Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Eu am avut in urma cu cativa ani un R1100RS si m-a mancat in fund sa-mi schimb parbrizul original cu unul MRA, ceva mai mare. Insa dupa vreo 1000km l-am dus inapoi pt. ca, desi ma proteja ceva mai bine si pana mai sus la vant, provoca turbulente destul de serioase, in orice pozitie il lasam/ridicam. Asa ca mai mare nu e neaparat mai bun, ideal ar fi sa poti proba inainte sa-ti para rau de bani.

Multumesc de raspuns, dar eu l-as schimba mai mult de nevoie, ca e fisurat intr-o parte si in curand cred ca o sa ma trezesc cu el in brate, ca se mareste fisura...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Khk din cite vad esti fan inrait bmw moto cit si accesorii.o buna perioada de timp mi s-a,parut ca e doar marketing adica diversemarci vopsite cu bmw logo dar dupa multe tepe luate de mine cu diverse echipamente si altele incep sa iti dau dreptate.deci bogdane mergi pe original.ps khksti pe cineva cu 1200r care are parbrizullor inalt?ma intereseaza doar la tulburente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc de raspunsuri, de partea asta cu turbulentele imi e si mie cel mai frica, pacat ca nu e si la noi un magazin mare la care sa te poti duce efectiv si sa le compari pe toate unul langa altul, una e sa le vezi pe net si alta e sa le ai fizic in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... o buna perioada de timp mi s-a,parut ca e doar marketing adica diversemarci vopsite cu bmw logo dar dupa multe tepe luate de mine cu diverse echipamente si altele incep sa iti dau dreptate.deci bogdane mergi pe original.

 

Nu stiu daca accesoriile si echipamentele sunt neaparat cele mai bune, sau nu neaparat toate, dar cu siguranta sunt un foarte bun raport pret/calitate. Si in general sunt facute de fime de top, lideri in domeniu, de la castile produse de Schuberth pana la producatorii de ciorapi Falke.

 

Apropos... incurajat si de postarile tale, mi-am luat si eu Akrapovic la noua motocicleta; evident, nu regret niciun cent... i-am mai molipsit insa si pe altii si deja s-au mai comandat (sau urmeaza) cateva bucati. :peace:

 

khksti pe cineva cu 1200r care are parbrizullor inalt?ma intereseaza doar la tulburente.

 

Da, pe Duracell ( @Bigfoot ), nu stii deja topicul cu R1200R-ul lui? El are parbrizul mare original.

/index.php?/topic/661746-legenda/

 

... si alta e sa le ai fizic in mana.

 

Sau chiar sa ai ocazia sa le testezi pe motocicleta ta ;) Eu am luat atunci parbrizul ala de la un dealer Wunderlich si dupa cateva zile, pt ca nu mi-a placut, l-am dus inapoi si mi-au dat banii integral. Asta inseamna sa faci comert ca lumea, sa fie si clientul multumit.

 

Daca nu esti chiar nemultumit cu parbrizul tau original, ca forma, nu poti stopa cumva fisura aia, sa-l prinzi cu ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am ce sa ii fac pt. ca a pornit de la un surub strans prea tare de cineva, care a dus la multiple fisuri printre care una mai mare care se propaga pe mijlocul parbrizului, din ce m-am uitat cele de la Ztechnik chiar arata bine si cred ca ar face treaba buna, dar mai ma documentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa o mica gaurica acolo unde se termina fisura. cel mai bine cu un cui/ac inrosit in foc. In felul asta nu se mai extinde, si-l intinzi pana cand faci bani sau pana cand uiti ca e fisurat si traiesti cu el asa :) si de aia 300 de euro te dai cu motorul vreo 4000 de km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Bogdan Harea, este meserias si la parbrize, iti face nou sau il reapara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamborghini parca face tractoare, Yamaha piane si Peugeot mixere de bucatarie. BMW face gratare pentru mici :D

 

E de pe k1600 da' mere' si pe RT :D

 

10380695_705440179494172_854035958328386

 

1956895_705439736160883_5431679765608838

 

10265302_705439656160891_413228330545610

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e RT ala domne.

topcase-ul e de pe k saispesute.

 

Acum la noul RT LC topcase-ul este acelasi (inclusiv cu posibilitatea de a avea inchidere centralizata).

 

BMW face gratare pentru mici

 

In catalogul BMW de accesorii nu exista; trebuie sa fie un 3rd party.

De exemplu Wunderlich face de vreo doi ani asa ceva pt. mai multe modele, inclusiv pt. GS.

 

http://www.wunderlich.de/shop/en/topcase-reling.html?___from_store=de

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum la noul RT LC topcase-ul este acelasi (inclusiv cu posibilitatea de a avea inchidere centralizata).

 

 

In catalogul BMW de accesorii nu exista; trebuie sa fie un 3rd party.

De exemplu Wunderlich face de vreo doi ani asa ceva pt. mai multe modele, inclusiv pt. GS.

 

http://www.wunderlich.de/shop/en/topcase-reling.html?___from_store=de

lampa aia din topcase e din fabrica? sau o fi 3rd party?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la remontat partea stânga si... Surpriza la remontat se pare ca nu mai e chiar cum trebuie :

Valva de evacuare are joc mai mare si cea de admise nu mai intra lera . Săgeata e in exterior cum trebuie pe partea cealaltă la fel , e pe OT .

Are vreo cătare arborele cu came fata de roata dintata de pe arborele cu came ? Trebuie sa scot intinzatoarele amândouă? La ce cuplu strâng șuruburi de pe arborele cu came?

 

CATA ai cuvântul!

post-18814-0-59704900-1400792352_thumb.jpg

post-18814-0-11280300-1400792393_thumb.jpg

post-18814-0-29168000-1400792428_thumb.jpg

post-18814-0-87958400-1400792468_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum la noul RT LC topcase-ul este acelasi (inclusiv cu posibilitatea de a avea inchidere centralizata).

si la modelul anterior de RT se potrivea topcase-ul de K1600. evident fara optiunea de inchidere centralizata, ca RT-ul anterior nu avea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lampa aia din topcase e din fabrica? sau o fi 3rd party?

 

Topcase-ul normal (ca mai exista si cel mic) poate fi comandat in doua variante: simplu sau accesorizat. Accesorizat inseamna cu inchidere centralizata, iluminare interioara, cu lampa suplimentara de frana si "captusit".

 

Cred totusi ca discutia asta era mai utila si mai la locul ei pe topicul seriei 1200, ca iar se amesteca rau borcanele p-aici. Asa ca Dan, daca vrei, poate muti acolo posturile astea.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!De anul trecut sunt fericitul posesor al unii BMW R 1100 R.Asta dupa ce am schimbat cateva modele naked.La unul din coborii laterali mi sa rupt ghiara de prindere.Mecanismul cu totul costa 600 de lei original.Are cineva o idee despre o varianta mai ieftina sau are cineva de vanzare gentile laterale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la remontat partea stânga si... Surpriza la remontat se pare ca nu mai e chiar cum trebuie :

Valva de evacuare are joc mai mare si cea de admise nu mai intra lera . Săgeata e in exterior cum trebuie pe partea cealaltă la fel , e pe OT .

Are vreo cătare arborele cu came fata de roata dintata de pe arborele cu came ? Trebuie sa scot intinzatoarele amândouă? La ce cuplu strâng șuruburi de pe arborele cu came?

CATA ai cuvântul!

Am ajuns la remontat partea stânga si... Surpriza la remontat se pare ca nu mai e chiar cum trebuie :

Valva de evacuare are joc mai mare si cea de admise nu mai intra lera . Săgeata e in exterior cum trebuie pe partea cealaltă la fel , e pe OT .

Are vreo cătare arborele cu came fata de roata dintata de pe arborele cu came ? Trebuie sa scot intinzatoarele amândouă? La ce cuplu strâng șuruburi de pe arborele cu came?

CATA ai cuvântul!

Multumesc pentru Răspunsuri si sfaturi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiati ca exista BMW R1?

 

"R1 Project 1989-1992 The R1-reserchteam: Georg Emmersberger (Desmodromics), Heinz Hege and Ralf Lewien designed this BMW R1 Prototyp, that unfortunately never will come in production.
Tech specs:
Performance: 135 -140 Hp (100 - 103 kW). max rpm 11.000
Engine:
4-stroke two-cil. boxerengine, liquid cooled. Four valves per cil. ; DOHC DESMODROMIC VG
Bore-stroke: 98 x 66 mm. 996 ccm.
Bosch Fuelinjection; electronic ignition, 6 gear, cardan.
Dry weight 165 kg. From the R1 till 1992 only 4 prototypes were made. One of them is ridable."

 

BMW%20R1%20Prototyper.jpg

 

 

 

2105_bmw_r1_02.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, este nevoie sa imi schimb bateria de la r1100r si, nu prea sunt orientat. As avea nevoie de un sfat, daca stie cineva, ceva, optim cost/ performanta. Buc Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2014. BMW Concept Roadster

 

http://www.moto.it/news/bmw-concept-roadster.html

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...