Stau-De-6 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Salutari, baieti! Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. Salutari!Tocmai am devenit si eu motociclist cu acte in regula. De o luna mi-am luat un SC 28 din '98 si de 2 saptamani A-u`. E prima mea motocicleta. Am experienta putina, spre deloc. Sper sa-mi ierte din greselile ce le voi face (Doamne-ajuta sa fie cat mai putine!) Asfalt uscat! Editat Septembrie 25, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salutari, baieti!Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. oho....bravo maestre!si motorul ce vine sa fie intr-un ceas bun si sa te duca cel putin cat te-a dus broscuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 pacat ca unpic tarzior man, am dat 954-n 2mii... mi-ar fi parut bine sa ajunga pe la tg. mures...nu ca acum ar fi ajuns unde nu trebe'... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salutari, baieti!Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. sper sa mai intri pe acest topic, in caz contrar vei fi penalizat care este urmatoarea tinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Cam slaba activitatea pe topic, ma gandeam sa il inviorez cu ce achizitii planuiesc sa fac in iarna si poate imi dati si mie niste sfaturi de unde ar fi mai ok de cumparat, eventual firme,etc.Ma gandeam la urmatoarele: kit de lant,parbriz db,pompa frana fata radiala sau nu(aici nu imi sunt f clare avantajele uneia radiale pe strada) si mai vedem ce mai gasim As mai avea de efectuat si niste operatiuni de mentenanta cum ar fi bujiile, distributia care stiu ca se aude cam la toate insa la fostul 954 parca nu se auzea, oala la ambreiaj ma mai deranjeaza ca si zgomot si sunt curios ce solutii ar fi pe langa schimbarea intregului kit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 oho....bravo maestre!si motorul ce vine sa fie intr-un ceas bun si sa te duca cel putin cat te-a dus broscuta. Doamne-ajuta! pacat ca unpic tarzior man, am dat 954-n 2mii... mi-ar fi parut bine sa ajunga pe la tg. mures...nu ca acum ar fi ajuns unde nu trebe'...bafta Pe langa motorul tau, este tentant si motorul lui mac dar banii pe care i-am luat de pe Broscuta sunt "la pastrat" pana la primavara. Deci, nu pot decat sa stau si astept. P.S. Bine-ai revenit acasa! Sa ne spui cum s-a comportat Busa. sper sa mai intri pe acest topic, in caz contrar vei fi penalizat Intru, nu e problema. Mai mult de atat, in 2-3 saptamani vin iar la Brasov. Poate esti prin zona sa bem un ceai. Te sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shreck Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut,am de vanzare o aripa fata si un parbriz pentru 929>Relatii la telefon 0762 681 692/BUCURESTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 @Nicu - e foarte posibil sa fiu pe acolo,dar numai in uikend..vedem @zld - si io trebe sa schimb kit-ul de lant, insa vreau 15-45 in loc de 16-42, sunt curios de diferenta; in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 @zld - si io trebe sa schimb kit-ul de lant, insa vreau 15-45 in loc de 16-42, sunt curios de diferenta; in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista Dupa o discutie avuta cu Jagi ma gandesc si eu tot mai mult la asta, insa in principal vreau sa trec pe 520 cu pinioane din aluminiu iar cu schimbatul rapoartelor ma mai gandesc...poate luam in acelasi timp kit-ul de lant si scapam mai ieftin macar cu transportul..asta daca vrei sa iei de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salutari, baieti!Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. Hai sa-ti dau un 954 Imi dai o parte acum (ca sa achit avansul la enduro) si restul la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Dupa o discutie avuta cu Jagi ma gandesc si eu tot mai mult la asta, insa in principal vreau sa trec pe 520 cu pinioane din aluminiu iar cu schimbatul rapoartelor ma mai gandesc...poate luam in acelasi timp kit-ul de lant si scapam mai ieftin macar cu transportul..asta daca vrei sa iei de la el. pai am putea sa facem combinatia,dar io nu stiu exact cand o sa fac mutarea...tu pe cand ai vrea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista Vezi ca mai are mac si un R6. Hai sa-ti dau un 954 . Imi dai o parte acum (ca sa achit avansul la enduro) si restul la primavara Ti-am vazut motorul pe bikeshop. Imi facea cu ochiu', cu atat mai mult cu cat spui ca ne-am putea intelege. Dar, dupa cum am spus, banii ce i-am luat pe Broscuta sunt "investiti" pana la primavara. Nu-i mai am nici pe ãia. Asa ca pana vine iar caldura, o sa ma dau pe forum si cu genunchiu' pe jos prin sufragerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 pai am putea sa facem combinatia,dar io nu stiu exact cand o sa fac mutarea...tu pe cand ai vrea? Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul... Kit de lant... mmm. Am ceva bunatati EK daca esti hotarat. Pretul e bun bun si montajul e inclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Kit de lant... mmm. Am ceva bunatati EK daca esti hotarat. Pretul e bun bun si montajul e inclus pai in cazul asta astept o oferta sa vad daca o bate pe cea a lui Jagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Discutam in particular Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Am bagat in nitro x fuel commander intr-un 954 din 2002....si a papat 4.5 la 190 constant........si la 220 se limita adica numia merge deloc si arata 8 litri la viteza aia....acuma am sa-l incerc pe 50% si revin cu detalii........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul... Bai nene vreau sa-l schimb si eu in iarna acum dar vreau sa trec de la 530 la 520 si undeva la 15 cu 44-48 daca va hotorati dati un pm ca ma bag si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Bai nene vreau sa-l schimb si eu in iarna acum dar vreau sa trec de la 530 la 520 si undeva la 15 cu 44-48 daca va hotorati dati un pm ca ma bag si eu... si eu vreau sa trec la 520.Ramane sa vorbim, ma interesez insa deocamdata am niste oferte de la Cesar si de la Jagi, trebuie sa fac un calcul exact si sa vad cum iesim mai convenabil.Va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) Revin....am schimbat harta pe nitro-x-ul meu pe 100% si a bagat 325la ora..........asta da...nu m-am asteptat......traiasca chipurile!!!1 Editat Septembrie 30, 2010 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 vb serios? ca am tot citit pe net si parerea generala este ca astea practic nu fac nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 vb serios? ca am tot citit pe net si parerea generala este ca astea practic nu fac nimic. eu ma abtin, nu vreau sa fiu rautacios si altfel chiar nu pot raspunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 eu ma abtin, nu vreau sa fiu rautacios si altfel chiar nu pot raspunde... Hai mah ce naiba....raspunde cum vrei tu...la cate tampenii citesc pe forum am si eu voie sa mai scriu una doua...........la viteza nu schimba nimic....dar consumul scade cum scade si puterea...dar ce nu face omul in vreme de criza!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Hai mah ce naiba....raspunde cum vrei tu...la cate tampenii citesc pe forum am si eu voie sa mai scriu una doua...........la viteza nu schimba nimic....dar consumul scade cum scade si puterea...dar ce nu face omul in vreme de criza!!!! Pe scurt e ca si cum ar fi pe carburatie si i-ai pune un jigler mai putin permisiv .In alta ordine de idei, nici o harta nu va fi mai buna decat cea stock aflata in ECU din moment ce modificarile tehnice sunt minore (un filtru de aer si o finala).Daca te apuci sa pui chestii serioase pe ea, sa schimbi/modifici piese din motor atunci vei avea nevoie si de o harta potrivita pentru ca deja ce ai tu in motor nu mai coincide cu ce scrie in manualul motorului tau.Cat timp ne dam pe strada preponderent o chestie de genul asta nu o sa faca nimic bun iar daca vreti putere mai multa cel mai avantajos e sa vinzi actualul motor si sa cumperi ceva mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 325 normal ca nu prinde... acuma ma scuzati ca nu am formulat concret. dar am presupus ca se refera la o diferenta simtitoare la acceleratie sau cuplu, eventual poate simte si ceva viteza in plus. acuma nici 14 ani nu am. am inteles si principiul. am priceput si ca este usor sa induci pe cineva in eroare care nu stie exact cum functioneaza engine managementul. eram doar curios pentru ca descrierea lor pe ebay (adica dumele de marketin par destul de convingatoare). atat. am vrut sa stiu daca omul chiar a simtit diferenta la mers. sau cine stie... poate chiar am crezut ca bladeul chiar mananca busa dupa prostirea maparii de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.