Sari la conținut

Postări Recomandate

cauciucurile noi sunt cauciucuri noi asa cum Honda-i Honda.. dar avand in vedere ca romanu'i roman si banu'i ban, exista si o cale de mijloc.

 

ZaiR are mare dreptate, intotdeauna cauciucul fata e cel mai important...atat pentru franare cat si pentru a tine mobra sus. Daca fuge fata, te'ai dus pe copca

 

Dupa parerea mea, un cauciuc SH nu trebuie sa fie mai vechi de 4 ani la data achizitionarii(as putea spune chiar 3), si daca tot iei cauciucuri vechi(putin intarite, putin invechite), ia clasa MOALE. Daca iei un super-touring de 6 ani e clar ebonita si te tranteste cu prima greseala

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am avut SH, acum am nou(pe spate) - mare diferenta nu am simtit. parerea mea e ca se exagereaza mult pe tema asta.

 

nu spun ca un cauciuc nou nu e mai bun decat unul sh, dar daca nu ai bani de nou, merge si sh-ul

 

treaba e simpla:

-ai sh? mergi mai linistit

-ai noi? mergi mai linistit, is destui idioti prin preajma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Legenda spune sa nu le iei de constructie diferita, adica Bias fata si Radial spate, sau invers. Eu am avut radiale, acum am bias. nu vad mari diferente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

traducere: de fapt nu stiu sa merg pe motoreta dar sunt constient de asta asa ca merg mai cusher! da' daca-mi sare vreodata ceva in fata ma imprastii ca prefer gume sehash. si o spitalizare e mai ieftina decat un set de gume! da!

Prietene,eu zic ca in 25000 de km pe motocicleta ai timp sa inveti sa mergi.Si pt informatia ta,cu aceste "jeguri" de cauciucuri m-am aplecat in curba pana am atins cu scaritele si tot nu s-o intamplat nimic.Motivul pentru care nu s-a intamplat nimic nu e pentru ca am avut cauciucuri noi sau sh ci pentru ca am stiut cand sa fortez nota si cand sa nu o fac,ca sa o pot forta si alta data.Daca esti un idiot kamikaze pe motocicleta,tot un idiot kamikaze ramai si cu cauciucuri noi.

 

Repet,fiecare sa-si cumpere ce vrea,eu doar am spus ca daca ai cauciucuri sh pe motocicleta nu e mai periculos decat cu cauciucuri noi atat timp cat NU II DAI 200 PRIN ORAS CA UN (cuvant urat).punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,eu zic ca in 25000 de km pe motocicleta ai timp sa inveti sa mergi.Si pt informatia ta,cu aceste "jeguri" de cauciucuri m-am aplecat in curba pana am atins cu scaritele si tot nu s-o intamplat nimic.Motivul pentru care nu s-a intamplat nimic nu e pentru ca am avut cauciucuri noi sau sh ci pentru ca am stiut cand sa fortez nota si cand sa nu o fac,ca sa o pot forta si alta data.Daca esti un idiot kamikaze pe motocicleta,tot un idiot kamikaze ramai si cu cauciucuri noi.

 

Repet,fiecare sa-si cumpere ce vrea,eu doar am spus ca daca ai cauciucuri sh pe motocicleta nu e mai periculos decat cu cauciucuri noi atat timp cat NU II DAI 200 PRIN ORAS CA UN (cuvant urat).punct

 

 

25.000. :lol: pot sa te ating? :lol: stai linistit, la cat de joase-s scaritele la un st poti sa atingi pamantul cu ele si cu niste gioarse incalzite.

 

acum problema nu se pune la modul ca nu poti sa mergi cu ebonite, nicidecum! se poate merge. problema e cand trebuie sa eviti ceva din scurt si/sau sa franezi. atunci se vede diferenta. asta la mers normal. ca daca vrei sa inveti sa te dai si un pic mai agresiv (atentie, nu "racing" sau ma rog, depinde de ce intelege fiecare prin racing) si ai un pic de instinct de conservare atunci te limitezi. stii cam pe unde-i limita gioarselor, te obisnuiesti cu ea si ajungi sa mergi pana acolo fara nici un fel de efort. problema vine cand iti pui gume noi si nu stii ce sa faci cu ele. in relfex ti-a intrat sa te apleci, sa bruschezi si sa franezi cu motocicleta aia cu niste gioarse. si o sa spui ca nu-i mare diferenta cu gume noi fata de vechi. sa stii ca un relfex dobandit foarte, foarte greu se schimba. si doar in extrem de putine cazuri numai dupa primul set de gume noi.

 

si pe langa toata distractia asta cu gumele (unde oricum mai e muuult de discutat) conteaza ENORM si reglajul suspensiilor, inclusiv distributia greutatii si pozitia centrului de greutate care tot din suspensii se regleaza, in fata prin modificarea pozitiei furcii in juguri, in spate prin kit-uri (ori reglabile, cele mai faine) de urcare sau de coborare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa care o am pe spate se prezinta in conditia in care se vede in poza, iar la DOT are urmatoarele inscriptii: DOT " ER 37 xxx 1001 " ... Wikipedia nu m-a lamurit, daca e sa ma iau dupa ce spune acolo, anvelopa ar trebui sa fie fabricata in 2001. Nu are crapaturi, nu are semne de imbatranire. Rog pe cineva avizat sa ma lamureasca cu nedumerirea asta a mea. Poza este facuta azi, intr-o parcare pe DN.

 

 

post-70816-0-84842600-1360772310_thumb.jpg

Editat de Mrija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi 12 ani si sa nu imbatraneasca .... anvelopa e semi-moale daca bag unghia sau cheia in ea, nu e tare ca betonul. De coapta nu e coapta, are culoarea naturala dupa cum se vede. Nu are crapaturi deloc, am avut 2 cauciucuri la masina care erau Michelin luate din SH iar la 6 ani deja aveau crapaturi. Pffff ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E suficient sa te uiti la profil, nu se mai fabrica pneuri cu profilul respectiv din septembrie 1907.



tot felul de ciudati, ce vrei? poate-i place sa faca drifturi! :))

 

Voiai sa zici burnout... de-asta e bun pneul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca alea iti par chicken strips da-mi voie sa :lol:

 

Acuma ca am ras bine, o sa ma duc sa-mi schimb gumele. Salut !

 

 

PS: Cand le-am luat, nu m-am uitat la DOT. Meh, my bad. Va dau voie sa :haha:

 

 

@Belbody - mersi de pont, n-aveam de unde sa stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pane sau in pesmet nu mai conteaza...ai grija cum te dai cu mobra. Si eu imi caut cauciucuri dar noi sau second hand nu le cumpar daca au DOT sub 2011 sau daca sunt intarite...nu e de gluma cu asa ceva. Chiar daca nu stau bine cu finantele o sa fac un efort si o sa mi iau anvelope noi...la urma urmei investesc in siguranta mea.

 

Asfalt uscat si km fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mrija: nici pe masina nu tin anvelopa mai veche de 4-5 ani. Ca investesti in siguranta ta e putin spus. Daca esti atat de chitros sa iti iei moto dar sa nu ii iei un set de gume inseamna ca NU MERITI sa mergi pe ea. In locul maica-tii ti-as face asigurare de viata cu beneficiar ea, macar sa aibe bani cand vei da de asfalt. Intrebarea nu e DACA dai cu tzeasta de asfalt cu gumele alea ci CAND.

 

Pot fi ele tinute si in lapte demachiant Farmec ca tot lemne sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...