Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salutari, baieti!

Am vandut astazi Broscuta. ;) Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. :D Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929.

Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005.

Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. :)

Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. ;)

 

Salutari!

Tocmai am devenit si eu motociclist cu acte in regula. De o luna mi-am luat un SC 28 din '98 si de 2 saptamani A-u`. E prima mea motocicleta. Am experienta putina, spre deloc.

Sper sa-mi ierte din greselile ce le voi face (Doamne-ajuta sa fie cat mai putine!)

Asfalt uscat!

 

:)

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari, baieti!

Am vandut astazi Broscuta. ;) Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. :D Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929.

Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005.

Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. :)

Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98.

 

 

:)

 

 

oho....bravo maestre!si motorul ce vine sa fie intr-un ceas bun si sa te duca cel putin cat te-a dus broscuta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, baieti!

Am vandut astazi Broscuta. :D Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. :laugh: Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929.

Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005.

Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. :)

Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. :P

 

sper sa mai intri pe acest topic, in caz contrar vei fi penalizat :D

 

care este urmatoarea tinta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam slaba activitatea pe topic, ma gandeam sa il inviorez cu ce achizitii planuiesc sa fac in iarna si poate imi dati si mie niste sfaturi de unde ar fi mai ok de cumparat, eventual firme,etc.Ma gandeam la urmatoarele: kit de lant,parbriz db,pompa frana fata radiala sau nu(aici nu imi sunt f clare avantajele uneia radiale pe strada) si mai vedem ce mai gasim :P

As mai avea de efectuat si niste operatiuni de mentenanta cum ar fi bujiile, distributia care stiu ca se aude cam la toate insa la fostul 954 parca nu se auzea, oala la ambreiaj ma mai deranjeaza ca si zgomot si sunt curios ce solutii ar fi pe langa schimbarea intregului kit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oho....bravo maestre!si motorul ce vine sa fie intr-un ceas bun si sa te duca cel putin cat te-a dus broscuta.
Doamne-ajuta!

 

 

pacat ca unpic tarzior man, am dat 954-n 2mii... mi-ar fi parut bine sa ajunga pe la tg. mures...nu ca acum ar fi ajuns unde nu trebe'...

bafta

Pe langa motorul tau, este tentant si motorul lui mac dar banii pe care i-am luat de pe Broscuta sunt "la pastrat" pana la primavara. Deci, nu pot decat sa stau si astept.

P.S. Bine-ai revenit acasa! Sa ne spui cum s-a comportat Busa. :D

 

 

sper sa mai intri pe acest topic, in caz contrar vei fi penalizat :laugh:
Intru, nu e problema. Mai mult de atat, in 2-3 saptamani vin iar la Brasov. Poate esti prin zona sa bem un ceai. :P Te sun.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nicu - e foarte posibil sa fiu pe acolo,dar numai in uikend..vedem :P

 

@zld - si io trebe sa schimb kit-ul de lant, insa vreau 15-45 in loc de 16-42, sunt curios de diferenta; in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zld - si io trebe sa schimb kit-ul de lant, insa vreau 15-45 in loc de 16-42, sunt curios de diferenta; in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista :P

Dupa o discutie avuta cu Jagi ma gandesc si eu tot mai mult la asta, insa in principal vreau sa trec pe 520 cu pinioane din aluminiu iar cu schimbatul rapoartelor ma mai gandesc...poate luam in acelasi timp kit-ul de lant si scapam mai ieftin macar cu transportul..asta daca vrei sa iei de la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, baieti!

Am vandut astazi Broscuta. :D Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. :laugh: Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929.

Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005.

Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici.

Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98.

 

Hai sa-ti dau un 954 :P Imi dai o parte acum (ca sa achit avansul la enduro) si restul la primavara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o discutie avuta cu Jagi ma gandesc si eu tot mai mult la asta, insa in principal vreau sa trec pe 520 cu pinioane din aluminiu iar cu schimbatul rapoartelor ma mai gandesc...poate luam in acelasi timp kit-ul de lant si scapam mai ieftin macar cu transportul..asta daca vrei sa iei de la el.

 

pai am putea sa facem combinatia,dar io nu stiu exact cand o sa fac mutarea...tu pe cand ai vrea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista
Vezi ca mai are mac si un R6. :)

 

 

Hai sa-ti dau un 954 . Imi dai o parte acum (ca sa achit avansul la enduro) si restul la primavara :D
Ti-am vazut motorul pe bikeshop. :P Imi facea cu ochiu', cu atat mai mult cu cat spui ca ne-am putea intelege. Dar, dupa cum am spus, banii ce i-am luat pe Broscuta sunt "investiti" pana la primavara. Nu-i mai am nici pe ãia. :laugh:

 

Asa ca pana vine iar caldura, o sa ma dau pe forum si cu genunchiu' pe jos prin sufragerie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am putea sa facem combinatia,dar io nu stiu exact cand o sa fac mutarea...tu pe cand ai vrea?

Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul...

Kit de lant... mmm. Am ceva bunatati EK daca esti hotarat. Pretul e bun bun si montajul e inclus :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat in nitro x fuel commander intr-un 954 din 2002....si a papat 4.5 la 190 constant........si la 220 se limita adica numia merge deloc si arata 8 litri la viteza aia....acuma am sa-l incerc pe 50% si revin cu detalii........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul...

 

 

Bai nene vreau sa-l schimb si eu in iarna acum dar vreau sa trec de la 530 la 520 si undeva la 15 cu 44-48 daca va hotorati dati un pm ca ma bag si eu... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene vreau sa-l schimb si eu in iarna acum dar vreau sa trec de la 530 la 520 si undeva la 15 cu 44-48 daca va hotorati dati un pm ca ma bag si eu... :P

si eu vreau sa trec la 520.Ramane sa vorbim, ma interesez insa deocamdata am niste oferte de la Cesar si de la Jagi, trebuie sa fac un calcul exact si sa vad cum iesim mai convenabil.Va tin la curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma abtin, nu vreau sa fiu rautacios si altfel chiar nu pot raspunde...

Hai mah ce naiba....raspunde cum vrei tu...la cate tampenii citesc pe forum am si eu voie sa mai scriu una doua...........la viteza nu schimba nimic....dar consumul scade cum scade si puterea...dar ce nu face omul in vreme de criza!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mah ce naiba....raspunde cum vrei tu...la cate tampenii citesc pe forum am si eu voie sa mai scriu una doua...........la viteza nu schimba nimic....dar consumul scade cum scade si puterea...dar ce nu face omul in vreme de criza!!!!

Pe scurt e ca si cum ar fi pe carburatie si i-ai pune un jigler mai putin permisiv :laugh: .In alta ordine de idei, nici o harta nu va fi mai buna decat cea stock aflata in ECU din moment ce modificarile tehnice sunt minore (un filtru de aer si o finala).Daca te apuci sa pui chestii serioase pe ea, sa schimbi/modifici piese din motor atunci vei avea nevoie si de o harta potrivita pentru ca deja ce ai tu in motor nu mai coincide cu ce scrie in manualul motorului tau.Cat timp ne dam pe strada preponderent o chestie de genul asta nu o sa faca nimic bun iar daca vreti putere mai multa cel mai avantajos e sa vinzi actualul motor si sa cumperi ceva mai puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

325 normal ca nu prinde... acuma ma scuzati ca nu am formulat concret. dar am presupus ca se refera la o diferenta simtitoare la acceleratie sau cuplu, eventual poate simte si ceva viteza in plus. acuma nici 14 ani nu am. am inteles si principiul. am priceput si ca este usor sa induci pe cineva in eroare care nu stie exact cum functioneaza engine managementul. eram doar curios pentru ca descrierea lor pe ebay (adica dumele de marketin par destul de convingatoare). atat. am vrut sa stiu daca omul chiar a simtit diferenta la mers.

 

 

sau cine stie... poate chiar am crezut ca bladeul chiar mananca busa dupa prostirea maparii de fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...