danny_nt Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Inteleg, si diferenta in km care este? Cu cele moi cat ai mers? Ce marca recomanzi? Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta. Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok. Editat August 29, 2013 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 @ Dan.Andrei Ideea este ca nu pot spune ce stil de mers am, momentan am un scuter(vmax 60-65) dar banuiesc ca stilul de condus motorul este asemanator cu cel de condus masina. Daca este asa si eu sunt genul care merge batraneste. In general nu sunt atras foarte mult de vitezane, mi-ar placea foarte mult un chopper/touring, insa am avut o ocazie si urmeaza sa-mi cumpar cbr-ul. Am zis ca pentru inceput, e numai bun pentru a ma invata cu mersul pe ele. Nu sunt adeptul vitezei. Cat despre pata de ulei...n-ai ce sa-i faci:D Pilot Road 3 le am de vre-o 3000 k, sunt dual compound, pe mijloc sunt putin mai dure iar pe margini mai moi sa ai aderenta pe curbe. Mai dur pe mijloc nu inseamna tare, bagi unghia in el. Le-am ales pentru ca ma mai dau si pe ploaie si gumele astea chiar fac diferenta + ca arata foarte bine profilul . Pun si 2 poze de la un shooting, din pacate nu am facut poze dupa ce le-am montat. Interesanta ideea cu dual compund. Planuiesc sa merg pe orice(ploaie,vant,caldura,etc....mai putin zapada:D). Cat despre profil, ce-i drept, cand iti aluneca motorul, nu ma mai gandesc la cum arata profilul:D. Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta. Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok. Am inteles. Grea decizie si cu cauciucurile astea:) Defapt cu toate este. Oricum in principiu, daca e sa gasesc, cred ca ar fi indicat sa-mi iau cauciucuri diferite. Moale fata, mai rigid spate. Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj? Din cate am inteles eu de la persoane care au incercat, chiar daca bascula iti permite montarea unui cauciuc mai lat nu este recomandat de catre producator sa faci asa ceva. Eu personal am avut doar marimea de cauciucuri recomandata in cartea tehnica deci nu ma pot pronunta din experienta dar am auzit de persoane care se plangeau de o ''degradare'' a ciclisticii motocicletei (comportament imprevizibil pe virare, voblaj, supra/sub virare, etc.). Nu stiu totusi daca acest lucru se aplica doar la modelul meu de motocicleta sau la toate. Plus ca ''un cauciuc mai lat'' la motocicleta nu este acelasi lucru cu un cauciuc mai lat la masina ... este mai mult o treaba de estetica decat de performante. Oricum, las pe cineva cu experienta sa se pronunte, eventual care a incercat treaba asta chiar pe un CBR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj? Nu merita, chiar din contra, aduce numai dezavantaje. Un cauciuc mai lat pe o janta mai mica isi deformeaza profilul ( se ingusteaza pe coama ) ceea ce duce, pe drept sau inclinat, la un contact mai mic cu asfaltul. Acest fapt conduce si la un uz pronuntat si neregulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Pirelli Angel ST. De ploaie zic producatorii, compozitie relativ moale, de tinut te tin minim 1 sezon mai ales la mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Nu merita, chiar din contra, aduce numai dezavantaje. Un cauciuc mai lat pe o janta mai mica isi deformeaza profilul ( se ingusteaza pe coama ) ceea ce duce, pe drept sau inclinat, la un contact mai mic cu asfaltul. Acest fapt conduce si la un uz pronuntat si neregulat. Multumesc, atunci o sa raman la ale ei dimensiuni:D Pirelli Angel ST. De ploaie zic producatorii, compozitie relativ moale, de tinut te tin minim 1 sezon mai ales la mers normal. Merci, acum ca mi-am facut o idee, incep sa cercetez piata. In minte mi-a ramas Michelin Pilot Road 3. Imi place ideea, dar sa ma interesez cat de fiabile sunt. Si ce pret au, normal:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 In minte mi-a ramas Michelin Pilot Road 3. De la pozele cu gagici se trage ... oricum, orice ai alege, sa ai parte numai de asfalt bun si de benzina in rezervor! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 De la pozele cu gagici se trage ... oricum, orice ai alege, sa ai parte numai de asfalt bun si de benzina in rezervor! Bafta! Haha, corect, e si asta o idee:D Multumesc la fel si tie si tuturor, sa ne auzim cu bine si cine stie, sa ne vedem si la un suc dupa ce imi iau motorasul:D Inca o data multumesc pentru sfaturi si informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Vreau sa achizitionez o pereche de cauciucuri Metzler Rennsport pe care le voi folosii la un ducati de 1000cm, in regim predominant oras si doar pe timp de vara, Vreau pareri referitoare la aderenta pe suprafata uscata(asfalt)si la cat de repede ajung in temperatura optima de lucru si daca ajunse acolo, au aderenta capabila de un mers mai sportiv( nu pista sau cu genunchii pe jos dar sportiv) Plus sa ma ajute cineva referitor la indicii care ii au pe ele cauciucurile, spatele are 73w iar fata 58w , ce semnifica? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Doar metzeler folosesc . Dupa parerea mea, sunt cele mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Am inteles , pe principiu' honda sunt cele mai bune ) Ma intereseaza in special modelul Rennsport care vreau sa il achizitionez de la un prieten , cauciucurile sunt noi dar au dot 2010, si ma intereseaza ce compozitie au, soft, medium sau hard plus ca pe cel din spate are scris 73W iar pe fata 58w , nu stiu ce semnifica aceste inscrisuri Ma mai intereseaza daca au aderenta corespunzatoare in conditii de uscat, aici nu ma gandesc la merg cu coatele pe jos ci o abordare mai sportiva pe strada, o franare de urgenta in care sa ma ajute, nu sa mi se incolaceasca ghidonul etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Da frate, Honda asa vine, echipata din fabrica :| . Poate e coincidenta, poate nu, dar mie imi plac . Prima fraza era gluma Si daca mergi pe principiul "le achizitionez de la un prieten", nu vreau sa prinzi o pata de "ulei" pe "asfaltul ala uscat" Bafta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Prea vechi, la anul , vor avea deja 4 ani. Nu merita. Pune bani deoparte iarna aceasta si ia-ti ceva nou ca data de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Acum cateva saptamani, pe ploaie, o masina nu a mai luat curba si mi-a iesit in fata. Anakee 2 de pe fata, la frana maxima, nu s-a blocat, a franat impecabil. Bridgestione Excedra G602 de pe spate s-a blocat. O sa il inlocuiesc cu Anakee 2 dar as vrea sa va intreb daca gasesc ceva cu si mai multa aderenta. Multumesc! Dimensiunea este 130/80 - 17, daca conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Eu n-am avut probleme de aderenta cu Anakee 2 pe spate. Poti sa-l cumperi fara grija. Se comporta cel mai bine pe ud, in comparatie cu Conti TrailAttack, Conti Escape si Metzeler Tourance (pe-astea le-am folosit eu pana acum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Cand nu ai greutate pe spate, cum a cazul cand franezi maxim cu fata, nu prea mai conteaza ce cauciuc ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada? Da-i un PM userului "Legnakrad." Stiu sigur ca a avut SportSmart pe un GSR600, anul trecut. Tipul se da destul de frumos cu motorul si stiu ca merge si pe Amckart. Editat August 30, 2013 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 O parere despre diablo SC2 versus metzeler k2 interact ?strict cei care au mers pe asa ceva... SC am avut sincer nu mai stiu ce compozitie ..oricum ,am fost incantat de ele..acum vreau sa stiu cum e comparativ cu k2 interact ?eu m-am oprit la aceste doua gume dar ...e bine venit orice sfat :mers 90% strada 10% circuit mic.La anul vreau sa merg cu cotul pe jos(nu neaparat cazand )) mai am cativa centimetrii pana la "touch down" o sa am nevoie de o guma serioasa De asemenea ,sunt bine primite si cateva oferte de pret @PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Mai ai inca mult loc de aplecat motocicleta. Genunchiul si cotul pe jos sunt consecinţe ale mersului tare, nu invers. Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada?Se comportă onorabil.Tu eşti însă greu si e posibil sa topesti spatele. Va trebui sa ne uităm la guma spate după fiecare sesiune si daca va fi cazul sa reglam presiunea. Schimbă faţa pt că de la aia ai sa cazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada? Ceva 50-50 e Michelin Pilot Supersport, model nou de anul asta Sau Sportmax Q3, dar se gaseste in RO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) @ Cesar poza aia e random ,pe strada o inclin mai mult decat trebe.... si pe skatkart o sa scot sub 1:10 cand o sa am motor ultrausor ,anvelope /55 ultraaderete sa nu mai am morcovu in c.r si sa am o pozitie corecta la ghidon ,amortizoare setate pe greutatea mea ,expreienta 3000 de ture in plus, greutate:20-30 kg in minus. Editat August 31, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) Problema la tine este experienta(skill-ul) pentru mersul pe circuit. Se poate merge stock si cu cauciucuri adecvate mult sub 1.10 pe Skatkart fara sa ai "motor ultrausor". E un plus, dar trebuie pus accent pe pilot si cauciucuri. Asta e baza. Editat August 31, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Cand o sa am toate alea (adica niciodata-niciodata no sa slabesc 10-20kg) o sa accept si provocari pe circuit pana atunci strada ramane baza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 greutate:20-30 kg in minus. da,da,da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.