R3Kin Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Ploua la voi, sau nu aveti benzina? Ca de ocupatia clar ca nu aveti.N-am inteles nimic, nici nu ma asteptam sa inteleg ceva din gluma asta de forum.Spor la smardoiala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Nu te chinuii sa pari cult! Asta chiar a fost tare ! No offence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Da, așa se scrie corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 (editat) Sunt niste anvelope destul de slabe Deloc potrivite pentru o motocicleta de 600-1000 Nici macar nu sunt Dunlop, sunt o licenta, produse de Sumitomo Rubber Ind. Ma gandeam eu ca e ceva cu pretul ala Ooook. Merci! Raman la PP-uri Editat Iunie 5, 2018 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Da, așa se scrie corect! Doar daca ii zici ca nu l-ai chinuit tu pe el sa para cult si la perfect simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexp50 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Ceva idei de unde sa iau un 200/55R18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 sumitomo fabrica gumele dunlop in asia, goodyear in europa si america. Dunlop sunt doar marca comerciala, cum e Dacia pentru renault Mai zic o data, poate se pricepe, Sumitomo nu e Dunlop Adica sunt slabe. Cum nici Loganul nu e Megane » Post actualizat in 06 Jun 2018 08:48 sumitomo fabrica gumele dunlop in asia, goodyear in europa si america. Dunlop sunt doar marca comerciala, cum e Dacia pentru renault Daca ma iau dupa ownership, Sumitomo face un sfert de anvelopa in US. best logic award! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 (editat) Un link de foarte mare ajutor pentru cei interesati de anvelope moto performante la rece, cald, ud, uscat. Presiuni optime de lucru, cicluri de incalzire... Tot, tot! http://www.businessinsider.com/ Editat Iunie 6, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Un link de foarte mare ajutor pentru cei interesati de anvelope moto performante la rece, cald, ud, uscat. Presiuni optime de lucru, cicluri de incalzire... Tot, tot! http://www.businessinsider.com/ Sigur ii bun link-ul ? nu de alta,dar nu prea gasesc nimic din ce ai relatat mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Ba si chiar cautam asa ceva, la bun, ca acum nu mai merge cu D212 ca aici e asfaltu' rece. Are cineva sa ne dea si noua un link sa nu mai cautam? Vorbesc serios (de data asta). » Post actualizat in 06 Jun 2018 10:43Si Road 4 nu bag pe Daytona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Baga hatere dunlop sportsmart 2 max care e intre d212 si roadsmart, e numai bun cat timp nu tragi grav de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Poti sa incerci si un RS sau un Road 5 daca nu vrei sa mergi ca pe circuit, mai ales ca pe acolo mai si ploua. Am pus pe spate Road 5 , dupa un sezon de PP3 , si nu imi pare rau. Parca e cel putin la fel de aderent , si cred ca o sa si duca mai mult.La PP3 , cand mai aveam 1 mm pana la semnul de uzura, incepuse sa danseze spatele chiar si la plecari de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Hai merci hatere si tie nooxy. Stilul meu de mers e cam smuls, deci as tinde sa merg pe 2 max. Am combinat un r6 pe care-l bag la circuit, dar n-o sa ma abtin si o sa intru si cu Daytona, dar ma gandesc ca pana oi intra poate fac rost de niste D212 pentru R6 si le schimb de pe una pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Asta chiar a fost tare ! No offence Nu te chinuii sa pari cult! Și așa ești chinuit! » Post actualizat in 06 Jun 2018 13:56 Da, așa se scrie corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trusty Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Va salut, Ma adresez celor care au timp sa ma ajute un pic cu gasirea rotilor - inainte sa scriu aici am stat cred ca cateva ore bune sa caut pe google si youtube explicatii si tot nu prea sunt lamurit. Daca doresc sa imi cumpar niste roti noi pentru un Honda CBR 250 RA - ce model pot alege pentru maxima aderenta ? Nu ma intereseaza performanta ci doar sa fie cat mai potrivite pentru Bucuresti, inclusiv pe timp de ploaie. Practic, de unde arata ca probabil nu inteleg bine, cand spun "vreau maxima aderenta" o spun nu pentru a avea viteza ci pentru a avea control cat mai bun in situatii neplacute (praf, apa, ulei, etc...). Sunt convins ca am niste concepte de calibrat si tocmai de aceea va scriu. Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele. Dar mai pot astepta pana strang o parere de la voi Va multumesc anticipat si astept sa va citesc parerile si recomandarile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Roti ? Huh ? Sau anvelope ? "Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele" Nu inteleg...vrei sa te apuci sa-ti faci o motocicleta custom ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Nu stiu despre aderenta... Dar sigur nu vei face pana... Doar sa nu iesi la suc in Feren-Texas si sa lasi motorul nesupravegheat cu rotile astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trusty Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Mea culpa - trebuia sa scriu anvelope ^^ Acum nu mai pot schimba . Nu e custom, doar ca trebuie sa schimb destule la ea si vreau sa incep cand le am pe toate (trebuie inclusiv lantul schimbat asa ca e trebuie neaparat si anvelopele ca sa nu se faca munca de doua ori) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Michelin Pilot Road 4 sau Road 5 astea noi - pt grip f bun pe ploaie. Pt "aderenta maxima" lasam pe altii sa raspunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Am gasit la oferta SportSmart 2 Max si Sportec M7RR ... si nu ma pot hotara! Am avut SportSmart clasic cu care m-am inteles de minune dar parca as incerca si altceva. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Eu cred că nu vei face o diferență notabilă între cele două modele! În cazul de față aș fi mers pe feeling că nu dai greș cu oricare alegere ai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Asa ma gandeam si eu, cu gumele din aceeasi clasa e cam aceeasi poveste ca si cu uleiurile... dar cum nu am avut niciodata Metz-uri am zis totusi sa intreb. Facem atunci si un test la Metz-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 (editat) SS2 prima generație sunt absolut exceptionale. Max-urile sunt ceva mai slabe că performante Dar mai durabile si mai ieftine. Dacă gasesti SS2 (nu Max) ia-le fără rezerve. Inside info de la Dunlop: SS2 sunt gume super-hard pentru track days. Le poti folosi la orice regim de mers sportiv pe strada iar pe circuit, la nivel amator, când e rece. Când e cald nu sunt bune pe pista - "they become greasy". Ultima parte ti-o confirm din experienta proprie. Editat Iulie 13, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Salutare. Aveti idee daca la Auto Agusta (sau daca nu, poate imi puteti recomanda alt service) imi pot pune un petec pe interiorul anvelopei ? Am cautat azi de mi-a venit acru prin Bucuresti si nu am gasit nicaieri sa fac asta... Am luat un cui acum vreo 2-3 sapt, am pus eu pe teren un snur care a tinut decent cat sa ma duca acasa, dar cam pierde presiune. Si as vrea sa pun petec. Anvelopa are sub 1000 km asa ca parca nu imi vine sa o schimb Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Cam la orice vulcanizare iti poate pune petec. Daca vrei sa rezolvi treaba simplu, fa semn pe cauciuc si janta, da cauciucul jos, pune petec, monteaza fix la semn. Daca totusi iti pierde acum presiune, inseamna ca nu ai montat corect snurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.