Stau-De-6 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (Hai, fara pietre, va rog frumos.) Pai hai ca-ti fac eu cadou in far de Honda, daca de acol' porneste totu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Pai hai ca-ti fac eu cadou in far de Honda, daca de acol' porneste totu'. Se poate doua din alea de 1000 RR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa... Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste . Legat de 954 VS 100RR as spune ca pt pasager 954 e mult mai bun. Toata lumea zice ca superbikes nu sunt pt pasageri din cauza pozitiei si riscului. Dume faine astea dar prietena nu ma lasa sa ma duc singur si vine cu mine chiar si la iesiri de ~500 km pe zi. Cu 1000 km pe zi prin Europa se descurca mai greu.954 mi se pare ultimul superbike capabil de sport touring fara sa iti omoare spatele si incheieturile ca prietena o pot imprastia la fel de bine si pe un virago de 250 sau un RT1200. Apropo, ma bate tare gandul sa cumpar sau sa fac niste passenger grips ce se pot monta si demonta de pe rezervor. http://www.louis.de/_400bdcf0851b0663ada82...tnr_gr=10019979 http://thekneeslider.com/archives/2008/06/...rtbike-handles/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa... Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri. Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri. Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata. Pe circuit nu stiu cum e insa la stand up wheelie fara amort de ghidon cand am pus roata fata jos am patit de cateva ori sa imi vobleze extrem (stanga dreapta maxim,cateva secunde bune) si pana nu am lasat-o sa incetineasca ea singura nu s-a oprit din voblaj, am scapat ca prin minune .Mi s-a mai intamplat sa vobleze usor la denivelari peste care am trecut cu mana in gaz insa destul de controlabil.Cu amortizorul montat nu am avut probleme niciodata, poate o tendinta sa vobleze in unele situatii care s-a pierdut imediat fara sa imi dea emotii. Deci cum fac si eu cu Arrow-ul? l-as desface sa ii schimb si uleiul.Sfaturi ceva?a mai facut cineva? Editat Noiembrie 22, 2010 de ZLD_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Si-a schimbat cineva internalele la furca de 929/954? Daca da, ce-a pus? Race Tech, Traxxion,... ? Mesaj completat http://old.racetech.com/evalving/english/S...angname=english Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Se poate doua din alea de 1000 RR? Parca-ti revii... Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste . Gata! S-a gasit omul de legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 cei cu 929 (in special), voi faceti wheelie din gaz sau ambreiaj? va dati seama ce ma plictisesc,nu?! =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Mda, am parasit din nou clubul, sa vedem cand si cu ce revin. Am schimbat Lama pe un BIG. Voie buna si drumuri virajate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 le mai schimbi mult draga? si eu am dileme ..nush cu ce sa ma dau la anu, vazand ca nu reusesc sa vand nici o mobra ..nici r6 nici k8 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929... Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) ne imputinam... adevaru' e ca si io ma orientez spre un r6 sau gixxer de 750 sau 1000 k6 sau k7.pana una,alta raman la 929 Editat Decembrie 8, 2010 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 pai toti vor chestii mai noi ..mai usoare ..mai performante in final e logica tranzitia spre mai BUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Buna motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8 Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8 Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Ti-am dat add.... Uite Si amortizorul Pt Cine este Interesat Tel 0726656677 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Vand un set de semighidoane de SC 33. Pt voi le dau mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Apropo de amortizoare de ghidon, azi l-am desfacut pe al meu Arrow sa vad in ce stare e uleiul si l-am gasit cam negru si cu niste particule ff fine de aluminiu (nu le prind cu magnetul).Amortizorul functioneaza super ok,nu pierde ulei si duritatea pe reglaje e in parametrii doar ca facea un zgomot ca si cum ar fi avut nisip in el in momentul in care il miscam, sper ca daca shimb uleiul scap de belea.Acuma vine problema cu procuratul uleiului, ce ulei se pune si de unde ?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shreck Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Se vinde parbriz stock,etrieri,lampa stop cbr 929 rr!telefon 0762 681 692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Ti-am dat add.... Uite Si amortizorul Pt Cine este Interesat Tel 0726656677 700ron Oferta de Sarbatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Apropo de amortizoare de ghidon, azi l-am desfacut pe al meu Arrow sa vad in ce stare e uleiul si l-am gasit cam negru si cu niste particule ff fine de aluminiu (nu le prind cu magnetul).Amortizorul functioneaza super ok,nu pierde ulei si duritatea pe reglaje e in parametrii doar ca facea un zgomot ca si cum ar fi avut nisip in el in momentul in care il miscam, sper ca daca shimb uleiul scap de belea.Acuma vine problema cu procuratul uleiului, ce ulei se pune si de unde ?Multumesc Daca continui cu uleiul contaminat, pilitura de metal acctioneaza ca un smirghel, roade segmentul de pe piston, cel care face practic compresie, incet si sigur i-si pierde duritatea , nu va mai avea compresie. Nu stiu daca Arrow vinde separat segmentul, e o piesa simpla de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Daca continui cu uleiul contaminat, pilitura de metal acctioneaza ca un smirghel, roade segmentul de pe piston, cel care face practic compresie, incet si sigur i-si pierde duritatea , nu va mai avea compresie. Nu stiu daca Arrow vinde separat segmentul, e o piesa simpla de tot. Am schimbat uleiul si acum e ca nou, are compresie normala si nici nu mai face zgomotul ala ca si cum ar avea nisip in el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Ce ulei ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.