Sari la conținut

Postări Recomandate

4 hours ago, Baxxter said:

This is up to you. Support plate is 15 lei and you can find it in some auto parts shops. Looks better on the bike. Drilling the license plate is also ok. In the end, you just need the plate on the rear end of the bike.

Hi. I decide to get the support. Looks a lot better! My next question is ... I went to the petrol station tonight to pay for a road tax but I had a problem. They were not able to find the category for me to pay. Do motorbikes need to pay for road tax

 

Editat de Bod
Spelling mistake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 10.05.2019 la 16:19, Ribo a spus:

unde schimbi niste gume la bmw cu monobrat, si care sa fie deschis sambata aveti idee?:D

Salut! Ai rezolvat in Bucuresti? Pe mine ma intereseaza echilibrarea rotii spate. Trebuie nu stiu ce flansa speciala. Multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 23.05.2019 at 10:30, Ribo said:

Dupa ce am inlocuit placutele impreuna cu @iaco la aceleasi motorete (k1200s) prin acelasi procedeu ma tot lovesc de o problema si nu stiu daca e din cauza asta sau pur si simplu a aparut din senin.

Pompa frana abs/servo  nu bazaie de fiecare data cand pun contacu , adica practic nu porneste ( din manual spune ca daca ai 4 clipoceli pe secunda a becului abs din bord, lucru care se intampla, inseamna ca pompa nu isi poate face "self diagnosis". Problema dispare la plecarea de pe loc si oprirea martorului abs din bord si frana functioneaaza perfect. 

 

Cred ca o aerisire + adaugare de lichid de frana facute dupa procedura ar putea rezolva problema. Fiind vorba de un 2005 sigur are servo ABS, iar la modelul asta este esentiala incarcarea corecta a instalatiei, inclusiv a lichidului din pompa propriuzisa.

Iarasi, este foarte probabil ca atunci cand ai schimbat placutele si ai impins pistonasele inapoi sa fi miscat depuneri din pompa si cine stie pe unde au migrat. Pompa are 4 filtre, cate una pentru fiecare conducta care intra/iese din unitate. Posibil sa fi infundat partial un filtru iar pompa nu-si poate face self testul avand valori inegale de presiune in circuite. Recomandat ar fi si de pus testerul pe ea si citite erorile.

 

kcmpad.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, mv11b1 said:

Salut! Ai rezolvat in Bucuresti? Pe mine ma intereseaza echilibrarea rotii spate. Trebuie nu stiu ce flansa speciala. Multzam!

Auto Agusta - in Catelu (iesire din B spre Constanta) - au un baiat dedicat moto. Suna-i inainte ca sa fii sigur ca lucreaza in ziua in care ajungi. Au program Sambata. Sa nu uiti sa ii spui cati Nm trebuie sa foloseasca pe dinamometrica cand iti strange roata. Informatia asta trebuie sa i-o dai tu.

https://autoagusta.ro/contact/

Spor!

9 hours ago, DKW said:

 

 Fiind vorba de un 2005 sigur are servo ABS, iar la modelul asta este esentiala incarcarea corecta a instalatiei, inclusiv a lichidului din pompa propriuzisa.

Asta este foarte, foarte important si ignorat in mare masura de multi. Lichidul acela - ulei mineral, cel mai comun fiind Magura, trebuie schimbat conform programului de mentenanta (de obicei o data la 2 ani). Problemele pentru care BMW a renuntat apoi la servo-frana vin in mare masura din cauza ca utilizatorii nu au facut aceasta marunta operatiune. De tinut minte pentru oricine are servo-frana. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DKW merci frumos, asta o sa si fac.

Mentenanta a fost facuta la 2 ani asa cum scrie...numai ca la mine a fost schimbat lichidu si facut aerisirea cu placutele vechi..dupa care am pus astea noi a (cuvant urat) niste lichid..si dupa a aparut problema asta.

Ma gandeam ca daca am facut ceva gresit la schimbarea placutelor, sa n-o mai fac...dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Bod a spus:

Hi. I decide to get the support. Looks a lot better! My next question is ... I went to the petrol station tonight to pay for a road tax but I had a problem. They were not able to find the category for me to pay. Do motorbikes need to pay for road tax

 

Motorbikes don’t pay road tax(RoVigneta) in Romania, it’s not specified in the law, so...we don’t. Or at least, not yet. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Sorin128 a spus:

Auto Agusta - in Catelu (iesire din B spre Constanta) - au un baiat dedicat moto. Suna-i inainte ca sa fii sigur ca lucreaza in ziua in care ajungi. Au program Sambata. Sa nu uiti sa ii spui cati Nm trebuie sa foloseasca pe dinamometrica cand iti strange roata. Informatia asta trebuie sa i-o dai tu.

https://autoagusta.ro/contact/

Spor!

 

Multumesc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, TETEA. a spus:

Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant!

 

 

 

Strutzocamila, n-are nici o legatura cu modelele antebelice care aveau un echilibru in design.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, Ribo said:

dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii !

 

Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer.

16 hours ago, TETEA. said:

Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant!

 

 

Un concept frumos, curat, fara detalii inutile. Personal, nu-mi place aripa spate "fixata" pe roata, dar as putea trai cu acest mic impediment. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, DKW said:

 

Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer.

 

Pai asa am facut...fara sa desfac borcanu de la lichid. Dar nu stiam ca are ceva de genu ...supraplin si etc.

Se poate sa fi ramas mai putin lichid in circuitul pompei .

Acum vine intrebarea, schimbul de placute corect ca sa nu mai existe aceastra problema cum ar fi? Inteleg ca ar trebui facuta mententanta si schimbat atunci placutele..da rplacutele le mai schimbi pana faci iar mentenanta...si cum faci sa nu mai dai de probleme dastea. In manual nu zice nimic deosebit la schimbul de placute.

Merci 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa impingi pistonasele pana in capat, sa bagi ceva intre ele sa nu se adune cand aerisesti. Facand asta, nu o sa iti mai curga lichid cand pui placute noi, adica placutele noi nu o sa iti dizloce atata lichid incat sa curga si nici sa iti dea eroare de nivel prea mic cand is uzate maxim ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate par habarnist, dar unde se afla acest rezervor? Ca din ce am tot citit, sunt circuite separate de la maneta de frana si de la etriere catre pompa de servo/abs

10 hours ago, DKW said:

ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rear brake master cylinder w container

 

Rezervorul de la pedala de frana, circuitele sunt separate fata/spate in pompa servo,  in rest traseele circuitelor sunt ca la o frana standard. Pompa servo este doar un amplificator de presiune aflat pe traseu, prin care trece un volum prestabilit de lichid, compensatia se face din rezervorul de lichid aflat la pedala sau ghidon, in functie de gradul de uzura al placutelor de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, iaco a spus:

Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo 🤔

Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Dan Cata said:

Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru!

Ok, si pe unde se umple lichidul din centrala? Ce capac ar fi trebuit sa desfacem atunci cand am schimbat placutele, ca sa nu ajungem in situatia asta? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie o palnie cu care sa bagi in centrala, ca sa nu lasi aer sa intre. Numa doua capace ai acolo, alea mari ce se desfac cu imbus de 8 sau fixa de 21. Is de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Ribo said:

Dar nu inteleg de ce borcanu spate...ca am schimbat pe fata.. :D

In 99% din cazuri curge cand se umbla la etrierul spate, baza incidentei raportate de diversi useri de pe alte forumuri, la asta m-am raportat si eu. 🤔  Pe fata este relativ mai simpla treaba, 2 etrieri, principiul vaselor comunicante...

18 minutes ago, iaco said:

Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo 🤔

Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata.

ottodyn_GS%20ABS%20Brake%20Module%20Fix_GSABSReplacement021.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :))
 

39 minutes ago, Dan Cata said:

Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru!

 

29 minutes ago, DKW said:

Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...