Junioruenjoyz Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 @tony - pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 din plictiseala azi la garaj, am renuntat la scarite si am mesterit dintr-o foaie de aluminiu urmatoare piesa ce va sustine toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Va salut! Am schimbat uleiul la jucarie si am impresia ca se incalzeste mai repede. Ieri erau 4 grade afara si mi-a ajuns la 105 grade in oras. La vara inseamna ca o sa am problemele mari prin oras. La ce temp trebuie sa stea un 919 in mod normal, la mers normal? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Ce ulei ai pus? Nivelul de antigel in vasul de expansiune cum este? Cand ai schimbat ultima oara antigelul? Editat Martie 16, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Bel Rey 10w40. Nu stiu istoricul antigelului; am verificat nivelul, are. Nu e mult 105 grade pe frigul asta? I-am dat vreo 2 forje, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Acum e bun uleiul. Cand o sa vina canicula va fi cam subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Oricum il schimb la 3000 km, ii pun 10w50 la vara. Sper sa-l ajute sa stea cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Nu cred ca e cazul sa arunci uleiu bun atat de repede. Poti sa-l tii cel putin 6-8000, daca e un full sintetic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am o problema cu senzorul de viteza la 929-le meu, cateodata merge cateodata nu...problema a aparut cand am iesit pe frig la moshociclisti in decembrie. Stie cineva daca este o problema generica sau trebuie sa verific ceva in special? eu l-am scos de pe motor si l-am curatat, tot nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) din plictiseala azi la garaj, am renuntat la scarite si am mesterit dintr-o foaie de aluminiu urmatoare piesa ce va sustine toba foarte bine ai facut! eu merg singur si am demontat scaritele din spate, arata mai bine p.s. foarte misto ti-ai facut motoru'! Editat Martie 17, 2013 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 cashule... da ce mortizor spate ai tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) ps. foarte misto ti-ai facut motoru'! multumesc, am pus suflet cashule... da ce mortizor spate ai tu? e un FG Gubellini...ce model e, nu stiu...asa am cumparat-o...@mistery stie probabil am gasit pe ebay unul identic: http://www.ebay.it/itm/REAR-SHOCK-AMMORTIZZATORE-MONO-FG-GUBELLINI-SUZUKI-GSX-GSXR-600-750-04-05-K4-K5-/150795952663?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item231c23a217 Editat Martie 17, 2013 de cashu21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 mmm a crescut pretul mobrei cu jumate )) si cu stickerele mele desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb20xes Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 A Salutare all , am si eu o intrebare sau mai multe... cred k , clasica pt 900 rr sc 28 , cum as putea sa pun roata de 17 pe fata.... ? Ce s ar potrivi sau ce modificari sunt necesare si daca merita intradevar cum spun altii... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Roata de la F3 se potriveste fara nici o modificare, cauta putin mai in spate despre treaba asta, sau poti sa il intrebi pe userul Mac. Editat Martie 28, 2013 de SergiuVsn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb20xes Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Roata de la F3 se potriveste fara nici o modificare, cauta putin mai in spate despre treaba asta, sau poti sa il intrebi pe userul Mac. Ms , asa am auzit si eu dar nu stiam sigur , ms pt info , asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Salut, spuneti-mi si mie cati litri mai sunt cand se aprinde becul la 929. O zi buna! Are cineva cauciuc spate de 200? stiti cum se comporta fata de cel de 190? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Pune 190/55. 200 pui degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Gasisem unul de 200 la pret bun si din cauza asta intreb cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Cred ca o sa-l simti cam la fel ca 190. Probabil va fi mai putin agila motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Deci una peste alta, nu e vre-o problema majora sa pun 200-le. Eu nu stiu cum e, nu sunt expert sau prea vechi pe motociclete, d-asta si intreb inainte sa fac vre-un pas ..Multumesc de raspuns, o zi buna va doresc! daca totusi stie cineva ca cati litri sunt cand se aprinde becul de rezerva..n-am gasit nicaieri un raspuns..eventual cineva care a ramas fara benzina de tot si a facut plinul dupa aia..inca de tot n-am ramas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xlord Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Va salut. Vin si eu cu o mica problema. Azi cand am pus contactul sa ies la o tura, sa aprins becul la ulei si se aude un bazait, ceva de genul cum armeaza pompa, dar mult mai tare. Uleiul este schimbat acum o saptamana la service, deci nu ar avea de ce sa se aprinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Salutare! Am achizitionat recent un 954 si am 2-3 intrebari la care caut raspunsuri/rezolvari: 1. Discul sau discurile fata sunt ondulate, deci caut disc frana fata OEM sau aftermarket - > recomandari daca cineva a folosit si sunt 100% ok; 2. Spre deosebire de sc28, sc50'ul are clar nevoie de un amortizor de ghidon. Din cate am inteles este de dorit achizitionarea unui model cu doua valve (high and low speed flow). Mi-ar place ceva cu montaj sub bord, sa nu fie foarte expus vederii trecatorilor. Deasemenea, recomandari si aici, dar va rog sa luati aminte cu nu sunt bancher 3. Cat de lipicioase sunt pilot road2/3, interact Z8 in comparatie cu sportec M3 pe care am ceva experienta si care din ele este de recomandat. M-am gandit la un set pilot road 2/3 datorita numarului mare de kilometrii pe care il inghide pe motoare putin mai "linistite" dar cu mult mai grele (nu stiu cat de relevanta este greutatea din moment ce exista PR3 cu indice de greutate B sau C daca tin bine minte, dar intreb si eu ). Vreau anvelope ST (sport-touring) cu toate ca am momente cand o iau razna pe curbe, insa daca un amarat de dunlop din 2001 pus pe fata in regim de urgenta a reusit sa tina sc28'ul pe drum la un stil de mers din buza in buza a cauciucului, ma gandesc ca poate face aceeasi treaba si chiar mai bine si o anvelopa ST de generatie noua dual compound. 4. Am observat ca roata fata ramane infranata, am desfacut, curatat si gresat cu ulei pistonasele fara sa le scot din etrier dar in prima faza tot intepenite au ramas desii le-am plimbat de cateva ori cu mana de la max la min. Au ramas asa pana am facut cam 100km si n+1 wheeliuri. Acum motorul se misca liber, fara a simtii infranare insa nu cred la fel de liber ca si la sc28, unde daca ridic roata in aer si o invart ai impresia ca e roata de bicicleta - nu vrea sa se mai opreasca dom'le :-)) -> deci, ce e de facut mai departe? (discuri originale pe ambele, insa pe 954 placute originale nissin albastre iar pe sc28 lucas sinter cu nu mai stiu ce) 5. O intrebare care a fost pusa mai sus si ma intereseaza si pe mine: din momentul in care se aprinde becul de rezerva, cati km se mai pot face la un mers linistit, sau cati L mai sunt? ... si cel mai important: De unde stiu eu ca becul / ledul ala nu e ars !? Merci si zambete largi !!!! Editat Aprilie 2, 2013 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rider111 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) 3,4 L are rezerva, daca nu gresesc.desi pe unele site uri valorile variaza ba are 3,8 ba.3.5, ba 4, nu m am pus sa il masor. cu ocazia asta "indraznesc" sa pun si eu niste poze cu 954 ul meu sper ca nu am deranjat. Editat Aprilie 2, 2013 de rider111 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 3,4 L sa aibe oare si 929? sau tine doar de 954? Desi eu tind sa cred ca n-au facut modificari la asta intre modele ...apropo...frumos motorul, sa-l stapanesti sanatos, fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.