Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

frumos...

GS-ul? Hmmmm mie personal nu-mi place BMW-ul, dar il stimez! Si poate o sa ajung si eu sa-mi iau unu si nici nu o sa-mi acopar numarul, chiar daca o sa-mi fie rusine cu el....

» Post actualizat in 01 Jul 2016 20:21

P.S. ...cu Bmw-ul, nu cu numarul de inmatriculare... sper ca te-ai prins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

GS-ul? Hmmmm mie personal nu-mi place BMW-ul, dar il stimez! Si poate o sa ajung si eu sa-mi iau unu si nici nu o sa-mi acopar numarul, chiar daca o sa-mi fie rusine cu el....

» Post actualizat in 01 Jul 2016 20:21

P.S. ...cu Bmw-ul, nu cu numarul de inmatriculare... sper ca te-ai prins.

In cazul tau, iti recomand mai bine sa nu iti iei, sa nu te mai chinui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Mai tras o tura de weekend asa de 1500km ... (acum nush daca sa zic scurta sau lunga ca sa nu se iste discutii).

Dupa tura asta se pare ca a cedat senzorul de presiune de la roata spate. Dar nu pot sa comentez negativ - dupa 8 ani e normal ca bateria (CR2032 sau modelul cu pini - CR2032S) sa cedeze.

Pentru o mai buna intelegere (pozele sunt de pe advrider):

post-18136-0-64755900-1467582402_thumb.jpgpost-18136-0-26287600-1467582411_thumb.jpg

 

Senzorul este capsulat - trebuie un pic de lucru manual si atentie sa scoti bateria si sa o inlocuiesti. Prin urmare neavand rabdare sa astept cu roata demontata am comandat alt senzor pentru ca cu siguranta la un moment dat va ceda si cel de la roata fata deci am timp sa inlocuiesc bateria.

Nu a cedat brusc - "a dat semne" - presiunea spate o afisa dupa un timp mai lung si de 2 ori a dat eroare pe bord ca s-a pierdut conexiunea dar dupa prima repornire s-a restabilit comunicarea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,
Operatiunea de schimbare a bateriei direaza - cu tot cu montat/demontat roata - undeva la 1,5 ore. Avantajul este ca in varianta cu baterie schimbata (exista un tutorial video pe youtube) costa undeva la max 100 lei (daca iti demontezi/montezi rotile intr'un atelier), in conditiile in care o baterie CR2032 e undeva la 5 lei. Senzorii noi din cate stiu costa undeva la 150eur bucata, iar calculatorul (senzorul radio) stie sa vada doar 2 perechi de senzori, dupa care cred ca trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... iar calculatorul (senzorul radio) stie sa vada doar 2 perechi de senzori, dupa care cred ca trebuie schimbat.

Salut,

Din cate imi amintesc din interfata GS911, ECU poate fi programat sa stie 2 seturi in acelasi timp de senzori si poate fi programat nelimitat ca numar de "scrieri". Posibil sa ma insel legat de limitare (ar fi o aberatie daca exista).

post-18136-0-57925300-1467631213_thumb.jpg

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 05 Jul 2016 18:21

continuare ...

in asteptarea senzorului nou l-am dat jos pe cel vechi si inlocuit bateria (este intr-adevar extrem de simplu cu lipituri cu tot)... din pacate nu reusesc sa il vad nicicum in ecu motoretei dupa diverse multe incercari.

pana la urma masuratoarea bateriei vechi - 2.99V - deduc ca senzorul s-a belit si nu bateria.

noi sa fim sanatosi!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Reglat jocul la supape (manualul zice la 10k km)... apoi sincronizat.

O singura supapa era iesita din specificatii.

Dupa sincronizare (idle si off idle) merge extrem de liniar (atat cat se poate spune despre un boxer) de zici ca e 4 linie.

sper sa fie de durata.

:)

in asteptarea senzorului de presiune am rezolvat si eroarea de roti dezumflate - am dezactivat senzorul de presiune de pe spate si atunci nu mai vede ECU eroarea ... am ascuns-o sub pres cum s-ar spune.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QED.... Peace, bro!

 

 

Sunt un glumet iremediabil... dar nu generalizez, doar constat...

( ma intreb daca ziceam ceva despre specificul vstromistilor sau a celor cu varadero, oare la fel ma acuzau ca ....generalizez?)

 

Offffff, dar chiar nu stiti de gluma... mai ales cand fac haz de necaz, capra mea fiind bucati si refuza resuscitarea!

 

P.S. Astept si alte sfaturi, sunt foarte receptiv. Numai nu insistati sa-mi iau... sau nu, bmw... LOL

 

P.P.S. Scuze pentru Off topic si trolaj.... Promit sa nu mai intru pe topicul asta!

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

" In addition to the technical changes set out above, the instrument panel of the R 1200 GS has now been given a revised design. "
 

asta e foarte bine. sper sa mute vitezometrul mai sus cumva. (sau sa mute tot panelul mai sus). pe modelul actual eu trebuie sa ma uit mult in jos ca sa vad vitezometrul si din cauza asta nu mai vad strada. eu sunt mic de statura si tot imi este incomod deci ma gandesc ca pentru riderii înalți e si mai nasol. nu e asta o mare problema ca doar nu stai sa te uiti la vitezometru prea des dar si daca o faci risti sa nu observi ceva important de pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e caracterul ala specific BMW de care vorbeste lumea pe aici!?

 

ps: intreb pentru un prieten, eu am deja BMW si am si caracater.


» Post actualizat in 11 Jul 2016 10:00

... apoi sincronizat.

 

Dupa sincronizare (idle si off idle) merge extrem de liniar (atat cat se poate spune despre un boxer) de zici ca e 4 linie.

sper sa fie de durata.

 

Cum se face sincronizarea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

 

pai nu se punea problema ca nu e caracter ... ci ce fel de caracter.

:P

 

Cum se face sincronizarea asta?

 

asta mi s-a parut cel mai complet (si se aplica si cu si fara GS911 cu care faci blocarea motoraselor de relanti mai simplu):

 

TB sync.pdf

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul actual oricum nu te uiti la vitezometru ca nu vede nici draq ce viteza are pt ca au facut cifrele prea mici. Asa ca problem solved :laugh:

Daca ma opreste vreun politai cu radarul si ii arat bordul 99% ma iarta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

asta e foarte bine.  sper sa mute vitezometrul mai sus cumva. (sau sa mute tot panelul mai sus). pe modelul actual eu trebuie sa ma uit mult in jos ca sa vad vitezometrul si din cauza asta nu mai vad strada. eu sunt mic de statura si tot imi este incomod deci ma gandesc ca pentru riderii înalți e si mai nasol.  nu e asta o mare problema ca doar nu stai sa te uiti la vitezometru prea des dar si daca o faci risti sa nu observi ceva important de pe strada.

 

Mie nu mi se pare asta o problema... totusi bordul nou pare ceva mai lizibil dar pare ca va ramane in aceeasi pozitie.

Insa nu e nevoie sa-ti iei ochii de la drum... ai pe GPS viteza (reala) care daca depaseste viteza legala este rosie. :D Asadar, io nici nu prea mai uit in viezometrul normal. Iar asta de pe GPS este foarte la vedere. Si oricum extrem de rar am vazut GS LC fara GPS...

 

post-9546-0-15045000-1468241237_thumb.jpg

 

Pe mine ma bucura cel mai tare imbunatatirile cu care se lauda la transimisie, la GS.

 

Ce nu-mi convine: ma astepatm sa vad culori noi, eventual sa renunte la rosu (dupa 4 sezoane!) si sa vad galben sau un albastru mai frumos (ex. cum a fost cel din 2012) dar se pare ca nu.

Si cel mai dezamagit raman in continuare ca nu vor sa revina la sistemul ala destept clasic BMW de semnalizare... cu rahatul de sistem asta nu-mi place deloc. :(

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e foarte bine. sper sa mute vitezometrul mai sus cumva. (sau sa mute tot panelul mai sus). pe modelul actual eu trebuie sa ma uit mult in jos ca sa vad vitezometrul si din cauza asta nu mai vad strada. eu sunt mic de statura si tot imi este incomod deci ma gandesc ca pentru riderii înalți e si mai nasol. nu e asta o mare problema ca doar nu stai sa te uiti la vitezometru prea des dar si daca o faci risti sa nu observi ceva important de pe strada.

 

 

Mie nu mi se pare asta o problema... totusi bordul nou pare ceva mai lizibil dar pare ca va ramane in aceeasi pozitie.

Insa nu e nevoie sa-ti iei ochii de la drum... ai pe GPS viteza (reala) care daca depaseste viteza legala este rosie. :D Asadar, io nici nu prea mai uit in viezometrul normal. Iar asta de pe GPS este foarte la vedere. Si oricum extrem de rar am vazut GS LC fara GPS...

 

 

Iar daca nici in modul "navigare" nu este suficient de lizibila viteza, Navigator V poate afisa diverse informatii ale motcicletei in mai multe configuratii, de ex. si asa:

 

post-92412-0-81855400-1468247582_thumb.jpg

 

Sau asteptam cuminti castile cu HUD prezentate de BMW anul asta la CES2016 in Vegas.

Editat de CrashOverride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

pentru cei care ... Le mai si folosesc ...o poza

Strike. Iti muriseră aplaudacii și nu știai cum sa revii. Am înțeles. Ai motor și ai fost în concediu. Uau...

» Post actualizat in 13 Jul 2016 11:54

Care e caracterul ala specific BMW de care vorbeste lumea pe aici!?

 

ps: intreb pentru un prieten, eu am deja BMW si am si caracater.

 

De motoare fără oae, pentru oameni calmi sau pensionari.

Și atât de manevrabila încât ajuta și ultimul civil, fără nici o legătură cu motociclismul, sa se bucure și el la maxim de "sportul" acesta. Despre personalitatea tehnica a BMW prefer sa ma abțin, fiindcă sunt pe telefon și nu am atâta timp. Sintetizand, după ce am avut BMW un sezon mai aveam puțin și îmi făceam blog de venerat Honda. Gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strike. Iti muriseră aplaudacii și nu știai cum sa revii. Am înțeles. Ai motor și ai fost în concediu. Uau...

» Post actualizat in 13 Jul 2016 11:54

 

De motoare fără oae, pentru oameni calmi sau pensionari.

Și atât de manevrabila încât ajuta și ultimul civil, fără nici o legătură cu motociclismul, sa se bucure și el la maxim de "sportul" acesta. Despre personalitatea tehnica a BMW prefer sa ma abțin, fiindcă sunt pe telefon și nu am atâta timp. Sintetizand, după ce am avut BMW un sezon mai aveam puțin și îmi făceam blog de venerat Honda. Gen.

exact manevrabila cat imi trebuie.....

nu toti suntem MOTOCICLISTI asa buni ca tine ... trebuie sa ne mai ajute si motoarele

 

poza SPECIAL pentru tine din concediu...

post-2209-0-48267700-1468421428_thumb.jpg

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strike. Iti muriseră aplaudacii și nu știai cum sa revii. Am înțeles. Ai motor și ai fost în concediu. Uau... » Post actualizat in 13 Jul 2016 11:54

Sintetizand, după ce am avut BMW un sezon mai aveam puțin și îmi făceam blog de venerat Honda. Gen.

pai si daca te bucuri ca ai scapat de bmw, de ce mai intri pe aici? coltu posesorilor de honda e in alta parte. gen...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit că ăștia care se exprimă cu "gen" pe lângă că au oaele cât buteliile, sunt și motocicliștii adevărați nu civili din ăștia de ultimă speță.

Ei nu se dau cu mobra, ei pilotează, ei scot timpi ei sunt niște speciali.

 

 

 

Nu vrei tu să -l iei pe Harea de mână și să vă faceți un club/forum al vostru. Mă gândesc că vă încurcăm, da ce să facem, nu ne ridicăm toți la nivelul vostru.

 

 

P.S. De Harea deja râde toată lumea (mai puțin minionii lui) pe tine n u te știu dar pari să o iei pe aceeași pantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...