DKW Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 Da, e si asta una din situatii, bine ca a fost doar atat. Uite unul din motivele pentru care o ia ABS-ul razna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 Salut! Maine plec intr-o tura de vreo 2500 de km prin Turcia, si am urmatoarea dilema: Am in motor de 3500km ulei mineral 20w50. Sa il schimb acum sau cand ma intorc? (R850R din 2004). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 20, 2019 Admin Share Postat Iunie 20, 2019 Pai de ce să îl schimbi? Poți merge 8-10.000 cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 Ia vreo 300-400 ml pt complectare intr o sticluta ca sigur vei avea nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 Am un bidon pt completare. Nu am experienta cu uleiul mineral, ma gandeam ca trebuie schimbat mai repede. Deci merg linistit . Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 20, 2019 Admin Share Postat Iunie 20, 2019 Fără probleme. Cum spunea și Adi, un bidon rezervă pentru completat și aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 (editat) Decât un bidon pt completat... Editat Iunie 20, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Dacă vrea cineva laterale de R1100/R1150, sunt unele pe olx la un preț bun și negociabil. Menționez că nu sunt afiliat cu vânzătorul în niciun fel, am dat din greșeală peste anunț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 28, 2019 Admin Share Postat Iunie 28, 2019 Sunt varianta ingustă, de poliție, de aia si culoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iunie 30, 2019 Share Postat Iunie 30, 2019 Am pierdut panoul dreapta de sub rezervor la k1100lt si s-a rupt suportul de prindere sa din spate, aveti o sursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 30, 2019 Share Postat Iunie 30, 2019 Acum 2 ore, bmwio a spus: Am pierdut panoul dreapta de sub rezervor la k1100lt si s-a rupt suportul de prindere sa din spate, aveti o sursa? Încearcă pe https://www.boonstraparts.com/en/parts/mke=BMW/mdl=K 1100 LT 1993-1999 (K1100LT)/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Salut, am un R 1200 C si ma confrunt cu urmatoarea situatie. In mers si nu tot timpul motorul nu se mai alimenteaza corect. Pur si simplu desi tin mana in gaz nu se mai tureaza, dupa care isi revine. Mi s- a intamplat in vreo trei dati anul asta. Ce poate fi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Verifica daca nu cumva TPS-ul face figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2019 Admin Share Postat Iulie 1, 2019 Filtrul de benzina a fost schimbat? Mai poate fi și pompa benzină pe ducă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Mulțumesc TPS-ul este senzorul de temperatura? In ce privește pompa de benzina este schimbata acum 3 ani, numai că nu este de BMW. Mi-a mers până acum fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2019 Admin Share Postat Iulie 1, 2019 Throttle Position Sensor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Intregul sistem alimentare-aprindere este complex. Verificarea, curatarea si reglajul la fel de stufos... Raspunsul meu este la fel de generalist ca si intrebarea ta. Cert este ca trebuiesc luate toate reglajele pe rand. Parerile fiecaruia si presupunerile in detaliusa curga! Sau, fuga cu ea la taticul BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Adica la Tiberiu Anghel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Sau DanCata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Acum 13 ore, User_bmw a spus: Mulțumesc TPS-ul este senzorul de temperatura? In ce privește pompa de benzina este schimbata acum 3 ani, numai că nu este de BMW. Mi-a mers până acum fara probleme TPS-ul, asa cum ti-a spus @l.u.v este Throttle Position Sensor. Mai pe romaneste este un potentiometru montat pe una din clapetele de la blocul clapeta-injector, de obicei pe cel din dreapta (ca e mai apropape de acceleratia de la ghidon), si care ii spune computerului cat de mult este deschisa clapeta de aer - adica cat de mult ai rotit tu acceleratia - si drept urmare cate benzina sa bage injectoarele. Daca acest potentiometru se defecteaza, transmite informatii gresite si nu mai accelereaza sau chiar se opreste motorul. @TeDy 'M asa este ca masinaria este complexa, dar o ia si el cu este mai usor de verificat si nu necesita scule sau pricepere deosebita atat la verificare cat si la inlocuire. Si in plus TPS-ul naravas este destul de des intalnit in astfel de patologii (nu se mai tureaza sau moare motorul si apoi ii trece) la bembeuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Acum 16 ore, User_bmw a spus: Salut, am un R 1200 C si ma confrunt cu urmatoarea situatie. In mers si nu tot timpul motorul nu se mai alimenteaza corect. Pur si simplu desi tin mana in gaz nu se mai tureaza, dupa care isi revine. Mi s- a intamplat in vreo trei dati anul asta. Ce poate fi? Multumesc Vad ca esti din Bucuresti, mergi la cineva sa iti faca o diagnoza, prima data. Cu Gs911 poti sa vezi si graficul la senzorul de oxigen. Dupa ce faci asta, ne zici ce da la diagnoza si vedem ce e de facut mai departe. Sfaturile cu TPS-ul is pertinente, numai ca... omul nu stie ce e ala, e nerealist sa il pui sa il verifice nic nu prea e la indemana la modelul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 2, 2019 Admin Share Postat Iulie 2, 2019 Este și o procedură pentru reset TPS: scoți borna de la baterie, după câteva zeci de secunde pui borna, pui contactul (fără să pornești motorul), rotești ușor manșonul de accelerație până la capăt și revii - faci asta de 3 ori - apoi pornești motorul și gata. Poți încerca și procedura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Acum 8 minute, l.u.v a spus: Este și o procedură pentru reset TPS: scoți borna de la baterie, după câteva zeci de secunde pui borna, pui contactul (fără să pornești motorul), rotești ușor manșonul de accelerație până la capăt și revii - faci asta de 3 ori - apoi pornești motorul și gata. Poți încerca și procedura asta. Procedura asta este data de BMW sau este o chestie populara? Motivul intrebarii este urmatorul: cand am schimbat TPS-ul al R1200RT am vorbit cu cei de la care am cumparat GS911, unii de prin Noua Zeelanda, pentru ca doream sa setez datele TPS-ului cel nou si nu exista asa ceva in meniuri. Raspunsul a fost ca TPS-ul nu are setari. Se pune pe mobra, se porneste motorul si computerul va invata care sunt valorile TPS-ului. Asa am procedat si mobra pare ca merge bine si in ziua de astazi. @Adrian M. ai ceva reclamatii pe partea asta? Si daca computerul invata cum e TPS-ul ma intreb la ce foloseste procedura de reset. Ce sa restezi? Valorile de capat cursa? Nu ar trebui sa se stearga valorile pe care le are in cap atuncio cand scoti bateria. @Dan Cata Cu totii trebuie sa aflam candva ce este TPS, EGR, UCH etc. Nu inseamna neaparat ca omul nostru are doua maini stangi. O sa isi dea seama daca isi baga mainile in mobra sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 ^^ vezi ca tu ai 1200, si aici vorbim de 1150. Alte mobre, alte socoteli. Nu am zis ca omul ar avea doua maini pe stanga, dar primul pas e sa faca o diagnoza undeva, nu sa te arunci imediat sa o desfaci bucati. Modelu asta nu are admisiile clasice, cu TPS la gamba stanga, nu vad de ce l-ar indruma cineva sa desfaca motorul ca sa vada TPS-ul, sa isi faca o poza cu el apoi sa o asambleze. De aia ai mufa de diagnoza, sa te folosesti de ea. Dupa aia stii ce sa desfaci, mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 El nu mai are 1200,eu am, 1200 . Și, da, merge perfect, nu sunt probleme de amestec sau alte cele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.