crazyzly Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 (editat) uite, ca intre timp am gasit ceva informatii legate de cauciucuri: http://www.conti-mot...ificareanvelopa uita-te la ultimul punct, identificarea anvelopei. fac un copy-paste Identificarea anvelopei Dimensiunea unei anvelope ne arata urmatoarele informatii:: -latimea anvelopei (in inches sau mm) -raportul inaltime/latime -viteza maxima constructiva -diametrul jantei -incarcarea maxim permisa De exemplu: 150/70 B17 69H TL unde: 150 = latimea anvelopei in mm /70 = raportul inaltime/latime = 70 : 100 B = tipul constructiv bias belted 17 = diametrul jantei in inch 69 = indicele de incarcare H = viteza maxima, simbolul H corespunde vitezei maxime de 210 km/h TL =fara camera Va dorim o calatorie cat mai sigura si cat mai placuta! Echipa dvs, Continental. ma rog, asta e la cauciucuri auto... Editat Noiembrie 12, 2012 de crazyzly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Ai roata de F650 normal pe fatza. Ref 130 -> 150... depinde.. teoretic gumele de 150 sunt pt janta mai lata. In practica ce se intampla depinde de la guma la guma... nu e reteta universala. Pe barba proprie am avut 140/80 17" in loc de 130/80 17" si mobra se simtea mai inalta, scazuse eroarea de la bord si cam atat... cu subleru cauciucul avea cam 130 oricum latime ( 130-ul dinainte avea spre 120 de fapt de la acelasi producator )... ce sa zic decat... depinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 ok, inteleg. daca e mai lata cauciucul cu 2 cm, nu exista posibilitatea de smulgere in curbe de ex.? :-? ma gandesc eu ... si intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 daca e mai lata cauciucul cu 2 cm, nu exista posibilitatea de smulgere in curbe de ex.? :-? ma gandesc eu ... si intreb... Pai in primul rand e mai scump... semnificativ in general. In al doilea rand, da faptul ca pe hartie iese 150/70 ~ 130/80 la inaltime nu inseamna nimic in practica. Eu n-as varia atat de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 situatia este ca am intrat in posesia a doua cauciucuri putin uzate din 2011 la un pret foarte bun. am retineri cu cel din spate... de aceea am pornit acest topic. sincer sa fiu dupa capul meu n-as schimba 130/80 cu 150/70 dar imi pare rau de cauciuc ca e mult prea bun de aceea v-am intrebat... n-am ce face ori o vand si imi cumpar alta ori o schimb. poate ma ajuta cineva cu cumparatul sau cu schimbul. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 . alta intrebare: 150/70 inseamna: inaltimea cauciucului este 70% din latimea ei? adica 150*0.7=105? la cauciucul meu existent la 130/80: 130*0.8=104. deci cele doua cote au o diferenta de 1mm. ..... ce parere aveti?.... bafta! http://sigemo.ro/info_citim.php de curand am luat o adeverinta de la Reprezentanta masinii cu inca 3 tipuri de anvelope pe care cei de la RAR le-au scris fara sa platesc nici o taxa, adica masina are acum 2 variante de anvelope pt janta de 15 si cate una pentru 14 si respectiv 16 !!! ... pe Yaris ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 http://sigemo.ro/info_citim.php de curand am luat o adeverinta de la Reprezentanta masinii cu inca 3 tipuri de anvelope pe care cei de la RAR le-au scris fara sa platesc nici o taxa, adica masina are acum 2 variante de anvelope pt janta de 15 si cate una pentru 14 si respectiv 16 !!! ... pe Yaris ! Bun, tu ai primit de la reprezentanta masinii (reprez. Toyota)... Banuiesc ca masina e noua, cumparat recent de la ei. Dar.... motocicleta mea e veche si nici nu am luat de la reprezentanta A... si ai scris "am luat o adeverinta".... cu cat ai luat-o? ca banuiesc pe gratis ni ti-l da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Nu are nici o legatura latimea cauciucului cu pierderea stabilitatii. Daca diametrul exterior al cauciucului se modifica atunci se modifica datele problemei. Nu iti fa problemd. Recomand un cauciuc neuzat si neinvechit. Ce tine de stabilitate este compozitia cauciucului, starea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 A... si ai scris "am luat o adeverinta".... cu cat ai luat-o? ca banuiesc pe gratis ni ti-l da... dupa ce le-am dat 10 mii de euro era culmea sa-mi ceara bani pt 3 randuri la imprimanta oricum , pana nu mergi la reprezentanta moto sa intrebi, nu ai de unde sa sti ce date au aia despre "fiarele" fabricate in ultima suta de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 dupa ce le-am dat 10 mii de euro era culmea sa-mi ceara bani pt 3 randuri la imprimanta oricum , pana nu mergi la reprezentanta moto sa intrebi, nu ai de unde sa sti ce date au aia despre "fiarele" fabricate in ultima suta de ani mmmda... cred ca o sa trec pe la bmw din tgms si ma informez un pic... sau la rar sau...vad eu oricum mersi de informatii bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Ce parere aveti de Metzeler Sportec M3, ca si guma de mers la munte? Eu am mai avut Sportec M5... de care am fost foarte foarte multumit, acum nu stiu daca merita sa risc la ceva ce pare inferior calitativ. Voi ce recomandari aveti? Motorul in cauza 929rr, merg mult cu pasager (mers decent, insa imi place sa ma joc si eu 15 20 minute) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Eu am avut la CBR 600 Metzeler Sportec M3,si sincer,mi a placut.A avut aderenta,si la zilele mai racoros,si la ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ce v-ati lua si de ce? Cauciucurile noi mie mi se par ridicol de scumpe. Avand in vedere ca trebuie sa le schimb, nu stiu exact ce sa-mi iau. Am sh gasit cu dot de 2008, sunt prea vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ce v-ati lua si de ce? Cauciucurile noi mie mi se par ridicol de scumpe. Avand in vedere ca trebuie sa le schimb, nu stiu exact ce sa-mi iau. Am sh gasit cu dot de 2008, sunt prea vechi? Garantia unor gume moto este undeva la 4 5 ani (depinde de producator), insa garantia este valabila pentru anvelopele depozitate in conditii optime de conservare. Intradevar sunt scumpe... eu unu aleg SH uril, insa e bine sa cunosti persoana de la care cumperi... in caz ca au defecte sa le poti returna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Da, sunt scumpe insa cauciucurile noi sunt... cauciucuri noi. Se vor simti mult mai bine si pentru mai mult timp decat niste cauciucuri sh. In cazul in care nu-s fonduri, desigur ca mai bine o pereche sh bunicele decat niste pingele vechi si coapte, DOT 2008 inseamna aproximativ 5 ani. Sunt foarte vechi. Alea deja-s plastic. Orienteaza-te la un DOT nu mai vechi de 1 an - maxim 2. Deasemenea, sa aiba cat mai multa "carne" si sa fie tocite "corect", aproximativ simetric (sa nu fie "patrate" de exemplu de la mers mult fara aplecari sau forje si burnout-uri [in linie dreapta desigur ]) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Mai bine iei cauciucuri SH pentru că cele noi se devalorizează repede, atenţie însă să nu fie daţi la ele kilometrii înapoi. Ar fi bine să aiba şi carte de service ( peteceală ). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Am mers pe sh-uri de cand ma stiu si nu am avut probleme niciodata.La franare nu mi-a fugit niciodata fata pe asfalt curat.Ultimul cauciuc fata pe care l-am avut a fost schimbat anul trecut ,era pe motocicleta cand am cumparat-o in 2008 si era DOT 2004.Si nu am murit.Dar probabil nu am murit pentru ca nu i-am dat goarna oriunde si oricand fara sa-mi pese de ce se intampla in jurul meu,ci doar cand a fost drumul liber si fara trafic... Eu cred ca ochii in 4 si stapanirea de sine cand este cazul sunt mai pretioase decat orice cauciuc de 1000 de euro bucata Editat Februarie 4, 2013 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 /index.php?/topic/458688-cum-imi-dau-seama-la-un-cacuciuc-sh-daca-e-bun-sau-nu/ /index.php?/topic/83681-cum-se-verfica-un-scuter-second-hand-la-cumparare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sobru Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 sezonu trecut am avut sh si sa dus am facut aprox 4000km, sezonu asta cumpar nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ati comandat careva anvelope sh de pe remusmoto? Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Eu am in plan sa imi iau anvelope noi din mai multe motive: 1. Am mai avut cauciucuri noi imediat dupa niste SH-uri bunicele iar diferenta a fost SESIZABILA 2. Nu gasesc prea des dimensiunile din carte ale motocicletei mele 120-60-17 cu 160-60-17 3. Nu cumpar anvelopele ca sa le vand ca SH-uri mai tarziu. 4. Nu accept sa platesc pt un lucru uzat si supra evaluat de un samsar de anvelope!!! Mai bine stau pe dreapta si strang banii necesari pt ceva nou dar cand am anvelopa dorita ma pot bucura de ea in voie! Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Am mers pe sh-uri de cand ma stiu si nu am avut probleme niciodata.La franare nu mi-a fugit niciodata fata pe asfalt curat.Ultimul cauciuc fata pe care l-am avut a fost schimbat anul trecut ,era pe motocicleta cand am cumparat-o in 2008 si era DOT 2004.Si nu am murit.Dar probabil nu am murit pentru ca nu i-am dat goarna oriunde si oricand fara sa-mi pese de ce se intampla in jurul meu,ci doar cand a fost drumul liber si fara trafic... Eu cred ca ochii in 4 si stapanirea de sine cand este cazul sunt mai pretioase decat orice cauciuc de 1000 de euro bucata traducere: de fapt nu stiu sa merg pe motoreta dar sunt constient de asta asa ca merg mai cusher! da' daca-mi sare vreodata ceva in fata ma imprastii ca prefer gume sehash. si o spitalizare e mai ieftina decat un set de gume! da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Pe fata e bine sa pui unul nou, spatele poate suporta si SH. Editat Februarie 5, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) legat de siguranta eu nu sunt de acord ca cauciucurile sh sunt periculoase. daca caucicurile sh nu's muci, ai aceesi siguranta ca cu unele noi. mai e un curent care zice ca cauciucul nou se pune doar sa te ajute la franarea de urgenta, e o porcarie. daca mergi linistit nu are nimic. mai sunt unii care zic ca nimeni nu shimba cauciucul ca e bun. gresit ! multi schimba ca nu place guma noua ca erau obisnuiti cu altceva, pleca la o plimbare mai lunga e.t.c eu zic ca multe cauciucuri sh mai merg mult si bine. cine are curaj sa ma contazica? oricum daca ai: rsv, r1, gxr sau r6 e.t.c cu gume touring sh nu o sa iesi din forja de pe bulevarde. daca ai si ceva aere de racer si pui touring sh ai sanse mult mai mari sa fac poc la prima iesire din oras. cum zicea jagi '' cauciucul nou si mole e ca un casco" pt raceri;). daca mergi incet n'ai nevoie de casco ...de la cauciucuri. plm Editat Februarie 5, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 eu sunt fan NOU. o guma noua te tine o perioada in care daca ai lua SH probabil ar trebui sa iei minim 2. Cand incepi sa aduni nu e mare diferenta...sigur, fiecare face cum crede ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.