Grigore Dolghin Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 (editat) 1 oră în urmă, iaco a spus: Cu maneta de ambreiaj trasa? Si fara. Daca e scos din viteza, apas pe buton si porneste. Daca e in viteza, nu conteaza cum e ambreiajul, nu se invarte electromotorul. 1 oră în urmă, Ribo a spus: cu contactu pus? Hahaha sigur ca da, contactul pus. Ca sa fiu foarte clar: daca becul verde de neutral e aprins, porneste, indiferent de maneta de ambreiaj. Daca neutralul e stins (adica e in orice treapta de viteza), nu se intampla nimic cand apas pe buton, indiferent de cum e abreiajul. Editat August 26, 2019 de Grigore Dolghin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Pai, daca e in viteza, porneste doar cu maneta de ambreiaj trasa. Daca nu merge nici cu maneta de ambreiaj trasa, s-ar putea sa fie murdar microswitchu din maneta (la frana spre exemplu, o sa auzi un mic click in timp ce tragi de maneta). Am avut fix aceeasi problema la k1200s si s-a rezolvat dupa ce am demontat maneta si am curatat acel switch - poti vedea aici tutorial: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 26, 2019 Admin Share Postat August 26, 2019 Contactul de la cricul lateral funcționează? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200). Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa: - il inlocuiesti, cel mai bine - il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Acum 1 oră, Dan Cata a spus: Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200). Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa: - il inlocuiesti, cel mai bine - il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda Multumesc pentru informatii. Asa banuiam si eu, ca RT-ul de 1200 porneste cand e bagat in viteza si trag maneta de ambreiaj. Ala de 850 nu. (ca sa raspund si la cealalta intrebare, da, contactul de la cricul lateral functioneaza corect). Inseamna ca tre'sa ma ocup de treaba asta, ca e enervant sa fiu nevoit sa-l scot la neutral ca sa-l pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 E posibil ca fostul proprietar sa fi facut vreo modificare in scop preventiv, a contactului elecric prin indicatorul de treapta de viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc . Sunt bun de cinste daca o aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 2 minute, mv11b1 a spus: Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc N-am inteles chestia asta la BMW, si eu a trebuit sa cumpar niste spite de model mai vechi si trebuia sa iei minim 10 bucati iar la nipluri la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 45 minute, mv11b1 a spus: Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc . Sunt bun de cinste daca o aveti Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva. Sau iei set și mai cauți 24 de câini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 9 minute, john17 a spus: Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva. Sau iei set și mai cauți 24 de câini! Cod clema 11 14 1 341 261 . Seria ZF06773 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Salutare un electromotor BMW cod 12317691956 (ptr un GS 1200 din 2010) are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Acum 9 minute, Akbert a spus: Salutare Asta se repara usor, ce problema are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 curent primeste, dar nu se mai invarte. solenoidul pare ok. nu l-am desfacut sa vad ... nici nu cred ca gasesc piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Acum 6 minute, Akbert a spus: curent primeste, dar nu se mai invarte. solenoidul pare ok. nu l-am desfacut sa vad ... nici nu cred ca gasesc piese Asta e un electromotor ca de auto, sunt sanse mari sa gasesti piese. Du-te la un atelier specializat pe reparatii de electromotoare, ti-l face sigur. Eu am revizionat candva un electromotor de R65 si am gasit piese in Romania pe aftermarket marca Cargo. Acum 1 minut, Nguyen a spus: dar nu se mai invarte. s A murit deodata sau dadea semne de oboseala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Am avut probleme cu electromotoru la 1150 gsa, era rupta o spira, am fost la un mester specializat pe electromotoare si in 10 min plecam cu problema rezolvata. Avea o groaza de piese si a cautat un alt rotor si l-a inlocuit pe al meu (parca a spus ca e de la un peugeot). Oricum, du-te la un atelier, ar trebui sa se rezolve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 am incercat pe la mecanicii moto, dar nu se baga sau nu au timp.... nu ma gandisem sa incerc la altii. ms de pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Acum 3 minute, Akbert a spus: am incercat pe la mecanicii moto, dar nu se baga sau nu au timp.... nu ma gandisem sa incerc la altii. ms de pont Mecanicii de moto nu stiu sa faca electromotoare auto. Si viceversa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 RSS cargo, vezi care e mai aproape de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Se rezolva sigur, mai ales daca cei din atelier dau de eticheta cu codul de pe el.mot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Hello, BMW R1200GS 2005. Me again, am mai deschis o data subiectul cu benzina care credeam ca mi-a curs pe la supra-plin and stuff, dar aparent nu. Azi de dimineata am vrut sa pornesc si eu motorul ca un om normal si sa fug la o tura dar a inceput sa imi tasneasca benzina pe la furtunul de alimentare, presupun, pe el l-am desfacut, o-ringul pare ok, in schimb benzina cred ca iasa pe laga filet pe undeva.. sper ca e pe acolo si sa nu am nevoie de tot ansamblul de la pompa ( nu stiu cum se numeste) . Intrebarea mea principala este de unde comandati piese pentru BMW, in Sibiu nu gasesc sub nicio forma , si ce sfaturi imi puteti da sa mai incerc inainte sa comand necesarul. Ca bonus am nevoie si de garnitura aceea verde. Orice sfat, orice idei de dezmembrari/noi sunt bine venite. Pana acum am avut o Honda, si nu am avut probleme cu gasitul pieselor. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Salut! Pe RealOem gasesti codul fiecarei piese. Mergi apoi la orice mag auto care va consulta diferiti furnizori. Ai sa constati ca multe vin prin Materom de la Cristesti TgMures. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Acum 2 ore, SSR a spus: Hello, BMW R1200GS 2005. Orice sfat, orice idei de dezmembrari/noi sunt bine venite. Salut. Vezi ca i o problema comuna. Racordul de pe furtun pompa cedează. E o piesa de 2 lei plastic. Teoretic BMW a făcut și recall pe ea. https://www.bobsbmw.com/20140514-nhtsa-announces-fuel-pump-recalls-on-select-model-and-year-bmw-motorcycles/ Bine, ei nu fac recall, fac service buletin, adică în timpul reviziei schimbau și piesa asta, chiar dacă cereai sau nu. Poate se mai face, da un mail la cel mai apropiat service bmw. Exista o piesa metalica, aftermaket, ce înlocuiește racordul ala. Eu am luat o preventiv, cca 45 dolari parca, și a, venit cam în 3 săptămâni. De pe ceva site American. Dacă te uiți aici, cu câteva pagini înapoi, găsești și link. Legat de cod piese, realoem pt coduri. Apoi cauți codul pe google cu asocierea pret. Și îți aduc piesa cei care aduc în ro piese bmw auto, nu are importanta. Eu asa mi am comandat mărunțișuri, de exemplu cauciucurile de pe scărițe. Salut Am găsit și linkul https://www.euromotoelectrics.com/product-p/fp-qdcr1200hex.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Acum 44 minute, Adrian M. a spus: Salut. Vezi ca i o problema comuna. Racordul de pe furtun pompa cedează. E o piesa de 2 lei plastic. Teoretic BMW a făcut și recall pe ea. Merci pentru link ! Problema e ca si daca as vrea nu as mai ajunge acum la service ca efectiv cand trage benzina pusca pe langa .. groaznic. Deci va trebui sa le comand si sa le schimb eu, dar e un pas in fata :)). Pentru garnitura am gasit codul si e ok, dar pentru racordul ala .. nu gasesc nimic sa se dea separat. O sa merg pe la astia cu piese auto si sa vad daca gasesc ei ceva, daca nu voi luat kitul complet trimis de time. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Ebay: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F113825131089 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 1, 2019 Share Postat Septembrie 1, 2019 (editat) Salut. Are cineva idee de la ce model de BMW provine carena? Editat Septembrie 1, 2019 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.