Adventix Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Pirelli Angel ST. De ploaie zic producatorii, compozitie relativ moale, de tinut te tin minim 1 sezon mai ales la mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Nu merita, chiar din contra, aduce numai dezavantaje. Un cauciuc mai lat pe o janta mai mica isi deformeaza profilul ( se ingusteaza pe coama ) ceea ce duce, pe drept sau inclinat, la un contact mai mic cu asfaltul. Acest fapt conduce si la un uz pronuntat si neregulat. Multumesc, atunci o sa raman la ale ei dimensiuni:D Pirelli Angel ST. De ploaie zic producatorii, compozitie relativ moale, de tinut te tin minim 1 sezon mai ales la mers normal. Merci, acum ca mi-am facut o idee, incep sa cercetez piata. In minte mi-a ramas Michelin Pilot Road 3. Imi place ideea, dar sa ma interesez cat de fiabile sunt. Si ce pret au, normal:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 In minte mi-a ramas Michelin Pilot Road 3. De la pozele cu gagici se trage ... oricum, orice ai alege, sa ai parte numai de asfalt bun si de benzina in rezervor! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 De la pozele cu gagici se trage ... oricum, orice ai alege, sa ai parte numai de asfalt bun si de benzina in rezervor! Bafta! Haha, corect, e si asta o idee:D Multumesc la fel si tie si tuturor, sa ne auzim cu bine si cine stie, sa ne vedem si la un suc dupa ce imi iau motorasul:D Inca o data multumesc pentru sfaturi si informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Vreau sa achizitionez o pereche de cauciucuri Metzler Rennsport pe care le voi folosii la un ducati de 1000cm, in regim predominant oras si doar pe timp de vara, Vreau pareri referitoare la aderenta pe suprafata uscata(asfalt)si la cat de repede ajung in temperatura optima de lucru si daca ajunse acolo, au aderenta capabila de un mers mai sportiv( nu pista sau cu genunchii pe jos dar sportiv) Plus sa ma ajute cineva referitor la indicii care ii au pe ele cauciucurile, spatele are 73w iar fata 58w , ce semnifica? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Doar metzeler folosesc . Dupa parerea mea, sunt cele mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Am inteles , pe principiu' honda sunt cele mai bune ) Ma intereseaza in special modelul Rennsport care vreau sa il achizitionez de la un prieten , cauciucurile sunt noi dar au dot 2010, si ma intereseaza ce compozitie au, soft, medium sau hard plus ca pe cel din spate are scris 73W iar pe fata 58w , nu stiu ce semnifica aceste inscrisuri Ma mai intereseaza daca au aderenta corespunzatoare in conditii de uscat, aici nu ma gandesc la merg cu coatele pe jos ci o abordare mai sportiva pe strada, o franare de urgenta in care sa ma ajute, nu sa mi se incolaceasca ghidonul etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Da frate, Honda asa vine, echipata din fabrica :| . Poate e coincidenta, poate nu, dar mie imi plac . Prima fraza era gluma Si daca mergi pe principiul "le achizitionez de la un prieten", nu vreau sa prinzi o pata de "ulei" pe "asfaltul ala uscat" Bafta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Prea vechi, la anul , vor avea deja 4 ani. Nu merita. Pune bani deoparte iarna aceasta si ia-ti ceva nou ca data de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Acum cateva saptamani, pe ploaie, o masina nu a mai luat curba si mi-a iesit in fata. Anakee 2 de pe fata, la frana maxima, nu s-a blocat, a franat impecabil. Bridgestione Excedra G602 de pe spate s-a blocat. O sa il inlocuiesc cu Anakee 2 dar as vrea sa va intreb daca gasesc ceva cu si mai multa aderenta. Multumesc! Dimensiunea este 130/80 - 17, daca conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Eu n-am avut probleme de aderenta cu Anakee 2 pe spate. Poti sa-l cumperi fara grija. Se comporta cel mai bine pe ud, in comparatie cu Conti TrailAttack, Conti Escape si Metzeler Tourance (pe-astea le-am folosit eu pana acum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Cand nu ai greutate pe spate, cum a cazul cand franezi maxim cu fata, nu prea mai conteaza ce cauciuc ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada? Da-i un PM userului "Legnakrad." Stiu sigur ca a avut SportSmart pe un GSR600, anul trecut. Tipul se da destul de frumos cu motorul si stiu ca merge si pe Amckart. Editat August 30, 2013 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 O parere despre diablo SC2 versus metzeler k2 interact ?strict cei care au mers pe asa ceva... SC am avut sincer nu mai stiu ce compozitie ..oricum ,am fost incantat de ele..acum vreau sa stiu cum e comparativ cu k2 interact ?eu m-am oprit la aceste doua gume dar ...e bine venit orice sfat :mers 90% strada 10% circuit mic.La anul vreau sa merg cu cotul pe jos(nu neaparat cazand )) mai am cativa centimetrii pana la "touch down" o sa am nevoie de o guma serioasa De asemenea ,sunt bine primite si cateva oferte de pret @PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Mai ai inca mult loc de aplecat motocicleta. Genunchiul si cotul pe jos sunt consecinţe ale mersului tare, nu invers. Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada?Se comportă onorabil.Tu eşti însă greu si e posibil sa topesti spatele. Va trebui sa ne uităm la guma spate după fiecare sesiune si daca va fi cazul sa reglam presiunea. Schimbă faţa pt că de la aia ai sa cazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Are careva Dunlop SportSmart pe motocicleta? Cum e pe curbe/Amckart/Tg.Secuiesc?Tine si de circuit sau e aproape exclusiv cauciuc de strada? Ceva 50-50 e Michelin Pilot Supersport, model nou de anul asta Sau Sportmax Q3, dar se gaseste in RO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) @ Cesar poza aia e random ,pe strada o inclin mai mult decat trebe.... si pe skatkart o sa scot sub 1:10 cand o sa am motor ultrausor ,anvelope /55 ultraaderete sa nu mai am morcovu in c.r si sa am o pozitie corecta la ghidon ,amortizoare setate pe greutatea mea ,expreienta 3000 de ture in plus, greutate:20-30 kg in minus. Editat August 31, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) Problema la tine este experienta(skill-ul) pentru mersul pe circuit. Se poate merge stock si cu cauciucuri adecvate mult sub 1.10 pe Skatkart fara sa ai "motor ultrausor". E un plus, dar trebuie pus accent pe pilot si cauciucuri. Asta e baza. Editat August 31, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Cand o sa am toate alea (adica niciodata-niciodata no sa slabesc 10-20kg) o sa accept si provocari pe circuit pana atunci strada ramane baza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 greutate:20-30 kg in minus. da,da,da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Da-i un PM userului "Legnakrad." Stiu sigur ca a avut SportSmart pe un GSR600, anul trecut. Tipul se da destul de frumos cu motorul si stiu ca merge si pe Amckart. I-am dat PM, sper ca nu e o problema sa postez si raspunsul, poate mai intereseaza si pe altcineva: the mentalist, on 31 Aug 2013 - 11:02, said: Salut Am auzit ca tu ai sau ai avut cauciucuri Dunlop SportSmart. Cum ti se par?Ai mers si pe Amkart cu ele sau pe alt circuit? Mi-am luat si eu un SportSmart pe spate,nou, acum sper ca in curand sa-mi iau si fata. Am avut GpRacer inainte si acum mi-e sa nu trag prea tare de SportSmart, tine la aplecari, franari mai agresive? Aluneca pe franare sau te ridici in stoppie cu el? Ai avut vreun slide neasteptat pe curbe, se incalzeste bine? Cu ce presiune ai mers in el?Eu am acum 1,8 pe spate si se comporta bine, am auzit la baieti ca la circuit merg chiar cu 1,5 cu el. Daca poti sa-mi zici un pic din experienta ta cu SportSmart, merci! Salut! "Salut! GP Racer este peste sportsmart asta clar (la aderenta). Avantajul la sportsmart este ca nu trebuie sa stai sa se incalzeasca, iti inspira incredere dni prima secunda (asta stradal). Pe strada nu e nici o diferenta intre ele. Pe amckart am fost de 2 ori cu el si stiu ca am bagat o data presiune cam mica (1.5 - 1.6) si a derapat destul de mult insa era foarte previzibil. Chiar daca e ntec eu zic sa il tii la 1.7-1.8 la rece altfel parca derapeaza destul spatele. Sa-l stapanesti sanatos oricum, e guma buna, s0ar putea sa revin si eu la el inca nu m-am decis " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 O parere despre diablo SC2 versus metzeler k2 interact ? De asemenea ,sunt bine primite si cateva oferte de pret @PM UP Haide-ti sa revenim la gume seriose ! Mai da-le dreq de dunlop sunt pretentioase pt mersul stradal.. sunt pretentioase la temp asfaltului,la presiune + sunt f grele--->>de ce sa am 2 cai la roata in minus cand pot sa am unul in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Fiindca Metz tin muuult mai putin ca Dunlopul, si costa dublu/kilometrul parcurs. Mersul tare, COSTA mult, cresterea costului cu cauciucurile este aproape exponentiala, nicidecum liniara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Salut ! Am si eu un gsx-r 1000 k8 si a venit vremea sa schimb cauciucurile . Am in cap Dunlop Gp Racer d211 190/55 spate si 120/70 fata . Intrebarea mea este in raza aceasta de bani 330E exista alte cauciucuri care sa se comporte mai bine pe curbe etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.