marian.herciu Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR. Salut! Mi-am schimbat motorul. Mi-am pus motor de 50 mii de mile adica 80 de mii de kilometri.. ruleaza ceas!!! fara zgomote ciudate, fara probleme... accelereaza atat de repede incat credeam ca am probleme cu decelerarea.. adica aveam impresia ca nu mai am frana de motor! So se poate gasi si un motor cu multi kilometri care sa ruleze ceas daca e intretinut bine.. Ce-i drept l-am luat din Anglia.. Sunt foarte multumit! A meritat banii. O alta problema.. am nevoie de un sudor pentru cadrul de bord. Stie cineva un sudor care sa-mi sudeze pe loc ? Adica maxim o ora de cand ii aduc fierul.. sau macar in cursul aceleiasi zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 cit a costat cu totul? Cine ti-a schimbat segmentii si a recapsulat atunci motorul? Oamenii erau amatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salut pe toti cei care citesc acest topic. Ma numar si eu printre posesorii de CBR 919 Fireblade /1999 , SC 33 . Dar fiind izolat aici ( Darabani, jud. Botosani ) , nu prea m-am bagat in discutii. Tocmai izolarea asta ma face sa apelez la voi acuma . Sunt nelamurit privitor la calitatea spray-urilor de lant. Am citit peste tot metodele de curatare si de ungere, inclusiv cu ulei de cutie, etc. , inclusiv (search) despre aceasta problema , dar nu am gasit prea multe lamuriri.Voiam sa aud parerea celor care au folosit spray de ungere a lantului din gama : Motorex Racing, Valvoline, Liqui Moly Racing ( sau variantele Strong ale acestora ). Intreb de aceste denumiri comerciale, deoarece cam astea le pot lua pe comanda de la magazinul de piese auto(de piese moto la BT sau SV). Altfel, daca dau comanda pe net ma costa 20-25 lei transportul. Pe scurt : exclus spray uscat , de dorit cel lipicios, care nu sare usor de pe lant , care (eventual) se curata usor. Multumesc anticipat pentru raspuns si astept raspunsuri simple si la obiect( scuze, dar am vazut pe topic polemici fara rost ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Am avut si eu un incident care m-a lasat fara scarita dreapta pilot. Aveti idee de pe la ce modele se mai potrivesc scaritele la 954 ? Imi trebuie doar scarita, suportul de scarita e intact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Buna,caut releu incarcare pt 954,are 8 fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Am avut si eu un incident care m-a lasat fara scarita dreapta pilot. Aveti idee de pe la ce modele se mai potrivesc scaritele la 954 ? Imi trebuie doar scarita, suportul de scarita e intact. Nu-ti face probleme, merge orice scarita de CBR 600 1000, modele mai noi de 2000. Au aderenta mai buna decit cele ale tale, stoc. Eu am folosit pe 954 scarite de 600RR. Editat Mai 30, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Multumesc frumos Jagi pentru raspuns. Voi cauta doua scarite de 1000 sau 600rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Buna,caut releu incarcare pt 954,are 8 fire Are 8 fire, dar de fapt are doar 6. Firele de + si - sint duble. Releul de 954 mai are un fir in plus fatza de alte modele, dar nu e absolut nici o pb sa adaptezi un releu cu 5 fire, cel clasic(3 faze de la alternator, firul + si firul -). Recomand cu caldura regulatoarele de pe Yamaha R1 2007+ care se incalzesc muuuult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) O zi buna. Incerc sa achizitionez o oala de ambreiaj de 919RR pentru motorul fratelui meu ( mai exact, SC33 din 1999 ) dar tot dau de urmatorea problema: Oalele de ambreiaj pe care le-am vazut pana acum nu au decat 2 santuri, pe cand cea de la motorul pe deja il are el are 3 santuri. Stie cumva cineva, care e faza? De asemenea, intre oalele de ambreiaj cu 2 santuri si cele cu 3 sunt diferent de cate discuri de ambreiaj intra ( 7 vs 8 ). Multumesc mult in avans pentru orice raspuns. De asemenea, daca are cineva un ambreiaj complet , identic cu cel din poza, de vanzare, va rog sa ma contactati. Linkul cu imaginea oalei de ambreiaj : https://i.imgur.com/guuYFsA.jpg Editat Iunie 1, 2014 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 salut, ma poate ajuta cineva cu o informatie? ce dimensiune este intre suruburile de la rezervor la un 929/954? sau mai scurt, a pus cineva un amortizor de ghidon cu prinderi de 929/954 pe un 919? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) cit a costat cu totul? Cine ti-a schimbat segmentii si a recapsulat atunci motorul? Oamenii erau amatori. M-am dus la pomul laudat cu sacul.. La United Motors am fost. Manopera doar pentru montat motorul(pt ca l-am dus in cutii) 16 milioane.. o zi de munca, doi oameni cica dar unul din oameni era ucenic iar celalalt isi vedea si de alte treburi in timpul asta. N-am fost multumit si mi-au facut reducere la 13 milioane.. Acum nu mai conteaza.. sa vedem cum va functiona noul motor. Schimbul de motor a fost plug and play Compatibilitate 100%. Motor de 929 si restul de 954, inclusiv rampa de injectie. Urmeaza acum sa-i fac exupul functional. Editat Iunie 4, 2014 de marian.herciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Salut,ma poate ajuta cineva cu o informatie? Am un 954 incarca 17 volti ,am incercat deja cu 2 relee de incarcare,verificat si alternator,mi s-a spus ca asta e o problema la ele Becurile nu mi le arde,merge normal ,oare ii vreo problema? Editat Iunie 7, 2014 de romica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Ai o faza de la alternator în scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duDell Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Salut! Mi-am schimbat motorul. Mi-am pus motor de 50 mii de mile adica 80 de mii de kilometri.. ruleaza ceas!!! fara zgomote ciudate, fara probleme... accelereaza atat de repede incat credeam ca am probleme cu decelerarea.. adica aveam impresia ca nu mai am frana de motor! So se poate gasi si un motor cu multi kilometri care sa ruleze ceas daca e intretinut bine.. Ce-i drept l-am luat din Anglia.. Sunt foarte multumit! A meritat banii. O alta problema.. am nevoie de un sudor pentru cadrul de bord. Stie cineva un sudor care sa-mi sudeze pe loc ? Adica maxim o ora de cand ii aduc fierul.. sau macar in cursul aceleiasi zi. esti ca cei care vor sa vanda ceva si nu lasa date de contact sau pret , pune si tu locatia sa stim orasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Sti cumva cum se masoara exact alternatoru? Stiu ca are 3 faze ca si alternatoarele auto,eu am 3 fire galbene care intra in releu ,am masurat doar intre faze si mia dat 22 volti intre 2 faze si intre celelalte 2 tot 22 volti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 1 cu 2 2 cu 3 1 cu 3 Toate cele 3 aprox 20v alternativ in relanti. Si fara continuitate fata de masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 multumesc pt raspuns Am masurat alternatorul,nu are scurt in infasurari ,intre faze are 22 volti, 1 cu 2,1 cu 3,2 cu 3,pe fiecare faza in parte scoate 32 de volti la 5000 de ture,incarcarea cu faza scurta si lunga aprinse la 5000 de ture este 17,32 volti Ce parere aveti ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Ai masurat cu multimetrul pus pe curent alternativ? Voltajul e cam mic la 5000 de ture. Masoara si releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) da era pus pe curent alternativ cum se masoara releul ca am incercat cu 2 pana acum si este la fel? Editat Iunie 9, 2014 de romica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) multumesc pt raspuns Am masurat alternatorul,nu are scurt in infasurari ,intre faze are 22 volti, 1 cu 2,1 cu 3,2 cu 3,pe fiecare faza in parte scoate 32 de volti la 5000 de ture,incarcarea cu faza scurta si lunga aprinse la 5000 de ture este 17,32 volti Ce parere aveti ? Acea tensiune de 17,32 volti este masurata la baterie si este curent continu? Daca da este foarte mare.si o sa fierbi bateria..releul tau nu functioneaza corect. Editat Iunie 9, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Da este masurata la baterie,din ultimele masuratori alternatorul este in regula,problema este ca am schimbat deja 2 relee de incarcare si tot asa merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Nu cred ca ai masurat corect continuitatea intre infasurarile bobinajului si sasiu. Mai masoara o data. Demonteaza si verifica statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Am verificat inca o data releul de incarcare diodele sunt bune nu sunt strapunse,verificat continuitatea intre infasurari stator si sasiu,nici o infasurare nu este in scurt,verificat si rezistenta intre cele 3 infasurari trebuie sa fie intre 0,1-1 ohm dupa manual,daca dau statorul jos oare ce castig,fara suparare daca pe cele 3 fire totul este ok,mai departe nu mai am nici o solutie,am vb cu mai multi baieti care se pricep la honda si mi-au spus ca sa o las asa daca nu imi arde becurile ,ca au mai intalnit problema asta ,cica pana in 17 volti ar fi cam ok ,a mea incarca 17,30-17,50 la 5000 ture cu faza lunga aprinsa,mai mult de atat daca arde becurile sau fierbe bateria asta e doar sa nu imi arda ECU In manual specifica ca trebuie sa incarce maxim 15,5 Editat Iunie 9, 2014 de romica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 ap de masura sa fie decalibrat. incearca si cu altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Cumpar servo motor de 954 pt exup. » Post actualizat in 18 Jun 2014 21:31 Cumpar servo motor de 954 pt exup. » Post actualizat in 18 Jun 2014 22:09 sau servo motor de 1000RR 2004/2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.