, moale cand e rece insa la caldura si la stres incepe sa cedeze.Eh, am pus mana pe Road5 si e si mai moale la rece. Cam cum e un cauciuc de iarna auto, scartaie asa, dar daca rupi 3 frane cu el pe canicula s-ar putea sa chitaie de nu mai poate. Ceea ce ma face sa cred ca sunt bune pt vreme de UK si mers civilizat. Eu la RoadSmart am gasit limita destul de usor si ma joc cu limita aia pentru ca huliganeala dar are si el limita lui. Dar asta-i viata, la toamna-iarna o sa fie bune asa cum sunt ele "moi-reci". Pentru ploaie nu ma intereseaza cum se comporta nicio guma, pentru ca am mers prin ploi cu "semi-slickuri" de n-au avut aer, si n-a fost vreodata vreo problema. Atat timp cat mergi cinstit pe ploaie se poate cu orice guma. Cand ai de franat cand iti sare iepurele in fata sau mingi de copii prin sate, pt aia iti alegi gumele. De-aia eu as merge pe Conti Daca ai ABS si mergi civilizat poti sa-ti iei orice pana la urma insa RoadAttack3-ul pare a fi cel mai fun dintre cele 2 enumerate de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
302v8 Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Buna ziua, am si eu nevoie de sfaturi in legatura cu alegerea anvelopei pe fata. Motocicleta in cauza este un zx6r, as avea nevoie de o anvelopa care sa se preteze si la un eventual track day, dar in principiu 90% mers de strada. Ma uitam la Pirelli Diablo Supercorsa V2 SP si Michelin Pilot Power RS. Despre acestea doua am citit numai lucruri bune, dar intrebarea este cum fac fata la mersul de strada ? multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.