Bod Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) 4 hours ago, Baxxter said: This is up to you. Support plate is 15 lei and you can find it in some auto parts shops. Looks better on the bike. Drilling the license plate is also ok. In the end, you just need the plate on the rear end of the bike. Hi. I decide to get the support. Looks a lot better! My next question is ... I went to the petrol station tonight to pay for a road tax but I had a problem. They were not able to find the category for me to pay. Do motorbikes need to pay for road tax Editat Mai 27, 2019 de Bod Spelling mistake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 La 10.05.2019 la 16:19, Ribo a spus: unde schimbi niste gume la bmw cu monobrat, si care sa fie deschis sambata aveti idee?:D Salut! Ai rezolvat in Bucuresti? Pe mine ma intereseaza echilibrarea rotii spate. Trebuie nu stiu ce flansa speciala. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) On 23.05.2019 at 10:30, Ribo said: Dupa ce am inlocuit placutele impreuna cu @iaco la aceleasi motorete (k1200s) prin acelasi procedeu ma tot lovesc de o problema si nu stiu daca e din cauza asta sau pur si simplu a aparut din senin. Pompa frana abs/servo nu bazaie de fiecare data cand pun contacu , adica practic nu porneste ( din manual spune ca daca ai 4 clipoceli pe secunda a becului abs din bord, lucru care se intampla, inseamna ca pompa nu isi poate face "self diagnosis". Problema dispare la plecarea de pe loc si oprirea martorului abs din bord si frana functioneaaza perfect. Cred ca o aerisire + adaugare de lichid de frana facute dupa procedura ar putea rezolva problema. Fiind vorba de un 2005 sigur are servo ABS, iar la modelul asta este esentiala incarcarea corecta a instalatiei, inclusiv a lichidului din pompa propriuzisa. Iarasi, este foarte probabil ca atunci cand ai schimbat placutele si ai impins pistonasele inapoi sa fi miscat depuneri din pompa si cine stie pe unde au migrat. Pompa are 4 filtre, cate una pentru fiecare conducta care intra/iese din unitate. Posibil sa fi infundat partial un filtru iar pompa nu-si poate face self testul avand valori inegale de presiune in circuite. Recomandat ar fi si de pus testerul pe ea si citite erorile. Editat Mai 27, 2019 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 9 hours ago, mv11b1 said: Salut! Ai rezolvat in Bucuresti? Pe mine ma intereseaza echilibrarea rotii spate. Trebuie nu stiu ce flansa speciala. Multzam! Auto Agusta - in Catelu (iesire din B spre Constanta) - au un baiat dedicat moto. Suna-i inainte ca sa fii sigur ca lucreaza in ziua in care ajungi. Au program Sambata. Sa nu uiti sa ii spui cati Nm trebuie sa foloseasca pe dinamometrica cand iti strange roata. Informatia asta trebuie sa i-o dai tu. https://autoagusta.ro/contact/ Spor! 9 hours ago, DKW said: Fiind vorba de un 2005 sigur are servo ABS, iar la modelul asta este esentiala incarcarea corecta a instalatiei, inclusiv a lichidului din pompa propriuzisa. Asta este foarte, foarte important si ignorat in mare masura de multi. Lichidul acela - ulei mineral, cel mai comun fiind Magura, trebuie schimbat conform programului de mentenanta (de obicei o data la 2 ani). Problemele pentru care BMW a renuntat apoi la servo-frana vin in mare masura din cauza ca utilizatorii nu au facut aceasta marunta operatiune. De tinut minte pentru oricine are servo-frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Da' ca sa aiba viata lunga, bagati dot4 in centrala si uleiul magura in ambreiaj, nu invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 @DKW merci frumos, asta o sa si fac. Mentenanta a fost facuta la 2 ani asa cum scrie...numai ca la mine a fost schimbat lichidu si facut aerisirea cu placutele vechi..dupa care am pus astea noi a (cuvant urat) niste lichid..si dupa a aparut problema asta. Ma gandeam ca daca am facut ceva gresit la schimbarea placutelor, sa n-o mai fac...dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 11 ore, Bod a spus: Hi. I decide to get the support. Looks a lot better! My next question is ... I went to the petrol station tonight to pay for a road tax but I had a problem. They were not able to find the category for me to pay. Do motorbikes need to pay for road tax Motorbikes don’t pay road tax(RoVigneta) in Romania, it’s not specified in the law, so...we don’t. Or at least, not yet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bod Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 35 minutes ago, Raisa_c said: Motorbikes do not pay road tax (RoVigneta) in Romania, it is not specified in the law, so ... we do not. Or at least, not yet. Fantastic! Thanks a lot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 2 ore, Sorin128 a spus: Auto Agusta - in Catelu (iesire din B spre Constanta) - au un baiat dedicat moto. Suna-i inainte ca sa fii sigur ca lucreaza in ziua in care ajungi. Au program Sambata. Sa nu uiti sa ii spui cati Nm trebuie sa foloseasca pe dinamometrica cand iti strange roata. Informatia asta trebuie sa i-o dai tu. https://autoagusta.ro/contact/ Spor! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 1 oră în urmă, TETEA. a spus: Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Strutzocamila, n-are nici o legatura cu modelele antebelice care aveau un echilibru in design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Degustibus, Petrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 16 hours ago, Ribo said: dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii ! Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer. 16 hours ago, TETEA. said: Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Un concept frumos, curat, fara detalii inutile. Personal, nu-mi place aripa spate "fixata" pe roata, dar as putea trai cu acest mic impediment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 9 hours ago, DKW said: Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer. Pai asa am facut...fara sa desfac borcanu de la lichid. Dar nu stiam ca are ceva de genu ...supraplin si etc. Se poate sa fi ramas mai putin lichid in circuitul pompei . Acum vine intrebarea, schimbul de placute corect ca sa nu mai existe aceastra problema cum ar fi? Inteleg ca ar trebui facuta mententanta si schimbat atunci placutele..da rplacutele le mai schimbi pana faci iar mentenanta...si cum faci sa nu mai dai de probleme dastea. In manual nu zice nimic deosebit la schimbul de placute. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Ar trebui sa impingi pistonasele pana in capat, sa bagi ceva intre ele sa nu se adune cand aerisesti. Facand asta, nu o sa iti mai curga lichid cand pui placute noi, adica placutele noi nu o sa iti dizloce atata lichid incat sa curga si nici sa iti dea eroare de nivel prea mic cand is uzate maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Poate par habarnist, dar unde se afla acest rezervor? Ca din ce am tot citit, sunt circuite separate de la maneta de frana si de la etriere catre pompa de servo/abs 10 hours ago, DKW said: ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Rear brake master cylinder w container Rezervorul de la pedala de frana, circuitele sunt separate fata/spate in pompa servo, in rest traseele circuitelor sunt ca la o frana standard. Pompa servo este doar un amplificator de presiune aflat pe traseu, prin care trece un volum prestabilit de lichid, compensatia se face din rezervorul de lichid aflat la pedala sau ghidon, in functie de gradul de uzura al placutelor de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Dar nu inteleg de ce borcanu spate...ca am schimbat pe fata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Acum 5 minute, iaco a spus: Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 1 minute ago, Dan Cata said: Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru! Ok, si pe unde se umple lichidul din centrala? Ce capac ar fi trebuit sa desfacem atunci cand am schimbat placutele, ca sa nu ajungem in situatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Iti trebuie o palnie cu care sa bagi in centrala, ca sa nu lasi aer sa intre. Numa doua capace ai acolo, alea mari ce se desfac cu imbus de 8 sau fixa de 21. Is de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 5 minutes ago, Ribo said: Dar nu inteleg de ce borcanu spate...ca am schimbat pe fata.. In 99% din cazuri curge cand se umbla la etrierul spate, baza incidentei raportate de diversi useri de pe alte forumuri, la asta m-am raportat si eu. Pe fata este relativ mai simpla treaba, 2 etrieri, principiul vaselor comunicante... 18 minutes ago, iaco said: Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :)) 39 minutes ago, Dan Cata said: Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru! 29 minutes ago, DKW said: Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Is 4 circuite separate, doo pe fata doo pe spate; lichidul nu comunica intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.