Costi97 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 (editat) Chestia e ca in anturajul meu e la ordinea zilei vorba "Honda si restul" ) Prima oara cand am vazut modelul asta era la reparat intr-un service si am ramas uimit de cat de lat pare rezervorul pe motocicleta si cat de masiva este ea in general ca aspect fata de altele (pare un monstru pe langa un CBR F3 de exemplu), asa ca la trei zile dupa ce am vazut fireblade-ul ala eu eram deja in masina si ma duceam sa-mi cumpar si eu unul Editat Septembrie 8, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 are cineva de vanzare un rezervor de sc33? ...banuiesc ca se potriveste si de sc28.. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Daaaaaaaaa, honda e honda cum zic unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eric cartman Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Salut.Eu am de o luna un 919 model 98-99.Am plecat sa iau un F4 si m-am intors cu 919.Motorul a costat un pic mai mult dar isi merita toti banii.L-am luat de la un prieten maniac si este impecabil tehnic.Are pe el cam tot ce se poate pune pe un motor:rizoma,puig,yoshimura(asta isi merita toti banii)aripa carbon,xenon,leduri,amortizor voblaj,motul 300v,iridium.Felul in care trage si cum sta in curbe ma face sa nu vreau sa il schimb cu nici un 600 de generatie mai noua.Un mare plus este consumul de 5% la drum lung la 120 la ora si pozitia pe care mi-am gasit-o pe babanul rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 are cineva de vanzare un rezervor de sc33? ...banuiesc ca se potriveste si de sc28.. ms /index.php?/topic/662380-dezmembrez-honda-cbr-919-2000/ ..eu am cumparat plasticele care acopera sigurantele de la el si e ok baiatul..nu stiu daca mai are si rezervorul dar suni tu si te interesezi..in alta ordine de idei parca a mai inviat topicul de blade-uri..frumoase bunicutele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Eric, ai un motor super ! Arata de nota 10 ! Singura chestie care ma deranjeaza la 919 e ca nu are cric central, mi-ar face viata mult mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Multumesc mult de raspuns, acu astept doar ofertele de criza... vedem daca vine cea castigatoare. Poate cei experimentati imi pot spune si 2 3 vorbe despre vtr 1000F model din 2001 (aici diferentele sesizate sunt si mai mici fata de cele mai vechi de 2000) Cam modelele aste le am momentan in cap, daca nu revin pe F4i de care 3 ani am fost foarte incantat. VTR-urile sunt mult mai urate decat bladurile si orientate mai spre touring cu autonomie de motocicleta electrica. Daca nu cumva te uiti la un SP nu as zice ca merita sa le iei in calcul. Cele de dupa 2001 au rezervor de 19 litri in loc de 16 sa compenseze consumul ridicat deci ai autonomie de vreo 220-250km inainte sa fie nevoie de forta fizica. Consuma mult fata de bladeuri. 2001 are pozitie in sa mai relaxata, adica au modificat unghiul si inaltimea ghidoanelor. Schimbari interne la furca ii dau si tinuta mai buna pe curbe. Suspensia e de tipul, las ca merge si ieftin. Suspensia de CBR se poate seta mult mai fin indiferent daca vrei moale sau tare. A primit si un afisaj cu LCD fata de cele analogice de pe modelul vechi. Au imbunatatit si carburatia din cate stiu dar nu mi se pare un motor atractiv din nici un punct de vedere. Daca e sa fie carburatie baga un 919, consuma cat un 500 paralel dar ii dai un sprit si fuge de rupe. Sta excelent si pe curbe. Eu zic ca astea sunt inca motoare foarte valabile daca te intereseaza sa iesi ieftin. Am avut ocazia sa incerc un 98 pe Meses saptamanile trecute si m-a impresionat foarte mult comparat cu 954. Franele erau singurele minusuri sincer. Daca te hotarasti ca nu mai vrei carburatie, baga un 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eric cartman Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Multumesc Costi,din pacate acum cateva zile cu bunavointa unui batran expermientat taximetrist constantean fara licenta motorul a fost "tunat' pe partea dreapta.Pagube:oginda,maneta frana rupte,carena fata sparta,suport far rupt,suport bord indoit,carena dreapta zgariata,carburatie dereglata.A scapat toba.Daca o indoia cred ca ii tunam si eu dintii.Cu toate ca trebuia pentru ca surpriza a venit astazi:ax roata spate si ax bascula strambate(lovitura a fost in roata spate stanga)Acum stau si ma uit la el asteptand toate piesele si stau cu sufletul indoit ca daca nu o sa mai fie ce a fost.Asta-i Romania tara unde cei mai multi "tarani" traiesc la oras. Costi zi-mi te rog de unde ai luat crash-urile,sunt plastic,aluminiu?din pacate stiu ca la acest model montarea se face cu decuparea carenei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Sincer imi pare rau sa aud chestia asta. Era sa mi-o fur si eu saptamana trecuta, tot de la un taxi dar am tras tare stanga si am reusit sa evit, desi am ajuns pe contrasens si l-am speriat pe unu cu un logan. Pacat de motor ca sincer arata de nota 10. Sper sa-l faci din nou cum a fost. Crashpad-urile le-am cumparat de aici: http://www.piese-mot...-1996-2003.aspx si da, trebuie gaurite carenele. Ai grija cand faci gaurile pentru ele ca eu le-am facut un pic cam mari si acum arata destul de aiurea. Oricum chestiile astea o sa-ti protejeze doar partea superioara a carenelor si rezervorul. Carenele de jos, scaritele si un pic din motor tot mai atinge de pamant si se zgarie, ca am pus eu motocicleta pe o parte ca test sa vad cat de mult protejeaza fiarele astea. Mai bine de atat nu poti sa o protejezi decat cu un crash-cage, dar aia deja e un pic prea mult si nu cred ca se potriveste pe un SS, ca design. Editat Septembrie 11, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Cumpar jenti fata si spate pt. Honda CBR 929, in stare cat mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 VTR-urile sunt mult mai urate decat bladurile si orientate mai spre touring cu autonomie de motocicleta electrica. Daca nu cumva te uiti la un SP nu as zice ca merita sa le iei in calcul. Cele de dupa 2001 au rezervor de 19 litri in loc de 16 sa compenseze consumul ridicat deci ai autonomie de vreo 220-250km inainte sa fie nevoie de forta fizica. Consuma mult fata de bladeuri. 2001 are pozitie in sa mai relaxata, adica au modificat unghiul si inaltimea ghidoanelor. Schimbari interne la furca ii dau si tinuta mai buna pe curbe. Suspensia e de tipul, las ca merge si ieftin. Suspensia de CBR se poate seta mult mai fin indiferent daca vrei moale sau tare. A primit si un afisaj cu LCD fata de cele analogice de pe modelul vechi. Au imbunatatit si carburatia din cate stiu dar nu mi se pare un motor atractiv din nici un punct de vedere. Daca e sa fie carburatie baga un 919, consuma cat un 500 paralel dar ii dai un sprit si fuge de rupe. Sta excelent si pe curbe. Eu zic ca astea sunt inca motoare foarte valabile daca te intereseaza sa iesi ieftin. Am avut ocazia sa incerc un 98 pe Meses saptamanile trecute si m-a impresionat foarte mult comparat cu 954. Franele erau singurele minusuri sincer. Daca te hotarasti ca nu mai vrei carburatie, baga un 954. Mersi mult de sfat, probabil o sa raman la 954 sau 929, 919 mi se pare tare urat!!! Este por si simplu vechi. La VTR ma impresiona pretul, arata destul de ok, si este touring... iar de parte de SP1, SP2... nici nu ma gandesc, is scumpe si mi se par inutile de mers pe strada... Am sa stau pe piata si sper sa gasesc motocicleta castigatoare . Bafta in restul de sezon... precis mai sunt 2 luni bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele. Cauta Blade dupa 1996, seria 919. Daca gasesti sc 33 98-99, cu atat mai bine. Seria 919 a fost cea mai reusita, atat dpdv al fiabilitatii, cat si al performantelor. Nu cauta musai ieftin, cauta una care sa nu fie rupta. In primavara, din prostie, n-am cumparat un 919 din 98 cu 1600eu. Eu am facut cu a mea 22000 km intr-un an si un pic si cu exceptia unei baterii f vechi, n-am avut niciodata probleme cu ea. Minusul mare, in opinia mea, este roata fata pe 16. Desi are "doar" 128 cai, ii plac la nebunie rolling burnout.urile, drifturile si mai ales curbele. Wheelie am facut doar din prostie, nu sunt un fan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Despre 919 nu pot sa spun decat ca este o motocicleta excelenta. Singurul minus - partea electrica (releu,stator). Am avut 919-le din 98 timp de 4 ani si am fost foarte multumit de ea. Nu stiu ce gusturi ai tu dar din punct de vedere estetic (desi in prezent am Firebladele din 2007) modelele 98-99 sunt foarte reusite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Baieti, vroiam sa va intreb si eu niste detalii despre un db-killer ? Eu am o toba sport, marca Streetfighter, care era deja montata cand am cumparat motorul si tinand cont ca ma plimb zilnic cu motorul prin oras si de multe ori chiar si noaptea, ma gandeam sa imi fac un db-killer pe care sa-l pot monta si demonta rapid ca sa nu mai scol toti vecinii din zona cand vin eu acasa. Din cate am inteles as putea sa fac unul dintr-o teava cu diametrul cam la jumate fata de cel al tobei si o lungime de cam 3/4 apoi dau foarte multe gauri in teava respectiva si gata. Sunt ok specificatiile astea "tehnice" ? Si cam ce material ar fi de preferat pentru teava ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eric cartman Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 http://www.louis.de/_10ab2daf06583484c965d103151ffe931e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=323&list_total=37&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10027134 sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quback Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Salut di sibiar famili end ol di adar baicars Tot ce am citit despre 954 a fost cu + pana cand am vorbit cu doua persoane diferite,discutii diferite (neposesori de 954) care mi-au spus ca e cam greu sa gasesti piese de schimb asa ca am zis ca intreb aici sa vad niste pareri de la posesori : cum va descurcati cu intretinerea ,piesele de schimb ? Editat Septembrie 21, 2012 de quback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Prietenii tai mananca rahat. Daca nici la Honda nu gasesti piese de schimb... Am un prieten cu 954 si n-are nicio problema cu gasitul pieselor. Consumabile pt ele gasesti in tara. Vin de pe-o zi pe alta. Poti sa-ti iei 954 cu cea mai mare incredere, e o bijiterie de motocicleta. Cauta una in mintile ei si o sa va distrati de minune. Editat Septembrie 21, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Salut di sibiar famili end ol di adar baicars Tot ce am citit despre 954 a fost cu + pana cand am vorbit cu doua persoane diferite,discutii diferite (neposesori de 954) care mi-au spus ca e cam greu sa gasesti piese de schimb asa ca am zis ca intreb aici sa vad niste pareri de la posesori : cum va descurcati cu intretinerea ,piesele de schimb ? Decret! 954 e cea mai misto superbike de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Salut di sibiar famili end ol di adar baicars Tot ce am citit despre 954 a fost cu + pana cand am vorbit cu doua persoane diferite,discutii diferite (neposesori de 954) care mi-au spus ca e cam greu sa gasesti piese de schimb asa ca am zis ca intreb aici sa vad niste pareri de la posesori : cum va descurcati cu intretinerea ,piesele de schimb ? De aia vorbesc asa ca ei nu au si nici nu o sa aiba:))) le e frica de 954......a si inca ceva.....NU SE STRICA NICIODATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 dupa ce imi vand R6-le, imi iau un cross si un 954, direct revin la Fireblade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quback Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Aha,suna bine ce spuneti,mersi pt. raspunsuri ,deci 954 ramane un candidat pt "noul meu motor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 sint prietenul cu 954. confirm cele spuse de predecesorii mei, iti dai seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 sint prietenul cu 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Dupa tura de ieri Galati-Tulcea(vreo 100km cu multe curbe) m-am indragostit de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Salutari baieti pe fireblade uri, anunt ca sunt interesat sa achizitionez o motoreta 929 si cer niste sfaturi pentru verificarea tehnica a motoretei. La ce anume sa fiu atent? Care sunt elementele/martorii care ar putea indica niste probleme la acest tip de motor? Si alte sfaturi utile (voi ar trebui sa stiti cel mai bine). Tin sa precizez ca nu imi permit sa aduc un cunoscator sau sa o duc la vrun mare service deoarece sunt din Braila... si nu exista asa ceva. Un sfarsit de saptamana cat mai placut, asfalt uscat in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.